|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Rafael Tamás, Szabó Balázs és az E87-es BMW Miskolcon is nyerte a kategóriáját. A srácok nagyon várják a murvát és nagyon szeretnének mosolyogva versenyezni Szombathelyen. A pályabejárás előtt még Miskolcról beszélgettünk Rafival. Körbeautóztad őket? Azért így ez nem teljesen igaz. De valóban, az történt, mint Egerben, hogy a kategóriatársak hibáztak. Volt aki a prológon, volt aki a pályán és műszaki hiba is hátráltatta őket. Mi pedig hiba nélkül végigautóztunk.
Mindenki a gumikra panaszkodott, azok elhelyezkedésére… Titeket ez mennyire zavart?
Szerencsénk volt, nem kellett sietnünk, ezért a kritikus helyen lévő / nem lévő gumikat vagy be tudtuk írni az itinerbe, vagy ki tudtuk kerülni. Való igaz, ha tényleg feszített tempóban, a tizedmásodpercekért kellett volna küzdenünk, akkor ez egyáltalán nem lett volna vicc. Ez már igazából durva és ebből baj is lehet.
Jön a murva futam, vezetitek a bajnokságot és amikor korábban beszéltünk, akkor azt mondtad, nagyon várod a murvát és nem is érted, hogy eddig miért nem kocsiztál ilyen viszonyok között többet. Akkor tessék, most itt van.
Nagyon várom és tényleg megnyugtató az előnyünk és egy nagyon mosolygósat szeretnénk rajta menni és minden gyorson azt szeretnénk majd nyilatkozni a Rallylive-os kérdezőknek, hogy élveztük és nagyon tetszik.
Ha ez még jó időkkel is párosul, akkor annak kifejezetten fogunk örülni.
Ilyenkor mit kell változtatni az autón?
Hogyan lesz a BMW murva specifikus? Ez nem az a murva, ami majd például Veszprémben fog ránk várni. Erre a jó minőségű útra még azt is lehet mondani, hogy jó a BMW-nek. Hajtásproblémák adódhatnak a két kerék hajtásból kifolyólag, de ezt majd megpróbáljuk lekormányozni. Az alja nem ér le, nem veri össze, ami nagy könnyebbség.
Kicsit megemeljük a hasmagasságot, állítunk a gátlókon és go.
A kartervédőnk ugyanaz, de ezt a szűk költségvetésben kell keresni, nem feltétlenül a bajor mérnökök tanácsolták így. Majd vigyázunk :)
Tavaly nagyon tetszettek ezek a pályák, mit tudunk róluk mondani?
Majdnem ugyanaz a program, mint tavaly, egy új pálya van, ami szerintem csak nekem új.
Persze, lehetnének technikásabb pályák, de ettől függetlenül maga az élmény, egy ilyen hátsókerekes erős autóval menni ezeken az utakon, az nagyon nagy dolog.
Essen az eső?
Verje el a port, ne legyen sár. Ha ezt el tudnád intézni, megköszönnénk.
Kiváló navigátortársad és jól felkészült csapatod kísér el, ugye,
Jó csapaton ne változtass és nem is változtatunk! :)
Tesztelni sajnos most nem tudunk, de majd az első gyorson kicsit óvatosabban kezdünk, hogy belerázódjunk.
Ez a hír most jelenik meg 2223. alkalommal
2015.04.24-25.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2025.01.31-02.01.
részletes infóink 2025.02.08.
részletes infóink 2025.02.09.
részletes infóink 2025.02.15-16.
részletes infóink 2025.02.22.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |