|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Hoffer Zsolti, Szabó Bence és az Opel Adam R2. A kis méregzsáknak és a fedélzetén a versenyzőknek a lehető legjobban kell teljesíteniük a 49.Mecsek Rallye-n, hogy év végén bajnokként ünnepelhessenek. A pilóta elszánt, szereti a pécsi pályákat... Ez az első teljes szezonod ezzel az autóval, és eddig mindig azt nyilatkoztad, hogy jó kocsi.
Továbbra is úgy tartom, hogy jó, csak mi követtünk el kisebb-nagyobb hibákat akár csapat szinten, vagy a felkészülésünkben. Ezeket próbáljuk most kijavítani, hogy ilyenek már ne legyenek, és jól tudjunk teljesíteni a Mecsek Rallyn.
![]() Mi a tét?
Igazándiból nyolc pont a lemaradásunk, a tét természetesen a bajnoki cím. Nem elsődleges, hogy a kategóriánkban, melyben heten vagyunk, a hétből a legjobbak legyünk. De fogunk még egyet tesztelni az autóval a hivataloson, hiszen a tét az nagy.
Ha sikerülne azt a nyolc pontot ledolgozni, amit azt gondolom, hogy igen nehéz dolog, de matematikailag megtörténhet, akkor lehetünk még bajnokok is. Úgy tudom, hogy a 2WD-ben jelenleg a harmadik helyen állunk, és ha a szerencsénk visszatérne hozzánk, akkor talán még ott is egyet léphetnénk előre.
![]() Mennyire kedveznek neked a pécsi pályák?
Én nagyon szeretem a mecseki pályákat, és azt az időjárást, ami most van, és ami várható. Nagy várakozással tekintek rájuk, hiszen jó pályák, és mindig jó rendezés van a Mecsekben. Nekem tetszik az egész miliője a versenynek, azt gondolom, hogy ez egy jó szezonzáró lesz.
Tavaly már az Opellel indultál ezen a versenyen, milyenek az emlékeid?
Igen, bár akkor még gyerekcipőben járt az Opel, mert 2014-ben jött ki ez a modell. Váltóhibánk volt, és az utolsó gyorson úgy döntöttünk, hogy inkább kiállunk, és az autót nézze át a csapat, nehogy komolyabb baja legyen. Szerencsére csak apró gond volt, de mi inkább megóvtuk az autót. Viszont ezt a Mecseket most végig kell csinálnia nekünk!
![]() Milyen a csapat? Azt gondolom, hogy mindig jó hangulat van nálatok a sátor alatt. De milyen az összhang az autóban?
Az autóban is nagyon jó a hangulat. Egyrészt nagyon nagy élmény menni az autóval, és nagyon szeretünk Bencével ezzel a kocsival versenyezni. Azt gondolom, hogy szinte nekem találták ki az autót, nagyon-nagyon jól érzem benne magam. Úgy vélem sikerült egy jó itinert készítenünk Bencével, melyet, ha mindketten jól elkapunk, akkor egy egész jó ritmusban le tudunk jönni a pályákon. Visszanézve a belsőkamerásokat is mindig jókedv uralkodik az autóban, és most a Mecseken abszolút így kell lennie annak érdekében, hogy jól sikerüljön a verseny, megteszünk érte mindent.
Nagyon hálás vagyok a csapatnak, és mindenkinek, aki segített, hogy eddig is ilyen eredményeket tudjunk elérni!
Ez a hír most jelenik meg 2933. alkalommal
![]() 2015.10.16-18.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |