7. Aranygombos Rally a Polgári Kft. kupáért
Kalandra fel RALLYKEDVELŐK! Szeptember végén Kalandrally!
2017-09-04
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763394662
Napi oldal:
5512
Jelenleg:
858
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

7aranygombos_rally_a_polgari_kft_kupaert_1

Mi is az a kalandrally, ki nevezhet, hogy lesz szurkolóból versenyrendező… Kalász Istvánt kérdeztük…

Mi az a kalandrally?
Erre a kérdésre a versenykiírásunk 1. pontját idézve válaszolnék:
„A verseny célja, hogy lehetőséget biztosítson tájékozódási autóversenyzésre az autózást, motorozást, túrázást, autóversenyzést kedvelő, amatőröknek, profiknak. Szervezett formában, megismertesse hazánk nevezetességeit. A verseny tájékozódási rali, ahol a KRESZ szabályai – különös tekintettel a sebességhatárokra és korlátozásokra – mindenkor betartandóak és ezekért a versenyzők felelnek. A verseny sikeres teljesítésének előfeltétele, az útvonal helyes megválasztása. A futamokon valamennyi GPS-pont teljesítése a KRESZ betartásával lehetetlen, ezért a csapatoknak ki kell választaniuk a teljesíthető és a kihagyható pontokat. A távot természetszerűleg rövidíthetik a csapatok. A futam célja, a futam időtartama alatt minél több pontszám gyűjtése. A futam időtartama a versenykiírásban szereplő szintidő, mely a rajtidőtől a célba érkezés, illetve a menetlevél sportbírónak történő átadása között eltelt idő. A szintidő kikésése büntetést von maga után.”
Röviden annyi a történet, hogy GPS koordináták alapján egy időintervallum alatt el kell jutni A-ból B-be rengeteg élményt, látnivalót és kalandot szerezve.


Honnan van a RALLY szeretet?
Már általános iskolában elkezdődött, amikor mindig azokat a tv műsorokat kerestem ahol ebből a technikás, improvizatív sportból láthattam képkockákat. A forma 1-et és a pályaversenyzést is csak azért követtem, mert ezekről sokkal többet lehetett látni és hallani a 80-as 90-es években a médiában.

Nem kerülte el a figyelmem semmilyen technikai sportág, de az igazán érdekes és szép mindig  a rally volt számomra.
A RANGA LÁSZLÓ, IFJ. TÓTH JÁNOS, FERJÁNCZ ATTILA, ÉRDI TIBOR korszakban volt szerencsém először a pálya mellett állva beletekinteni a rallyba, amely egy igazán szép korszak valóban nagy nevekkel. A lakóhelyemhez közel eső Kassa Rally 1994 volt az első verseny ahol megcsodálhattam először testközelből a „vasakat”.

Ettől az évtől kezdve egyre több versenyre mentünk ki barátokkal, a 2003-2007-es időszakban az összes magyar bajnoki futamon ott voltunk. WRC áradat és rengeteg Mitsubishi Evo jellemezte ezt a magyar rally fénykorának is nevezhető korszakot, amelyet már egy csapat web-design szerkesztőjeként csináltam végig. Nagy lelkesedéssel szerkesztettem sajtóanyagokat, terveztem készítettem frissítettem a rally.tothesfiai.hu weboldalt a Tóth Tibor – Szabó József párosról szóló információkat, multimédia anyagokat. Mindezek mellett természetesen szurkoltam nekik, akik a Mitsubishi Lancer EVO VI, majd később EVO VIII versenyautóval harcoltak a nívós N csoport bajnoki címért.”


Szurkolóból hogyan lesz versenyrendező?
A weboldal munkálkodása mellett Hidasnémetiben a település népművelőjével -Ureczky Klára Tündével- és a helyi autós iskolával -Bárczi Gáborral- rendeztünk autós ügyességi versenyeket melyek a Hidasi napok – Felvidéki fesztivál keretein belül kerültek megrendezésre. Minden autós rendezvény szervezésében, amit Tündével közösen raktunk össze, a Hidasnémeti Önkormányzat végig partner volt.

A fesztivál programjaiba minden évben megpróbáltunk belecsempészni egy kis rallys programot. 2011-ben a tehetséges Velenczei Ádámot is sikerült meghívnunk, aki egy gumifüstölős - forgolódós show műsorral és közönségautóztatással szórakoztatta a nagyérdeműt Mitsubishi Lancer EVO versenyautójával.

Visszakerült a versenynaptárakba a Zemplén rally, így végre volt hazai versenyünk is, hiszen lakóhelyem, Hidasnémeti a zempléni pályák centrumában helyezkedik el. Mára sajnos nem rendeznek Zemplénben rally versenyt, de talán ez lehet az egyik oka, hogy 2011-ben először rendeztük meg Tündével (Hidasnémeti Művelődési Ház) az Észak-Abaúj Autós Túra – Kalandrally versenyt.
 
Ki nevezhet az Aranygombos rallyra? Kinek ajánlod a versenyt?
A versenyt rallyszurkolóknak találtam ki, hiszen az alapgondolat az, hogy komoly szervezést jelent, amikor arra törekszünk szurkolóként, hogy a nagy területen zajló versenyen a lehető legtöbb alkalommal láthassuk kedvenc versenyzőinket, a leglátványosabb helyeken. Mindezek mellett számolni kell B és C verziókat is, számítva a verseny rendezőjének biztonsági és egyéb okok miatt a gyorsasági szakaszok törlésére, vagy etap útvonallá minősítésére. A gyorsasági szakaszon keresnünk kell az elágazásokat, amelyekre legegyszerűbben GPS koordinátákkal tudunk eljutni, továbbá SMS vagy e-mail-ben küldeni tudjuk a koordinátákat a rally barátoknak. 

A versenyünk tulajdonképpen erről szól, annyi különbséggel hogy nem elágazásokat kell megtalálni, hanem a térség nevezetességeit, amiből szerencsére kifogyhatatlan mennyiségben találunk minden kis településen. Idén szeptemberben már hetedik alkalommal rendezzük meg a versenyt, bízok benne, hogy a nevezői létszám az eddigi tendenciának megfelelően bővülni fog, hiszen van egy kialakult keménymag, akikhez társultak tavaly navigátorok, akik pilótaként versenyeznek a túrán. Idén motorosok is érdeklődnek a versenyről, és a nevezők között a profik is jelen vannak, akik Ázsia Túrát is megjárt versenyzők. A profik mellett ajánljuk versenyünket családoknak, akiknek természetesen továbbra is kedvezményt adunk a nevezésnél, mert nagyon szimpatikus számomra, amikor anya apa gyerekek túráznak és közben törekednek a jó szereplésre a versenyen.

Visszatérő versenyzőink például családanyák, barátok, barátnők, házaspárok, párok akik nem a rally szeretetéért, hanem az együtt töltött idő, a vezetés és a kaland élményért jönnek a versenyre már évek óta. 

A verseny hagyományosan Hidasnémetiből rajtol, majd a térség látványosságait érintve ismét visszatér a versenyt rendező település határában található Nepomuki Szent János szoborhoz. Indulni bármilyen, közúti forgalomban részt vevő járművel lehet. GPS vevő szükséges! Amennyiben nem rendelkezik vele a nevező jeleznie kell a rendező felé, hogy bérléssel megoldja a készülék hiányát. Hála partnereinknek eddig úgy sikerült alakítanunk versenyünket, hogy az útvonalunk egyik pontján délben ebéddel várjuk az indulókat, majd a verseny végén együtt vacsorázik a versenyzői csapat az eredményhirdetés előtt. Ez a verseny arról is szól, hogy „autóversenyezhetünk” kis költséggel kis nevezéssel rendezett keretek között.”
 
Ez a hír most jelenik meg 2930. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k