TBR RACING NYÍLT NAP - 2025.10.24. - Gödöllő, Ipari Park
2 év után dobogósok!
Vincze Feriék 2014-ben indultak első ORB-s futamukon, most pedig már a dobogón álltak
2016-10-03
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
791841233
Napi oldal:
155334
Jelenleg:
1663
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

2_ev_utan_dobogosok_5

Vincze Feri és Kuti Péter nagyon fiatal versenyzők. 2014-ben Pécset indultak első ORB-s versenyükön. Az idei Kassa Rally-n ez a fiatal páros már a dobogóért harcolt. Szerencsések voltak, hogy másodikak lettek, de akár végezhettek volna előrébb is... A pilótával beszélgettem, aki így is méltán büszke az eredményükre:
 
Nagyon jól kezdtetek Kassán!
Igen, talán várakozáson felül is. Megnyertük az első szakaszt, pedig nem is éreztem olyan jónak, csak amikor az időt megláttuk, akkor majd kicsattantunk az örömtől. Aztán ez gyorsan véget is ért, mert a második gyors végénél majdnem beestünk, szétment a hajtáspumpánk. Az egyik kanyarból értünk a másikra és a féktávon alig tudtunk megállni. Szerencsére megúsztuk. Volt utána szerviz, de csak remote szerviz volt, ahol csak az autóban lévő alkatrészeket lehet felhasználni a szerelőknek. Sajnos így kellett végigküzdenünk a napot, ezzel a rossz hajtáspumpával. Gondolkoztam azon is, hogy feladjuk, mert néha irányíthatatlan volt az autó. Néztük, hogy mennyit veszítünk ezzel, úgy számoltuk, hogy visszacsúszunk pár helyet, és majd a következő nap majd hátha feljebb tudunk jönni.
Igazából az osztómű ment szét, és ezáltal nem volt se osztóművünk, se hajtáspumpánk.

2_ev_utan_dobogosok_2
 
Mit jelentet ez a hiba a gyakorlatban?
Ezen az autón programozható a hajtás, de így teljesen meg volt butulva. Fékezéskor néha úgy érezte, hogy megfelelő a fékerő az első kerekeken, néha olyan volt, mintha kéziféket húztam volna. Kiszámíthatatlan volt az autó. Megbolondult a vezérlés.
Küzdöttünk végig. Az esti szervizben tudták kicserélni a srácok.

2_ev_utan_dobogosok_8
 
Fél perc hátránnyal zártátok.
Ahogy számoltuk, akár előnyünk is lehetett volna ha… de hát nincs ilyen, hogy ha...

2_ev_utan_dobogosok_3

Igazából örültünk, hogy csak ekkora hátrányt szedtünk össze.
Azt tudtuk, hogy a másnapi szakaszok jobban ismertek a mezőny számára, a vasárnapi pályákat már mindenki jobban ismerte. Tudtuk, hogy itt nagy előnyt nem fogunk tudni kiautózni, a többiek jobban ismerik ezeket a gyorsokat. Közel azonos időket autóztunk az élmezőnnyel, adok-kapok volt végig.

2_ev_utan_dobogosok_7
Az utolsó gyors előtt a harmadikok voltunk. Volt egy kis szerencsénk azzal, hogy Miki és Janika is defektet kapott. Mikit meg tudtuk előzni, Janikát már nem sikerült, 2.9 másodperccel megnyerte a versenyt, mi a másodikak lettünk.

2_ev_utan_dobogosok_1

A verseny előtt szó nélkül aláírtam volna ezt az eredményt! Az egyik szemünk sírt, a másik nevetett. Ha nem lett volna a szombati problémánk, akkor még fényesebb lehetett volna ez a helyezés, de teljes mértékben elégedettek vagyunk. Nagyon nehéz verseny volt, örültünk, hogy célba értünk.

2_ev_utan_dobogosok_4
 
Harmadik időnél egyszer sem mentetek rosszabbat. Ahhoz, hogy szerencsétek legyen a végén, ehhez ott kellett lennetek lőtávolon belül. Ott voltatok.
Igen. Tudtuk, hogy nagyon defektveszélyes az utolsó gyorsasági, inkább a biztonságra törekedtünk az utolsó gyorson. Utólag már bánjuk, mehettünk volna kicsit gyorsabban is, az a 2.9 másodperc nem sok… De senki sem tudta, hogy ez lesz. Biztonságit autóztunk, örültünk volna a harmadik helynek is. Így meg még jobban örültünk!

2_ev_utan_dobogosok_6
 
Továbbra is másodikak vagytok a bajnokságban.
Beadtuk a kérelmet a prioritásra, de mint kiderült, idén szigorodtak a szabályok a tavalyihoz képest, csak a verseny győztese kaphat év közben prioritást, ha korábban nem lett volna neki. Jó lett volna elől menni Pécsen, mindenkinek jó érzés kis rajtszámmal indulni, a nézők is jobban megnézik az elejét. A pályák is jobbak aszfalton az első körben.
 
Pécsről mi jut eszedbe?
Tavaly elestünk. Nem estünk nagyot, de nem volt kellemes. Pedig akkor is viszonylag jó helyen álltunk.
Néztem a kiírást, ismerősek lesznek a szakaszok. Tetszenek ezek a pályák.
Itt kezdtük az ORB-s pályafutásunkat 2014-ben, egyből abszolút hatodik helyen végeztünk. A tavalyi esést leszámítva jók az emlékek. Remélem idén is csak jók lesznek és megyünk majd az élmezőnyben, mint Kassán!
 
Legyen így!

 

Ez a hír most jelenik meg 2348. alkalommal
Share |
2016-09-09
Szlovákia, Kassa • rally ob
2016.09.09-11.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
Kassa Rallye 2016
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809
101112 13 141516

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k