A második helyért akarnak küzdeni
Vincze Feriék a bajnokságban most harmadikok, jönnek az aszfaltos futamok
2016-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
797814426
Napi oldal:
101237
Jelenleg:
1430
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_2

thumb_a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_1Vincze Feri az első teljes szezonját versenyzi az idei szezonban. Kuti Péterrel az oldalán félidőben jól állnak a bajnokságban. A veszprémi futam után beszélgettünk a pilótával.

Még mindig a harmadik helyen álltok a bajnokságban… Ez szerintem nem rossz.
Mi is így gondoljuk. Bár most jó sok pontot elhagytunk a veszprémi versenyen, főleg a másfeles szorzó miatt. De örülök, hogy tudtunk pontot gyűjteni és nem estünk ki.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_6
 
Teljesen újak voltak Neked ezek a pályák. Korábban az Acropolis Rallye nehézségéhez hasonlították ezeket a szakaszokat, de most talán jobbak voltak annál, nem?
Nem tudom, hogy régebben milyen állapotban voltak. Az első napi szakaszokat majdnem hibátlannak nevezném. Igaz, hogy Várpalotán előkerült egy-két szikla. Aztán a vasárnapi pályák, Kislőd és Hajmáskér voltak nagyon rossz bőrbe. Nem győztük kerülgetni a nagyobb sziklákat, már amelyiket láttuk. Néha elkerülhetetlen volt. Csoda, hogy nem kaptunk defektet, bár néha meg voltam győződve róla, hogy most vagy most defektet kapunk, de mindig leértünk anélkül, hogy a gumink kilyukadt volna. És nagyon örülök, hogy az autó is épen maradt és nem lett benne nagy kár.
Talán túlságosan is beosztottam az autót…

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_3
Hajmáskér gyors az maga volt a rémálom, ott már én nem engedtem volna el a mezőnyt a szívem szerint. Egy autógyilkos szakasz volt. Néhol tavakon kellett átmennünk. Olyan sár volt az autóba, amikor a verseny után szétszedtük, hogy rendesen sajnáltam. Az ülések is sarasak voltak. És ami még jobban fájt, hogy azon a szakaszon is hátraestünk még két helyet. Vesztettünk pontokat.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_4
 
Ahogy nézegettem az időtöket szakaszonként, a Jutaspusztán mentetek negyedik, harmadik és második időt is… Az azért nem rossz!
Az a gyorsasági egy könnyű gyorsasági volt. Még sosem mentünk itt korábban és a hosszú szakaszokat három felírásból nehéz volt megismerni. Ellenben a körgyorson minden alkalommal kétszer mentünk a versenyen és ez egy egyszerűbb szakasz, az itinerünk is jobb volt ide. A Kislőtéren is mehettünk volna jó időket, de ott technikai gondok hátráltattak minket – ahhoz képest nem volt rossz.
Úgy gondolom, hogy az első nap összeszedettebbek voltunk, a második nap szúrtuk el. Volt néhány szakasz, ami után elment a motiváció és így lassabbak voltunk a kelleténél.

a_masodik_helyert_akarnak_kuzdeni_5
 
Az abszolút nyolcadik helyen végeztetek, 3 tizedre a hetediktől. Nem rossz ez, nincs mit szégyellni!
Örülünk a bajnoki tabellának is, hiszen ahogy mondtad az elején, harmadik helyen állunk. Igaz, még nincs mínuszolásunk, folyamatosan gyűjtjük a pontokat, mindig hozzuk ezeket a biztos helyezéseket. Szeretnénk, ha ez így maradna és év végén majd az legyen a gondunk, hogy melyik pontot mínuszoljunk. Remélem az aszfaltokon még tudunk kicsit gyorsulni.
Norbi már elment, vele nem érdemes számolgatni, de remélem, hogy a második helyért tudunk küzdeni és akik most mögöttünk vannak azokat is tudjuk tartani.
 
A következő állomás a Székesfehérvár Rallye, ami csak aszfalt. Ezek a pályák már lehetnek ismerősök Neked, hiszen tavaly mentetek itt.
Igen, egy kicsit előrébb vagyunk, mert ugyan szuperrallyztunk, de mentünk ezeken az aszfaltos gyorsokon. Az aszfalt még mindig jobban fekszik nekem, a murva még nagyon új, ott van mit fejlődnünk. Mindenképpen ott szeretnénk majd autózni a fehérvári élmezőnyben és javítani a veszprémi helyezésünkön!

 

Ez a hír most jelenik meg 1932. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.12.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k