h i r d e t é s
Összes oldal:
772591898
Napi oldal:
85522
Jelenleg:
1140
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
81 |
2. |
Mads Ostberg |
|
65 |
3. |
Roope Korhonen |
|
60 |
4. |
Isak Reiersen |
|
60 |
5. |
Andrea Mabellini |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
46 |
7. |
Mile Johansson |
|
41 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Velenczei Ádámnak nincs nagy tapasztalata a murvás versenyeken, hiszen eddig összesen háromszor indult ilyen útfelületen R5-ös versenyautóval… Az idei dobogós sorozatot itt lesz a legnehezebb tovább folytatni, de a Velenczei-Vánsza egység fontosnak érzi a másfeles szorzójú bajnoki fordulót és mindent megtesz azért, hogy a legtöbb ponttal távozhassanak a 28.Székesfehérvár-Veszprém Rallye-ról.
Eddig idén mind a négy futamon dobogón állt a Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt alkotta duó. A Dunakanyar Rally-t megnyerték Ádámék, de a másik három versenyen is a céldobogó harmadik helyéről locsolhatták a pezsgőt. „Abban biztos vagyok, hogy a Veszprém Rallye-n nehezebb lesz felkerülni a legjobbak közé.” – mondta a pilóta az esélyeket latolgatva. „Tavaly sajnos kihagytam ezt a futamot, ami egy kicsit hátrányt jelent nekünk a többiekhez képest, de semmiképpen sem szeretnénk feltartott kézzel nekivágni ennek a ralinak, már csak azért sem, mert a másfélszeres szorzó miatt ezen a versenyen megszerzett helyezés nagyon meghatározó lesz a bajnokságra nézve.”
A veszprémi murvás pályák mindig extra kihívást jelentettek az indulók számára, ez a mostani verseny is a legnehezebbek közé tartozik, már ha csak önmagában a pályákat nézzük. Nem segíti a koncentrációt az sem, hogy a futam hétvégéjére hőségriadót hirdettek és ez a hőség a versenyautók kabinjában még csak fokozódik. „Próbálunk rákészülni, nagyon fogunk figyelni a kellő hidratációra. Alapvetően bírom a meleget, de próbáltam a felkészülésben erre is külön figyelmet fordítani.”
Egy rövid teszten van túl a csapat. „A Topp-Cars nagyon jó alap setuppal hozta meg az autót, igazából csak kicsit kellett finomítanunk rajta, a teszt nagyobb részén inkább arra figyeltünk, hogy minél többet menjek ezzel a beállítással. Nagyon jó volt murván menni az autóval, nagyon élveztem. Fontos lesz, hogy mennyire bátran fogjuk tudni áttolni a szakaszokat már az elejétől kezdve.”
A pályák önmagukban is nehezek, nagyon könnyen lehet defektet kapni egy-egy kiálló kőben. „Főleg a második kör lesz majd veszélyesebb, amikor jobban letisztul az út, előkerülnek a sziklás részek. De nem óvatoskodhatunk, az elejétől nyomni kell, hiszen a többieknek jóval nagyobb a tapasztalata murván.”
A szombat esti székesfehérvári városi superspeciál nem számít bele az értékelésbe. „Minden évben eltervezem, hogy igazából ott csak végig gurulunk, de amikor meglátom a tömeget, azt a sok embert, akkor úgyis mindenhol meghúzom a kézit és megpróbálunk minél többet menni keresztbe…” – mondja kaján mosollyal Velenczei Ádám.
Vánsza Zsolt pilótaként évek óta versenyez ezeken a pályákon, most a jobb oldalról kicsit máshonnan tudja megfigyelni ezeket a murvás szakaszokat… „Az összhang továbbra is nagyon jó volt az autóban, mindketten élveztük már a tesztkilométereket is. Zsoltinak pilótaként is van tapasztalata ezeken a pályákon. Ismeri jól ezeket a gyorsasági szakaszokat. Biztos, hogy ezzel még jobban tudja segíteni a munkámat.” – mondta Ádám bizakodva a hétvége előtt.
A páros csütörtökön és pénteken a pályabejárással kezdi meg a Veszprém Rallye hivatalos programját. Szombaton kezdődnek az éles küzdelmek, négy szakasz után érkezik a mezőny Székesfehérvárra, majd vasárnap 3 különböző szakaszt kétszer teljesítve a veszprémi ARÉNA mellett felállított céldobogón fejeződnek be az események.
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 1410. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|