|
h i r d e t é s
Összes oldal:
796113738
Napi oldal:
260084
Jelenleg:
792
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Rongits Attila - Hannus László két éve még csak a dobogó harmadik fokán végzett, tavaly már megnyerte az osztrákok murvás jamboree versenyét a magyar határ mellett..

Úgy gondolom nagyon kellemes emlékekkel vágsz neki ennek a hétvégének…
Ez így van! Tavaly sikerült megnyernünk a Harrach Rallye-Sprintet, aminek a következő, szám szerint 26. versenye lesz most ezen a hétvégén.
Ez, ahogy a neve is mondja: Rallye-Sprint verseny, de az osztrák élmezőnyből többen indulnak rajta. Magyarországról is mindig számos versenyzőpáros jön el ide.
A rendezvény itt van nem messze tőlünk, hiszen Mosonmagyaróváron lakom. A verseny a Harrach grófság területén zajlik, ami Bruck mellett található. Egy 16 kilométeres, nagyon jó minőségű murvás gyorsaságit kell ötször teljesíteni.
Ha jól tudom változott a program a tavalyihoz képest. Egy nap lezajlik a verseny.
Igen. Tavaly pénteken volt a pályabejárás és délután volt egy gyorsasági szakasz, majd szombaton a maradék négy.
Úgy tűnik a válság kicsit megérintette az osztrákokat is. 40 induló várható és a rendezők ezzel a létszámmal meg tudják oldani a versenyt egy nap alatt is. 10óra 16-kor indul az első szakasz és délután negyed hatkor az utolsó.
A verseny szépségét és érdekességét adja, hogy szinte 0 kilométer az etap, hiszen a raj és a cél is a majorságban található, ahol maga a szervizpark is helyet kap.
Ez az igazi rallyfalu, hiszen a grófság állatállománya között szervizelnek a csapatok.
Nagyon sok magyar néző szokott kint lenni…
Közel van nagyon Magyarországhoz a verseny, hiszen Bruckneudorf egy határmenti falu. Nekem is nagyon sok barátom, ismerősöm kint van évek óta ezen a futamon és mindig nagyon jól érzik magukat. Mindig jó érzés magyar zászlókat látni.

Annyi változás van még a tavalyihoz képest, hogy akkor egy A csoportos Mitsubishivel indultál, most pedig az N-es autót vetitek be.
Idén már nem lehet csak FIA homológ autóval indulni, így mi is azzal az autóval indulunk, amivel a bajnokságban is. Kicsit nehezebb lesz a helyzetünk, hiszen az A-s autónk erősebb volt a mezőnyben és volt két rész is, ahol 210 feletti sebességet értünk el vele, amit az N-essel nem hiszem, hogy el tudunk érni. Meglátjuk, hogy sikerült.
Egy kicsit ott van a teher is a vállamon, hiszen sosem indultam még 1-es rajtszámmal, ami azért nagyon jóleső érzés…
Ez a hír most jelenik meg 2697. alkalommal
külföldi verseny
hírek • fotóalbumok
|