LCH Tavaszi LADA találkozó
Veszprém, első nap végén
nagyszerviz és prológ után
2004-07-10
riportok • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
685081775
Napi oldal:
45928
Jelenleg:
1183
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Nagyszervizben:

Tagai Tamás
Kicsit fáradtak vagyunk és feszültek. Remélem sikerül megoldani a váltóproblémákat.
Sajnos a második körben már nagyon rossz minoségûek lettek a pályák, féktávokon és kigyorsitásokkor nagyon rángatja a váltót és nehéz volt igy menni, néha magától teszi ideoda a sebességet. Most váltót cserélünk, bár ez fejedelmi többes... szóval a srácok lecserélik a váltót. Remélem elég lesz rá az idõ (sajnos nem lett, 6 percet késtek - a szerk.)

Balázs Vili
Kiestünk AC hiba miatt a harmadik gyorson, sajnos.
Pestet ki akartuk hagyni, igy valószinû menni fogunk.

Bútor Robi
1perc harminc az elõnyünk.
Az elsõ gyorsok zûrösek voltak, nem sikerült eltalálni a beállitásokat, az autó nagyon kezelhetetlen volt. A nap fénypontja a második gyors vége, amikor a kilazuló kormányból egyre jobban tekeredtek ki a csavarok és már 4-5 centiméter volt a kormány mozgása, az veszett volt nagyon, féltem, hogy emiatt kell majd feladnunk.
A második kör kifogástalan volt. Visszaállitottuk az autót a fehérvári beállitásokra, nagyon jól vezethetõ lett, az idõk javultak.

Szilágyi Jani
Harmadik helyen állunk és elsõ helyen szeretnénk... Sajnos itt van a Spici és a Hideg... :)
Volt egy gátlóhibánk, amit a fiúk megoldottak, az kicsit hátráltatott bennünket. Jelen pillanatban aszfalt futómûvel szállunk harcba. Ez az új technika. Asi kopott gumival, mi aszfaltfutómûvel, tudod :)))
Remélem sikerül tartani a harmadik helyet.

Balázs Öcsi
Doki vezet jó sokkal, Krupp Zoliék kiestek. Ha igy célbaérünk második helyen a VMax kupában, akkor visszeszerezzük az éves értékelésben a vezetõ helyünket.

Dr.Varga Attila
Szeretem ezeket a pályákat. Az autónak 170 ló körül kellene lenni, Asi ment vele, szerinte nincs 130 sem. A futómûve szuper, a váltója nagyon jó. Abszolút lehet vele Ladásan menni. Élvezzük.

Gerencsér Titi
Amit magyaráztak, hogy az ellenkormányzás idõbe kerül, azt most kipróbáltuk. A második körben iveken közlekedtünk és 15 másodperccel jobb egyenesen menni. A néyõknek nem, de az órának igen. Most igy marad, megpróbálunk iveken közlekedni, abszolútban 3-4 helyet sikerült javulnunk, megpróbálunk még erõsiteni.

Tárnok Tamás
Az elsõ gyorson paráztam, rosszul is mentünk. A második körben 40el jobbat jöttünk. Egyre kevesebbek különbségek voltak a többiekhez képest. A harmadikon lecsúsztunk az útról. Megálltunk, tolattunk, otthagytunk jó sokat.
A második körben már minden gyorson javultunk, másodikok vagyunk, mögöttünk is távolabb van Pálinkás. Ja, és nincs ötödikünk...

Szijj Csaba
Nullák a gumijaink, hihetetlen, hogy elkoptak. Három gyorsot nem birnak ki. A kocsi jó, harmadik helyen állunk.

Szijj Zsolti
Beszorult a váltórudazat az elsõ gyors végén, a gyors után már nem tudtuk kivenni sebességbõl, fel kellett adnunk a küzdelmet. A prológot nagyon élveztük, kategória második idõt mentünk.

Ázsót Szabolcs
Sok jót nem tudok mondani. Gyenge a turbónyomásunk, egész nap szenvedtünk. Nem tudunk a saját tempókban menni. Remélem holnap még megmarad az a kicsi nyomás, ami még van.

Gyûszû László
Hengerfejes lett az autó a harmadik gyorson, igy vége lett a versenyünknek. Még megpróbálkoztunk, hátha magához tér, de etapon visszafordultunk.
A Budapest kimarad, mert nem tetszik, hogy 940kilométer etapra 260 kilométer gyorsot... Marad Pécs és Veszprém

Zsolt Dani
Jó a verseny, a pályák jól elõ lettek készitve.
Van egy kis problémánk, 5000ig forog a motor és ott el kell váltanom, mert gyenge.

A nap végén:

Asi
Egész nap indiszponált voltam, túlságosan fáradt vagyok, sok fájdalomcsillapitó kicsit lenyom. Az autó hibátlan, az elsõ körben rossz gumikat választottunk.

Botka Dávid
Idáig azt mondtam, hogy szerencsések vagyunk, de nem gondoltam, hogy ezen a két kilométeren történik baj velünk.
Még szerencse, hogy nem egy gyors pályán történt, beesett a fék, egyszerûen nem volt fékhatás.
Bementünk a nézõk közé, alig akartak elugrani. Kicsit a kézifékkel tudtam lassitani az autót, nagy szerencsénk volt, hogy nem sérült meg senki. Ahogy néztem, csak egy anya csavarodott le, holnap reggel meg tudjuk javitani.

Keller Peti
Már nem sok az elõnyünk Kakuszi Zsolt elõtt, Robi messze van.
A második kör már jobb volt.
Holnaptól rettegek, Sólyon már kétszer kiestem, félek tõle. Elég lenne, ha a végén egy másodperccel, de maradnánk ebben a pozicióban.

Ollé Sasa
A borulás a marketingprogramunk egy része :)
Lassan borultunk, lehetett jó képeket csinálni és ha figyeltél, a kartervédõn homokfújva van a PRECITOOLS felirva, ami új gumikat és új váltót jelent a számunkra... :)))
Komolyra forditva: Az elsõ gyors nagyon jól sikerült, a borulás után próbálunk visszamászni a dobogóra.
Odavisszacsaták vannak, a superspeciálon rossz irányba fordultam, sokat otthagytam.
Már épp kezdeném érezni murván az autót, erre most majd jön három aszfaltos verseny. Megyek Parádra edzeni

Magyar Miki
A második körben sajnos túl kemény gumikat raktunk fel. Tésen nagyon rosszul mentünk.
Holnap más gumival megyünk, szeretnénk a célbahozni az autót.

Dornai Tibi
Állati jól vagyunk. Végre megy a kocsi, a pályák is jók.
Kellene egy erõsebb motor az autóba, ez most nagyon gyenge, a hajtással sem oké minden, sokat megyünk keresztbe.
De különben tényleg jó ez!

Herczig Norbi
Vezetünk. Életem eddigi legjobb eredménye, az érzés nagyon jó.
Szegény Tagai Tomiékat sajnálom, õszintén mondom, hogy megérdemelné a gyõzelmet.
A harmadik gyors hibájának másodpercei most jól jönnének még, picivel nagyobb lehetne az elõnyünk.
Megpróbálunk holnap mindent elkövetni.

Osváth Peti
Elfogyott a gumink. Hálistennek vezetünk, majdnem egy perccel.
Miska kiesett, Hokinak defektje volt. Majd a végén meglátjuk.

Vinoczai Attila (Elek Pisti navigátora)
A hatodik gyors közepén a motor megadta magát, a hajtókat kijött az oldalán és kigyulladt a motortér.
Egy sima kigyorsitásnál 6800as fordulaton eltört egy hajtókar.
Elõtte is csak kinlódtunk, folyamatosan keresztbe mentünk a túlzott hátsóhajtás miatt.
Talán Zemplénben még megyünk ezzel az autóval, ha nem ezzel, akkor talán egy S1600ossal, és akkor kipróbáltunk idén mindent... Épitjük a jövõ évet

Ez a hír most jelenik meg 2469. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k