Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
1 perc, 2 perc...
Kazár Mikiék vezetik a bajnokságot
2011-07-21
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684338949
Napi oldal:
101738
Jelenleg:
926
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat


thumb_1_perc_2_perc_3Az abszolút értékelés második helyén ért célba a Kazár Miki – Percze Nándi páros az N-es Mitsubishivel, és bár a bajnokságot is ők vezetik jelenleg, Miki most bővebben is kifejti, hogy miért is nem elégedett teljes mértékben a veszprémi végeredménnyel!

Ismét remekeltél a legutóbbi futamon, milyen volt ezúttal a Veszprém Rallye?
Úgy tudnám megfogalmazni, hogy az első nap Veszprém Rallye volt, a második napon Szombathely Rallye. A vasárnapi gyorsasági szakaszok már nagyon autókímélő pályák voltak, ehhez tényleg csak gratulálni tudok Lakatos Robinak, hiszen valóban nagyon jókat rakott össze. A Sólyi erdő gyorsaságival sem volt túl komoly probléma, de harmadszorra azért már nem kellett volna! A királyszentistváni egy elég fix pontja ennek a versenynek, jó is, taktikás is. Talán akkor lett volna igazi az első nap, ha lett volna még egy pálya a programban! Mi az első napon csak 90 %-on autóztunk, mert az N-es autónk nem bírta volna ki a sólyi gyorsot, így csak annyival mentem, amennyivel úgy éreztem, hogy még biztonságos a kocsinknak, emellett pedig tudtam, hogy a második napon úgyis fel fogok jönni. A legnagyobb hátrányt pedig abban szenvedtük el, hogy ezt az alig 30 autót nem bírták mindenhol 2 percre rajtoltatni és a por miatt nagyon sok olyan szakasz volt, ahol nem láttunk semmit. A második napon a második körre engedélyezték a két perces rajtolást, de az egyik versenybíró csak azért is elrajtoltatott minket egy percre! Ha az nincs, akkor simán megfogjuk Herczig Norbiékat is!

Nem is vagy elégedett ezzel a második hellyel?
Nem!!!

Meglepődtem volna, ha mást mondasz! :-)
Azért nem vagyok elégedett, mert ettől sokkal gyorsabban tudtunk volna menni, minimum 20-25 másodperccel jobbat, ha láttunk is volna valamit. Egyszerűen nem láttunk, nem mertük elnyomni, és valójában nem is értjük, hogyha első nap 2 percre megyünk, akkor második nap miért kell 1 percre indítania pont minket egy versenybírónak, főképp úgy, hogy ekkorra már lemorzsolódott a mezőny! Nem igazán értjük, hogy a sportbíróknak miért kell ilyen hibákat véteni, és ezt miért nem orvosolja a verseny vezetősége!

1_perc_2_perc_2

Az ötödik gyorsasági szakasz utólagos törlése miatt mondod ezt?
Az, hogy azt utólag törölték, az ahogy a tanár néni mondja: "ülj le, egyes!" kategória, de az, hogy valaki nem is tudom milyen oknál fogva nem telefonál oda a rajtba, hogy most már nem egy percre, hanem két percre rajtoltassatok, ez mindennek a teteje! Nem értik meg az emberek, hogy egészen másként állnánk most a bajnokságban, sokkal nagyobb különbség lenne köztünk és Norbiék között, ha ez nem így történik! Utána hiába kérnek tőlem elnézést, de ha ennyi autót nem tudnak megfelelően lekoordinálni, akkor talán nem mindig a versenyzőket kellene hibáztatni, vagy kipécézni???
Az én esetemben Kovács Levente eddig még csak erősen megkérdőjelezhető módon döntött. Már Egerben a Janika esésénél is ezt csinálta. Herczignek jobb időt adtak, mint nekem, mert elém "csak" egy sportbíró ugrott ki. Azt is mondhatnám, hogy szinte mindig ellenem dönt! Simán lehettem volna első... talán neki kellene megköszönnöm, hogy nem lettem az. A csapat odamegy milliókat elkölteni, belefektet nem kevés energiát és bizonyos személyek miatt kell nekünk így végeznünk egy versenyen, holott érzem magamról, hogy sokkal gyorsabban tudtam volna menni. Egy tíz forintos telefonnal elrontották a mi bajnokságunkat, hiszen ha nyomatékosan közlik a versenybírókkal, hogy a 2 perc mindenkinek 2 perc, akkor ez nem így történik.
Arról már nem is beszélek inkább, hogy ha az én 1 percre történő rajtoltatásomnál a vezetőség, illetve a felügyelő testület következetes (vagy ha egyáltalán elmondja nekik valaki, hogy ez így történt), akkor az 5. gyors mintájára azt is ki kellett volna venni, hisz nem voltak egyenlők a feltételek…

1_perc_2_perc_4

Mit szólt Asi ahhoz, hogy átvetted tőle a bajnokságban a vezetést?
Tiszta szívből gratulált!

Nem mondta, hogy nagyon a fejére nőttél már?
Nem-nem! Úgy érzem, hogy mi nagyon jó barátságban vagyunk, és ez nem olyan, mint amikor valaki összekeveri a haverság, vagy üzleti partnerség szót a barátsággal. Nálunk a barátság tényleg barátságot jelent. Másnap ott szurkoltak nekünk a beíróban... nagyon jól esett!

1_perc_2_perc_6

Már most megkezdődnek a találgatások az év végi bajnoki helyezéseket illetően, szerinted ki fog az első helyért küzdeni?
Te és Asi?
Aradot most megnyerjük! :-) Utána pedig majd eldől, hogy ki jön be másodiknak és harmadiknak! :-) A viccet félretéve, az év elején a Dobó téren legalább százan megkérdezték tőlem, hogy meg fogom-e verni Spicit? Most már nem ezt kérdezik, mert ez már egyértelmű lett mindenki számára. Azért beszélek ilyen önbizalommal, mert nagyon sok negatív dolgot kaptam a különböző csapatoktól, és most már szerintem eleget bizonyítottam ahhoz, hogy már ne kapjak semmilyen megkülönböztetést... én már csak simán versenyezni akarok!

Nagyon jól esik, amikor a nézők gratulálnak, de a legfontosabb, amikor a versenyzők gratulálnak nekem! Nagyon jól esett, amikor Janika is azt mondta, hogy "tényleg nagyon gyors vagy". Sokan mondják, hogy "elmebeteggyors" vagyok és túlvállaljuk a dolgokat, de borzasztóan jó ezt csinálni, nagyon-nagyon régen éreztem ennyire jól magam!  Jó érzés volt a Veszprém Rallye-n lenni, nagyon-nagyon jó a csapatom, sokat köszönhetek Nándinak, mindenki nagyon ügyes, csak lehettünk volna most elsők is! A verseny elején aláírtam volna ezt az egészet, mert persze, rengeteg pontot gyűjtöttünk, de ha megadták volna a megfelelő körülményeket...

1_perc_2_perc_1

Mennyire segít a murvás versenyzésben a quados tapasztalatod?
Nagyon-nagyon sokat! Az, hogy ott össze-vissza csúszkálunk, az persze, hogy megmutatkozik itt is. Egyáltalán nem lepődök meg, ha rallye-n is megcsúszik az autó, voltak most is olyan kanyarok, amikor 150-nél megúszott a kocsi hátulja és biztos, hogy egy épeszű ember belefékezett volna, én meg állok a gázon és a hosszú ívű jobbos kanyarból végül 170-nel jövök ki. Ezt úgy képzeltem el, hogy igen, ha állok a gázon, akkor végig keresztben csúszik és nem lesz semmi gond! Az emberek nem így gondolták, félmeztelenül ugráltak előlünk a csalánosba... és tőlük tényleg elnézést is kérek, de hát az utolsó gyorsaságin nem is tudom hány száz embert láttunk rohanni, mert nem hitték el, hogy mi ott be tudunk kanyarodni! 10-ből 8 kanyarnál mindenki futott előlünk!

1_perc_2_perc_5

Végezetül?
Nagyon sajnáltuk Bútor Robiékat, azt kívánjuk nekik, hogy kitartás és szeretnénk őket viszontlátni! Örülünk, hogy nekik nem lett semmi bajuk! Mi álltunk meg legelőször náluk, és nekem az volt a szörnyű, hogy nem láttam őket - a két versenyzőt -, pedig akkor már nagyon magasan égett a tűz. Az futott át rajtam, hogy ha ezek benn vannak... Talán tanultunk az ő esetükből, és persze mindig utólag okos az ember, de mindenkinek azt tudnám tanácsolni - annak ellenére, hogy most én sem így cselekedtem volna - hogy égő autóval ne a száraz fűre álljon meg. 2 nap múlva, nyugodt fejjel végignézve a videót már könnyű okosnak lenni, de talán ha most erről beszélünk, akkor valakinek hasonló helyzetben majd eszébe jut, hogy hogyan cselekedjen. Okos ember a saját kárából tanul, a hülye meg senkiéből sem! :-) De mi tanuljunk ebből!

Azt még mindenképp elmondanám, hogy bár az abszolútban valóban csak másodikak lettünk,  igazából mi győztünk, hiszen a kategóriánkban elsők lettünk! Ráadásul, ha jól tudom, akkor a Murva Bajnokságot is vezetjük! De akkor most már tényleg végezetül: köszönjük a partnereinknek, köszönjük Nándinak a tökéletes munkát, na meg mindenkinek mindent! Köszönjük, hogy itt lehettünk és Aradon: Show must go on!


a_legszebb_almaikban_is_igy_terveztek_8

Ez a hír most jelenik meg 3754. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k