9 pont előnnyel
Kazár Mikiék a Taxi4 Budapest Rallye után
2013-10-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
798642874
Napi oldal:
63485
Jelenleg:
1241
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

9_pont_elonnyel_5

Az utolsó futam előtt kilenc ponttal vezeti a bajnokságot a Kazár-Szőke duó. A TAXI4 Budapest Rallye-ról beszélgettem Kazár Mikivel:

Mennyire voltak nehezek ezek a pilisi pályák.
Én még mindig csak három éve versenyzek. Sokat segített, hogy korábban olyan pályákon autóztunk, amiket ismertem, de ezek számomra teljesen ismeretlenek voltak.
Volt egy kis gond a verseny előtt az autóval…
Ha a motorcserét kisgondnak hívod,  akkor hívjuk kis gondnak…
Az volt a szerencsénk, hogy megkérdtük az olaszokat, ha tudnak,hozzanak már két darab autót. Ez csak egy megérzés volt, de a lehető legjobbkor jött.
Péntek reggel szóltak a szerelők, hogy az egyik hengerben víz van. Motor ki, másik motorból is motor ki, motor be: kettő óra tíz perc. Az nem egy rossz idő.

Gondolom jobban örültél volna, ha azt a két órát mással töltik el a srácok…
Az volt a szerencséjük, hogy nem tudtam róla semmit... :-)

9_pont_elonnyel_4

Mennyire tudtál megbízni így az autóban?
Az autóversenyző szerintem olyan: vagy végigbírja az autó, vagy nem. Ilyenekkel nem fogok parázni. Nem nyomtam neki kevésbé azért, mert előző nap motort cseréltek.
Azt tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk. Akkora különbség volt közöttünk, annyira ismerik ezeket a pályákat, mint mi Mályinkát. Soha életemben nem  jártam erre.
Mentünk rajta ötöt, Tomival együtt írtuk az itinert, ennyire tellett belőle.

Nem tudom mennyire követted nyomon, hogy az idei Rallylegenden Didier Auriol ment azzal az autóval, amiben Veszprémben komputert cseréltettetek…
Igen, figyeltük és a csapat is küldött infókat.
Jól ment vele! :)
Mint kiderült, különben, Veszprémben jó volt maga a komputer, csak a benne lévő kis akkumulátor merült le, ezért elvesztette a tárolt adatokat, emiatt nem tudott rendesen működni az  autó.
Egy kis elemen múlott… és már réges régen bajnokok lehetnénk.

9_pont_elonnyel_2

Ez a kilenc pont különbség megnyugtató, vagy sem?
2011-ben, amikor elbuktam a bajnoki címet, amikor elbuktam az N csoportos bajnoki címet, amikor elbuktam a quad bajnoki címet, akkor rájöttem arra, hogy a bajnoki cím egy nagyon összetett dolog.
Meg kell tanulni lassan is menni. Meg kell tanulni megbízhatóan menni.
Nagyon jól tudom, hogy mennyire nem érdekli az embereket, hogy 2012-ben a negyedik versenyen hányadik voltam. Csak az érdekli őket, hogy ki volt a bajnok.
Máshogy kell felfogni. Vannak dolgok, amiket alá kell rendelni egy bajnoki címnek. Van amikor fékezni kell.

A pálya első szakaszán még a barátaim is azt mondták, hogy kritikán alulian lassan mentünk. Igen, ez így volt. De annyira durva volt az a pálya, olyan kövek ütötték fel a kartervédőt… Az egy sávos úton amikor középen van egy kő, akkor annak nem tudsz nem nekimenni. Volt amikor az árokban mentem és azt figyeltem, mikor jöhetek vissza az útra. Óvatosan mentünk, nem kaptunk defektet és bejött a taktikánk.
Ha Norbi meg is vert volna, akkor is csak annyi lett volna, hogy a Mecsek Rallye-n előtte kell végeznünk. Eddig minden aszfaltos futamon előtte végeztünk. Nem mentünk most gyorsan, de így is megerősítettük a helyünket a ponttáblázatban.

9_pont_elonnyel_3

Pécsen még inkább okosan kell menni, ugye?
Marha nehéz így odaállni, de az engem megnyugtatott, amikor Frici feltette a belsőjét. Azért a mi kocsink 5 évvel régebbi autó. Azt látjuk a világbajnokságon is, hogy mennyit számít a jó autó. Azért a miénk nem 2008-as… A rajtban úgy elindult a Focus… Minden rajtban kapunk.
De nagyon örülök, hogy versenyezhetünk. Minden nagyon rendben van. De Fricivel ezzel az autóval nem tudunk versenyezni. Nem hibázik, mert nem kell hibáznia, hiszen nem is kell száz százalékon autóznia ezzel az autóval. Én is ezt csináltam a Norbi ellen.

Nincs okunk magyarázkodásra. Az első verseny óta vezetjük a bajnokságot, végig elsők voltunk, most is elsők vagyunk és remélem így is fejezzük be!


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

9_pont_elonnyel_6

Ez a hír most jelenik meg 3447. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k