FIA ZÓNA és RALLYCROSS OB.5.futam - 2024.szeptember 21-22. - Nyirád
Szombathelyi tréning után
a tréning után mondták...
2005-06-20
interjúk • diki
h i r d e t é s
Összes oldal:
729276711
Napi oldal:
32003
Jelenleg:
2399
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A hétvégén sikerült néhány versenyzővel beszélnünk a szombathelyi tréning alatt, után:

Asi:
Túl vagyunk az első napi pályabejáráson. Nem lesz egyszerű a dolog. Ugyan kemény az utak minősége de a felületén gördülős kövek vannak ezért nagyon csúszós. Szerintem a mezőny második fele átlagidőt fog kapni, mert valaki el fog esni, de ne így legyen. Reméljük jó idő lesz, mert a változékony időjárás csak megnehezítené mindenkinek a dolgát. Cél a célba érés, és az hogy tudjuk a saját tempónkat autózni de, ez attól is függ majd, hogy a többiek hogyan mennek. Annyi a változás hogy Kerekes Joti fog navigátorkodni nekem a versenyen.

Balázs Öcsi:
Igazolt elfoglaltság miatt új időpontot kértünk a pályabejárásra így sajnos csak a jövő héten fogunk egy napot tréningezni. Az autónk majdnem készen van. Új gumikkal és felnikkel megyünk a versenyen. A kategóriánkba jön két új Skodás, erősödik a mezőny és még nehezebb lesz a dolgunk így de, majd meglátjuk. Szeretnénk győzni.

Benik Balázs:
Most jöttünk le a pályákról. Hasonlóak a tavalyi szakaszokhoz. Van 2új gyorsasági is. Tempósak és csúszkálósak de egyébként tetszenek. Vigyázni kell, mert nagyot lehet hibázni. Meglátjuk, hogy mire leszünk elegek. Szeretnénk minél jobb eredményt elérni.

Botka Krisztián:
Nekünk nagyon tetszenek a pályák. Kifejezetten kedvezőek számunkra a minőségük. A kocsink felkészítés alatt áll. Célunk a kassai futam eredményének megismételése.

Botka Dávid:
Tetszenek a pályák. Jelenleg egy jó erős fejfájással küszködök. Reménykedünk abban, hogy minden rendben lesz. A kocsink fejlesztés alatt van jelenleg. Kedden lesz készen, és akkor tudunk majd tesztelni is. Az absz. 10-be szeretnénk beleférni és ugyan jó volna  A-csoportban 1helyen végezni de ez nem valószínű hogy sikerül így szeretnénk a 2.helyett megcsípni.

Bútor Róbert:
Tréningezünk de, nem tudjuk, hogy fogunk e tudni indulni, mert az autó motorja nincsen készen. Jelenleg Lichtenstein-ben van. Kedden derül ki, hogy mi lesz. Megpróbáljuk még egyszer, hátha sikerül. Jó volna, ha egy kis szerencse végre mellénk állna.

Czakó Janek:
A két új pálya nagyon komoly. Jól el fognak verni majd a Hondák minket. Most már jó volna megfogni a Nagyváradit….:)

Ifj.Tóth János:
Nagyon jó minőségűek a pályák. Egyáltalán nem kátyúsak. Nagyon technikás és nagyon gyorsak. Érdekes lesz a verseny és mindenképpen bevállalós. Más lett a nyomvezetése a lőtérnek is. a többi gyorson annyi a változás hogy fordított irányba megyünk. Jellegüket tekintve ritmusosak. Mindenkit motivál szerintem. Célba érés a cél.

Herczig Norbi:
A 2új pályából a hosszabb /15km/ nagyon tetszik, a többi bátorságpróbás lesz. Rengeteget kell majd 6. sebességi fokozatban autózni.
Kettőket mentünk minden pályán. Nem tudtuk túlzásba vinni a tréninget. Holnap folytatjuk a pályabejárást. Az autónk rendben van. Idáig sem azzal volt baj. Kíváncsian várom, hogyan fog viselkedni murván, mert még nem volt lehetőségem rá hogy kipróbáljam. A Kassai futam előtt kapott új motort. Szeretnénk kiautózni belőle a lehető legtöbbet most. A célba érés a cél és szeretném a tavalyi önbizalmamat visszanyerni. Nem érdekel a helyezés.

Hideg Krisztián:
Ebben a pillanatban lett vége a versenyünknek. Lassan kezdtünk de a végére sikerült begyorsulnunk. Abszolút 2.-ak lettünk. Elmondhatatlan az örömünk. Nagyon jó fejek voltak a "nagy" versenyző és kalapjukat emelték a teljesítményünk előtt. Nagyon sok Magyar zászlót láttunk kint. Nagyon jól esett és köszönjük a szurkolóknak a biztatást!!!
Most megyünk átvenni a serlegeinket, és azonnal indulunk Magyarországra Szombathelyre tréningezni. Amikor beszálltam a csapatbuszba a verseny végén meglepetéskén a csapatfőnöktől 2garnitura Pirelli murvagumik vártak és nem akár milyenek, hanem a jelölt gumik amivel a Solberg is megy a Vb.-n. A jó szereplésért kaptuk a Szombathelyi versenyre. Holnap már pályabejáráson leszünk.

Kazár Miki - Spici:
Nagyon tetszenek a pályák. A Corollával még egy métert sem mentünk murván, úgyhogy nagyon kíváncsian várjuk a versenyt. Az Olaszok megígérték, hogy nagyon felkészítik az autót. Jön az egész vezérkar. Minél jobb eredményt szeretnénk elérni.

Keller Peti:
Nagyon tetszenek a pályák. Nincsenek kátyúk, de viszont csúszósak ettől az apró gyöngykövektől. Meg kell tanulnunk ezen az útadottságon közlekedni. Kicsit kevésnek találtam a 4x-i pályabejárást. Tisztes helytállás és győzelem a cél.

Magyar Miki:
Ma megvolt a pályabejárás. A két új pálya nagyon gyors. Sok-sok egyenes tempós után hirtelen nagyon kanyargós szakaszok jönnek. Itt biztosan óvatosan fogunk bekezdeni. Pontszerző hely a célunk, de jó volna dobogón végezni és szeretnénk az összesített 3. helyünket megtartani.

Pintér László, TopSpeedRacing (Dr.Kiss Elemér):
Gyorsulási versenynek nézünk elébe. Vigyázni kell, mert nagyokat lehet hibázni. Az utak jobb illetve bal oldalán is árkok vannak, és itt-ott farönkök is belógnak az útszélén. Féktávokat kell keresni. Aki ezeket megtalálja nyerő lehet mindenképpen. Az autóink felkészítés alatt vannak. A fiúk mindent elkövetnek annak érdekében, hogy minden rendben legyen. Elemérnek meg volt a tesztje és úgy tűnik jól sikerült az autó beállítása. Én a jövő hét elején fogok tesztelni.
Elemért ezen a versenyen Gyuri fogja irányítani engem pedig Bebtó Feri.


 

Ez a hír most jelenik meg 5231. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
091011 12 131415
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
2024.09.20-22.

részletes infóink

2024.09.22.

részletes infóink

2024.09.21-22.

részletes infóink

2024.09.20-22.

részletes infóink

2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k