Premier előtt: A taxisofőr
Boroznaki Tibor - Kiss Andris - Mitsubishi Lancer EvoVI
2010-03-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
791446218
Napi oldal:
5700
Jelenleg:
1316
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Boroznaki Tibor és Kiss András a szórakoztató VFTS-es műsorszám után most nagyobb fába vágja a fejszéjét. Az idei évben a TAXI4 színeiben egy sokkal komolyabb technikával állnak rajthoz. Hátsókerék után összkerék, H csoport után S csoport.

Hazai bajnokságban vágtok neki az évnek?
Igen, itthon szeretnénk indulni. Adódott egy lehetőségem, és ezt megragadva az a terv, hogy az országos rallye bajnokság futamain indulunk, és előreláthatólag minden futamon rajthoz fogunk állni.

Miért is emlegetnek téged újabban taxisofőrként?
:) A TAXI4 csapatában fogunk menni...
Tanulóévnek tekintjük a 2010-es évet, hiszen a csapatnak sincs még tapasztalata az első osztályban, és mi is még csak most próbálgatjuk ezt a technikát.
S csoportban egy Mitsubishi EVO VI-ossal fogunk versenyezni. Ez egy A-s autó, amivel a korábbi években Trencsényiék versenyeztek. Egy-két tesztünk azért már volt az autóval, de komolyabb futamon még nem indultunk vele, így az Eger Rallye-n fogunk debütálni.

Milyen az autó a VFTS után?
Más világ. Kicsit gyorsabb, nagyobb a kanyarsebesség, és hát azért ez egy modernebb technika. Nem lehet a kettőt összehasonlítani. A VFTS-nek is megvolt a maga szépsége, azt is szerettem... szívem csücske marad! De most kihasználva ezt a lehetőséget, megpróbálunk ezzel az összkerekessel is megbarátkozni.
Megvan még a VFTS is, otthon áll. Volt róla szó, hogy kiadjuk esetleg, de még nem sikerült olyan bérlőt találni, aki végigvinné az autót a szezonban. Egy-egy versenyre pedig nem szeretném kiadni.
Az EVO VI-ost könnyű megszokni, jó vele autózni, bár még kevés a tapasztalatunk. Rutinszerzés szempontjából Turán Frici aki segít nekem, főképp az autó beállításaiban, és hát az ő tapasztalatai alapján szoktuk megbeszélni, hogy elméletileg mit hogyan kellene majd csinálni.

Mi a terv a Mitsubishivel? Hasonló látványautózás, mint a VFTS-sel, vagy itt már az idő fog számítani?
Mindenféleképpen az eredményesség a terv. Kicsit azért komolyabban kell venni, mint a VFTS-ezést, de mindig azt mondtam, hogy a látvánnyal össze lehet hozni a gyorsaságot. Megpróbálunk látványosan és gyorsan menni, ez a cél!

Jókedvű navigátorod is megtartod, amint hallom…
Igen, továbbra is Kiss András fogja az itinert diktálni nekem. Voltunk már tesztelni, és az a problémája, hogy olyan gyors az autó, hogy nincs ideje hülyéskedni. Azt hiszem, etapon majd bekapcsoljuk a belső kamerát, és akkor bepótoljuk a hülyeséget, ami most a gyorsokon elmarad…

Eger Rallye-n nem lesz hivatalos shakedown. Milyen tesztet terveztek?
Egyelőre még nem tudjuk. Attól függ, hogy hogyan fog elkészülni az autó. Folyamatosan hajtom őket, hogy minél előbb kész legyen, hogy tudjunk végre tesztelni. Vagy benevezünk egy tesztversenyre, vagy saját magunk lebonyolítunk egy zártkörű tesztet. De egyébként már mentünk az autóval, így nem akkor fogok először ilyen autót vezetni. Szezonon kívül Kiskunlacházán már mentünk egy tesztversenyt vele. Akkor, ott ültem először az autóban. Aztán voltunk a Mikulás Rallye-n is, ahol bár nem konkrétan ezzel az autóval, de egy ilyennel indultunk. Kevés az aszfaltos tapasztalatunk vele, így ezt kell majd pótolnunk még.

Eger Rallye?
Mint Eger Rallye, nagyon jó verseny szokott lenni. Szervezésileg is, a pályák minősége is jó. Ott az egész régió szereti a versenyzést, úgy veszem észre, azzal biztos nem lesz probléma. Magunktól pedig a győzelmet várom, bár gondolom, hogy ezért megy mindenki. Majd meglátjuk, hogy hová férünk be…

Kik lesznek az ellenfelek a csoportotokban?
Na ez az, amit nem tudok. Új kategória. Nem tudom, hogy ki marad, ki vesz még ilyen A-s autót, ki vág neki WRC-vel esetleg. Ez tényleg a versenyen fog kiderülni, vagyis hát a nevezési listán már valamennyire azért látni fogjuk. Az autó elég jó autónak számít ebben a kategóriában, úgyhogy talán lesz esélyünk ott lenni a dobogó közelében!

S csoport, különlege-S


Ez a hír most jelenik meg 10060. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
NEXUS Autósport
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k