LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
9 pont előnnyel
Kazár Mikiék a Taxi4 Budapest Rallye után
2013-10-22
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770219707
Napi oldal:
167098
Jelenleg:
895
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

9_pont_elonnyel_5

Az utolsó futam előtt kilenc ponttal vezeti a bajnokságot a Kazár-Szőke duó. A TAXI4 Budapest Rallye-ról beszélgettem Kazár Mikivel:

Mennyire voltak nehezek ezek a pilisi pályák.
Én még mindig csak három éve versenyzek. Sokat segített, hogy korábban olyan pályákon autóztunk, amiket ismertem, de ezek számomra teljesen ismeretlenek voltak.
Volt egy kis gond a verseny előtt az autóval…
Ha a motorcserét kisgondnak hívod,  akkor hívjuk kis gondnak…
Az volt a szerencsénk, hogy megkérdtük az olaszokat, ha tudnak,hozzanak már két darab autót. Ez csak egy megérzés volt, de a lehető legjobbkor jött.
Péntek reggel szóltak a szerelők, hogy az egyik hengerben víz van. Motor ki, másik motorból is motor ki, motor be: kettő óra tíz perc. Az nem egy rossz idő.

Gondolom jobban örültél volna, ha azt a két órát mással töltik el a srácok…
Az volt a szerencséjük, hogy nem tudtam róla semmit... :-)

9_pont_elonnyel_4

Mennyire tudtál megbízni így az autóban?
Az autóversenyző szerintem olyan: vagy végigbírja az autó, vagy nem. Ilyenekkel nem fogok parázni. Nem nyomtam neki kevésbé azért, mert előző nap motort cseréltek.
Azt tudtam, hogy ez nem a mi versenyünk. Akkora különbség volt közöttünk, annyira ismerik ezeket a pályákat, mint mi Mályinkát. Soha életemben nem  jártam erre.
Mentünk rajta ötöt, Tomival együtt írtuk az itinert, ennyire tellett belőle.

Nem tudom mennyire követted nyomon, hogy az idei Rallylegenden Didier Auriol ment azzal az autóval, amiben Veszprémben komputert cseréltettetek…
Igen, figyeltük és a csapat is küldött infókat.
Jól ment vele! :)
Mint kiderült, különben, Veszprémben jó volt maga a komputer, csak a benne lévő kis akkumulátor merült le, ezért elvesztette a tárolt adatokat, emiatt nem tudott rendesen működni az  autó.
Egy kis elemen múlott… és már réges régen bajnokok lehetnénk.

9_pont_elonnyel_2

Ez a kilenc pont különbség megnyugtató, vagy sem?
2011-ben, amikor elbuktam a bajnoki címet, amikor elbuktam az N csoportos bajnoki címet, amikor elbuktam a quad bajnoki címet, akkor rájöttem arra, hogy a bajnoki cím egy nagyon összetett dolog.
Meg kell tanulni lassan is menni. Meg kell tanulni megbízhatóan menni.
Nagyon jól tudom, hogy mennyire nem érdekli az embereket, hogy 2012-ben a negyedik versenyen hányadik voltam. Csak az érdekli őket, hogy ki volt a bajnok.
Máshogy kell felfogni. Vannak dolgok, amiket alá kell rendelni egy bajnoki címnek. Van amikor fékezni kell.

A pálya első szakaszán még a barátaim is azt mondták, hogy kritikán alulian lassan mentünk. Igen, ez így volt. De annyira durva volt az a pálya, olyan kövek ütötték fel a kartervédőt… Az egy sávos úton amikor középen van egy kő, akkor annak nem tudsz nem nekimenni. Volt amikor az árokban mentem és azt figyeltem, mikor jöhetek vissza az útra. Óvatosan mentünk, nem kaptunk defektet és bejött a taktikánk.
Ha Norbi meg is vert volna, akkor is csak annyi lett volna, hogy a Mecsek Rallye-n előtte kell végeznünk. Eddig minden aszfaltos futamon előtte végeztünk. Nem mentünk most gyorsan, de így is megerősítettük a helyünket a ponttáblázatban.

9_pont_elonnyel_3

Pécsen még inkább okosan kell menni, ugye?
Marha nehéz így odaállni, de az engem megnyugtatott, amikor Frici feltette a belsőjét. Azért a mi kocsink 5 évvel régebbi autó. Azt látjuk a világbajnokságon is, hogy mennyit számít a jó autó. Azért a miénk nem 2008-as… A rajtban úgy elindult a Focus… Minden rajtban kapunk.
De nagyon örülök, hogy versenyezhetünk. Minden nagyon rendben van. De Fricivel ezzel az autóval nem tudunk versenyezni. Nem hibázik, mert nem kell hibáznia, hiszen nem is kell száz százalékon autóznia ezzel az autóval. Én is ezt csináltam a Norbi ellen.

Nincs okunk magyarázkodásra. Az első verseny óta vezetjük a bajnokságot, végig elsők voltunk, most is elsők vagyunk és remélem így is fejezzük be!


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

9_pont_elonnyel_6

Ez a hír most jelenik meg 3386. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k