A jövő kezdete?
Hideg Krisztiánnak nagyon tetszett az EvoX
2011-06-08
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
799239367
Napi oldal:
129984
Jelenleg:
1144
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Újabb Mitsubishi Evo X-es bukkant fel a magyar mezőnyben, melyet a bükfürdői futamon Hideg Krisztián próbálgatott. Bár a versenyt nem sikerült befejezniük, mégis maximálisan elégedett az autóval és ő már ebben látja a jövőt.

a_jovo_kezdete__3

A verseny előtt nem sokkal röppent fel a hír, hogy még egy Evo X-es lesz a mezőnyben…
Az utolsó pillanatban állt össze ez a projekt, hogy a Bükfürdő Rallye-n mi ezzel a Mitsubishi Evo X-essel rajthoz tudunk állni, és az autó is az utolsó pillanatban készült el. Már a nevezésünket is igen későn adtuk le, az autóval pedig a hivatalos teszten sikerült először menni, akkor ültem először bele. Üléspozíciót állítottunk, egy-két hajtásprogramot sikerült kipróbálnunk a 6 kör alatt, amit teszteltünk. Pár apróságot tudtunk állítani, mivel tényleg minimálisat mentünk csak. Este megnéztük a teszten készült belsőkamerás felvételeket és azt mondhatom, hogy minden kevésnek tűnt a felvételek alapján. Láttuk viszont, hogy sokkal bátrabban lehet ezzel menni, sokkal nyugodtabban viselkedik mint a IX-es.

a_jovo_kezdete__5

Majd következett a verseny...
Az első gyorsaságin rögtön elgumiztuk magunkat, mert zárt gumikkal mentünk ki, a többiek bütykös gumikkal, így mire mi a pályára jutottunk a pályabejáráson még kőkemény talaj helyett fellazult pályák fogadtak, ezekkel a zárt gumikkal pedig ez nem volt túl nagy élmény. Ennek meg is ittuk a levét, mert egy olyan féktávon, ahol úgy gondoltam, hogy simán meg fog állni, ott túlcsúsztunk az elágon és tolathattunk. Volt egy megforgásunk is, ami szintén nem volt egy túl vészes hiba, de mégis! Az időeredmény számunkra is meglepetés volt ezen a gyorsasági szakaszon, hiszen csupán 4,6 másodperccel maradtunk le az elsőtől, a hibáinkkal együtt. Számunkra ezzel rögtön világossá is vált, hogy ezzel az autóval gyakorlatilag bármit el lehet érni!

a_jovo_kezdete__6

A második gyorsaságin viszont csak 15. időt mentetek?
Azon a szakaszon ismét a féktávokkal volt problémánk, de valójában még így sem volt rossz, bár az időeredmény nem ezt mutatja. Söptén viszont már egy biztonsági menésre törekedtünk, sem az ugratón nem ugrattunk, sem a kanyarok nem voltak befeszítve, mégis mentünk egy abszolút harmadik időt, 1,9 másodperccel lemaradva az elsőtől. Számunkra ez újabb meglepetés volt, hiszen tudtuk, hogy ettől még gyorsabban is tudtunk volna menni, holott ez sem volt már rossz!

a_jovo_kezdete__1

A káldi gyorsasági szakaszon abszolút második időt mentetek, ott már minden rendben volt?
Jól választottunk gumit is, és igen, gyakorlatilag ott már minden rendben volt. Leszakadt az ég is, irreálissá váltak a körülmények, amit egyébként én nagyon szeretek. Minden versenyen ezt várom, hogy mikor történik valami nem várt esemény. Az időeredményünkön is mindjárt meglátszott ez, hogy jól kezelem az extrém körülményeket, hiszen mentünk egy abszolút második időt, mindössze 8 tizedmásodperccel rosszabbat Kazár Mikiéktől és emiatt mi is előreléptünk az összetett értékelésben is, hiszen a 10. helyről feljöttünk az 5. helyre egyetlen gyorsasági alatt. Ezt már tényleg egy jó eredménynek ítéltük meg, ilyen körülmények között, ennyire minimális felkészülés mellett egy teljesen új autóval és még a gumik is teljesen újak voltak számomra, évek óta nem mentem ilyennel murván. Több időre lett volna szükség, hogy igazán ütőképesek legyünk ezen a versenyen, de mindezek ellenére elégedettek vagyunk, hiszen 4 gyorsasági szakaszt követően mindössze 5,7 másodpercre voltunk az elsőtől, ami az elgumizás, túlcsúszás, beforgás tükrében szerintem már egy elég komoly eredmény!

a_jovo_kezdete__4

Az idei évben minden versenyen veletek van a balszerencse is, ezúttal hol ért utol?
Ezúttal az ötödik gyorsasági szakaszon sikerült utolérnie, és igazából még mindig nem tudjuk, hogy pontosan mi is történt. Most várom, hogy Zoli majd felhívjon és elmesélje, hogy mi is volt pontosan a probléma. Ma fogják megnézni, kielemezni, hogy egyáltalán mi történhetett...

a_jovo_kezdete__2

A kiesésetek után a szervizparkban mindenkinek azt mesélted, hogy ez nagyon-nagyon jó autó... Mesélj most erről!
Az időeredményeken is látszik, hogy szenzációs ez az autó! Nagyon keveset mentünk vele, hiszen 50-60 km teszt és a versenyen megtett táv áll mögöttünk, mint tapasztalat és ez nem túl sok, így messzemenő tapasztalatokat nem tudok levonni. Biztos vannak olyan pilóták, akik azt hiszik, hogy ők már mindent tudnak az autóról, de hidd el, hogy ők sem tudják, csak azt hiszik! Amit én éreztem, hogy sokkal nyugodtabb az autó, sokkal könnyebb vele gyorsan menni. Azt csinálja a kocsi, amit én gondolok, és ugyanazt a tempót, amit az Evo IX-essel mész, azt sokkal kisebb kockázattal lehet vele autózni. Ha meglenne a kellő tapasztalat és sokkal nagyobb biztonsággal fel lehetne vállalni azt, amit az autó tud, akkor úgy gondolom, hogy az Evo IX-eseknek egy ilyen X-essel szemben már nincsen esélye.

Láthatunk még ezzel az autóval?
Ezen dolgozunk, ezt szeretnénk!

 

a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


hidegek_evox-essel_murvaznak_3


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4716. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
08 09 10 11 121314
2025.11.21-25.

részletes infóink

2025.11.21-23.

részletes infóink

2025.11.22.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k