h i r d e t é s
Összes oldal:
763485140
Napi oldal:
95990
Jelenleg:
896
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Balassa Balázs |
|
398 |
2. |
Suborits Péter |
|
396 |
3. |
Horváth Levente |
|
380 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
370 |
5. |
Végh Krisz |
|
337 |
6. |
Kasza Kristóf |
|
322 |
7. |
Gách Bence |
|
304 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
301 |
9. |
Somogyi Máté |
|
291 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
109 |
2. |
Kalle Rovanpera |
|
66 |
3. |
Thierry Neuville |
|
59 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
58 |
5. |
Ott Tanak |
|
57 |
6. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
7. |
Takamoto Katsuta |
|
39 |
8. |
Sami Pajari |
|
19 |
9. |
Grégorie Munster |
|
16 |
1. |
N.Gryazin |
|
34 |
2. |
Yoann Bonato |
|
26 |
3. |
Andrea Mabellini |
|
24 |
4. |
Jose Suarez |
|
22 |
5. |
Miko Marczyk |
|
20 |
6. |
Pepe López |
|
15 |
7. |
M.Johansson |
|
13 |
8. |
Mads Ostberg |
|
11 |
9. |
Stefan Lefebvre |
|
9 |
1. |
Turán Frigyes |
|
35 |
2. |
Tóth Tibor |
|
25 |
3. |
Bodolai László |
|
24 |
4. |
Trencsényi V. |
|
21 |
5. |
Német Gábor |
|
19 |
6. |
Trencsényi V. |
|
17 |
7. |
Ollé Sasa |
|
13 |
8. |
Vida Szabolcs |
|
11 |
9. |
Ifj.Fogarasi A. |
|
9 |
1. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
2. |
Hinger Dávid |
|
28 |
3. |
Kronome Ákos |
|
23 |
4. |
Molnár Attila |
|
20 |
5. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
6. |
Petróczy Péter |
|
16 |
7. |
Hulmann Gábor |
|
15 |
1. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
2. |
Viszló Csaba |
|
10 |
3. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
4. |
Tellér Antal |
|
5 |
5. |
Hibján József |
|
0 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Április második hétvégéjén rendezték meg a Hungarian Virtual Rally Championship 2021 második bajnoki versenyét a Doboz Kft MISKOLC Rally-t, melyen közel 600 versenyző rajtolt el. A versenyzők ismét kitettek magukért, izgalomban és jókedvben nem volt hiány. Nézzük, hogy alakult a hétvége és végül kinek volt legszélesebb a mosolya.
Az időjárás ezúttal nem volt tréfás kedvében, így Reisz András, az M1 meteorológusa sem borzolta a kedélyeket mindenféle idegőrlő prognózissal. Egy kiszámítható, négy napos program kerekedett, nem kellett foglalkozni a gumitaktikával és az esős-száraz setup dilemma miatt sem vakarták a fejüket a versenymérnökök. A pályákat tekintve is elmondható, hogy a rendezők ezúttal olyan szakaszokat jelöltek ki, amelyek nagyon népszerű pályák és a mezőny egy része csukott szemmel is világidőre képes. Ezek után gondolhatnánk, hogy akkor ez egy unalmas és egyhangú verseny… Hát, nem… Itt most nem volt helye a biztonsági versenyzésnek, nem kifizetődő a „spórolok és kivárok” taktika. Egy kisebb hiba, vagy bizonytalanság elég volt ahhoz, hogy a top10-ből is kicsússzon a versenyző. A közepes baki után akár 10-15 hellyel is hátrébb találta magát az ember. Itt az nyert, aki végig maximumom tolta. Most a 110% volt a nyerő taktika.
A verseny előtt a szerkesztőségünkbe ömlöttek a sajtóanyagok és a hírek. Sokan hivatalos tesztet szerveztek, voltak, akik tiltott tréningen gyakoroltak, a mérnökök setupokat gyártottak, szinte mindenki el volt foglalva a felkészüléssel. A percenként frissítették a www.duen.hu weboldalt, mindenki nagyon várta, hogy megjelenjen az Itiner az időtervvel, pályákkal és a várható időjárással. Amint az infó publikus lett, mindenki elkezdte a pályafelírást.
A Salgó rally után Kasza Kristóf és Bartók Vince feltámadására készült a rallyongótábor, mert a szezonnyitón a gravírozó mester hiába készítette el nekik előre a névre szóló kupát, egyikük sem kaphatta meg. Kijelenthető, hogy ez a verseny mindkettejüknek hazai pálya volt, de ezúttal is lecsúsztak a dobogóról. Kasza esetében ez nem is csoda, hiszen Kristóf már annyi vasat tart a tűzbe egyszerre, hogy a Diósgyőri Vasművek kohója is kevés, hogy mindet melegen tartsa.
Úgy néz ki, hogy Suborits Peti és Molnár Alex salgói eredménye nem a véletlen műve volt, hiszen itt, a miskolci pályákon is ők domborították a legnagyobbat, csak most fordítva. Első Peti, második Alex. Két verseny után kettejük közt a powerstage szakaszok pontjai döntenek, jelenleg Subi javára. A dobogó 3. fokán Varga Gergely végzett, aki az ARTEP Titans csapat friss igazolása. Jegyezzük meg a nevét, mert idén még sokat hallunk róla.

Ezen a versenyen most kevesebb kieső volt, mint általában szokott, de a legnagyobb esést mindenképpen meg kell említeni, amit Skrobák István alias Skroby előadásában láthattunk. A billentyűzettel játszó veterán igyekezetében akkorát esett a 3. szakaszon, hogy a klaviatúrából szanaszét szóródó billentyűket a helyi katasztrófavédelem emberei azóta is nagy erőkkel keresik. Állítólag még hiányzik az „S”, „K”, „R”, „B”, és „Y” betű, a megtalálónak természetesen jutalom jár! A hírek szerint az esés után Skroby végtelenített verzióban Fásy Zsülike dalokat hallgat! Mindenképpen meg kell még említeni, hogy a verseny egyik főszervezője, Pannuska Dávid nagyszerű versenyzéssel sikeresen célba ért, ezúttal az előkelő 100. hely környékén. Az RSB tájékoztatása szerint az eredménye még óvás alatt van. A beadott óvást Pannuska Dávid fogja elbírálni, kíváncsian várjuk a döntést.
A virtuális Doboz Kft. Miskolc Rally minden célba érkező versenyzőjének jár a taps. A csapatok és a versenyzők ismét kitettek magukért. Négy hét múlva már ismét murvás pályán száguldozhatnak a versenyzők, így aki aszfalton nem érezte jól magát, ott majd bizonyíthat. Természetesen stábunk onnan is tudósít majd.
Bibók Roland, ARTEP Híradó, Diósgyőr, Kata-Pult Eszpresszó.
Ez a hír most jelenik meg 1036. alkalommal
hírek
Hungarian Virtual Rally Championship 2021
hírek
|