h i r d e t é s
Összes oldal:
749839286
Napi oldal:
27718
Jelenleg:
2020
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Rally Team
M6 LOG ISEUM Rallye 2017
2017.05.17. – Szombathely, Magyarország
Két be nem fejezett EB futam után hazai környezetben versenyeznek a hétvégén Botka Dávidék. A 13-as rajtszámot általában babonából nem szokták kiadni, de a Botka Rally Team pilótája úgy volt vele, ennél rosszabb már nem lehet, Ő maga kérte ezt a rajtszámot. Hátha ez kell majd ahhoz, hogy a céldobogón átgurulva jó eredménnyel tudják befejezni a szombathelyi M6 LOG ISEUM Rallye-t.
Felfüggesztette az Európa-bajnoki sorozatban a szereplést a Botka Rally Team. A pilóta új autót szeretne vásárolni. „Kanárira már úgy is mentünk ki, ha nem sikerül legalább célba érnünk - ami normális esetben a minimum lenne - akkor ezzel az autóval nem indulunk több EB futamon. Amíg ez a kocsi áll a garázsban, addig nem megyünk távoli versenyekre.” – mondta Dávid.
Természetesen minél több futamon indulni szeretnének, ezért folyik a keresés: „Megpróbálunk egy új autót szerezni és az a cél, hogy minél hamarabb újra részesei lehessünk ennek a méltán népszerű sorozatnak. Szerencsére van választási lehetőség! Lesz új Opel, Volkswagen. Hamarosan frissül a Ford is, a Skodák is erősek. Megpróbáljuk a legjobb döntést hozni.”
Dudu szeret versenyezni és igazából az autó is újra fel van készítve. „Megyünk azokon az itthoni és romániai futamokon, amiket szeretek. Nem utolsó szempont, hogy ezeket a versenyeket könnyebben be lehet fejezni, hiszen míg az EB-n 50-80 gyorsasági kilométer után van szerviz, ahol rendbe lehet rakni az autót, addig itt 10-20 kilométerenként van erre lehetőség.”
Utoljára két éve szerepelt ezen a szombathelyi versenyen Dávid. Akkor Tóth Imre navigált és a Mitsubishi Lancer volt a versenyautó. „Tavalyelőtt a Mitsubishivel az utolsó 5 szakaszt megnyertük. Sajnos akkor (is) műszaki gondunk volt az első nap. Más lesz majd most a Citroennel menni. Igazából nem tudom ezzel az autóval hova tenni magamat. Sokszor úgy érzem, hogy jó az autó, jót mentünk, de az idők nem ezt mutatják. Meglátjuk, hogy mennyire leszünk jók a hazai mezőnyben. Bízom benne, hogy nem fogunk szégyenkezni.”
A csapat felkészült a futamra „Padon lemértük, meglepően erős az autó. Bár a motorerejével korábban sem volt baj, idén még erősödött is. A beállításokat is próbáltuk változtatni, tanulva a múltkoriból. A hivatalos teszten nagyon sok mindent akarok kipróbálni, déltől estig meg sem akarok állni.” – már várja a csütörtöki tesztet a pilóta, aki mellett újra Szenner Zsolt ül a navigátor székben. „Most lesz a hétvégén Szeni születésnapja, Szeles Petivel megbeszéltük, hogy ezt kapja ajándékba.”
A nevezési lista komoly, 15db R5-ös autó küzd majd a legjobb helyezésekért. A Botka Rally Team párosa szokatlan módon a 13-as rajtszámot kapta. „Nem véletlen!” – mosolygott a pilóta – „Annyit küzdöttünk már idén, annyi bajunk volt, ennél rosszabb nem lehet. Szabad volt ez a rajtszám, nem szokták kiadni és senki nem szokta elvinni babonából. Lehet, hogy nekünk pont ez tesz majd jót. Sokkal rosszabb már úgysem lehet.”
Az M6 LOG ISEUM Rallye hivatalos programja szerint péntek délután kvalifikáción vesznek részt a párosok, az esti szokásos, impozáns rajtceremónia után Szombathely főterén az esti parc fermé egyben autókiállításként is betölti a szerepét, hogy aztán szombaton Acsádon és Söptén, vasárnap pedig Bögötén és Káld környékén küzdjenek a párosok a murvás pályákon a legjobb helyezésekért.
Ez a hír most jelenik meg 2213. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2017
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|