Spici nyert, de nem ennek örült a legjobban
Végre ütőképes az autója és ez mindennél fontosabb!
2017-08-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
443364304
Napi oldal:
44099
Jelenleg:
352
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Hyundai Budapest - AutoPalace Délpest
Opel Budapest - AutoPalace Délpest
AutoPalace Délpest

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
LAMAX
AutoDekor
exceex online
Magyar Nemzeti Autósport Szövetség

World Rally Championship
a német futam után
1. S. Ogier
Ford Fiesta WRC '17
177
2.
T. Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
160
3.
Ott Tanak
Ford Fiesta WRC '17
144
4.
J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
123
5.
Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
89
6.
Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC
87
7.
Craig Breen
Citroen C3 WRC
64
8.
Juho Hanninen
Toyota Yaris WRC
58
9.
Hayden Paddon
Hyundai i20 WRC
55
teljes táblázat
European Rally Championship
a cseh futam után
1.
K. Kajetanowicz
Ford Fiesta R5
120
2.
Bruno Magalhaes
Skoda Fabia R5
97
3.
Alexey Lukyanuk
Ford Fiesta R5
73
4.
Marijan Griebel
Skoda Fabia R5
62
5.
Bryan Bouffier
Ford Fiesta R5
46
6.
Nasser Al-Attiyah
Ford Fiesta R5
45
7.
Grzegorz Grzyb
Skoda Fabia R5
41
8.
Jan Kopecky
Skoda Fabia R5
39
9.
Pepe Lopez
Peugeot 208 T16 R5
27
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2017
a veszprémi futam után
1.
Herczig Norbert
Skoda Fabia R5
114
2.
Hadik András
Ford Fiesta R5
101
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
84
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
64
5.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
48
6.
Velenczei Ádám
Hyundai i20 R5
41
7.
Kazár Miklós
Ford Fiesta R5
37
8.
Ifj.Ranga László
Skoda Fabia R5
34
9.
Ifj.Kiss László
Ford Fiesta R5
33
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2017
a veszprémi futam után
1.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
81
2. Domonkos László
Mitsubishi Lancer Evo VII
67
3. Órai Balázs
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
61
4.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
54
5. Veréb Zoltán
Lada VFTS
33
6. Födő Imre
Lada VFTS
31
7.
Kelő-Gere László
Mitsubishi Lancer Evo VIII
29.5
8.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
28
9.
Kronome Ákos
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2017
a komlói futam után
1.
Csomós Miklós
Citroen C2R2
159
2.
Berényi László
Opel Adam R2
104,5
3. Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
86,5
4.
Ifj. Kanyik Antal
Peugeot 208 R2
74
5. Vizelli Károly
Lada VFTS
72
6.
Ifj. Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
50,5
7.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 R2
47
8.
Bodogán Ferenc
Lada 2105
43,5
9.
Hibján József
Citroen C2R2
40
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2017
a III. futam után
1.
Simon István
Fiat X1/9
63
2.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic
51
3.
Schebek István
Lotus Elise
47
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
46
5.
Simon Robin
Fiat X1/9
41
6.
Deák Tünde
BMW
24
7.
Kovács Tamás
Trabant 750 GSX-R
22
8.
Kajári Ferenc
Trabant 1,4 16V
19
9.
Söjtöri András
Toyota MR2
17
teljes táblázat

 spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_1

Spitzmüller Csaba a második helyen végzett a döntő futamon a STYLEX XEROX Rallycross futamon. Kizárták az elsőt és a korábbi rallybajnok megszerezte élete első rallycross abszolút győzelmét. Már a greinbach-i futam előtt idézzük fel a történéseket.

Kakucson volt a legutóbbi Rallycross OB futam. Ezen a pályán mentél már korábban, ugye?
Mitsubishivel mentem rajta anno. Nem egy túl bonyolult pálya, de a legutóbbi verseny óta rengeteget változott: a murvás részeket - amik korábban mindig kimélyültek – lebetonozták, homokot is szórtak rá, amitől néha csúszott, néha nem… Mindenképp formabontó futam volt és ez most nem csak a pályára mondható, hiszen érdekes dolgok történtek a versenyen…

Az autó ugyanúgy nézett ki, mint korábban, csak most mintha más lett volna…
Ezt nagyon jól látod! Magyarosítottuk a Skodát, ahogy erről korábban is beszéltem. Nagyon sok magyar ember áldozatos munkájának köszönhetően végre először egy olyan autóba ülhettem, amivel lehetett gyorsan menni és nagyon élveztem az egész versenyt.

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_5

Persze még rengeteg fejleszteni való van vele, sokat kell rajta állítani és van még mit vele variálni, de azt mindenképp előremutató dolognak látom, hogy például a második szabadedzésen már a két nagy élharcos között tudtam végezni. A futott köridőkben már nagyon jó voltam. A hiányosságok még meg vannak, de a sebességünk nőt és leszűkítettük a technikai lemaradásunkat. Nyilván minél jobban közelítünk annál nehezebb lesz és az utolsó tizedekért, századokért kell majd a legtöbbet dolgozni, de tele vagyunk tettel, tenni akarással. Óriási motiváció van bennem és már nagyon várom a következő, greinbach-i versenyt.

Kevés idő volt a két verseny között…
Igen, de talán arra elég, hogy még apró fejlesztéseket alkalmazzunk a kocsin.

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_3

Visszatérve még a kakucsi futamra: gratulálok, hiszen nyertél!
Igen… Az élet ismétli önmagát: 2005-ben a Corolla WRC-vel az első abszolút futamgyőzelmemet pont így értem el, kizártak előlem versenyzőt. Nyilván nem ez az a hőn áhított győzelem, ami miatt odaáll egy sportoló a rajtvonalhoz, de azt szokták mondani: pont ennyi pontot adnak ezért is…
De ahogy mondtam: a hétvége legnagyobb boldogsága az volt, hogy óriásit léptünk előre és felzárkóztunk. Egy csavar lazult le és a váltó-bowden feszítője engedett el… ennyi volt a problémánk összesen a kocsival és végre versenyezni tudtam. Oda tudtam figyelni az autózásra és már tudtam figyelni arra, hogy milyen beállításokkal tudunk még gyorsabbak lenni. Ilyen szempontból szenzációs verseny volt.

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_2

Te voltál a legjobb helyen a ’nézők’ közül és testközelből láthattad a két Tomi csatáját a döntőben…
Nagyon izgalmas döntő volt és tényleg sokat láttam belőle. Bár főként a gumikat kerülgettem, amit folyamatosan beforgattak elém. A végére le is rombolódott az autóm eleje, de valóban nagyon izgalmas volt az a csata, ami előttem zajlott. Kicsit éreztem is, hogy közeledem kellene hozzájuk, ha valami történik, akkor én lehessek a ’nevető’ harmadik. Aztán hogy a végkifejlett ilyen lett, az a sors furcsa fintora. Én tényleg örültem volna a második vagy a harmadik helynek is! Így az első hely az ölembe hullott, de ahogy mondani szokták: ott kellett lenni…

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_7

Greinbach. Voltál már itt?
Tavaly minden futamon ott voltam nézőként és megnéztem az összes pályát, így ezt is. Versenyezni még nem versenyeztem rajta korábban sosem. Azt láttam, hogy egy nagyon érdekes pálya, furcsa vonalvezetéssel. Nem egy igazi rallycross pálya. Meglátjuk, hogy az autómat mennyire tudjuk majd ráállítani. A többieknek lesz egy kis előnye, hiszen már mindenki itt versenyez évek óta. Remélem sikerül ott is elkapni a fonalat!

spici_nyert_de_nem_ennek_orult_a_legjobban_4

Köszönöm szépen!
Én is szeretném még mindenkinek megköszönni a munkáját, amit megtett azért, hogy az autónk így működjön, ahogy legutóbb már működött és nem utolsó sorban szeretném megköszönni a nézőknek a szurkolást! Nagyon jól esett érezni azt, hogy a céldobogón milyen szeretettel és lelkesen örültek az eredménynek!
 
Ez a hír most jelenik meg 1418. alkalommal
címkék: Spici, RX, S-motorsport
Share |
2017.08.05-06.
rallycross
SYLENTA XEROX RallyCross
Kakucs, Kakucs-Ring
facebook esemény
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
11 12 13 14 151617
18 19 20 21 22 2324
25 26 27 28 293001
02 03 04 05060708
09 10 11 12 131415

b a j n o k s á g o k
World Rally Championship 2017
European Rally Championship 2017
Országos Rallye Bajnokság 2017
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2017
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k