Mit kínál az 55. Mecsek Rallye?
Újdonságok, versenytávok, Rally2+Rally3, nézőcsalogató, web és face
2022-05-25
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
802578710
Napi oldal:
27096
Jelenleg:
1713
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat


Az 55. Mecsek Rallye minden kiírása jóváhagyásra került. Néhány részlet az idei versenyről, egy interjú a sportszakmai vezetővel.
Részlet az interjúból:
 
Milyen változásokra, különlegességekre számíthatnak a versenyzők, illetve az őket a „világ végére” is kitartóan elkísérő szurkolók 2022-ben a Mecsek Rallye-n?
Itt van mindjárt a program! Mivel a fő célunk, hogy a versenyzők és a nézők is elégedetten távozzanak majd a versenyről, már itt változtatunk a korábbiakhoz, sőt, egy kicsit a többi ORB-futamhoz képest is. A hazai értékelésben 100 kilométer az előírt versenytáv, ám mi a magyar mezőny számára is az Eb- indulókra kirótt közel 140 kilométert írtuk elő, vagyis az idehaza szokásos távnál jóval többet. Az emelt versenytávnak köszönhetően a verseny a hazai értékelésben 1,2-es szorzót kapott. 

A változatosságot két összetevővel szeretnénk biztosítani: az egyik, hogy az idei programban 2 olyan pálya is helyet kapott, ami ebben a formában korábban még nem szerepelt versenyek kínálatában, a másik pedig, hogy minden helyszínen 2x haladnak végig a versenyzők. Mivel a legrövidebb szakasz 10,80km, a leghosszabb pedig 18,50km, az öt féle pályán összesen 10 gyorsaságit teljesítve érik el az indulók, a közel 140km össztávot.
 
A Rali2 az eredeti tervektől eltérően végül mégsem teszi tiszteletét a Mecseken, ám a kisebb kategóriák számára így is tartogatunk egy örömteli meglepetést. Mi is lesz ez pontosan?

Igen, az MNASZ RSB által engedélyezett Just4Fun betétfutamról van szó. Erre, talán mondhatom, igazi unikumként azokat a főként fiatalabb pilótákat várjuk, hangsúlyozom, korlátozott számban, akik az ORB felé még csak kacsingatnak, de valamilyen érvényes (R2, R3) magyar licenszük már van, illetve az autójuk is rendelkezik az előírt gépkönyvvel. A megmérettetés számukra is 2 napos lesz, s ugyan 10 helyett 8 gyorsaságival, de így is magyar Rali1 OB szintű versenytávot, 107 kilométer gyorsaságit teljesítenek, a szabályoktól eltérően kedvező áron. Vagyis igazi versenyhangulattal, mégis elérhető költségvetéssel.
 
A versenyzők, csapatok, kicsik és nagyok tehát kipipálva; lássuk, mit tartogatunk a nézőknek?
Szenzációkról itt nem tudok beszámolni, de a magas(abb) szintű kiszolgálást célozzuk az idei esztendőben is.
Belépőjegyet például, sok más versenytől eltérően, ezúttal sem szedünk.

Tervezünk viszont jól belátható és megközelíthető helyeken „Fun Zone”-okat létesíteni, olyan nézői pontokat, amelyek a verseny megtekintésén túl további hozzáadott értéket nyújtanak a nézőknek.

Az 55. Mecsek Rallye szurkolói zónáit a következő tartalommal töltjük meg: szervezett és ingyenes parkoltatás, szintén szervezett – helyenként már szelektív – hulladékgyűjtés, mobil toilettek, büfék és 1-1 hangulatfelelős, aki a futamok közötti szünetekben (is) a jó hangulatért, valamint a versennyel kapcsolatos információk közléséért lesz felelős hangosítással, élő eredmények közlésével, jó kedvvel, bőséggel, zenével.

Az általunk elképzelt és megvalósítani tervezett formájában ezek a „Fun Zone”-ok úttörők lesznek kis hazánkban, és ha jól vizsgáznak, a jövőben foglalkozunk a további fejlesztésükkel. Azt viszont ezúton is kérem mindenkitől, hogy a saját biztonsága és a verseny zavartalansága és sikere érdekében a nézőkre vonatkozó előírásokat, rendezői utasításokat a gyorsasági szakaszokon legyen kedves betartani; a balesetmentes verseny ugyanis mindennél fontosabb!
Ez a hír most jelenik meg 5728. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
2025.12.05-09.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k