180-al, defekttel
Asi és az N-es Mitsubishi
2008-05-15
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
808132666
Napi oldal:
42331
Jelenleg:
1051
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Miskolcon az N csoport és az N/4 kategória nem volt kérdéses Asiék számára: az első pillanattól kezdve vezették mindkettőt. Sőt, a verseny végére még az abszolút harmadik helyet is megkaparintották.

- Hogy készültél Miskolcra? Mennyire szereted a borsodi pályákat?
- Mindet ismertem, és alapvetően szeretem is ezeket a gyorsokat. De hozzáteszem, nem nagyon van olyan gyors az országban, amit ne szeretnék. Persze vannak, amik jobban fekszenek nekem, és vannak, amik kevésbé, és van, ahol az autó van előnyben, és képest lépést tartani a WRC-kel. 

- Voltatok a versenyen másodikak is… Hogy ment a hétvége?
- Az egész verseny forgatókönyv szerint zajlott: a WRC-k gyorsabbak voltak, mi pedig próbáltuk üldözni őket. A lehetős legkisebb különbségre törekedtünk, és Vizin Laci bácsival tudtunk küzdeni. Sőt, szerencsénkre még egy kicsi előnyünk is maradt az utolsó gyorsaságira.  Az utolsó körben viszont felborult minden: először a kis Érdi esett ki előlünk, és a Benikéknek megállt az autója, a következő gyorson kiálltak a Spiciék, és igazából egyszer csak azt vettük észre, hogy a harmadik helyen állunk. Az ezt követő gyorson azt láttuk, hogy Turiék cserélik a kereküket a gyorson, és így a második helyre kerültünk. Minimális különbséggel voltunk a Tomiék előtt, ami egyébként elég lett volna, de az utolsó körre annyira kieresztettem, és nem figyeltem oda, hogy egy szűk jobbos kanyarban volt a belső íven a padkán egy kő, és pont szerencsétlenül nekivertem az autót. Úgyhogy több, mint tizenegy kilométert mentünk defekttel, és sajnos emiatt nem tudtam megtartani az előnyünket és a második helyet. De azt gondolom, ezzel a harmadikkal is teljesen elégedettek lehetünk.

- Kicsit sem bosszantott ez a hiba?
- Nem, hiszen ha megnézem, az egész versenyen azon a gyorsaságin, az utolsón mentem a leggyorsabban, mondhatom, hogy kockáztattunk is, hiszen defekttel mentünk olykor 180-190-es tempókat.

- Amikor A/8-ban versenyeztél a WRC-k körül, az nem volt annyira meglepő, mint most, hogy ugyanezt tudod N-es autóval is. Mi a titkod?
- Most azért azt gondolom, hogy kilométerenként egy másodperccel lassabbak vagyunk, mint az A-s autóval voltunk, ezért nagyobb különbséggel tudunk autózni, mint akkor. De azt gondolom, hogy a pontos autózás, és a megbízhatóság az, ami ehhez kell.

- A murvás futamok mennyire fekszenek neked, vagy akár az autódnak?
- Nagyon szeretem, és a Szombathely Rallye pályái kifejezetten fekszenek is. Nagyon nagy tempós kanyarok vannak itt, és azt gondolom, hogy aki el tudja, vagy meri vállalni, az jobban megy majd egyenesben is, és annak jól megy majd a futam. Meglátjuk. Ezzel az autóval, és egyáltalán aktív hajtásos autóval soha nem mentem még murván, úgyhogy az biztos, hogy tesztelnünk kell előtte. A futóművet, a gátlókat, külön hajtásprogramot kell még írni hozzá… Sok feladat van még, és el sem tudom képzelni, mire számítsak, hisz nincs tapasztalatom benne.

 

Ez a hír most jelenik meg 6954. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
05 06 07 08 09 1011
12 13 14 15 16 17 18
2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2026.01.02-04.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k