A második helyért akarnak küzdeni
Vincze Feriék a bajnokságban most harmadikok, jönnek az aszfaltos futamok
2016-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785768474
Napi oldal:
242039
Jelenleg:
2013
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_2

thumb_a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_1Vincze Feri az első teljes szezonját versenyzi az idei szezonban. Kuti Péterrel az oldalán félidőben jól állnak a bajnokságban. A veszprémi futam után beszélgettünk a pilótával.

Még mindig a harmadik helyen álltok a bajnokságban… Ez szerintem nem rossz.
Mi is így gondoljuk. Bár most jó sok pontot elhagytunk a veszprémi versenyen, főleg a másfeles szorzó miatt. De örülök, hogy tudtunk pontot gyűjteni és nem estünk ki.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_6
 
Teljesen újak voltak Neked ezek a pályák. Korábban az Acropolis Rallye nehézségéhez hasonlították ezeket a szakaszokat, de most talán jobbak voltak annál, nem?
Nem tudom, hogy régebben milyen állapotban voltak. Az első napi szakaszokat majdnem hibátlannak nevezném. Igaz, hogy Várpalotán előkerült egy-két szikla. Aztán a vasárnapi pályák, Kislőd és Hajmáskér voltak nagyon rossz bőrbe. Nem győztük kerülgetni a nagyobb sziklákat, már amelyiket láttuk. Néha elkerülhetetlen volt. Csoda, hogy nem kaptunk defektet, bár néha meg voltam győződve róla, hogy most vagy most defektet kapunk, de mindig leértünk anélkül, hogy a gumink kilyukadt volna. És nagyon örülök, hogy az autó is épen maradt és nem lett benne nagy kár.
Talán túlságosan is beosztottam az autót…

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_3
Hajmáskér gyors az maga volt a rémálom, ott már én nem engedtem volna el a mezőnyt a szívem szerint. Egy autógyilkos szakasz volt. Néhol tavakon kellett átmennünk. Olyan sár volt az autóba, amikor a verseny után szétszedtük, hogy rendesen sajnáltam. Az ülések is sarasak voltak. És ami még jobban fájt, hogy azon a szakaszon is hátraestünk még két helyet. Vesztettünk pontokat.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_4
 
Ahogy nézegettem az időtöket szakaszonként, a Jutaspusztán mentetek negyedik, harmadik és második időt is… Az azért nem rossz!
Az a gyorsasági egy könnyű gyorsasági volt. Még sosem mentünk itt korábban és a hosszú szakaszokat három felírásból nehéz volt megismerni. Ellenben a körgyorson minden alkalommal kétszer mentünk a versenyen és ez egy egyszerűbb szakasz, az itinerünk is jobb volt ide. A Kislőtéren is mehettünk volna jó időket, de ott technikai gondok hátráltattak minket – ahhoz képest nem volt rossz.
Úgy gondolom, hogy az első nap összeszedettebbek voltunk, a második nap szúrtuk el. Volt néhány szakasz, ami után elment a motiváció és így lassabbak voltunk a kelleténél.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_5
 
Az abszolút nyolcadik helyen végeztetek, 3 tizedre a hetediktől. Nem rossz ez, nincs mit szégyellni!
Örülünk a bajnoki tabellának is, hiszen ahogy mondtad az elején, harmadik helyen állunk. Igaz, még nincs mínuszolásunk, folyamatosan gyűjtjük a pontokat, mindig hozzuk ezeket a biztos helyezéseket. Szeretnénk, ha ez így maradna és év végén majd az legyen a gondunk, hogy melyik pontot mínuszoljunk. Remélem az aszfaltokon még tudunk kicsit gyorsulni.
Norbi már elment, vele nem érdemes számolgatni, de remélem, hogy a második helyért tudunk küzdeni és akik most mögöttünk vannak azokat is tudjuk tartani.
 
A következő állomás a Székesfehérvár Rallye, ami csak aszfalt. Ezek a pályák már lehetnek ismerősök Neked, hiszen tavaly mentetek itt.
Igen, egy kicsit előrébb vagyunk, mert ugyan szuperrallyztunk, de mentünk ezeken az aszfaltos gyorsokon. Az aszfalt még mindig jobban fekszik nekem, a murva még nagyon új, ott van mit fejlődnünk. Mindenképpen ott szeretnénk majd autózni a fehérvári élmezőnyben és javítani a veszprémi helyezésünkön!

 

Ez a hír most jelenik meg 1916. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k