A bajnoki címért autóznak
Krózser Menya Citroen DS3 R3T-vel versenyez
2011-03-11
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
785713136
Napi oldal:
186701
Jelenleg:
1550
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_A_bajnoki_cimert_autoznak_2A Citroen-MHH Rally Team  színeiben a Krózser Menyát láthatjuk idén, a csapat DS3 R3-as versenyjárművével.
Menyával beszélgettünk a váltás okáról és az idei évi tervekről, célkitűzésekről.


Új autóra váltottál...
Új autó, új csapat, új kategória. Összetett nagyon a dolog, hogy mi is indokolta ezt a váltást.
thumb_A_bajnoki_cimert_autoznak_1Már tavaly év végén felmerült az, hogy az R3 egy szimpatikus kategória számunkra, így év végén ki is próbáltuk ezt, Pécsen egy R3-as autóval versenyeztünk. Kipróbáltam, és nyilván más ez, mint az N4-es autó, de én egyáltalán nem tartom ezt visszalépésnek. Sokat gondolkodtunk ezt követően, hogy milyen autó kellene, hogyan kellene, körbejártuk a dolgokat, és így jutottunk erre a megoldásra.

A_bajnoki_cimert_autoznak_3


Miért pont Bútor Robi csapata mellett voksoltatok?
Igazából ez a dolog is összetett, mert úgy gondolom, hogy itt adott minden feltétel. Szeretem nézni a dolgok technikai részét, az emberi tényezőt is, és azt, hogy a hozzáértés milyen, itt pedig azt láttuk, hogy minden feltétel rendben van. Itt jó lesz az autó, jó lesz a csapatvezetés, profi szerelők alkotják a technikai hátteret, valamint náluk importőri támogatással versenyezhetek!

 

Ki fog navigálni?
thumb_A_bajnoki_cimert_autoznak_4Az idei évben új navigátor diktálja az itinert: Lovay Miklós személyében, aki rallys berkekben „MegaRAM”-ként ismert. Sajnos Géza üzleti, családi és más motorsportos elfoglaltságai miatt nem tudja vállalni az idei évre tervezett komoly programunkat, amelyben az összes magyar bajnoki és három IRC futam van, de természetesen mindenben segíti versenyzésünket csapatvezetőként. Fontos volt, hogy Géza helyett, olyan navigátort keressünk, akinek van rallys szakmai tapasztalata és emberileg is kijöjjünk egymással. Megát nagyon régóta ismerem, van navigátori gyakorlata és úgy gondolom , nagyon jól fogunk tudni együtt dolgozni. Megtörtént az első próbaút és bizakodva várjuk az első tesztet és versenyt.

a_bajnoki_cimert_autoznak_2

Milyen céllal vágtok neki az évnek?
Ami számunkra elfogadható, az csak is az, hogy a bajnokságot meg kell nyernünk. Nyilván mindig így áll oda az ember, mert különben nem versenyeznénk, de ezért mindent meg is teszünk, 100 %-osan rajta leszünk! Nincs rajtunk semmi nyomás, mert úgy vélem, hogyha mindenki rendben ellátja a feladatát, akkor az eredményeknek jönni kell. Ettől függetlenül persze rallye-ról van szó és nagyon sok körülmény befolyásolhatja az eredményeket, de én rossz dolgokra nem gondolok, és kész!

A_bajnoki_cimert_autoznak_5

Mikor kezditek meg a felkészülést?
A felkészülés, a szervezés már folyamatban, hiszen megkezdődött a fizikai felkészülés, és az, hogy minden apró tényezőt összerakjunk, hogy minden valóban rendben legyen. Az Eger Rallye-ra - és persze a bajnoki szezonra - a felkészülés az autóval majd márciusban kezdődik, egy teszt keretében, ahol nyüstölni fogjuk a paripát, hogy ráérezzünk, és nagyon otthon érezzem magam már az első gyorsokon is Citroenben, ne akkor kelljen megszoknom. Robi egy nagyon tapasztalt versenyző, biztos, hogy az ő segítsége is nagyon sokat jelent majd a felkészülésben, de egyelőre erről még nincs személyes tapasztalatom…

Mentél már az autóval?
Még nem mentem vele, az autó majd márciusban fog elkészülni, a teszten fogom megtenni vele az első kilométereket. Amit az autóról tudni lehet, hogy ez a Citroen Racing által a 2011-es évre fejlesztett gyári autó, minden tekintetben nagyon profi , top megoldásokkal.

a_bajnoki_cimert_autoznak_1

A hazai bajnokságon kívül másfelé is készültök...
Az Országos Rallye Bajnokságot mindenképp végigcsináljuk, ez nem is kérdés. Már abból a szempontból is nagyon szerencsés helyzetben vagyunk, hogy idén a Mecsek Rallye keretében egy IRC futamon versenyezhetünk, de úgy állnak most a tervek, hogy ezen kívül még két IRC-n szeretnénk elindulni. Még átgondoljuk, de nagyon úgy fest, hogy az egyik a San Remo lesz, a másik pedig a Barum Rallye.

Miért pont ezekre esett a választás?
Szívem szerint murvás versenyekre mennék, nem aszfaltra, de valahogy úgy jön ki a naptár, hogy ezek azok a versenyek, amelyekre el tudunk menni. A Barum Rallye is egy nagyon nehéz verseny, az útminőség nagyban hasonlít a magyar pályákéhoz, és ott nagyon sokat számít a tapasztalat, a San Remo pedig a kanyar, kanyar hátán jellegével szintén nagyon kemény lesz. Felkészülünk majd rendesen, és megpróbálunk egy nagyon jó eredményt elérni.

a_bajnoki_cimert_autoznak_3

Térjünk vissza kicsit még a hazai pályákra, versenyekre...
Azt gondolom, hogy az nem feltétlenül egy pozitív dolog, hogy csupán hat verseny szerepel a naptárban, bár az is igaz, hogy ezeket azok látják, akik a versenyeket rendezik, és ha valóban nem lehet több normális versenyt csinálni, akkor inkább legyen kevesebb, de jó minőségben, ahol mindenki megkapja azt, amire számít, mind a versenyzők, mind a nézők tekintetében. Jól érzem magam a magyar pályákon, nekem tetszenek. Vannak persze negatívumok, pozitívumok, de abba inkább ne menjünk bele!

>> további képek az autóról a Rally Évkönyv facebook oldalán <<

 

apa_kocsit_hajt_7

Ez a hír most jelenik meg 5516. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k