h i r d e t é s
Összes oldal:
749638701
Napi oldal:
122268
Jelenleg:
2197
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
>> versenykiírás <<
!!! ÚJ >> technikai kiegészítés << ÚJ !!!
>> nevezési lap (pdf) <<
>> nevezési lap (xls) <<
Ez a 10. verseny, amit Bányásznapi Oroszlány Rally-nak hívunk. Persze voltak korábban túra és sprintversenyek, de ez a verseny most jubilál. Füredi Andrással beszélgettünk a futam előtt, miközben arra várunk, hogy a versenykiírás megkaphassa az MNASZ regisztráció számát.
Miben lesz más és miben lesz hasonló, mint a korábbiak voltak?
Már annyi verziója volt ennek a versenynek… Volt Sprint futam, aztán MARB, amiből aztán Rally3 lett, aztán újra a Sprintbajnokság részeként szerepelt. Idén nincs Sprintbajnokság kiírva, és nem is minisprint, mert annál hosszabb, de hasonló szabályokkal szeretnénk lebonyolítani, valamint az R-Cup sorozat értékelésébe is beleszámít azok számára, akik abban részt vesznek.
Hasonlóan a tavalyi évhez, jönne néhány veterános is, akik teljesítenék a távot.
A verseny Oroszlány város különdíjáért zajlik évek óta, ez egy nagyon szép egyedi vándorserleg, amit a helyi autóipari gyárak alkatrészeiből raktak össze. Eddig még kétszer nem nyerte meg senki…
Nem titkolt szándékunk, hogy a kicsit viharvert ORB3 mezőnynek kedvezve és kárpótolva őket szeretnénk ezt a versenyt lebonyolítani, ezért külön kupa is kerül kiírásra az értékelésen belül számukra, valamint idén közülük kerülne ki az, aki hazaviheti ezt a vándorserleget.
A gyorsasági szakasz nem változott, ugye?
A hagyományos Oroszlány – Pusztavám, illetve Pusztavám – Oroszlány gyorsaságiról beszélünk. Háromszor egyik, háromszor másik irányban szerepel a szakasz a programban. Különbözni fog a Székesfehérvár Rallye-s lebonyolítástól: több terelő van benne, több lassító, kisebb az átlagsebesség, de emellett talán élvezhetőbb is, hiszen vannak benne olyan részek, ahol lehet kéziféket húzgálni, poros részeken csúszkálni… Más lesz, mint a fehérvári, száguldós gyors!
Mi lesz a menetrend?
A napokban kint kell lennie a kiírásnak…
Megvárnánk, míg lemegy a hosszúhétvége eleje és 24-én, szombaton reggel kezdődnének az adminisztratív és technikai átvételek, napközben pályabejárás, illetve délután 7-kor a már szokásos, hagyományos rajtceremónia. Ezt nagyon szeretik a versenyzők és a város is, mindig sokan kijönnek integetni. Ami helyi sajátosság, hogy nem celebek, politikusok, hanem a gyerekek állnak sorban és ők rajtoltatják zászlóval az autókat a rajtdobogónál.
És vasárnap hat szakasz, ahogy korábban is mondtad… Hol lesz a szervizpark?
Minden évben egy közeli autóipari gyár parkolójában. Onnan, akinek van rendszáma, az azzal tud közlekedni, akinek pedig nincs, annak felvezetést biztosítunk az ideiglenesen lezárt útszakaszokon.
Gondolom most is sokan jönnek tesztelni a két héttel későbbi Győr Rally-ra…
Igaz, hogy ez a pálya nem lesz a győri programban, de remélem sokan jönnek majd mint eddig is, akik az augusztusi szünet után kicsit meg akarják mozgatni magukat, az autójukat. Ismerve az árakat, hogy mennyiből lehet manapság egy privát tesztet megszervezni, bízom benne, hogy sokan eljönnek majd az ORB1, ORB2 mezőnyből is.
Ez a hír most jelenik meg 6194. alkalommal
Országos Rally Bajnokság 2024
hírek
|