1 perc, 2 perc...
Kazár Mikiék vezetik a bajnokságot
2011-07-21
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763317561
Napi oldal:
55018
Jelenleg:
984
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat


thumb_1_perc_2_perc_3Az abszolút értékelés második helyén ért célba a Kazár Miki – Percze Nándi páros az N-es Mitsubishivel, és bár a bajnokságot is ők vezetik jelenleg, Miki most bővebben is kifejti, hogy miért is nem elégedett teljes mértékben a veszprémi végeredménnyel!

Ismét remekeltél a legutóbbi futamon, milyen volt ezúttal a Veszprém Rallye?
Úgy tudnám megfogalmazni, hogy az első nap Veszprém Rallye volt, a második napon Szombathely Rallye. A vasárnapi gyorsasági szakaszok már nagyon autókímélő pályák voltak, ehhez tényleg csak gratulálni tudok Lakatos Robinak, hiszen valóban nagyon jókat rakott össze. A Sólyi erdő gyorsaságival sem volt túl komoly probléma, de harmadszorra azért már nem kellett volna! A királyszentistváni egy elég fix pontja ennek a versenynek, jó is, taktikás is. Talán akkor lett volna igazi az első nap, ha lett volna még egy pálya a programban! Mi az első napon csak 90 %-on autóztunk, mert az N-es autónk nem bírta volna ki a sólyi gyorsot, így csak annyival mentem, amennyivel úgy éreztem, hogy még biztonságos a kocsinknak, emellett pedig tudtam, hogy a második napon úgyis fel fogok jönni. A legnagyobb hátrányt pedig abban szenvedtük el, hogy ezt az alig 30 autót nem bírták mindenhol 2 percre rajtoltatni és a por miatt nagyon sok olyan szakasz volt, ahol nem láttunk semmit. A második napon a második körre engedélyezték a két perces rajtolást, de az egyik versenybíró csak azért is elrajtoltatott minket egy percre! Ha az nincs, akkor simán megfogjuk Herczig Norbiékat is!

Nem is vagy elégedett ezzel a második hellyel?
Nem!!!

Meglepődtem volna, ha mást mondasz! :-)
Azért nem vagyok elégedett, mert ettől sokkal gyorsabban tudtunk volna menni, minimum 20-25 másodperccel jobbat, ha láttunk is volna valamit. Egyszerűen nem láttunk, nem mertük elnyomni, és valójában nem is értjük, hogyha első nap 2 percre megyünk, akkor második nap miért kell 1 percre indítania pont minket egy versenybírónak, főképp úgy, hogy ekkorra már lemorzsolódott a mezőny! Nem igazán értjük, hogy a sportbíróknak miért kell ilyen hibákat véteni, és ezt miért nem orvosolja a verseny vezetősége!

1_perc_2_perc_2

Az ötödik gyorsasági szakasz utólagos törlése miatt mondod ezt?
Az, hogy azt utólag törölték, az ahogy a tanár néni mondja: "ülj le, egyes!" kategória, de az, hogy valaki nem is tudom milyen oknál fogva nem telefonál oda a rajtba, hogy most már nem egy percre, hanem két percre rajtoltassatok, ez mindennek a teteje! Nem értik meg az emberek, hogy egészen másként állnánk most a bajnokságban, sokkal nagyobb különbség lenne köztünk és Norbiék között, ha ez nem így történik! Utána hiába kérnek tőlem elnézést, de ha ennyi autót nem tudnak megfelelően lekoordinálni, akkor talán nem mindig a versenyzőket kellene hibáztatni, vagy kipécézni???
Az én esetemben Kovács Levente eddig még csak erősen megkérdőjelezhető módon döntött. Már Egerben a Janika esésénél is ezt csinálta. Herczignek jobb időt adtak, mint nekem, mert elém "csak" egy sportbíró ugrott ki. Azt is mondhatnám, hogy szinte mindig ellenem dönt! Simán lehettem volna első... talán neki kellene megköszönnöm, hogy nem lettem az. A csapat odamegy milliókat elkölteni, belefektet nem kevés energiát és bizonyos személyek miatt kell nekünk így végeznünk egy versenyen, holott érzem magamról, hogy sokkal gyorsabban tudtam volna menni. Egy tíz forintos telefonnal elrontották a mi bajnokságunkat, hiszen ha nyomatékosan közlik a versenybírókkal, hogy a 2 perc mindenkinek 2 perc, akkor ez nem így történik.
Arról már nem is beszélek inkább, hogy ha az én 1 percre történő rajtoltatásomnál a vezetőség, illetve a felügyelő testület következetes (vagy ha egyáltalán elmondja nekik valaki, hogy ez így történt), akkor az 5. gyors mintájára azt is ki kellett volna venni, hisz nem voltak egyenlők a feltételek…

1_perc_2_perc_4

Mit szólt Asi ahhoz, hogy átvetted tőle a bajnokságban a vezetést?
Tiszta szívből gratulált!

Nem mondta, hogy nagyon a fejére nőttél már?
Nem-nem! Úgy érzem, hogy mi nagyon jó barátságban vagyunk, és ez nem olyan, mint amikor valaki összekeveri a haverság, vagy üzleti partnerség szót a barátsággal. Nálunk a barátság tényleg barátságot jelent. Másnap ott szurkoltak nekünk a beíróban... nagyon jól esett!

1_perc_2_perc_6

Már most megkezdődnek a találgatások az év végi bajnoki helyezéseket illetően, szerinted ki fog az első helyért küzdeni?
Te és Asi?
Aradot most megnyerjük! :-) Utána pedig majd eldől, hogy ki jön be másodiknak és harmadiknak! :-) A viccet félretéve, az év elején a Dobó téren legalább százan megkérdezték tőlem, hogy meg fogom-e verni Spicit? Most már nem ezt kérdezik, mert ez már egyértelmű lett mindenki számára. Azért beszélek ilyen önbizalommal, mert nagyon sok negatív dolgot kaptam a különböző csapatoktól, és most már szerintem eleget bizonyítottam ahhoz, hogy már ne kapjak semmilyen megkülönböztetést... én már csak simán versenyezni akarok!

Nagyon jól esik, amikor a nézők gratulálnak, de a legfontosabb, amikor a versenyzők gratulálnak nekem! Nagyon jól esett, amikor Janika is azt mondta, hogy "tényleg nagyon gyors vagy". Sokan mondják, hogy "elmebeteggyors" vagyok és túlvállaljuk a dolgokat, de borzasztóan jó ezt csinálni, nagyon-nagyon régen éreztem ennyire jól magam!  Jó érzés volt a Veszprém Rallye-n lenni, nagyon-nagyon jó a csapatom, sokat köszönhetek Nándinak, mindenki nagyon ügyes, csak lehettünk volna most elsők is! A verseny elején aláírtam volna ezt az egészet, mert persze, rengeteg pontot gyűjtöttünk, de ha megadták volna a megfelelő körülményeket...

1_perc_2_perc_1

Mennyire segít a murvás versenyzésben a quados tapasztalatod?
Nagyon-nagyon sokat! Az, hogy ott össze-vissza csúszkálunk, az persze, hogy megmutatkozik itt is. Egyáltalán nem lepődök meg, ha rallye-n is megcsúszik az autó, voltak most is olyan kanyarok, amikor 150-nél megúszott a kocsi hátulja és biztos, hogy egy épeszű ember belefékezett volna, én meg állok a gázon és a hosszú ívű jobbos kanyarból végül 170-nel jövök ki. Ezt úgy képzeltem el, hogy igen, ha állok a gázon, akkor végig keresztben csúszik és nem lesz semmi gond! Az emberek nem így gondolták, félmeztelenül ugráltak előlünk a csalánosba... és tőlük tényleg elnézést is kérek, de hát az utolsó gyorsaságin nem is tudom hány száz embert láttunk rohanni, mert nem hitték el, hogy mi ott be tudunk kanyarodni! 10-ből 8 kanyarnál mindenki futott előlünk!

1_perc_2_perc_5

Végezetül?
Nagyon sajnáltuk Bútor Robiékat, azt kívánjuk nekik, hogy kitartás és szeretnénk őket viszontlátni! Örülünk, hogy nekik nem lett semmi bajuk! Mi álltunk meg legelőször náluk, és nekem az volt a szörnyű, hogy nem láttam őket - a két versenyzőt -, pedig akkor már nagyon magasan égett a tűz. Az futott át rajtam, hogy ha ezek benn vannak... Talán tanultunk az ő esetükből, és persze mindig utólag okos az ember, de mindenkinek azt tudnám tanácsolni - annak ellenére, hogy most én sem így cselekedtem volna - hogy égő autóval ne a száraz fűre álljon meg. 2 nap múlva, nyugodt fejjel végignézve a videót már könnyű okosnak lenni, de talán ha most erről beszélünk, akkor valakinek hasonló helyzetben majd eszébe jut, hogy hogyan cselekedjen. Okos ember a saját kárából tanul, a hülye meg senkiéből sem! :-) De mi tanuljunk ebből!

Azt még mindenképp elmondanám, hogy bár az abszolútban valóban csak másodikak lettünk,  igazából mi győztünk, hiszen a kategóriánkban elsők lettünk! Ráadásul, ha jól tudom, akkor a Murva Bajnokságot is vezetjük! De akkor most már tényleg végezetül: köszönjük a partnereinknek, köszönjük Nándinak a tökéletes munkát, na meg mindenkinek mindent! Köszönjük, hogy itt lehettünk és Aradon: Show must go on!


a_legszebb_almaikban_is_igy_terveztek_8

Ez a hír most jelenik meg 3847. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k