A bajnoki címért autóznak
Krózser Menya Citroen DS3 R3T-vel versenyez
2011-03-11
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
798325712
Napi oldal:
89479
Jelenleg:
709
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

thumb_A_bajnoki_cimert_autoznak_2A Citroen-MHH Rally Team  színeiben a Krózser Menyát láthatjuk idén, a csapat DS3 R3-as versenyjárművével.
Menyával beszélgettünk a váltás okáról és az idei évi tervekről, célkitűzésekről.


Új autóra váltottál...
Új autó, új csapat, új kategória. Összetett nagyon a dolog, hogy mi is indokolta ezt a váltást.
thumb_A_bajnoki_cimert_autoznak_1Már tavaly év végén felmerült az, hogy az R3 egy szimpatikus kategória számunkra, így év végén ki is próbáltuk ezt, Pécsen egy R3-as autóval versenyeztünk. Kipróbáltam, és nyilván más ez, mint az N4-es autó, de én egyáltalán nem tartom ezt visszalépésnek. Sokat gondolkodtunk ezt követően, hogy milyen autó kellene, hogyan kellene, körbejártuk a dolgokat, és így jutottunk erre a megoldásra.

A_bajnoki_cimert_autoznak_3


Miért pont Bútor Robi csapata mellett voksoltatok?
Igazából ez a dolog is összetett, mert úgy gondolom, hogy itt adott minden feltétel. Szeretem nézni a dolgok technikai részét, az emberi tényezőt is, és azt, hogy a hozzáértés milyen, itt pedig azt láttuk, hogy minden feltétel rendben van. Itt jó lesz az autó, jó lesz a csapatvezetés, profi szerelők alkotják a technikai hátteret, valamint náluk importőri támogatással versenyezhetek!

 

Ki fog navigálni?
thumb_A_bajnoki_cimert_autoznak_4Az idei évben új navigátor diktálja az itinert: Lovay Miklós személyében, aki rallys berkekben „MegaRAM”-ként ismert. Sajnos Géza üzleti, családi és más motorsportos elfoglaltságai miatt nem tudja vállalni az idei évre tervezett komoly programunkat, amelyben az összes magyar bajnoki és három IRC futam van, de természetesen mindenben segíti versenyzésünket csapatvezetőként. Fontos volt, hogy Géza helyett, olyan navigátort keressünk, akinek van rallys szakmai tapasztalata és emberileg is kijöjjünk egymással. Megát nagyon régóta ismerem, van navigátori gyakorlata és úgy gondolom , nagyon jól fogunk tudni együtt dolgozni. Megtörtént az első próbaút és bizakodva várjuk az első tesztet és versenyt.

a_bajnoki_cimert_autoznak_2

Milyen céllal vágtok neki az évnek?
Ami számunkra elfogadható, az csak is az, hogy a bajnokságot meg kell nyernünk. Nyilván mindig így áll oda az ember, mert különben nem versenyeznénk, de ezért mindent meg is teszünk, 100 %-osan rajta leszünk! Nincs rajtunk semmi nyomás, mert úgy vélem, hogyha mindenki rendben ellátja a feladatát, akkor az eredményeknek jönni kell. Ettől függetlenül persze rallye-ról van szó és nagyon sok körülmény befolyásolhatja az eredményeket, de én rossz dolgokra nem gondolok, és kész!

A_bajnoki_cimert_autoznak_5

Mikor kezditek meg a felkészülést?
A felkészülés, a szervezés már folyamatban, hiszen megkezdődött a fizikai felkészülés, és az, hogy minden apró tényezőt összerakjunk, hogy minden valóban rendben legyen. Az Eger Rallye-ra - és persze a bajnoki szezonra - a felkészülés az autóval majd márciusban kezdődik, egy teszt keretében, ahol nyüstölni fogjuk a paripát, hogy ráérezzünk, és nagyon otthon érezzem magam már az első gyorsokon is Citroenben, ne akkor kelljen megszoknom. Robi egy nagyon tapasztalt versenyző, biztos, hogy az ő segítsége is nagyon sokat jelent majd a felkészülésben, de egyelőre erről még nincs személyes tapasztalatom…

Mentél már az autóval?
Még nem mentem vele, az autó majd márciusban fog elkészülni, a teszten fogom megtenni vele az első kilométereket. Amit az autóról tudni lehet, hogy ez a Citroen Racing által a 2011-es évre fejlesztett gyári autó, minden tekintetben nagyon profi , top megoldásokkal.

a_bajnoki_cimert_autoznak_1

A hazai bajnokságon kívül másfelé is készültök...
Az Országos Rallye Bajnokságot mindenképp végigcsináljuk, ez nem is kérdés. Már abból a szempontból is nagyon szerencsés helyzetben vagyunk, hogy idén a Mecsek Rallye keretében egy IRC futamon versenyezhetünk, de úgy állnak most a tervek, hogy ezen kívül még két IRC-n szeretnénk elindulni. Még átgondoljuk, de nagyon úgy fest, hogy az egyik a San Remo lesz, a másik pedig a Barum Rallye.

Miért pont ezekre esett a választás?
Szívem szerint murvás versenyekre mennék, nem aszfaltra, de valahogy úgy jön ki a naptár, hogy ezek azok a versenyek, amelyekre el tudunk menni. A Barum Rallye is egy nagyon nehéz verseny, az útminőség nagyban hasonlít a magyar pályákéhoz, és ott nagyon sokat számít a tapasztalat, a San Remo pedig a kanyar, kanyar hátán jellegével szintén nagyon kemény lesz. Felkészülünk majd rendesen, és megpróbálunk egy nagyon jó eredményt elérni.

a_bajnoki_cimert_autoznak_3

Térjünk vissza kicsit még a hazai pályákra, versenyekre...
Azt gondolom, hogy az nem feltétlenül egy pozitív dolog, hogy csupán hat verseny szerepel a naptárban, bár az is igaz, hogy ezeket azok látják, akik a versenyeket rendezik, és ha valóban nem lehet több normális versenyt csinálni, akkor inkább legyen kevesebb, de jó minőségben, ahol mindenki megkapja azt, amire számít, mind a versenyzők, mind a nézők tekintetében. Jól érzem magam a magyar pályákon, nekem tetszenek. Vannak persze negatívumok, pozitívumok, de abba inkább ne menjünk bele!

>> további képek az autóról a Rally Évkönyv facebook oldalán <<

 

apa_kocsit_hajt_7

Ez a hír most jelenik meg 5533. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.15.

részletes infóink

2025.11.14-18.

részletes infóink

2025.11.14-15.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k