A jövő kezdete?
Hideg Krisztiánnak nagyon tetszett az EvoX
2011-06-08
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785482662
Napi oldal:
159895
Jelenleg:
1664
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Újabb Mitsubishi Evo X-es bukkant fel a magyar mezőnyben, melyet a bükfürdői futamon Hideg Krisztián próbálgatott. Bár a versenyt nem sikerült befejezniük, mégis maximálisan elégedett az autóval és ő már ebben látja a jövőt.

a_jovo_kezdete__3

A verseny előtt nem sokkal röppent fel a hír, hogy még egy Evo X-es lesz a mezőnyben…
Az utolsó pillanatban állt össze ez a projekt, hogy a Bükfürdő Rallye-n mi ezzel a Mitsubishi Evo X-essel rajthoz tudunk állni, és az autó is az utolsó pillanatban készült el. Már a nevezésünket is igen későn adtuk le, az autóval pedig a hivatalos teszten sikerült először menni, akkor ültem először bele. Üléspozíciót állítottunk, egy-két hajtásprogramot sikerült kipróbálnunk a 6 kör alatt, amit teszteltünk. Pár apróságot tudtunk állítani, mivel tényleg minimálisat mentünk csak. Este megnéztük a teszten készült belsőkamerás felvételeket és azt mondhatom, hogy minden kevésnek tűnt a felvételek alapján. Láttuk viszont, hogy sokkal bátrabban lehet ezzel menni, sokkal nyugodtabban viselkedik mint a IX-es.

a_jovo_kezdete__5

Majd következett a verseny...
Az első gyorsaságin rögtön elgumiztuk magunkat, mert zárt gumikkal mentünk ki, a többiek bütykös gumikkal, így mire mi a pályára jutottunk a pályabejáráson még kőkemény talaj helyett fellazult pályák fogadtak, ezekkel a zárt gumikkal pedig ez nem volt túl nagy élmény. Ennek meg is ittuk a levét, mert egy olyan féktávon, ahol úgy gondoltam, hogy simán meg fog állni, ott túlcsúsztunk az elágon és tolathattunk. Volt egy megforgásunk is, ami szintén nem volt egy túl vészes hiba, de mégis! Az időeredmény számunkra is meglepetés volt ezen a gyorsasági szakaszon, hiszen csupán 4,6 másodperccel maradtunk le az elsőtől, a hibáinkkal együtt. Számunkra ezzel rögtön világossá is vált, hogy ezzel az autóval gyakorlatilag bármit el lehet érni!

a_jovo_kezdete__6

A második gyorsaságin viszont csak 15. időt mentetek?
Azon a szakaszon ismét a féktávokkal volt problémánk, de valójában még így sem volt rossz, bár az időeredmény nem ezt mutatja. Söptén viszont már egy biztonsági menésre törekedtünk, sem az ugratón nem ugrattunk, sem a kanyarok nem voltak befeszítve, mégis mentünk egy abszolút harmadik időt, 1,9 másodperccel lemaradva az elsőtől. Számunkra ez újabb meglepetés volt, hiszen tudtuk, hogy ettől még gyorsabban is tudtunk volna menni, holott ez sem volt már rossz!

a_jovo_kezdete__1

A káldi gyorsasági szakaszon abszolút második időt mentetek, ott már minden rendben volt?
Jól választottunk gumit is, és igen, gyakorlatilag ott már minden rendben volt. Leszakadt az ég is, irreálissá váltak a körülmények, amit egyébként én nagyon szeretek. Minden versenyen ezt várom, hogy mikor történik valami nem várt esemény. Az időeredményünkön is mindjárt meglátszott ez, hogy jól kezelem az extrém körülményeket, hiszen mentünk egy abszolút második időt, mindössze 8 tizedmásodperccel rosszabbat Kazár Mikiéktől és emiatt mi is előreléptünk az összetett értékelésben is, hiszen a 10. helyről feljöttünk az 5. helyre egyetlen gyorsasági alatt. Ezt már tényleg egy jó eredménynek ítéltük meg, ilyen körülmények között, ennyire minimális felkészülés mellett egy teljesen új autóval és még a gumik is teljesen újak voltak számomra, évek óta nem mentem ilyennel murván. Több időre lett volna szükség, hogy igazán ütőképesek legyünk ezen a versenyen, de mindezek ellenére elégedettek vagyunk, hiszen 4 gyorsasági szakaszt követően mindössze 5,7 másodpercre voltunk az elsőtől, ami az elgumizás, túlcsúszás, beforgás tükrében szerintem már egy elég komoly eredmény!

a_jovo_kezdete__4

Az idei évben minden versenyen veletek van a balszerencse is, ezúttal hol ért utol?
Ezúttal az ötödik gyorsasági szakaszon sikerült utolérnie, és igazából még mindig nem tudjuk, hogy pontosan mi is történt. Most várom, hogy Zoli majd felhívjon és elmesélje, hogy mi is volt pontosan a probléma. Ma fogják megnézni, kielemezni, hogy egyáltalán mi történhetett...

a_jovo_kezdete__2

A kiesésetek után a szervizparkban mindenkinek azt mesélted, hogy ez nagyon-nagyon jó autó... Mesélj most erről!
Az időeredményeken is látszik, hogy szenzációs ez az autó! Nagyon keveset mentünk vele, hiszen 50-60 km teszt és a versenyen megtett táv áll mögöttünk, mint tapasztalat és ez nem túl sok, így messzemenő tapasztalatokat nem tudok levonni. Biztos vannak olyan pilóták, akik azt hiszik, hogy ők már mindent tudnak az autóról, de hidd el, hogy ők sem tudják, csak azt hiszik! Amit én éreztem, hogy sokkal nyugodtabb az autó, sokkal könnyebb vele gyorsan menni. Azt csinálja a kocsi, amit én gondolok, és ugyanazt a tempót, amit az Evo IX-essel mész, azt sokkal kisebb kockázattal lehet vele autózni. Ha meglenne a kellő tapasztalat és sokkal nagyobb biztonsággal fel lehetne vállalni azt, amit az autó tud, akkor úgy gondolom, hogy az Evo IX-eseknek egy ilyen X-essel szemben már nincsen esélye.

Láthatunk még ezzel az autóval?
Ezen dolgozunk, ezt szeretnénk!

 

a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


hidegek_evox-essel_murvaznak_3


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4693. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k