
Nyerni mentek, de ezúttal nem jött össze. Menyát kérdeztem arról, hogy ilyen célkitűzések után vajon elkeserítő-e a második helyezés, ami nem mellesleg az abszolút 9. helyet is jelentette számukra.
Arad Rallye? Nem nyertetek!
Igen, nagyjából ez így ennyi sajnos. Most mentünk először Pirelli gumikkal és a verseny előtt nem igazán próbáltam ki az új abroncsokat, emiatt okoztak meglepetést. Elég rosszul kezdtünk, kevés információnk volt a pályákról, így ott szembesültünk azzal, hogy sárosak a gyorsok, én meg kimentem egy keményebb gumival vágatlanul. Nem volt szerencsés döntés, mert ezekkel nem tudtunk igazán gyorsan menni, ráadásul olyan hátrányba kerültünk, hogy ez már itt látszott, hogy szinte behozhatatlan. Később persze vágtunk a gumikon, és én is kezdtem hozzászokni a Pirellihez, aminek az eredményeként már tudtam jó időket is menni, de alapvetően ez már ezzel együtt is csak a kategória második helyére volt elég.

Citroen Racing Trophy?
Ez egy nagyon-nagyon pozitív része volt ennek a futamnak számunkra, hogy végre versenyezhettünk ebben a sorozatban és ezt meg is tudtuk nyerni! Végeredményben problémamentesen zártuk a versenyt, kár nélkül térhettünk haza, némi kis nyereménnyel! A költségvetésünkhöz képest nem túl nagy összegről van szó, de mindenképpen egy jóleső dolog ez! Nagyon pozitív dolog ez a Citroentől, hogy így - közvetve - támogatja az adott versenyen szereplő párosokat, autókat, csapatokat, mert így gyakorlatilag bárkihez eljuthat a támogatás!

Milyen volt a rendezvény?
A pályák nagyon jók voltak, nagyon jól éreztem magam, jóízűeket lehetett rajta menni és végre tényleg megvalósult, hogy nem a megszokott, betanult pályákon zajlott a küzdelem, hanem új pályák jelentették a kihívást a mezőnynek. Érdekes gyorsasági szakaszok voltak, de csak azt mondhatom, hogy ezek már tényleg igazi ralipályák! A rendezéssel kapcsolatban sem éreztem semmiféle különösebb problémát, nem volt csúszás, nyilván más volt, mint a mi rendezvényeink.

El vagy keseredve a második hely miatt?
Nem! Inkább megint azt látom, hogy többet kellett volna foglalkoznom a felkészüléssel, hiszen ha nem a jól megszokott gumijainkkal megyünk, akkor teljesen át kell értékelni a dolgokat. Többféle gumikeveréket, mintázatot ki kellett volna próbálni és akkor nyilván már az elejétől gyorsabbak lettünk volna, és másként alakulhatott volna a verseny.
Hogyan áll a bajnokság?
Van 10 pont előnyünk, de mivel a Mecsek Rallye másfeles szorzójú lesz, így - azt hiszem - hogy legalább a 6. helyen célba kell érnünk, hogy megszerezhessük a bajnoki címet. Ha Aradon lett volna esélyünk megnyerni a bajnokságot, akkor valószínűleg gyorsabban is mentünk volna, így viszont nem volt értelme, ezért inkább a célba érésre koncentráltunk, mérlegelve azt is, hogy ez most valóban egy nagyon nehéz verseny volt. Koncentrálunk, előre nézünk és az Arad Rallye-t én már le is zártam.

Boldogan tértem haza, mert nem okoztam kárt az autóban, tökéletesen teljesített a csapat, tényleg minden jó volt, de már hazafelé azon gondolkoztam, hogy a Barum Rally-n mi és hogyan fog történni.
Ezek szerint ez lesz a következő állomás?
Így van, mi már arra koncentrálunk 100 %-osan! Az autót megcsinálják a srácok, átszerelik aszfaltra, váltórevízió lesz, stb. Össze kell koordinálnunk egy komolyabb tesztet, aztán tényleg egy nagy falat következik!

Többen mondták már, hogy nagyjából hasonlóak a Barum pályái, mint a Mecsek…
Ahogy mondod, "nagyjából"! Biztos, hogy számomra a Barum Rally sokkal nehezebb lesz, de végig akarom csinálni és már ez önmagában egy nagy feladat! Remélem, hogy tudunk majd gyorsan menni és mindenképp erre fogunk törekedni, nem a sétakocsikázásra. Nagyon várom már! A Mecsek Rallye-t is várom, persze, hiszen mindig szerettem ott versenyezni és ez most sem lesz másként remélhetőleg. Az, hogy idén ez IRC futam is egyben, az egy kis pluszt ad hozzá, rangosabb eseménynek számít majd, de mi ugyanolyan versenyre készülünk, mint eddig!