|
h i r d e t é s
Összes oldal:
794660610
Napi oldal:
316164
Jelenleg:
777
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1324 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Rási László |
|
1003 |
| 4. |
Csáki Ottó |
|
969 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
884 |
| 6. |
Varga Zalán |
|
874 |
| 7. |
Halmai Péter |
|
868 |
| 8. |
Kárai Károly |
|
864 |
| 9. |
Misik Attila |
|
860 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
198 |
| 2. |
Kalle Rovanpera |
|
191 |
| 3. |
Sebastian Ogier |
|
189 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
180 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
150 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
88 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
| 8. |
Oliver Solberg |
|
58 |
| 9. |
Sami Pajari |
|
56 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
Simone Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
135 |
| 2. |
Tóth Tibor |
|
99,5 |
| 3. |
Turán Frigyes |
|
92 |
| 4. |
Bodolai László |
|
71,5 |
| 5. |
Trencsényi J. |
|
71,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
65 |
| 7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 8. |
Vida Szabolcs |
|
33 |
| 9. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
| 1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 2. |
Rongits Attila |
|
70 |
| 3. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 6. |
Matics Mihály |
|
40 |
| 7. |
Kronome Ákos |
|
39 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Helgert Tamás |
|
22 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 3. |
Hibján József |
|
22,5 |
| 4. |
Zagyva Dorka |
|
20 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
105 |
| 2. |
Várnai Dávid |
|
77 |
| 3. |
Ruszó Krisztián |
|
70 |
| 4. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 5. |
Molnár Zoltán |
|
69 |
| 6. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 7. |
Völcsey Viktor |
|
48 |
| 8. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 9. |
Fenyvesi Péter |
|
27 |
| 1. |
Auszmann Gy. |
|
62,5 |
| 2. |
Csukovics István |
|
60 |
| 3. |
Rácz Tibor |
|
52 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
74 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
| 3. |
Póczik Ákos |
|
52 |
| 1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 2. |
Pehely Balázs |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Továbbra is a bajnoki cím megszerzése a feladata Mads Ostbergnek és navigátorának, Torstein Eriksennek. Az első versenyüket az első helyről egy kerékcsere miatt bukták el, míg az Ózd-Eger Rally-n az egyetlen fő eleme makacsolta meg magát a Citroën C3 Rally2-nek, amihez a Tagai Racing Technology szakemberei sem tudnak hozzáférni: ez a leplombált motor… A folyamatosan gyengülő autót még így is a negyedik helyre tudták behozni, értékes pontokat szerezve ezzel. A világbajnok norvég pilóta nagyon csalódott volt, hogy nem tudtak a saját tempójukban versenyezni.
A Tagai Racing Technology által szervizelt versenyautó a teszten tökéletesen működött, az ózdi prológon a páros a nézőknek autózva a célban még meg is forgatta a Citroën C3 Rally2-t. A rendkívül gyors szakaszokra tökéletesen beállított autóval érkezett a csapat, az első napi dobálós pályákon és a másnapi autópálya minőségű részeken is tökéletesen működött a futómű.
Folyamatosan változtak az időjárási viszonyok, nagyon nehéz volt a megfelelő gumikat kiválasztani, hiszen volt, amikor a szervizparkból szikrázó napsütésben indultak el a párosok és a gyorsasági szakaszokon szakadt az eső, vagy megtörtént ez fordítva. A PIRELLI abroncsai most is jól vizsgáztak és a rutinos pilóta minden helyzetben ura volt versenyautójának.
A csapat mindent megtett azért, hogy az egyre gyengülő motort minél tovább életben tartsa. Turbót cseréltek, új motor-mappinget raktak be, az első nap végén váltót cseréltek. egyedül magába a motorba nem tudtak belenyúlni, hiszen ez az egyetlen fő egysége az autónak, amely leplombálva érkezik.
Az utolsó szakaszig a harmadik helyen autózott a páros, de az addig felépített előnyt már nem tudták tovább tartani és a negyedik helyen fejezték be a futamot.
„Nagyon csalódott vagyok” – mondta a célban Mads. „Gyorsról gyorsra egyre gyengébb volt a motorunk. Nyerni jöttünk, de erre most nem volt esélyünk. Annak örülök, hogy legalább néhány pontot sikerült begyűjtenünk.”
A TRT új motort kapott a Citroën Racingtől a futam után és a következő közös versenyükön, a hétvégén megrendezendő Portugal Rally-n már az új erőforrással harcolhat WRC2 bajnoki címéért a norvég egység. Magyarországon a következő verseny a Salgó Rally, ami június első hétvégéjén szerepel a naptárban. Itt nem tud indulni a Citroën Rally Team Hungary versenyzőpárosa, mert egy időben van a futam a szardíniai WRC2 versennyel.
A csapat partnerei:
C Automobil Import Kft., Tagai Racing Technology, PIRELLI, Citroën Racing, Autószöv Gyöngyös
#C3Rally2Family #CRTH
Ez a hír most jelenik meg 2211. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2021
hírek • videók • fotóalbumok
|