A második helyről fúródtak a földbe Velenczeiék
Hamar be kellett fejezniük az évadnyitót, várják a diósgyőri futamot
2024-04-30
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
763352364
Napi oldal:
89821
Jelenleg:
717
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_masodik_helyrol_furodtak_a_foldbe_1

A második helyről fúródtak a földbe Velenczeiék

Sajnos hamar be kellett fejeznie az évadnyitó veszprémi futamot a Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt párosnak. A SKODA Fabia R5 Evo versenyautóval induló párosnak a harmadik gyorsasági szakaszon kellett feladnia a másfeles szorzójú 30.Veszprém Rally-t, mert nagy tempónál egy bukkanó feldobta az autó hátulját és utána szinte belefúródtak a földbe.


Komoly tesztekkel, komoly tervekkel készült Velenczei Ádám az idei szezonra. Új csapattal, a BERÉNYI RACING-el állapodtak meg és egy jól ismert autótípussal, a SKODA Fabia R5 EVO versenyautóval indultak neki Vánsza Zsolt navigátorral közösen az első futamnak, a 30.Veszprém Rally-nak. „Jól sikerült a teszt, jól éreztük magunkat az új csapatunkban. Mindent megtettek, hogy sikeresebbek legyünk.” – mondat Ádám bizakodóan visszagondolva a verseny előtti felkészülésre. előtt.

a_masodik_helyrol_furodtak_a_foldbe_3

Látványos, nézőcsalogató SuperSpeciál szakasszal kezdődött a verseny. „Két kilométer várt ránk, nem  akartuk megváltani a világot. Tudtuk, ismerve az időtervet, hogy mi már lámpasorral fogunk a porban menni, ennek megfelelően nem is feszítettük. Másnap indult az igazi verseny.”

a_masodik_helyrol_furodtak_a_foldbe_2

A HUMDA Országos Rally Bajnokság szezonnyitóján nem csak a magyar, de Európa élmezőnye is jelen volt, hiszen egyben az Európa-bajnokság kezdő futama is volt a veszprémi viadal. „Mi nem neveztünk az ERC-be. Azt gondoltuk a futam előtt, hogy lesznek olyan pályák, ahol már előny lesz, ha elmegy előttünk 50-60 autó és lesz olyan, ahol ez hátrányt fog jelenteni. Összeségében hátrány volt, de nem olyan jelentős, mint amennyire sokan mondták és semmiképp sem olyan jelentős, amennyi anyagilag a különbség volt a két nevezési díj között.” – mesél a versenyről a pilóta.

„Az első szakasz, a hegyesdi pálya az egyik kedvencem. Próbáltunk egy húzósat menni, de tudtam, hogy van még benne pár másodperc. Jól is sikerült, hiszen a magyar értékelésben a második idővel jöttünk le a szakaszról és összetettben is a második helyre léptünk fel ezzel.”

Aztán jött az aznapi második gyorsasági szakasz, a Kislőtér. „A hetedik kilométer környékén volt egy bukkanó az úton, amit a pályabejáráson, amikor 50-el mész, nem érzékelsz úgy. Sajnos azt kell mondani és ki is merem ezt mondani: nincs olyan rutinunk, hogy ezt két pályafelírásból meglássuk. Ha jól tudom, 12-13 autó elvérzett ott, ahogy mi is… Nagyon alattomos volt, nagyon feldobta az autó a hátulját és utána nagy tempóval szinte belefúródtunk az autó orrával a földbe… Összetört az eleje, leszakadt a kartervédő, kilyukadtak a hűtők, és az eset után két kilométerre ki kellett állnunk. Utólag kiderült, jó döntés volt, hogy nem mentünk tovább.”

Ádám kicsit elkeseredett volt a futam után : „Probléma, hogy nem tudtuk befejezni a versenyt, hiszen szerettünk volna jó sok ponttal hazamenni Veszprémből, ehelyett 0 pontunk van és az anyagi kár is jelentős. De ami még nagyobb gond, hogy eleve nehezen állt össze az év, nehéz előre menni, hiszen a támogatói körünknek is nehéz a gazdasági helyzete. Próbálunk pozitívok maradni, de nagyon nehéz ebben a helyzetben.

Kellene már egy kis sikerélmény. Amikor már ott vagyunk egy futamon, szinte az a könnyebb része a szezonnak. Az, hogy eljuss odáig, hogy minden összeálljon, az sokkal nehezebb, az sokkal több energiát leköt. Még nyalogatjuk a sebeinket, jön a Diósgyőr Rally. Bízunk benne, hogy onnan sokkal több pozitív élménnyel térünk majd haza május végén.”

Kövesse csapatunkat a facebookon :
https://bit.ly/VelenczeiVansza 

A csapat partnerei:
BETONÚTÉPÍTŐ, Euroaszfalt Kft., Metalvision Kft., Közmű Alagút, DAEWOO Products, RAPID-BETON, STRAVIA, SIVA Group, Confidenza, LEAD DESIGN, T.A.G. SERVICES, NORTH FORCE HUNGARY Kft., EFTECH, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, KatiTrans, ERDA SZOLG, SRT Trans Kft., Amtest-Associatest Kft., SZAKI TRANS Kft.
 

Ez a hír most jelenik meg 1495. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k