A jövő kezdete?
Hideg Krisztiánnak nagyon tetszett az EvoX
2011-06-08
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
536791028
Napi oldal:
160925
Jelenleg:
1434
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a hatodik futam,
Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
111
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
97
3.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
83
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
70
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
38
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
26
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a negyedik futam,
a Rally Hungary után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
116
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
83
4. E. Llarena
Citroen C3 R5
50
5. Craig Breen
Hyundai i20 R5
43
6. Herczig Norbert
Volkswagen Polo GTi R5
36
7. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
36
8. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
35
9. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
34
teljes táblázat
World Rallycross Championship
8 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
103
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
92
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
92
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
91
5.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
6. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
7. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
42
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
37
9. Balogh János
Ford Fiesta MkII R5
32
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
134
2. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
3. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
95
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
43
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
28
9.
Bodogán Ferenc
Lada VFTS
28
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
az ötödik futam,
a Nyíregyháza Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
az ötödik futam,
a Pálháza Rally után
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
94
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
5. Péter Pál
Honda Civic Type-R
41
6. Berta József
Honda Civic Type-R
35
7. Baksai László
Lada 2107
32
8. Ifj.Fogarasi Attila
Honda Civic Type-R
32
9. Mészáros Zsolt
Peugeot 208 R2
29
teljes táblázat

Újabb Mitsubishi Evo X-es bukkant fel a magyar mezőnyben, melyet a bükfürdői futamon Hideg Krisztián próbálgatott. Bár a versenyt nem sikerült befejezniük, mégis maximálisan elégedett az autóval és ő már ebben látja a jövőt.

a_jovo_kezdete__3

A verseny előtt nem sokkal röppent fel a hír, hogy még egy Evo X-es lesz a mezőnyben…
Az utolsó pillanatban állt össze ez a projekt, hogy a Bükfürdő Rallye-n mi ezzel a Mitsubishi Evo X-essel rajthoz tudunk állni, és az autó is az utolsó pillanatban készült el. Már a nevezésünket is igen későn adtuk le, az autóval pedig a hivatalos teszten sikerült először menni, akkor ültem először bele. Üléspozíciót állítottunk, egy-két hajtásprogramot sikerült kipróbálnunk a 6 kör alatt, amit teszteltünk. Pár apróságot tudtunk állítani, mivel tényleg minimálisat mentünk csak. Este megnéztük a teszten készült belsőkamerás felvételeket és azt mondhatom, hogy minden kevésnek tűnt a felvételek alapján. Láttuk viszont, hogy sokkal bátrabban lehet ezzel menni, sokkal nyugodtabban viselkedik mint a IX-es.

a_jovo_kezdete__5

Majd következett a verseny...
Az első gyorsaságin rögtön elgumiztuk magunkat, mert zárt gumikkal mentünk ki, a többiek bütykös gumikkal, így mire mi a pályára jutottunk a pályabejáráson még kőkemény talaj helyett fellazult pályák fogadtak, ezekkel a zárt gumikkal pedig ez nem volt túl nagy élmény. Ennek meg is ittuk a levét, mert egy olyan féktávon, ahol úgy gondoltam, hogy simán meg fog állni, ott túlcsúsztunk az elágon és tolathattunk. Volt egy megforgásunk is, ami szintén nem volt egy túl vészes hiba, de mégis! Az időeredmény számunkra is meglepetés volt ezen a gyorsasági szakaszon, hiszen csupán 4,6 másodperccel maradtunk le az elsőtől, a hibáinkkal együtt. Számunkra ezzel rögtön világossá is vált, hogy ezzel az autóval gyakorlatilag bármit el lehet érni!

a_jovo_kezdete__6

A második gyorsaságin viszont csak 15. időt mentetek?
Azon a szakaszon ismét a féktávokkal volt problémánk, de valójában még így sem volt rossz, bár az időeredmény nem ezt mutatja. Söptén viszont már egy biztonsági menésre törekedtünk, sem az ugratón nem ugrattunk, sem a kanyarok nem voltak befeszítve, mégis mentünk egy abszolút harmadik időt, 1,9 másodperccel lemaradva az elsőtől. Számunkra ez újabb meglepetés volt, hiszen tudtuk, hogy ettől még gyorsabban is tudtunk volna menni, holott ez sem volt már rossz!

a_jovo_kezdete__1

A káldi gyorsasági szakaszon abszolút második időt mentetek, ott már minden rendben volt?
Jól választottunk gumit is, és igen, gyakorlatilag ott már minden rendben volt. Leszakadt az ég is, irreálissá váltak a körülmények, amit egyébként én nagyon szeretek. Minden versenyen ezt várom, hogy mikor történik valami nem várt esemény. Az időeredményünkön is mindjárt meglátszott ez, hogy jól kezelem az extrém körülményeket, hiszen mentünk egy abszolút második időt, mindössze 8 tizedmásodperccel rosszabbat Kazár Mikiéktől és emiatt mi is előreléptünk az összetett értékelésben is, hiszen a 10. helyről feljöttünk az 5. helyre egyetlen gyorsasági alatt. Ezt már tényleg egy jó eredménynek ítéltük meg, ilyen körülmények között, ennyire minimális felkészülés mellett egy teljesen új autóval és még a gumik is teljesen újak voltak számomra, évek óta nem mentem ilyennel murván. Több időre lett volna szükség, hogy igazán ütőképesek legyünk ezen a versenyen, de mindezek ellenére elégedettek vagyunk, hiszen 4 gyorsasági szakaszt követően mindössze 5,7 másodpercre voltunk az elsőtől, ami az elgumizás, túlcsúszás, beforgás tükrében szerintem már egy elég komoly eredmény!

a_jovo_kezdete__4

Az idei évben minden versenyen veletek van a balszerencse is, ezúttal hol ért utol?
Ezúttal az ötödik gyorsasági szakaszon sikerült utolérnie, és igazából még mindig nem tudjuk, hogy pontosan mi is történt. Most várom, hogy Zoli majd felhívjon és elmesélje, hogy mi is volt pontosan a probléma. Ma fogják megnézni, kielemezni, hogy egyáltalán mi történhetett...

a_jovo_kezdete__2

A kiesésetek után a szervizparkban mindenkinek azt mesélted, hogy ez nagyon-nagyon jó autó... Mesélj most erről!
Az időeredményeken is látszik, hogy szenzációs ez az autó! Nagyon keveset mentünk vele, hiszen 50-60 km teszt és a versenyen megtett táv áll mögöttünk, mint tapasztalat és ez nem túl sok, így messzemenő tapasztalatokat nem tudok levonni. Biztos vannak olyan pilóták, akik azt hiszik, hogy ők már mindent tudnak az autóról, de hidd el, hogy ők sem tudják, csak azt hiszik! Amit én éreztem, hogy sokkal nyugodtabb az autó, sokkal könnyebb vele gyorsan menni. Azt csinálja a kocsi, amit én gondolok, és ugyanazt a tempót, amit az Evo IX-essel mész, azt sokkal kisebb kockázattal lehet vele autózni. Ha meglenne a kellő tapasztalat és sokkal nagyobb biztonsággal fel lehetne vállalni azt, amit az autó tud, akkor úgy gondolom, hogy az Evo IX-eseknek egy ilyen X-essel szemben már nincsen esélye.

Láthatunk még ezzel az autóval?
Ezen dolgozunk, ezt szeretnénk!

 

a csapat támogatói:

extrem_teszt_5


hidegek_evox-essel_murvaznak_3


extrem_teszt_7



extrem_teszt_8



extrem_teszt_9



extrem_teszt_10



extrem_teszt_11

extrem_teszt_12




extrem_teszt_13

extrem_teszt_14



extrem_teszt_15



extrem_teszt_16



extrem_teszt_17

Ez a hír most jelenik meg 4181. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2324 25 26272829
30 01 02 03 040506
0708 09 10 111213
1415 16 17181920
2122 23 24 25 26 27
2020.12.05-06.

részletes infóink

2020.12.04-07.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k