h i r d e t é s
Összes oldal:
776276833
Napi oldal:
103870
Jelenleg:
1145
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Ott Tanak |
|
162 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
161 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
138 |
5. |
Thierry Neuville |
|
114 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
71 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
8. |
Oliver Solberg |
|
52 |
9. |
Sami Pajari |
|
38 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|

A Hyundai kész visszatérni a ralisport világába
• A Hyundai ismét szerepelni kíván a rally-világbajnokságon (WRC)
• Az új i20-ra alapuló ralimodell a Párizsi Autókiállításon mutatkozik be
• Egy hosszú távú stratégiai terv keretében saját gyári WRC csapat áll fel Európában
A Hyundai vissza kíván térni a FIA által rendezett rali-világbajnokságra (WRC), ezért bemutatta az új i20-ra alapuló raliautóját a Párizsi Autókiállításon.
A WRC a világ egyik legkeményebb technikai versenysorozata, ezért az autót úgy tervezték, hogy képes legyen megbirkózni a legnehezebb terepviszonyokkal és a legszélsőségesebb időjárási körülményekkel, amivel csak találkozhat a megmérettetés során.
2003-ban a Hyundai kiszállt az autósportból, de a mai napig az a cél lebegett a vállalat szeme előtt, hogy előbb-utóbb saját gyári csapatot állítson fel, valamint kifejlesszen egy nagy teljesítményű és versenyképes raliautót. Ebből a célkitűzésből kifejlődve született meg a Párizsban bemutatkozó i20 WRC.

"A rali-világbajnokság a világ egyik legnagyobb kihívást jelentő megmérettetése. Lendületes, látványos és izgalmas, akárcsak maga a Hyundai márka. A WRC jelenti a legkomolyabb és legváltozatosabb technológiai kihívást, amelyekkel egy autógyártó szembenézhet. Mindeközben számot adhatunk műszaki tudásunkról, és ihletet nyerhetünk a jövő közúti járműveinek fejlesztéséhez" – mondta Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingigazgatója.
A Hyundai ralitörténete
A vállalat 1998-ban próbálkozott először az autósportban. Két szezonon keresztül versenyzett az F2-es kategóriában, majd 2000-től az első osztályban folytatta a szereplését a háromajtós Accentre alapuló raliautójával.
A WRC rali-világbajnokság
A rali-világbajnokságot a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), az autósport világának legfőbb szervezete, szabályozza és felügyeli.
A rali-világbajnokságon versenyző autók ma 1,6 literes motorral, rendkívül strapabíró és áramvonalas karosszériával, összkerékhajtással, turbófeltöltővel, szekvenciális sebességváltóval és számos további műszaki megoldással vannak ellátva.
A Hyundai mint a sport támogatója
Az autósporton kívül a dél-koreai vállalat számos más sportágban is jelen van. Hosszabb ideje elkötelezett támogatója a futballnak: 1999 óta az UEFA hivatalos partnere, és jelenlegi szerződése alapján 2017-ig főszponzorként meghatározó szereplője a legjelentősebb európai rendezvényeknek, mint például az idei Európa-bajnokság. A vállalat továbbá a 2002-es koreai-japán világbajnokság óta a FIFA hivatalos autós partnere, és szerződése egészen a 2022-es katari világbajnokságig érvényes.
A Hyundai ezen felül a Nemzetközi Sí Szövetségnek (FIS) szintén hivatalos autós partnere, szerződése több mint 80 síugró eseményre szól világszerte.
Ez a hír most jelenik meg 3668. alkalommal
|