ALLSTAR HUNGARY SUPERSPECIAL 2024 ÉS DRIFT VERSENY
9 pont előnnyel
Kazár Mikiék a Taxi4 Budapest Rallye után
2013-10-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
691964357
Napi oldal:
112941
Jelenleg:
1600
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Portugal Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
110
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
86
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
79
4. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
71
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
70
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
49
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 2.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
35
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
4. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
5. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
6. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
7. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
25
8. Diego Ruiloba
Citroen C3 Rally2
23
9. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
19
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
67
2. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
51,4
4.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
41,5
6. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
7.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
24
8. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
74
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
46
3. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
40,75
4. Hevesi Norbert
BMW E36
35
5. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
6. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
7. Petróczy Péter
LADA VFTS
23
8. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
19
9. Cseri József
LADA VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
24
2.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
15
3.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
10
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
45
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
37,5
3. Baksai László
Lada VFTS
33,5
4. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
5. Görög Péter
Citroen C2 R2
26
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
7. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
8. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
5. Simon György
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
1. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
2. Géczi László
Lada 2107
25
3. Kovács Dominik
Opel Astra
24
4. Bíró Gergő
Opel Astra
23
5. Kerekes Bence
Lada VFTS
19
6. Molnár Ferenc
Honda Civic
15
7. Kosztolányi L.
Lada 2101
13
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
11
9. Pete László
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

9_pont_elonnyel_5

Az utolsó futam előtt kilenc ponttal vezeti a bajnokságot a Kazár-Szőke duó. A TAXI4 Budapest Rallye-ról beszélgettem Kazár Mikivel:

Mennyire voltak nehezek ezek a pilisi pályák.
Én még mindig csak három éve versenyzek. Sokat segített, hogy korábban olyan pályákon autóztunk, amiket ismertem, de ezek számomra teljesen ismeretlenek voltak.
Volt egy kis gond a verseny előtt az autóval…
Ha a motorcserét kisgondnak hívod,  akkor hívjuk kis gondnak…
Az volt a szerencsénk, hogy megkérdtük az olaszokat, ha tudnak,hozzanak már két darab autót. Ez csak egy megérzés volt, de a lehető legjobbkor jött.
Péntek reggel szóltak a szerelők, hogy az egyik hengerben víz van. Motor ki, másik motorból is motor ki, motor be: kettő óra tíz perc. Az nem egy rossz idő.

Gondolom jobban örültél volna, ha azt a két órát mással töltik el a srácok…
Az volt a szerencséjük, hogy nem tudtam róla semmit... :-)

9_pont_elonnyel_4

Mennyire tudtál megbízni így az autóban?
Az autóversenyző szerintem olyan: vagy végigbírja az autó, vagy nem. Ilyenekkel nem fogok parázni. Nem nyomtam neki kevésbé azért, mert előző nap motort cseréltek.
Azt tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk. Akkora különbség volt közöttünk, annyira ismerik ezeket a pályákat, mint mi Mályinkát. Soha életemben nem  jártam erre.
Mentünk rajta ötöt, Tomival együtt írtuk az itinert, ennyire tellett belőle.

Nem tudom mennyire követted nyomon, hogy az idei Rallylegenden Didier Auriol ment azzal az autóval, amiben Veszprémben komputert cseréltettetek…
Igen, figyeltük és a csapat is küldött infókat.
Jól ment vele! :)
Mint kiderült, különben, Veszprémben jó volt maga a komputer, csak a benne lévő kis akkumulátor merült le, ezért elvesztette a tárolt adatokat, emiatt nem tudott rendesen működni az  autó.
Egy kis elemen múlott… és már réges régen bajnokok lehetnénk.

9_pont_elonnyel_2

Ez a kilenc pont különbség megnyugtató, vagy sem?
2011-ben, amikor elbuktam a bajnoki címet, amikor elbuktam az N csoportos bajnoki címet, amikor elbuktam a quad bajnoki címet, akkor rájöttem arra, hogy a bajnoki cím egy nagyon összetett dolog.
Meg kell tanulni lassan is menni. Meg kell tanulni megbízhatóan menni.
Nagyon jól tudom, hogy mennyire nem érdekli az embereket, hogy 2012-ben a negyedik versenyen hányadik voltam. Csak az érdekli őket, hogy ki volt a bajnok.
Máshogy kell felfogni. Vannak dolgok, amiket alá kell rendelni egy bajnoki címnek. Van amikor fékezni kell.

A pálya első szakaszán még a barátaim is azt mondták, hogy kritikán alulian lassan mentünk. Igen, ez így volt. De annyira durva volt az a pálya, olyan kövek ütötték fel a kartervédőt… Az egy sávos úton amikor középen van egy kő, akkor annak nem tudsz nem nekimenni. Volt amikor az árokban mentem és azt figyeltem, mikor jöhetek vissza az útra. Óvatosan mentünk, nem kaptunk defektet és bejött a taktikánk.
Ha Norbi meg is vert volna, akkor is csak annyi lett volna, hogy a Mecsek Rallye-n előtte kell végeznünk. Eddig minden aszfaltos futamon előtte végeztünk. Nem mentünk most gyorsan, de így is megerősítettük a helyünket a ponttáblázatban.

9_pont_elonnyel_3

Pécsen még inkább okosan kell menni, ugye?
Marha nehéz így odaállni, de az engem megnyugtatott, amikor Frici feltette a belsőjét. Azért a mi kocsink 5 évvel régebbi autó. Azt látjuk a világbajnokságon is, hogy mennyit számít a jó autó. Azért a miénk nem 2008-as… A rajtban úgy elindult a Focus… Minden rajtban kapunk.
De nagyon örülök, hogy versenyezhetünk. Minden nagyon rendben van. De Fricivel ezzel az autóval nem tudunk versenyezni. Nem hibázik, mert nem kell hibáznia, hiszen nem is kell száz százalékon autóznia ezzel az autóval. Én is ezt csináltam a Norbi ellen.

Nincs okunk magyarázkodásra. Az első verseny óta vezetjük a bajnokságot, végig elsők voltunk, most is elsők vagyunk és remélem így is fejezzük be!


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

9_pont_elonnyel_6

Ez a hír most jelenik meg 3255. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13141516
17 18 19 20 21 2223
2024.05.30-06.02.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.01-02.

részletes infóink

2024.06.08.

részletes infóink

2024.06.13-15.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k