180-al, defekttel
Asi és az N-es Mitsubishi
2008-05-15
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
765699436
Napi oldal:
8384
Jelenleg:
842
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Miskolcon az N csoport és az N/4 kategória nem volt kérdéses Asiék számára: az első pillanattól kezdve vezették mindkettőt. Sőt, a verseny végére még az abszolút harmadik helyet is megkaparintották.

- Hogy készültél Miskolcra? Mennyire szereted a borsodi pályákat?
- Mindet ismertem, és alapvetően szeretem is ezeket a gyorsokat. De hozzáteszem, nem nagyon van olyan gyors az országban, amit ne szeretnék. Persze vannak, amik jobban fekszenek nekem, és vannak, amik kevésbé, és van, ahol az autó van előnyben, és képest lépést tartani a WRC-kel. 

- Voltatok a versenyen másodikak is… Hogy ment a hétvége?
- Az egész verseny forgatókönyv szerint zajlott: a WRC-k gyorsabbak voltak, mi pedig próbáltuk üldözni őket. A lehetős legkisebb különbségre törekedtünk, és Vizin Laci bácsival tudtunk küzdeni. Sőt, szerencsénkre még egy kicsi előnyünk is maradt az utolsó gyorsaságira.  Az utolsó körben viszont felborult minden: először a kis Érdi esett ki előlünk, és a Benikéknek megállt az autója, a következő gyorson kiálltak a Spiciék, és igazából egyszer csak azt vettük észre, hogy a harmadik helyen állunk. Az ezt követő gyorson azt láttuk, hogy Turiék cserélik a kereküket a gyorson, és így a második helyre kerültünk. Minimális különbséggel voltunk a Tomiék előtt, ami egyébként elég lett volna, de az utolsó körre annyira kieresztettem, és nem figyeltem oda, hogy egy szűk jobbos kanyarban volt a belső íven a padkán egy kő, és pont szerencsétlenül nekivertem az autót. Úgyhogy több, mint tizenegy kilométert mentünk defekttel, és sajnos emiatt nem tudtam megtartani az előnyünket és a második helyet. De azt gondolom, ezzel a harmadikkal is teljesen elégedettek lehetünk.

- Kicsit sem bosszantott ez a hiba?
- Nem, hiszen ha megnézem, az egész versenyen azon a gyorsaságin, az utolsón mentem a leggyorsabban, mondhatom, hogy kockáztattunk is, hiszen defekttel mentünk olykor 180-190-es tempókat.

- Amikor A/8-ban versenyeztél a WRC-k körül, az nem volt annyira meglepő, mint most, hogy ugyanezt tudod N-es autóval is. Mi a titkod?
- Most azért azt gondolom, hogy kilométerenként egy másodperccel lassabbak vagyunk, mint az A-s autóval voltunk, ezért nagyobb különbséggel tudunk autózni, mint akkor. De azt gondolom, hogy a pontos autózás, és a megbízhatóság az, ami ehhez kell.

- A murvás futamok mennyire fekszenek neked, vagy akár az autódnak?
- Nagyon szeretem, és a Szombathely Rallye pályái kifejezetten fekszenek is. Nagyon nagy tempós kanyarok vannak itt, és azt gondolom, hogy aki el tudja, vagy meri vállalni, az jobban megy majd egyenesben is, és annak jól megy majd a futam. Meglátjuk. Ezzel az autóval, és egyáltalán aktív hajtásos autóval soha nem mentem még murván, úgyhogy az biztos, hogy tesztelnünk kell előtte. A futóművet, a gátlókat, külön hajtásprogramot kell még írni hozzá… Sok feladat van még, és el sem tudom képzelni, mire számítsak, hisz nincs tapasztalatom benne.

 

Ez a hír most jelenik meg 6931. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k