h i r d e t é s
Összes oldal:
729489014
Napi oldal:
54869
Jelenleg:
2604
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Spitzmüller Csaba a második helyen végzett a döntő futamon a STYLEX XEROX Rallycross futamon. Kizárták az elsőt és a korábbi rallybajnok megszerezte élete első rallycross abszolút győzelmét. Már a greinbach-i futam előtt idézzük fel a történéseket.
Kakucson volt a legutóbbi Rallycross OB futam. Ezen a pályán mentél már korábban, ugye?
Mitsubishivel mentem rajta anno. Nem egy túl bonyolult pálya, de a legutóbbi verseny óta rengeteget változott: a murvás részeket - amik korábban mindig kimélyültek – lebetonozták, homokot is szórtak rá, amitől néha csúszott, néha nem… Mindenképp formabontó futam volt és ez most nem csak a pályára mondható, hiszen érdekes dolgok történtek a versenyen…
Az autó ugyanúgy nézett ki, mint korábban, csak most mintha más lett volna…
Ezt nagyon jól látod! Magyarosítottuk a Skodát, ahogy erről korábban is beszéltem. Nagyon sok magyar ember áldozatos munkájának köszönhetően végre először egy olyan autóba ülhettem, amivel lehetett gyorsan menni és nagyon élveztem az egész versenyt.
Persze még rengeteg fejleszteni való van vele, sokat kell rajta állítani és van még mit vele variálni, de azt mindenképp előremutató dolognak látom, hogy például a második szabadedzésen már a két nagy élharcos között tudtam végezni. A futott köridőkben már nagyon jó voltam. A hiányosságok még meg vannak, de a sebességünk nőt és leszűkítettük a technikai lemaradásunkat. Nyilván minél jobban közelítünk annál nehezebb lesz és az utolsó tizedekért, századokért kell majd a legtöbbet dolgozni, de tele vagyunk tettel, tenni akarással. Óriási motiváció van bennem és már nagyon várom a következő, greinbach-i versenyt.
Kevés idő volt a két verseny között…
Igen, de talán arra elég, hogy még apró fejlesztéseket alkalmazzunk a kocsin.
Visszatérve még a kakucsi futamra: gratulálok, hiszen nyertél!
Igen… Az élet ismétli önmagát: 2005-ben a Corolla WRC-vel az első abszolút futamgyőzelmemet pont így értem el, kizártak előlem versenyzőt. Nyilván nem ez az a hőn áhított győzelem, ami miatt odaáll egy sportoló a rajtvonalhoz, de azt szokták mondani: pont ennyi pontot adnak ezért is…
De ahogy mondtam: a hétvége legnagyobb boldogsága az volt, hogy óriásit léptünk előre és felzárkóztunk. Egy csavar lazult le és a váltó-bowden feszítője engedett el… ennyi volt a problémánk összesen a kocsival és végre versenyezni tudtam. Oda tudtam figyelni az autózásra és már tudtam figyelni arra, hogy milyen beállításokkal tudunk még gyorsabbak lenni. Ilyen szempontból szenzációs verseny volt.
Te voltál a legjobb helyen a ’nézők’ közül és testközelből láthattad a két Tomi csatáját a döntőben…
Nagyon izgalmas döntő volt és tényleg sokat láttam belőle. Bár főként a gumikat kerülgettem, amit folyamatosan beforgattak elém. A végére le is rombolódott az autóm eleje, de valóban nagyon izgalmas volt az a csata, ami előttem zajlott. Kicsit éreztem is, hogy közeledem kellene hozzájuk, ha valami történik, akkor én lehessek a ’nevető’ harmadik. Aztán hogy a végkifejlett ilyen lett, az a sors furcsa fintora. Én tényleg örültem volna a második vagy a harmadik helynek is! Így az első hely az ölembe hullott, de ahogy mondani szokták: ott kellett lenni…
Greinbach. Voltál már itt?
Tavaly minden futamon ott voltam nézőként és megnéztem az összes pályát, így ezt is. Versenyezni még nem versenyeztem rajta korábban sosem. Azt láttam, hogy egy nagyon érdekes pálya, furcsa vonalvezetéssel. Nem egy igazi rallycross pálya. Meglátjuk, hogy az autómat mennyire tudjuk majd ráállítani. A többieknek lesz egy kis előnye, hiszen már mindenki itt versenyez évek óta. Remélem sikerül ott is elkapni a fonalat!
Köszönöm szépen!
Én is szeretném még mindenkinek megköszönni a munkáját, amit megtett azért, hogy az autónk így működjön, ahogy legutóbb már működött és nem utolsó sorban szeretném megköszönni a nézőknek a szurkolást! Nagyon jól esett érezni azt, hogy a céldobogón milyen szeretettel és lelkesen örültek az eredménynek!
Ez a hír most jelenik meg 2342. alkalommal
rallycross
hírek • fotóalbumok • fórumok
|