h i r d e t é s
Összes oldal:
770261172
Napi oldal:
39852
Jelenleg:
905
Regisztrált:
1
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Az egyik leghíresebb futamon, az egyik legnehezebbnek ítélt versenyen is nyerni tudott a Botka Rally Team párosa. A fiúk úgy autóztak, ahogy eltervezték, a csapat tökéletes munkát végzett és a PIRELLI gumiknak is hála, defekt nélkül és jó időket autózva nyerték meg az ERC2 kategóriát az Acropolis Rally-n. Ezzel együtt a bajnokságban is átvették a vezetést az utolsó futam előtt.
A szombati két gyors után 50 másodperc előnnyel indultak a zárónapnak a fiúk.
’A vasárnapi első szakaszon jó időt mentünk, de lehetett volna még jobb, ha nem rontjuk el a gumizást. A második-harmadik szakaszon, ahogy terveztük, biztonságos autózással átjöttünk. Összességében ezen a két szakaszon 20 másodpercet engedtünk el az előnyünkből. ’ - mesélt a versenyről Botka Dávid. - ’A negyedik gyorsasági nagyon tetszett már a pályabejáráson is. Széles, jó minőségű murvás pálya, egy hosszabb aszfaltos résszel. Nagyon jól leszaladtunk, élvezetes kis gyors volt. Abszolút harmadik időt mentünk, ami arra is jó volt, hogy az előző két szakaszon elszenvedett hátrányt visszaadtuk a kategóriatársunknak és abszolútban is az ötödik helyen álltunk.
Az utolsó körre úgy mentünk ki, hogy ezt az előnyünket már be fogjuk tudni osztani.’
Ezután az előzetes program szerint még három gyorsasági szakasz volt hátra a versenyből:
’Hatalmas felhőszakadás zúdult a szervizparkra, a srácok emberfeletti munkát kellett, hogy végezzenek. Ez a vihar végigszántotta a pályákat is. Már a szervizbe menetmondták, hogy a megmaradt három szakaszból az utolsó valószínűleg elmarad, elmosta a pályát az eső. Amikor a szerviz utáni beíróba álltunk be, akkor közölték, hogy vége a versenynek, az összes pálya járhatatlan a hatalmas mennyiségű víz miatt.’
Hat gyorsasági szakasz után a céldobogón ünnepelték a magyar csapatot:
’Megnyertük a versenyt! Nagyon boldogok vagyunk! Most is bontásra vitték az autónkat, 19 tételben vizsgálták, hogy a szabályok szerint való e, de természetesen mindenben megfelelt.’
Botka Dávid nem csak az eredménnyel és a csapatával, de a gumikkal is nagyon elégedett volt:
’A PIRELLI jóvoltából négy darab KM6 jelű gumit választhattunk a verseny első napján. Kajto és mi mentünk ilyennel, a többiek mást próbáltak felrakni. Az első szakaszon is abszolút harmadik időt autóztunk, ott alapoztuk meg az előnyünket és ezzel az előnnyel tudtunk végig gazdálkodni.’
Még egy futam, a három hét múlva megrendezendő svájci Rallye du Valais van hátra a bajnokságból.
’Átvettük a vezetést a kategóriánkban, de nem dőlhetünk hátra. A minuszolások miatt-a legjobb hét verseny eredménye számít bele a bajnokság éves értékelésébe- Svájban is ezt a tempót kell diktálnunk, hogy bajnokok lehessünk. Mindenképpen Stajf előtt kell végeznünk. Ahogy most is, ott is szeretnénk egy húzós tempót menni és akkor ott is hasonlóan jó lehet, mint itt volt.
Jó ez a csata, mert versenyezni nagyon jó! Most is nagyon élveztük.’
Ez a hír most jelenik meg 2780. alkalommal
Görögország, Loutraki • külföldi rally
European Rally Championship 2015
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|