h i r d e t é s
Összes oldal:
685216504
Napi oldal:
59507
Jelenleg:
1311
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
86 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
80 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
59 |
4. |
Ott Tanak |
|
53 |
5. |
Sebastian Ogier |
|
45 |
6. |
T. Katsuma |
|
45 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
31 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
9. |
A. Mikkelsen |
|
14 |
1. |
S. Tempestini |
|
33 |
2. |
M.Franceschi |
|
29 |
3. |
Csomós Mixi |
|
25 |
4. |
Hayden Paddon |
|
19 |
5. |
Erik Cais |
|
17 |
6. |
Miko Marczyk |
|
15 |
7. |
A.Mabellini |
|
15 |
8. |
Jon Armstrong |
|
12 |
9. |
Simon Wagner |
|
9 |
1. |
Csomós Miklós |
|
50 |
2. |
Turán Frigyes |
|
39 |
3. |
László Martin |
|
35,5 |
4. |
Klausz Kristóf |
|
30,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
25,5 |
6. |
Német Gábor |
|
22,5 |
7. |
László Zoltán |
|
19,5 |
8. |
Bertalan M. |
|
16,5 |
9. |
Kerék Balázs |
|
13,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
50 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
39 |
3. |
Nagy Gábor M. |
|
30,5 |
4. |
Szlovák Ferenc |
|
26,5 |
5. |
Balla Tamás |
|
19,8 |
6. |
Tárkányi Sándor |
|
11,3 |
1. |
Kerék Balázs |
|
18 |
2. |
Határ Attila |
|
14 |
3. |
Viszló Csaba |
|
12 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
4,75 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
15 |
2. |
Ruszó Krisztián |
|
12 |
3. |
Baksai László |
|
11 |
4. |
Tamás Gyula |
|
10 |
5. |
Simon György |
|
9 |
6. |
Huhák Csaba |
|
8 |
7. |
Tellér Antal |
|
7 |
8. |
Jóna Gábor |
|
6 |
9. |
Borza Balázs |
|
5 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
A Hyundai kész visszatérni a ralisport világába
• A Hyundai ismét szerepelni kíván a rally-világbajnokságon (WRC)
• Az új i20-ra alapuló ralimodell a Párizsi Autókiállításon mutatkozik be
• Egy hosszú távú stratégiai terv keretében saját gyári WRC csapat áll fel Európában
A Hyundai vissza kíván térni a FIA által rendezett rali-világbajnokságra (WRC), ezért bemutatta az új i20-ra alapuló raliautóját a Párizsi Autókiállításon.
A WRC a világ egyik legkeményebb technikai versenysorozata, ezért az autót úgy tervezték, hogy képes legyen megbirkózni a legnehezebb terepviszonyokkal és a legszélsőségesebb időjárási körülményekkel, amivel csak találkozhat a megmérettetés során.
2003-ban a Hyundai kiszállt az autósportból, de a mai napig az a cél lebegett a vállalat szeme előtt, hogy előbb-utóbb saját gyári csapatot állítson fel, valamint kifejlesszen egy nagy teljesítményű és versenyképes raliautót. Ebből a célkitűzésből kifejlődve született meg a Párizsban bemutatkozó i20 WRC.
"A rali-világbajnokság a világ egyik legnagyobb kihívást jelentő megmérettetése. Lendületes, látványos és izgalmas, akárcsak maga a Hyundai márka. A WRC jelenti a legkomolyabb és legváltozatosabb technológiai kihívást, amelyekkel egy autógyártó szembenézhet. Mindeközben számot adhatunk műszaki tudásunkról, és ihletet nyerhetünk a jövő közúti járműveinek fejlesztéséhez" – mondta Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingigazgatója.
A Hyundai ralitörténete
A vállalat 1998-ban próbálkozott először az autósportban. Két szezonon keresztül versenyzett az F2-es kategóriában, majd 2000-től az első osztályban folytatta a szereplését a háromajtós Accentre alapuló raliautójával.
A WRC rali-világbajnokság
A rali-világbajnokságot a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), az autósport világának legfőbb szervezete, szabályozza és felügyeli.
A rali-világbajnokságon versenyző autók ma 1,6 literes motorral, rendkívül strapabíró és áramvonalas karosszériával, összkerékhajtással, turbófeltöltővel, szekvenciális sebességváltóval és számos további műszaki megoldással vannak ellátva.
A Hyundai mint a sport támogatója
Az autósporton kívül a dél-koreai vállalat számos más sportágban is jelen van. Hosszabb ideje elkötelezett támogatója a futballnak: 1999 óta az UEFA hivatalos partnere, és jelenlegi szerződése alapján 2017-ig főszponzorként meghatározó szereplője a legjelentősebb európai rendezvényeknek, mint például az idei Európa-bajnokság. A vállalat továbbá a 2002-es koreai-japán világbajnokság óta a FIFA hivatalos autós partnere, és szerződése egészen a 2022-es katari világbajnokságig érvényes.
A Hyundai ezen felül a Nemzetközi Sí Szövetségnek (FIS) szintén hivatalos autós partnere, szerződése több mint 80 síugró eseményre szól világszerte.
Ez a hír most jelenik meg 3556. alkalommal
|