A második helyről fúródtak a földbe Velenczeiék
Hamar be kellett fejezniük az évadnyitót, várják a diósgyőri futamot
2024-04-30
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785834601
Napi oldal:
63933
Jelenleg:
1709
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

a_masodik_helyrol_furodtak_a_foldbe_1

A második helyről fúródtak a földbe Velenczeiék

Sajnos hamar be kellett fejeznie az évadnyitó veszprémi futamot a Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt párosnak. A SKODA Fabia R5 Evo versenyautóval induló párosnak a harmadik gyorsasági szakaszon kellett feladnia a másfeles szorzójú 30.Veszprém Rally-t, mert nagy tempónál egy bukkanó feldobta az autó hátulját és utána szinte belefúródtak a földbe.


Komoly tesztekkel, komoly tervekkel készült Velenczei Ádám az idei szezonra. Új csapattal, a BERÉNYI RACING-el állapodtak meg és egy jól ismert autótípussal, a SKODA Fabia R5 EVO versenyautóval indultak neki Vánsza Zsolt navigátorral közösen az első futamnak, a 30.Veszprém Rally-nak. „Jól sikerült a teszt, jól éreztük magunkat az új csapatunkban. Mindent megtettek, hogy sikeresebbek legyünk.” – mondat Ádám bizakodóan visszagondolva a verseny előtti felkészülésre. előtt.

a_masodik_helyrol_furodtak_a_foldbe_3

Látványos, nézőcsalogató SuperSpeciál szakasszal kezdődött a verseny. „Két kilométer várt ránk, nem  akartuk megváltani a világot. Tudtuk, ismerve az időtervet, hogy mi már lámpasorral fogunk a porban menni, ennek megfelelően nem is feszítettük. Másnap indult az igazi verseny.”

a_masodik_helyrol_furodtak_a_foldbe_2

A HUMDA Országos Rally Bajnokság szezonnyitóján nem csak a magyar, de Európa élmezőnye is jelen volt, hiszen egyben az Európa-bajnokság kezdő futama is volt a veszprémi viadal. „Mi nem neveztünk az ERC-be. Azt gondoltuk a futam előtt, hogy lesznek olyan pályák, ahol már előny lesz, ha elmegy előttünk 50-60 autó és lesz olyan, ahol ez hátrányt fog jelenteni. Összeségében hátrány volt, de nem olyan jelentős, mint amennyire sokan mondták és semmiképp sem olyan jelentős, amennyi anyagilag a különbség volt a két nevezési díj között.” – mesél a versenyről a pilóta.

„Az első szakasz, a hegyesdi pálya az egyik kedvencem. Próbáltunk egy húzósat menni, de tudtam, hogy van még benne pár másodperc. Jól is sikerült, hiszen a magyar értékelésben a második idővel jöttünk le a szakaszról és összetettben is a második helyre léptünk fel ezzel.”

Aztán jött az aznapi második gyorsasági szakasz, a Kislőtér. „A hetedik kilométer környékén volt egy bukkanó az úton, amit a pályabejáráson, amikor 50-el mész, nem érzékelsz úgy. Sajnos azt kell mondani és ki is merem ezt mondani: nincs olyan rutinunk, hogy ezt két pályafelírásból meglássuk. Ha jól tudom, 12-13 autó elvérzett ott, ahogy mi is… Nagyon alattomos volt, nagyon feldobta az autó a hátulját és utána nagy tempóval szinte belefúródtunk az autó orrával a földbe… Összetört az eleje, leszakadt a kartervédő, kilyukadtak a hűtők, és az eset után két kilométerre ki kellett állnunk. Utólag kiderült, jó döntés volt, hogy nem mentünk tovább.”

Ádám kicsit elkeseredett volt a futam után : „Probléma, hogy nem tudtuk befejezni a versenyt, hiszen szerettünk volna jó sok ponttal hazamenni Veszprémből, ehelyett 0 pontunk van és az anyagi kár is jelentős. De ami még nagyobb gond, hogy eleve nehezen állt össze az év, nehéz előre menni, hiszen a támogatói körünknek is nehéz a gazdasági helyzete. Próbálunk pozitívok maradni, de nagyon nehéz ebben a helyzetben.

Kellene már egy kis sikerélmény. Amikor már ott vagyunk egy futamon, szinte az a könnyebb része a szezonnak. Az, hogy eljuss odáig, hogy minden összeálljon, az sokkal nehezebb, az sokkal több energiát leköt. Még nyalogatjuk a sebeinket, jön a Diósgyőr Rally. Bízunk benne, hogy onnan sokkal több pozitív élménnyel térünk majd haza május végén.”

Kövesse csapatunkat a facebookon :
https://bit.ly/VelenczeiVansza 

A csapat partnerei:
BETONÚTÉPÍTŐ, Euroaszfalt Kft., Metalvision Kft., Közmű Alagút, DAEWOO Products, RAPID-BETON, STRAVIA, SIVA Group, Confidenza, LEAD DESIGN, T.A.G. SERVICES, NORTH FORCE HUNGARY Kft., EFTECH, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, KatiTrans, ERDA SZOLG, SRT Trans Kft., Amtest-Associatest Kft., SZAKI TRANS Kft.
 

Ez a hír most jelenik meg 1548. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k