2 év után dobogósok!
Vincze Feriék 2014-ben indultak első ORB-s futamukon, most pedig már a dobogón álltak
2016-10-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
773134210
Napi oldal:
10172
Jelenleg:
987
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

2_ev_utan_dobogosok_5

Vincze Feri és Kuti Péter nagyon fiatal versenyzők. 2014-ben Pécset indultak első ORB-s versenyükön. Az idei Kassa Rally-n ez a fiatal páros már a dobogóért harcolt. Szerencsések voltak, hogy másodikak lettek, de akár végezhettek volna előrébb is... A pilótával beszélgettem, aki így is méltán büszke az eredményükre:
 
Nagyon jól kezdtetek Kassán!
Igen, talán várakozáson felül is. Megnyertük az első szakaszt, pedig nem is éreztem olyan jónak, csak amikor az időt megláttuk, akkor majd kicsattantunk az örömtől. Aztán ez gyorsan véget is ért, mert a második gyors végénél majdnem beestünk, szétment a hajtáspumpánk. Az egyik kanyarból értünk a másikra és a féktávon alig tudtunk megállni. Szerencsére megúsztuk. Volt utána szerviz, de csak remote szerviz volt, ahol csak az autóban lévő alkatrészeket lehet felhasználni a szerelőknek. Sajnos így kellett végigküzdenünk a napot, ezzel a rossz hajtáspumpával. Gondolkoztam azon is, hogy feladjuk, mert néha irányíthatatlan volt az autó. Néztük, hogy mennyit veszítünk ezzel, úgy számoltuk, hogy visszacsúszunk pár helyet, és majd a következő nap majd hátha feljebb tudunk jönni.
Igazából az osztómű ment szét, és ezáltal nem volt se osztóművünk, se hajtáspumpánk.

2_ev_utan_dobogosok_2
 
Mit jelentet ez a hiba a gyakorlatban?
Ezen az autón programozható a hajtás, de így teljesen meg volt butulva. Fékezéskor néha úgy érezte, hogy megfelelő a fékerő az első kerekeken, néha olyan volt, mintha kéziféket húztam volna. Kiszámíthatatlan volt az autó. Megbolondult a vezérlés.
Küzdöttünk végig. Az esti szervizben tudták kicserélni a srácok.

2_ev_utan_dobogosok_8
 
Fél perc hátránnyal zártátok.
Ahogy számoltuk, akár előnyünk is lehetett volna ha… de hát nincs ilyen, hogy ha...

2_ev_utan_dobogosok_3

Igazából örültünk, hogy csak ekkora hátrányt szedtünk össze.
Azt tudtuk, hogy a másnapi szakaszok jobban ismertek a mezőny számára, a vasárnapi pályákat már mindenki jobban ismerte. Tudtuk, hogy itt nagy előnyt nem fogunk tudni kiautózni, a többiek jobban ismerik ezeket a gyorsokat. Közel azonos időket autóztunk az élmezőnnyel, adok-kapok volt végig.

2_ev_utan_dobogosok_7
Az utolsó gyors előtt a harmadikok voltunk. Volt egy kis szerencsénk azzal, hogy Miki és Janika is defektet kapott. Mikit meg tudtuk előzni, Janikát már nem sikerült, 2.9 másodperccel megnyerte a versenyt, mi a másodikak lettünk.

2_ev_utan_dobogosok_1

A verseny előtt szó nélkül aláírtam volna ezt az eredményt! Az egyik szemünk sírt, a másik nevetett. Ha nem lett volna a szombati problémánk, akkor még fényesebb lehetett volna ez a helyezés, de teljes mértékben elégedettek vagyunk. Nagyon nehéz verseny volt, örültünk, hogy célba értünk.

2_ev_utan_dobogosok_4
 
Harmadik időnél egyszer sem mentetek rosszabbat. Ahhoz, hogy szerencsétek legyen a végén, ehhez ott kellett lennetek lőtávolon belül. Ott voltatok.
Igen. Tudtuk, hogy nagyon defektveszélyes az utolsó gyorsasági, inkább a biztonságra törekedtünk az utolsó gyorson. Utólag már bánjuk, mehettünk volna kicsit gyorsabban is, az a 2.9 másodperc nem sok… De senki sem tudta, hogy ez lesz. Biztonságit autóztunk, örültünk volna a harmadik helynek is. Így meg még jobban örültünk!

2_ev_utan_dobogosok_6
 
Továbbra is másodikak vagytok a bajnokságban.
Beadtuk a kérelmet a prioritásra, de mint kiderült, idén szigorodtak a szabályok a tavalyihoz képest, csak a verseny győztese kaphat év közben prioritást, ha korábban nem lett volna neki. Jó lett volna elől menni Pécsen, mindenkinek jó érzés kis rajtszámmal indulni, a nézők is jobban megnézik az elejét. A pályák is jobbak aszfalton az első körben.
 
Pécsről mi jut eszedbe?
Tavaly elestünk. Nem estünk nagyot, de nem volt kellemes. Pedig akkor is viszonylag jó helyen álltunk.
Néztem a kiírást, ismerősek lesznek a szakaszok. Tetszenek ezek a pályák.
Itt kezdtük az ORB-s pályafutásunkat 2014-ben, egyből abszolút hatodik helyen végeztünk. A tavalyi esést leszámítva jók az emlékek. Remélem idén is csak jók lesznek és megyünk majd az élmezőnyben, mint Kassán!
 
Legyen így!

 

Ez a hír most jelenik meg 2316. alkalommal
Share |
2016-09-09
Szlovákia, Kassa • rally ob
2016.09.09-11.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
Kassa Rallye 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k