A második helyért akarnak küzdeni
Vincze Feriék a bajnokságban most harmadikok, jönnek az aszfaltos futamok
2016-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
764811287
Napi oldal:
6186
Jelenleg:
857
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_2

thumb_a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_1Vincze Feri az első teljes szezonját versenyzi az idei szezonban. Kuti Péterrel az oldalán félidőben jól állnak a bajnokságban. A veszprémi futam után beszélgettünk a pilótával.

Még mindig a harmadik helyen álltok a bajnokságban… Ez szerintem nem rossz.
Mi is így gondoljuk. Bár most jó sok pontot elhagytunk a veszprémi versenyen, főleg a másfeles szorzó miatt. De örülök, hogy tudtunk pontot gyűjteni és nem estünk ki.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_6
 
Teljesen újak voltak Neked ezek a pályák. Korábban az Acropolis Rallye nehézségéhez hasonlították ezeket a szakaszokat, de most talán jobbak voltak annál, nem?
Nem tudom, hogy régebben milyen állapotban voltak. Az első napi szakaszokat majdnem hibátlannak nevezném. Igaz, hogy Várpalotán előkerült egy-két szikla. Aztán a vasárnapi pályák, Kislőd és Hajmáskér voltak nagyon rossz bőrbe. Nem győztük kerülgetni a nagyobb sziklákat, már amelyiket láttuk. Néha elkerülhetetlen volt. Csoda, hogy nem kaptunk defektet, bár néha meg voltam győződve róla, hogy most vagy most defektet kapunk, de mindig leértünk anélkül, hogy a gumink kilyukadt volna. És nagyon örülök, hogy az autó is épen maradt és nem lett benne nagy kár.
Talán túlságosan is beosztottam az autót…

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_3
Hajmáskér gyors az maga volt a rémálom, ott már én nem engedtem volna el a mezőnyt a szívem szerint. Egy autógyilkos szakasz volt. Néhol tavakon kellett átmennünk. Olyan sár volt az autóba, amikor a verseny után szétszedtük, hogy rendesen sajnáltam. Az ülések is sarasak voltak. És ami még jobban fájt, hogy azon a szakaszon is hátraestünk még két helyet. Vesztettünk pontokat.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_4
 
Ahogy nézegettem az időtöket szakaszonként, a Jutaspusztán mentetek negyedik, harmadik és második időt is… Az azért nem rossz!
Az a gyorsasági egy könnyű gyorsasági volt. Még sosem mentünk itt korábban és a hosszú szakaszokat három felírásból nehéz volt megismerni. Ellenben a körgyorson minden alkalommal kétszer mentünk a versenyen és ez egy egyszerűbb szakasz, az itinerünk is jobb volt ide. A Kislőtéren is mehettünk volna jó időket, de ott technikai gondok hátráltattak minket – ahhoz képest nem volt rossz.
Úgy gondolom, hogy az első nap összeszedettebbek voltunk, a második nap szúrtuk el. Volt néhány szakasz, ami után elment a motiváció és így lassabbak voltunk a kelleténél.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_5
 
Az abszolút nyolcadik helyen végeztetek, 3 tizedre a hetediktől. Nem rossz ez, nincs mit szégyellni!
Örülünk a bajnoki tabellának is, hiszen ahogy mondtad az elején, harmadik helyen állunk. Igaz, még nincs mínuszolásunk, folyamatosan gyűjtjük a pontokat, mindig hozzuk ezeket a biztos helyezéseket. Szeretnénk, ha ez így maradna és év végén majd az legyen a gondunk, hogy melyik pontot mínuszoljunk. Remélem az aszfaltokon még tudunk kicsit gyorsulni.
Norbi már elment, vele nem érdemes számolgatni, de remélem, hogy a második helyért tudunk küzdeni és akik most mögöttünk vannak azokat is tudjuk tartani.
 
A következő állomás a Székesfehérvár Rallye, ami csak aszfalt. Ezek a pályák már lehetnek ismerősök Neked, hiszen tavaly mentetek itt.
Igen, egy kicsit előrébb vagyunk, mert ugyan szuperrallyztunk, de mentünk ezeken az aszfaltos gyorsokon. Az aszfalt még mindig jobban fekszik nekem, a murva még nagyon új, ott van mit fejlődnünk. Mindenképpen ott szeretnénk majd autózni a fehérvári élmezőnyben és javítani a veszprémi helyezésünkön!

 

Ez a hír most jelenik meg 1848. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
19 20 21 22 232425
262728 29303101

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k