Radó 1 óra és 3 percen át...
Egri összefoglaló
2010-04-13
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
498232225
Napi oldal:
24695
Jelenleg:
236
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
végeredmény
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
263
2.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
227
3. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
217
4. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
102
5. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
102
6. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
98
7. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
94
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
89
9. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
89
teljes táblázat
European Rally Championship
végeredmény
1. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
141
2. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
132
3.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
116
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
75
5. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
52
6. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. Jan Kopecky
Skoda Fabia R5 Evo
39
6. Nasser Al-Attiyah
Volkswagen Polo GTi R5
39
9. Marijan Griebel
Volkswagen Polo GTi R5
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
végeredmény
1. Timmy Hansen
Peugeot 208
211
2. A. Bakkerud
Audi S1
211
3. Kevin Hansen
Peugeot 208
199
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
186
5. T.Timerzyanov
Hyundai i20
142
6. Janis Baumanis
Ford Fiesta
137
7. Anton Marklund
Renault Megane RS
119
8. Liam Doran
Audi S1
114
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
109
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
175
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
125
3. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
125
4.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
114
5.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
61
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
59
8. Bodolai László
Skoda Fabia R5
43
9. Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
végeredmény
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
164
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
148
3. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
129
4.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
105
5.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
86
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
78
7. Berki Gábor
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
32
8. Tajmel Tibor
BMW
30,5
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
végeredmény
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
67
2.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
47
3.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
4.
Márta János
Peugeot 208 R2
30
5.
Hibján József
Peugeot 208 R2
22
6.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
20,5
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
19
8.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
11,5
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
1,5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat

A szlovák bajnokságban az első, a magyar bajnokságban pedig a második helyet szerezte meg az N2 géposztályban a Radó István - Kovács Szilvia páros. A kissé öregecske Honda most is megbízhatóan muzsikált, Radó István pedig még mindig mosolyogva nyilatkozott az egri futamról…

Hogyan sikerült az évadnyitó futam számotokra?
A Verseny a versenyzőkért rendezvényünk miatt kevés felkészüléssel indultunk neki az évnek. Az autóval sem sokat foglalkoztunk, szinte úgy rajtoltunk el vele, ahogy a Mikulás Rallye után letettük a garázsba. A verseny ettől függetlenül nagyon jól sikerült, jó eredménnyel zártunk, az autó is jól működött, nem volt vele semmilyen probléma. A navigátorommal egy éve megyünk együtt, ő is nagyon profi és egyébként elsőre beletanult már ebbe, most is nagyon ügyesen diktálta az itinert. Az autónk még mindig a régi… nagyon régi: 14 éves és 14 éve versenyzik. Aggódtam is kicsit, hogy nehogy a rajtban közöljék velem, hogy már nem jó a kocsi, már nem homológ esetleg, mert bevallom őszintén, hogy nem néztünk utána... de szerencsére azt mondták, hogy még 3 évig mehetek vele.

Milyen eredménnyel zártátok az Eger Rallye-t?
A szlovák bajnokságban megnyertük a kategóriát, a magyar bajnokságban viszont csak a második hely lett a miénk. Az első napunk abszolút problémamentes volt. A gumijaink is tökéletesek voltak a pályára, megfelelő keménységűek. A második napra viszont nagyon meleg lett az idő, így ide már nem tűnt annyira megfelelőnek a keménysége az abroncsoknak. Nem volt másfajta belőle, így ezzel mentünk. Igazából nagy problémát nem okozott, gyorsabban koptak, többet csúszkáltunk és ez azért az időeredményeinken is meglátszott. A verseny vége felé hibáztam egyet, egy lassítónál elmértem a féktávot, és bár a lassítót még sikerült kikerülni, a kivezető részen becsúsztunk az árokba. Nagyon sok néző volt ott, így hamar kiszedtek minket, de így is másfél percünkbe került ez a mutatvány. Az első nap úgy autóztunk, hogy elől legyünk mindig, így kicsit megtréfáltam saját magamat, mert hát másfél perc előnyünk nem volt, és így hogy becsúsztunk, már nem tudtam ledolgozni a hátrányt. Visszacsúsztunk a magyar értékelésben a kategóriánk második helyére. A tanúság ebből az, hogy kicsit jobban kell sietni.

Hogyan látod a hazai N2-es mezőnyt?
Az ellenfelek nagyon jók, nagyon ügyesek. Demjén Martin is nagyon ügyesen megy, a tavalyihoz képest is nagyon sokat fejlődött. Ő még nálunk kezdte a pályafutását. Egerszalók mellett csináltunk amatőr rendezvényeket, az első métereit ott tette meg. Örülök neki, hogy ilyen sokra vitte és ilyen ügyes versenyző lett belőle. A Suzukisok nagyon gyorsak, nagyon ügyesek. Én megöregedtem, ma vagyok 47 éves... bele kell húzni egy kicsit, hogy lépést lehessen tartani a fiatalokkal.

Milyenek voltak az egri pályák?
A pályák is nagyon tetszettek. A széles szakaszokat annyira nem kedvelem, de ezek a keskeny, murvás, technikás pályák nagy kedvenceim. Én személy szerint örültem, hogy a rendező a pályák közé beiktatta a dzsuvásabb részeket is és mi egyébként is hozzá vagyunk szokva. Szerintem nem is volt ez annyira problémás - mint ahogyan sokan mesélik - simán át lehetett rajta menni. Persze aki alatt olyan aszfaltfutómű van, annak biztos nehezebb volt itt. Nekünk ilyen problémánk nincs, mert majdhogynem utcai autóval megyünk, és ez jó mindenre... Az autónk abszolút széria, a futóművünk is utcai, a motor is, váltó is, meg minden. Nem volt idő a homológ gyári N-es cuccokat belerakni, és hát nem is nagyon akartam rá költeni.
Az időjárás is jó volt, bár szerettem volna, ha esik egy kicsit, mert vizes gumival jobb lett volna… de mostmár berendeltük a kemény gumit! Szerintem nem gondolta senki, hogy itt ilyen meleg lesz. A Kumho gumival most mentük az első métereket, és nagyon pozitívan csalódtam benne. Jól tapadt és kevésbé fogyott, mint amit eddig használtam, ráadásul ár-érték arányban is nagyon jó. 4 éve van az országban, de mostanáig elég ismeretlen volt, ellenben most úgy tűnik, hogy az egyik legelismertebb márka lett, elég sokan mennek vele. Tesztelés céljára kapjuk, információkat adok róla. Úgy érzem, hogy kezdem kiismerni. Nagyon nagy fejlődés ez nálunk, hiszen legutóbb még négyféle gumival mentem… mármint 4 keréken négyfélével!

Nem hiányzik a magyar mezőnyben, magyar pályákon versenyzés?
Dehogynem! Én nagyon mennék! Idén viszont csak ott megyünk a magyar bajnokságban, ami közös a szlovákkal. A szurkolók fantasztikusak itthon! Jó-jó, kinn is megkapom, mert azért már ott is ismernek, sok barátom is van, a nézők is várnak, mert igyekszünk azért keresztbe-hosszába menni, hogy legyen valami látványosság is. Azt is nagyon sajnálom, hogy a Miskolc Rallye-n nem tudok indulni. Nekünk a szlovák bajnokságban a miskolci futamot követő hétvégén lesz a verseny, így mi az éjszakai futam helyett épp tréningezni fogunk. Valahogy majd megoldom, hogy át tudjunk nézni legalább, hiszen a futam előtt Hoffer Zsoltinak segítek majd a felkészülésben, így őt is megnézném, hogy mit sikerül autóznia.
Nagyon jól éreztük magunkat most is Egerben! Jó buli volt, tetszett, most pedig elkezdtünk dolgozni, hogy legyen megint a következő versenyre való...

Hogyan látod a magyar rallye-t?
Kicsit feszültnek érzem a versenyzőket mostanság. Gondolom az új változások, helyzetek miatt... de azért bízom benne, hogy lesz még mosoly mindenki arcán!

Ez végszónak nagyon szép volt…
Lenne még valami, ami tényleg nagyon fontos, és ami nagyon nagy sztori volt az első nap végén! Ez pedig nem más, minthogy sikerült egy óra három percen át szexelnem! Éjjel nekiálltam 1 óra 58-kor, az óraátállításkor, 2-kor átállítottam az órát, így 3 óra 1 perckor befejeztem. És ez le van publikálva! Utána lehet nézni. A Guiness könyvbe próbálom berakatni... Ilyen idős korban, meg a magyar mezőnyben ez már jó eredménynek számít!

 

Ez a hír most jelenik meg 6381. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Pásztóy Kupa, 2.forduló
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
04 05 06 07 080910
11 12 13 14151617
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 01
02 03 04 05 06 0708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k