HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A jövő kezdete?
Hideg Krisztiánnak nagyon tetszett az EvoX
2011-06-08
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
681183517
Napi oldal:
33630
Jelenleg:
1049
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Újabb Mitsubishi Evo X-es bukkant fel a magyar mezőnyben, melyet a bükfürdői futamon Hideg Krisztián próbálgatott. Bár a versenyt nem sikerült befejezniük, mégis maximálisan elégedett az autóval és ő már ebben látja a jövőt.

a_jovo_kezdete__3

A verseny előtt nem sokkal röppent fel a hír, hogy még egy Evo X-es lesz a mezőnyben…
Az utolsó pillanatban állt össze ez a projekt, hogy a Bükfürdő Rallye-n mi ezzel a Mitsubishi Evo X-essel rajthoz tudunk állni, és az autó is az utolsó pillanatban készült el. Már a nevezésünket is igen későn adtuk le, az autóval pedig a hivatalos teszten sikerült először menni, akkor ültem először bele. Üléspozíciót állítottunk, egy-két hajtásprogramot sikerült kipróbálnunk a 6 kör alatt, amit teszteltünk. Pár apróságot tudtunk állítani, mivel tényleg minimálisat mentünk csak. Este megnéztük a teszten készült belsőkamerás felvételeket és azt mondhatom, hogy minden kevésnek tűnt a felvételek alapján. Láttuk viszont, hogy sokkal bátrabban lehet ezzel menni, sokkal nyugodtabban viselkedik mint a IX-es.

a_jovo_kezdete__5

Majd következett a verseny...
Az első gyorsaságin rögtön elgumiztuk magunkat, mert zárt gumikkal mentünk ki, a többiek bütykös gumikkal, így mire mi a pályára jutottunk a pályabejáráson még kőkemény talaj helyett fellazult pályák fogadtak, ezekkel a zárt gumikkal pedig ez nem volt túl nagy élmény. Ennek meg is ittuk a levét, mert egy olyan féktávon, ahol úgy gondoltam, hogy simán meg fog állni, ott túlcsúsztunk az elágon és tolathattunk. Volt egy megforgásunk is, ami szintén nem volt egy túl vészes hiba, de mégis! Az időeredmény számunkra is meglepetés volt ezen a gyorsasági szakaszon, hiszen csupán 4,6 másodperccel maradtunk le az elsőtől, a hibáinkkal együtt. Számunkra ezzel rögtön világossá is vált, hogy ezzel az autóval gyakorlatilag bármit el lehet érni!

a_jovo_kezdete__6

A második gyorsaságin viszont csak 15. időt mentetek?
Azon a szakaszon ismét a féktávokkal volt problémánk, de valójában még így sem volt rossz, bár az időeredmény nem ezt mutatja. Söptén viszont már egy biztonsági menésre törekedtünk, sem az ugratón nem ugrattunk, sem a kanyarok nem voltak befeszítve, mégis mentünk egy abszolút harmadik időt, 1,9 másodperccel lemaradva az elsőtől. Számunkra ez újabb meglepetés volt, hiszen tudtuk, hogy ettől még gyorsabban is tudtunk volna menni, holott ez sem volt már rossz!

a_jovo_kezdete__1

A káldi gyorsasági szakaszon abszolút második időt mentetek, ott már minden rendben volt?
Jól választottunk gumit is, és igen, gyakorlatilag ott már minden rendben volt. Leszakadt az ég is, irreálissá váltak a körülmények, amit egyébként én nagyon szeretek. Minden versenyen ezt várom, hogy mikor történik valami nem várt esemény. Az időeredményünkön is mindjárt meglátszott ez, hogy jól kezelem az extrém körülményeket, hiszen mentünk egy abszolút második időt, mindössze 8 tizedmásodperccel rosszabbat Kazár Mikiéktől és emiatt mi is előreléptünk az összetett értékelésben is, hiszen a 10. helyről feljöttünk az 5. helyre egyetlen gyorsasági alatt. Ezt már tényleg egy jó eredménynek ítéltük meg, ilyen körülmények között, ennyire minimális felkészülés mellett egy teljesen új autóval és még a gumik is teljesen újak voltak számomra, évek óta nem mentem ilyennel murván. Több időre lett volna szükség, hogy igazán ütőképesek legyünk ezen a versenyen, de mindezek ellenére elégedettek vagyunk, hiszen 4 gyorsasági szakaszt követően mindössze 5,7 másodpercre voltunk az elsőtől, ami az elgumizás, túlcsúszás, beforgás tükrében szerintem már egy elég komoly eredmény!

a_jovo_kezdete__4

Az idei évben minden versenyen veletek van a balszerencse is, ezúttal hol ért utol?
Ezúttal az ötödik gyorsasági szakaszon sikerült utolérnie, és igazából még mindig nem tudjuk, hogy pontosan mi is történt. Most várom, hogy Zoli majd felhívjon és elmesélje, hogy mi is volt pontosan a probléma. Ma fogják megnézni, kielemezni, hogy egyáltalán mi történhetett...

a_jovo_kezdete__2

A kiesésetek után a szervizparkban mindenkinek azt mesélted, hogy ez nagyon-nagyon jó autó... Mesélj most erről!
Az időeredményeken is látszik, hogy szenzációs ez az autó! Nagyon keveset mentünk vele, hiszen 50-60 km teszt és a versenyen megtett táv áll mögöttünk, mint tapasztalat és ez nem túl sok, így messzemenő tapasztalatokat nem tudok levonni. Biztos vannak olyan pilóták, akik azt hiszik, hogy ők már mindent tudnak az autóról, de hidd el, hogy ők sem tudják, csak azt hiszik! Amit én éreztem, hogy sokkal nyugodtabb az autó, sokkal könnyebb vele gyorsan menni. Azt csinálja a kocsi, amit én gondolok, és ugyanazt a tempót, amit az Evo IX-essel mész, azt sokkal kisebb kockázattal lehet vele autózni. Ha meglenne a kellő tapasztalat és sokkal nagyobb biztonsággal fel lehetne vállalni azt, amit az autó tud, akkor úgy gondolom, hogy az Evo IX-eseknek egy ilyen X-essel szemben már nincsen esélye.

Láthatunk még ezzel az autóval?
Ezen dolgozunk, ezt szeretnénk!

 

a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


hidegek_evox-essel_murvaznak_3


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4531. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k