h i r d e t é s
Összes oldal:
765699436
Napi oldal:
8384
Jelenleg:
842
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
Miko Marczyk |
|
44 |
2. |
Mads Ostberg |
|
37 |
3. |
N.Gryazin |
|
34 |
4. |
R.Korhonen |
|
31 |
5. |
Yoann Bonato |
|
26 |
6. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
7. |
Jose Suarez |
|
22 |
8. |
Isak Reiersen |
|
19 |
9. |
Német Gábor |
|
17 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Miskolcon az N csoport és az N/4 kategória nem volt kérdéses Asiék számára: az első pillanattól kezdve vezették mindkettőt. Sőt, a verseny végére még az abszolút harmadik helyet is megkaparintották.
- Hogy készültél Miskolcra? Mennyire szereted a borsodi pályákat? - Mindet ismertem, és alapvetően szeretem is ezeket a gyorsokat. De hozzáteszem, nem nagyon van olyan gyors az országban, amit ne szeretnék. Persze vannak, amik jobban fekszenek nekem, és vannak, amik kevésbé, és van, ahol az autó van előnyben, és képest lépést tartani a WRC-kel.
- Voltatok a versenyen másodikak is… Hogy ment a hétvége?
- Az egész verseny forgatókönyv szerint zajlott: a WRC-k gyorsabbak voltak, mi pedig próbáltuk üldözni őket. A lehetős legkisebb különbségre törekedtünk, és Vizin Laci bácsival tudtunk küzdeni. Sőt, szerencsénkre még egy kicsi előnyünk is maradt az utolsó gyorsaságira. Az utolsó körben viszont felborult minden: először a kis Érdi esett ki előlünk, és a Benikéknek megállt az autója, a következő gyorson kiálltak a Spiciék, és igazából egyszer csak azt vettük észre, hogy a harmadik helyen állunk. Az ezt követő gyorson azt láttuk, hogy Turiék cserélik a kereküket a gyorson, és így a második helyre kerültünk. Minimális különbséggel voltunk a Tomiék előtt, ami egyébként elég lett volna, de az utolsó körre annyira kieresztettem, és nem figyeltem oda, hogy egy szűk jobbos kanyarban volt a belső íven a padkán egy kő, és pont szerencsétlenül nekivertem az autót. Úgyhogy több, mint tizenegy kilométert mentünk defekttel, és sajnos emiatt nem tudtam megtartani az előnyünket és a második helyet. De azt gondolom, ezzel a harmadikkal is teljesen elégedettek lehetünk.
- Kicsit sem bosszantott ez a hiba? - Nem, hiszen ha megnézem, az egész versenyen azon a gyorsaságin, az utolsón mentem a leggyorsabban, mondhatom, hogy kockáztattunk is, hiszen defekttel mentünk olykor 180-190-es tempókat.
- Amikor A/8-ban versenyeztél a WRC-k körül, az nem volt annyira meglepő, mint most, hogy ugyanezt tudod N-es autóval is. Mi a titkod?
- Most azért azt gondolom, hogy kilométerenként egy másodperccel lassabbak vagyunk, mint az A-s autóval voltunk, ezért nagyobb különbséggel tudunk autózni, mint akkor. De azt gondolom, hogy a pontos autózás, és a megbízhatóság az, ami ehhez kell.
- A murvás futamok mennyire fekszenek neked, vagy akár az autódnak? - Nagyon szeretem, és a Szombathely Rallye pályái kifejezetten fekszenek is. Nagyon nagy tempós kanyarok vannak itt, és azt gondolom, hogy aki el tudja, vagy meri vállalni, az jobban megy majd egyenesben is, és annak jól megy majd a futam. Meglátjuk. Ezzel az autóval, és egyáltalán aktív hajtásos autóval soha nem mentem még murván, úgyhogy az biztos, hogy tesztelnünk kell előtte. A futóművet, a gátlókat, külön hajtásprogramot kell még írni hozzá… Sok feladat van még, és el sem tudom képzelni, mire számítsak, hisz nincs tapasztalatom benne.
Ez a hír most jelenik meg 6931. alkalommal
|