SUMMER FESTIVAL - 2025.07.12-13. - RabĂłcsiRing
KÁRAI TRANS World RX of Hungary - 2025.07.19-20. - Nyiråd Racing Center
180-al, defekttel
Asi és az N-es Mitsubishi
2008-05-15
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
773902406
Napi oldal:
73038
Jelenleg:
947
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Miskolcon az N csoport és az N/4 kategória nem volt kérdéses Asiék számára: az első pillanattól kezdve vezették mindkettőt. Sőt, a verseny végére még az abszolút harmadik helyet is megkaparintották.

- Hogy készültél Miskolcra? Mennyire szereted a borsodi pályákat?
- Mindet ismertem, és alapvetően szeretem is ezeket a gyorsokat. De hozzáteszem, nem nagyon van olyan gyors az országban, amit ne szeretnék. Persze vannak, amik jobban fekszenek nekem, és vannak, amik kevésbé, és van, ahol az autó van előnyben, és képest lépést tartani a WRC-kel. 

- Voltatok a versenyen másodikak is… Hogy ment a hétvége?
- Az egész verseny forgatókönyv szerint zajlott: a WRC-k gyorsabbak voltak, mi pedig próbáltuk üldözni őket. A lehetős legkisebb különbségre törekedtünk, és Vizin Laci bácsival tudtunk küzdeni. Sőt, szerencsénkre még egy kicsi előnyünk is maradt az utolsó gyorsaságira.  Az utolsó körben viszont felborult minden: először a kis Érdi esett ki előlünk, és a Benikéknek megállt az autója, a következő gyorson kiálltak a Spiciék, és igazából egyszer csak azt vettük észre, hogy a harmadik helyen állunk. Az ezt követő gyorson azt láttuk, hogy Turiék cserélik a kereküket a gyorson, és így a második helyre kerültünk. Minimális különbséggel voltunk a Tomiék előtt, ami egyébként elég lett volna, de az utolsó körre annyira kieresztettem, és nem figyeltem oda, hogy egy szűk jobbos kanyarban volt a belső íven a padkán egy kő, és pont szerencsétlenül nekivertem az autót. Úgyhogy több, mint tizenegy kilométert mentünk defekttel, és sajnos emiatt nem tudtam megtartani az előnyünket és a második helyet. De azt gondolom, ezzel a harmadikkal is teljesen elégedettek lehetünk.

- Kicsit sem bosszantott ez a hiba?
- Nem, hiszen ha megnézem, az egész versenyen azon a gyorsaságin, az utolsón mentem a leggyorsabban, mondhatom, hogy kockáztattunk is, hiszen defekttel mentünk olykor 180-190-es tempókat.

- Amikor A/8-ban versenyeztél a WRC-k körül, az nem volt annyira meglepő, mint most, hogy ugyanezt tudod N-es autóval is. Mi a titkod?
- Most azért azt gondolom, hogy kilométerenként egy másodperccel lassabbak vagyunk, mint az A-s autóval voltunk, ezért nagyobb különbséggel tudunk autózni, mint akkor. De azt gondolom, hogy a pontos autózás, és a megbízhatóság az, ami ehhez kell.

- A murvás futamok mennyire fekszenek neked, vagy akár az autódnak?
- Nagyon szeretem, és a Szombathely Rallye pályái kifejezetten fekszenek is. Nagyon nagy tempós kanyarok vannak itt, és azt gondolom, hogy aki el tudja, vagy meri vállalni, az jobban megy majd egyenesben is, és annak jól megy majd a futam. Meglátjuk. Ezzel az autóval, és egyáltalán aktív hajtásos autóval soha nem mentem még murván, úgyhogy az biztos, hogy tesztelnünk kell előtte. A futóművet, a gátlókat, külön hajtásprogramot kell még írni hozzá… Sok feladat van még, és el sem tudom képzelni, mire számítsak, hisz nincs tapasztalatom benne.

 

Ez a hír most jelenik meg 6939. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
282930 31010203
-

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k