Zlínben újra versenyben a Botka Rally Team
Kedvenc pályáin versenyeznek újra Botka Dávidék.
2018-08-23
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
491468082
Napi oldal:
91023
Jelenleg:
499
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
MyActionCam
E-maki webáruház

World Rally Championship 2019
a kilencedik futam,
a Rally Finland után
1. Ott Tanak
Toyota Yaris WRC
180
2. Sebastian Ogier
Citroen C3 WRC
158
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
155
4. Elfyn Evans
Ford Fiesta WRC '17
78
5. A.Mikkelsen
Hyundai i20 Coupe WRC
71
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC '17
66
7. Kris Meeke
Toyota Yaris WRC
60
8. Esapekka Lappi
Citroen C3 WRC
58
9. J-M. Latvala
Toyota Yaris WRC
56
teljes táblázat
European Rally Championship
az ötödik futam,
a Rally di Roma után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
105
2.
Lukasz Habaj
SKODA Fabia R5
98
3. Chris Ingram
Skoda Fabia R5
82
4. Filip Mares
Skoda Fabia R5
46
5. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
39
6. J.M. Lopez
Citroen C3 R5
35
7. G. Basso
Skoda Fabia R5
35
8. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
32
9. Jarri Huttunen
SKODA Fabia R5
30
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a hatodik futam,
Höljes után
1. Kevin Hansen
Peugeot 208
143
2. A. Bakkerud
Audi S1
138
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
129
4. Niclas Grönholm
Hyundai i20
115
5. Janis Baumanis
Ford Fiesta
111
6. T.Timerzyanov
Hyundai i20
102
7. Liam Doran
Audi S1
90
8. Anton Marklund
Renault Megane RS
78
9. Timo Scheider
Seat Ibiza
72
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
111
2.
Balogh János
Skoda Fabia R5
78
3.
Turán Frigyes
Ford Fiesta R5
74
4. Velenczei Ádám
Citroen C3 R5
63
5.
Hadik András
Ford Fiesta R5
58
6.
Bútor Róbert
Skoda Fabia R5
34
7. Német Lackó
Skoda Fabia R5
28
8. Trencsényi József
Skoda Fabia R5
25
9.
Osváth Péter
Skoda Fabia R5
20
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Dudás Gergő
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
79
2.
Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
75
3.
Maricsek Miklós
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
74
4.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
5. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
62
6.
Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo VIII
60
7.
Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
20
8. Friedmann Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
19
9. Csík Zoltán
Subaru Impreza WRC
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Peugeot 208 R2
45
2.
Szauer Gergő
Peugeot 208 R2
41
3.
Márta János
Peugeot 208 R2
18
4.. Riskó Dani
Peugeot 208 R2
13
5.
Norbert Maior
Peugeot 208 R2
12
6.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
10
7.
Jánosa Ákos
Peugeot 208 R2
9
8.
Hibján József
Peugeot 208 R2
8
9.
László Martin
Peugeot 208 R2
3
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a Veszprém Rallye után
1. Lendvai István
Citroen C2 R2
68
2. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
64
3. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
4. Tim Gábor
Opel Adam R2
44
5. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
38
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
36
7.
Baksai László
Lada 2107
35
8. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
26
9. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
14
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
a második futam,
a Miskolc Rallye után
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
32
2. Spindler Jenő
Opel Corsa
22
3.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
13
4. Gyenes András
Lada 2101
14
5. Orosházi Szabolcs
Suzuki Swift GTi
9,5
6.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
9
7.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
8
8. Komjáti Ákos
Lada 2105
4
9. Rácz Tibor
Lada 21011
2
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
a negyedik futam,
a 2.Reptér Szlalom Kupa után
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
99
2.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
83
3.
Simon István
Fiat X1/9
83
4.
Söjtöri András
Toyota MR2
78
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
47
6.
Pintér Máté
BMW
39
7.
Ifj.Hefler Róbert
Honda Civic VTI 1.8
35
8.
Pintér László
BMW
32
9.
Kajári Ferenc
Renault Clio
18
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
71. • 2018-09-10 20:27:59

Javítás: 1 Euro = 324,88 Ft / 2018.09.10. (MNB)
70. • 2018-09-10 20:24:58
Csak a jogdíj és a rendezési támogatás nagyságrendjének érzékeltetése miatt idézem ide:

Forrás: Magyar Közlöny 2018/135-ös száma:

a) 2019-ben szükséges legfeljebb 307 280 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 22 760 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

b) 2020-ban szükséges legfeljebb 307 355 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 17 099 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

c) 2021-ben szükséges 307 431 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 11 605 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról....

d) 2022-ben szükséges legfeljebb 307 508 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 5 876 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

e) 2023-ban szükséges legfeljebb 307 586 eurónak megfelelő forintösszegű jogdíj, valamint ezen felül legfeljebb 217 000 forint rendezési költség fedezetéül szolgáló forrás rendelkezésre állásáról...

...döntött a kormány, személyesen O.V. írta alá (mint minden Korm. határozatot)
A tisztánlátás érdekében: 1 € = 324,88 Ft / 2018.09.10.


A nyíregyházi stadionépítéssel kapcsolatban, nyilván hasonló okokból épül, mint a foci stadionok...
...de "Ajándék lónak ne nézd a fogát!"

https://index.hu/sport/futball/2018/08/14/csak_nem_akar_elkeszulni_a_vidi_16_milliardos_stadionja_sostoi_stadion_mol_keses/

Csak egy apró megjegyzés:
"...kiderült: a főépületnél súlyos statikai problémákat találtak, így ahelyett, hogy integrálnák az új létesítményhez, le kell bontani. A tetőszerkezetet nem bírta volna el ugyanis."

A főépületnek nem kellett volna elbírnia a tetőszerkezetet, mert azt a mellékelt képen látható (fehér) acél "V" tartók tartják, körbe az egész építményen.

Persze, a lényeg, hogy épül... Fehérváron, és Nyíregyházán...
69. • 2018-08-23 17:39:36
Eredményes szereplést kívánok nektek.
Innen szép a nyerés, mert a 22 több, mint a 3...

https://www.ewrc-results.com/entries/45657-barum-czech-rally-zlin-2018/
68. • 2018-05-04 20:30:26
Valószínűleg én nem értek hozzá, de azt hallottam, hogy ha melegednek, gyorsan kopnak a gumik, keményebb keverékkel kell próbálkozni. Igen, szerintem is a kemény keverék gyengébben fog (amíg be nem melegszik), de itt van hőenergia bőven. Azt a gumikeveréket még nem találták fel, amelyik úgy fog, mint a puha, de csak annyira kopik, mint a kemény...

https://www.michelinmotorsport.com/content/download/7550/175144/file/gamme-compet-client-GB+DEC+2013.pdf


67. • 2018-04-05 18:45:06
Isten ments, hogy türelmetlenséggel legyek megvádolva, de nem lesz ERC-Botka-Herczig interjú? Qrvára várom...
http://rallyfeeling.hu/botka-davidek-igy-hemperegtek-az-azori-szigeteken-video/
66. • 2017-08-27 21:29:42

Lehet, hogy a Skoda ugyan azt a váltó bovdent használja, mint a Citroën?
65. • 2017-07-13 18:52:14

Nincs új a nap alatt…

2015. 11. 12.

http://www.duen.hu/hirek/uj_autoja_van_az_europa-bajnoknak

"Az autó szenzációs, nagyon tetszik. Úgy van felkészítve, ahogy egy eladó autótól elvárható. Bízom benne, hogy nem fogok úgy járni vele, mint két évvel ezelőtt a Peugeot-val jártam."

2017. 07. 13.

http://www.duen.hu/hirek/botka_david_uj_korszakot_kezd_hargitan

"Már az első métereken úgy éreztem: a helyemen vagyok! Nagyon tetszik az autó! Igazán élmény vele autózni!" – mesélte szinte ujjongva Dudu. "Máshogy kell vezetni, mint a DS3-at kellett, de bízom benne, hogy hamar megszokom ezt a stílust is! Fura, de jobban hasonlít a Mitsubishi-re, mint a Citroenre. Nem kell vele túlerőltetni semmit. Erős a motorja, jó a futóműve, kezes a kanyarokban és a fékerő is nagyon jól szabályozható. Minden méter, amit megtettem vele, azt sugallta: igen! Ez az!"

Sok sikert Dávid!

64. • 2017-05-13 16:57:45
Bocs, "étkezési ideje"
63. • 2017-05-13 16:56:49
Hasznos volt ez a tudósítás. Megtudtuk, hogy a Kanári-szigetek egyik jellegzetes élőlénye, a váltó-gumigyűrűt evő mumus. Leggyakoribb fészkelőhely az EB futamok Parc Fermé-je.
Fő ékezési ideje az éjszakai órák. helyeslek
62. • 2017-05-13 06:39:51

Ha ez sport, akkor az a nullával egyenlő.
Ha üzlet, akkor nekünk ahhoz semmi közünk...
Köszönöm szépen, de én nem kérek több tudósítást
a Botka csapat ERC szerepléséről...
Egyébként, összességében ebből a "diadalmenetből" annyi jött
le a tudósításokon keresztül, hogy Botkáék körül feltehetően,
műszakilag mindenki hülye az autóhoz, a pénzügyesek viszont
zsenik lehetnek...

61. • 2016-09-24 11:29:14

Értem én, hogy takarítás, csak azt nem értem, hogy akik második nap hátrábbról indultak, azok rajtoltak első nap az elején. Nekik ki takarított? Ahhoz, hogy második nap hátrábbról indulhassanak, ahhoz az kellett, hogy első nap a spiccen legyenek. Takarítóként...

60. • 2016-08-28 17:52:34

Korrekt Botka interjú, szép végeredmény.
Hajrá!
59. • 2016-08-07 11:01:25
Értem én, hogy két kiló meg minden, de ha ezt félretesszük akkor is kezd egy egységes egésszé összeállni ez a kudarcsorozat, mondom ezt annak ellenére, hogy szeretném ha nem így volna. neszóljszám
58. • 2016-08-07 07:18:33

2kg! -de a szabály, az szabály...
És arra is emlékszünk, hogy anno a széria Zsigulik, a lámpakeretek, és díszlécek hiánya miatt mentek annyira. Míg meg nem "buktak"...
bizonytalan
...és, ha 3L-rel több benzin, vagy 2L-rel több ablakmosó lett volna az autóban?
57. • 2016-08-06 17:24:02
Botka Dávid - Szeles Péter icon Citroën DS3 R5 Excluded - car weight.

Hm...azok a csúnya bácsik forgatom a szemem helyeslek
56. • 2016-06-26 10:13:00
Ott valami nem kerek az üzemeltetésben. A többi autó nem ilyen problémás.
55. • 2016-06-26 07:51:03

Kiesés.
Üzletnek lehet, hogy jó, de sportnak kevésbé...
Így megy pocsékba a tehetség...

54. • 2016-06-24 19:15:10

"Ennél talán nagyobb gond, hogy a versenyautó sem indult még be a futam előtt otthon a műhelyben: „Az autóba bekerült az új fejlesztésű kit, amiről kiderült, hogy még nem kaptuk meg minden alkatrészét. Az autót nem is tudtuk otthon beindítani, a mérnök segített itt és csak csütörtökön délelőtt, 1 órával a gépátvétel előtt indult be először."

Az kétségtelen, hogy elszánt csapat a Botka csapat!
100 versenyzőből 99 biztos, hogy otthon marad, ha az autót nem tudja beindítani a garázsban...

Esetleg egy "ikaruszos" mérnököt is lehetne alkalmazni...

Az előjelek meglehetősen negatívak, de lássuk a folytatást!
53. • 2016-06-05 21:16:11

Gratulálok Botka Dávid kitűnő negyedik helyéhez, és külön gratulálok az autóért felelős szerelőknek, mérnöknek.
Nem volt hiába a b@szogatás?! Őőőő... az építő jellegű kritika... mosolygok

52. • 2016-05-15 11:52:24
Szia.A szerelő csapatott ismerem ott nagy gond nem lehet.Máshol lehet a hiba,de egyet értek veled,valami nem jó.
ERC - European Rally Championship
oldalanként | növekvő
összesen: 71 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
12 13 14 15 161718
1920 21 22232425
26 27 28 29 30 31 01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12131415
2019.09.14.

részletes információink

2019.08.23-25.

részletes információink

2019.08.23-24.

hivatalos honlap

2019.08.23-25.

facebook esemény

2019.08.22-25.

hivatalos honlap

2019.08.24.

hivatalos honlap


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2019
European Rally Championship 2019
Mitropa Rally Cup 2019
Országos Rallye Bajnokság 2019
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2019
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k