h i r d e t é s
Összes oldal:
728366029
Napi oldal:
179478
Jelenleg:
2186
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A második helyről fúródtak a földbe Velenczeiék
Sajnos hamar be kellett fejeznie az évadnyitó veszprémi futamot a Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt párosnak. A SKODA Fabia R5 Evo versenyautóval induló párosnak a harmadik gyorsasági szakaszon kellett feladnia a másfeles szorzójú 30.Veszprém Rally-t, mert nagy tempónál egy bukkanó feldobta az autó hátulját és utána szinte belefúródtak a földbe.
Komoly tesztekkel, komoly tervekkel készült Velenczei Ádám az idei szezonra. Új csapattal, a BERÉNYI RACING-el állapodtak meg és egy jól ismert autótípussal, a SKODA Fabia R5 EVO versenyautóval indultak neki Vánsza Zsolt navigátorral közösen az első futamnak, a 30.Veszprém Rally-nak. „Jól sikerült a teszt, jól éreztük magunkat az új csapatunkban. Mindent megtettek, hogy sikeresebbek legyünk.” – mondat Ádám bizakodóan visszagondolva a verseny előtti felkészülésre. előtt.
Látványos, nézőcsalogató SuperSpeciál szakasszal kezdődött a verseny. „Két kilométer várt ránk, nem akartuk megváltani a világot. Tudtuk, ismerve az időtervet, hogy mi már lámpasorral fogunk a porban menni, ennek megfelelően nem is feszítettük. Másnap indult az igazi verseny.”
A HUMDA Országos Rally Bajnokság szezonnyitóján nem csak a magyar, de Európa élmezőnye is jelen volt, hiszen egyben az Európa-bajnokság kezdő futama is volt a veszprémi viadal. „Mi nem neveztünk az ERC-be. Azt gondoltuk a futam előtt, hogy lesznek olyan pályák, ahol már előny lesz, ha elmegy előttünk 50-60 autó és lesz olyan, ahol ez hátrányt fog jelenteni. Összeségében hátrány volt, de nem olyan jelentős, mint amennyire sokan mondták és semmiképp sem olyan jelentős, amennyi anyagilag a különbség volt a két nevezési díj között.” – mesél a versenyről a pilóta.
„Az első szakasz, a hegyesdi pálya az egyik kedvencem. Próbáltunk egy húzósat menni, de tudtam, hogy van még benne pár másodperc. Jól is sikerült, hiszen a magyar értékelésben a második idővel jöttünk le a szakaszról és összetettben is a második helyre léptünk fel ezzel.”
Aztán jött az aznapi második gyorsasági szakasz, a Kislőtér. „A hetedik kilométer környékén volt egy bukkanó az úton, amit a pályabejáráson, amikor 50-el mész, nem érzékelsz úgy. Sajnos azt kell mondani és ki is merem ezt mondani: nincs olyan rutinunk, hogy ezt két pályafelírásból meglássuk. Ha jól tudom, 12-13 autó elvérzett ott, ahogy mi is… Nagyon alattomos volt, nagyon feldobta az autó a hátulját és utána nagy tempóval szinte belefúródtunk az autó orrával a földbe… Összetört az eleje, leszakadt a kartervédő, kilyukadtak a hűtők, és az eset után két kilométerre ki kellett állnunk. Utólag kiderült, jó döntés volt, hogy nem mentünk tovább.”
Ádám kicsit elkeseredett volt a futam után : „Probléma, hogy nem tudtuk befejezni a versenyt, hiszen szerettünk volna jó sok ponttal hazamenni Veszprémből, ehelyett 0 pontunk van és az anyagi kár is jelentős. De ami még nagyobb gond, hogy eleve nehezen állt össze az év, nehéz előre menni, hiszen a támogatói körünknek is nehéz a gazdasági helyzete. Próbálunk pozitívok maradni, de nagyon nehéz ebben a helyzetben.
Kellene már egy kis sikerélmény. Amikor már ott vagyunk egy futamon, szinte az a könnyebb része a szezonnak. Az, hogy eljuss odáig, hogy minden összeálljon, az sokkal nehezebb, az sokkal több energiát leköt. Még nyalogatjuk a sebeinket, jön a Diósgyőr Rally. Bízunk benne, hogy onnan sokkal több pozitív élménnyel térünk majd haza május végén.”
Kövesse csapatunkat a facebookon :
https://bit.ly/VelenczeiVansza
A csapat partnerei:
BETONÚTÉPÍTŐ, Euroaszfalt Kft., Metalvision Kft., Közmű Alagút, DAEWOO Products, RAPID-BETON, STRAVIA, SIVA Group, Confidenza, LEAD DESIGN, T.A.G. SERVICES, NORTH FORCE HUNGARY Kft., EFTECH, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, KatiTrans, ERDA SZOLG, SRT Trans Kft., Amtest-Associatest Kft., SZAKI TRANS Kft.
Ez a hír most jelenik meg 1345. alkalommal
FIA European Rally Championship 2024
hírek • fotóalbumok
|