Rongits Attila - Hannus László két éve még csak a dobogó harmadik fokán végzett, tavaly már megnyerte az osztrákok murvás jamboree versenyét a magyar határ mellett..

Úgy gondolom nagyon kellemes emlékekkel vágsz neki ennek a hétvégének…
Ez így van! Tavaly sikerült megnyernünk a Harrach Rallye-Sprintet, aminek a következő, szám szerint 26. versenye lesz most ezen a hétvégén.
Ez, ahogy a neve is mondja: Rallye-Sprint verseny, de az osztrák élmezőnyből többen indulnak rajta. Magyarországról is mindig számos versenyzőpáros jön el ide.
A rendezvény itt van nem messze tőlünk, hiszen Mosonmagyaróváron lakom. A verseny a Harrach grófság területén zajlik, ami Bruck mellett található. Egy 16 kilométeres, nagyon jó minőségű murvás gyorsaságit kell ötször teljesíteni.
Ha jól tudom változott a program a tavalyihoz képest. Egy nap lezajlik a verseny.
Igen. Tavaly pénteken volt a pályabejárás és délután volt egy gyorsasági szakasz, majd szombaton a maradék négy.
Úgy tűnik a válság kicsit megérintette az osztrákokat is. 40 induló várható és a rendezők ezzel a létszámmal meg tudják oldani a versenyt egy nap alatt is. 10óra 16-kor indul az első szakasz és délután negyed hatkor az utolsó.
A verseny szépségét és érdekességét adja, hogy szinte 0 kilométer az etap, hiszen a raj és a cél is a majorságban található, ahol maga a szervizpark is helyet kap.
Ez az igazi rallyfalu, hiszen a grófság állatállománya között szervizelnek a csapatok.
Nagyon sok magyar néző szokott kint lenni…
Közel van nagyon Magyarországhoz a verseny, hiszen Bruckneudorf egy határmenti falu. Nekem is nagyon sok barátom, ismerősöm kint van évek óta ezen a futamon és mindig nagyon jól érzik magukat. Mindig jó érzés magyar zászlókat látni.

Annyi változás van még a tavalyihoz képest, hogy akkor egy A csoportos Mitsubishivel indultál, most pedig az N-es autót vetitek be.
Idén már nem lehet csak FIA homológ autóval indulni, így mi is azzal az autóval indulunk, amivel a bajnokságban is. Kicsit nehezebb lesz a helyzetünk, hiszen az A-s autónk erősebb volt a mezőnyben és volt két rész is, ahol 210 feletti sebességet értünk el vele, amit az N-essel nem hiszem, hogy el tudunk érni. Meglátjuk, hogy sikerült.
Egy kicsit ott van a teher is a vállamon, hiszen sosem indultam még 1-es rajtszámmal, ami azért nagyon jóleső érzés…