h i r d e t é s
Összes oldal:
772515417
Napi oldal:
9041
Jelenleg:
688
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
81 |
2. |
Mads Ostberg |
|
65 |
3. |
Roope Korhonen |
|
60 |
4. |
Isak Reiersen |
|
60 |
5. |
Andrea Mabellini |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
46 |
7. |
Mile Johansson |
|
41 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|

Mini Világtalálkozó sztárpilótával és szlalomversennyel
Pünkösd szombatján Magyarországra látogat az egyik első repülő finn, egy igazi élő legenda. De nem csak ezért érdemes elmenni a több mint 1000 Mini részvételével zajló rendezvényre...

A Mini Club Hungary-nek sikerült az 1978. óta évente más-más európai országban szervezett Mini Világtalálkozó szervezési jogát elnyerni, így 2012-ben először lesz Kelet-Európai országban az IMM, azaz az International Mini Meeting. Európa 28 országából ezernél is több minis jelezte részvételi szándékát. Egy ilyen nagy volumenű találkozó már elég ok lehet arra, hogy maga Rauno Aaltonen is látogatását tegye hazánkban. A finn klasszis azon túl, hogy 1967-ben a Mini negyedik - és addigi legfényesebb - győzelmét zsebelte be a Monte-Carlo Rallye-kon, számtalan nagy európai versenyt nyert a kis Cooperrel. Többek között a München-Wien-Budapest Rallye-t 1965-ben, így igazán szép élmények fűzik Magyarországhoz. A versenyt a kultikus CRX 89B rendszámú gyári Mini versenyautóval nyerte a „Professzor”, de még nem is sejti, hogy a Mini Club Hungary tagjainak egyike, Takács Tibor gőzerővel dolgozik az akkori versenyautó hű másán, egy igazi replikán…

A MINI szalonokban már kapható a MINI Cooper S Rauno Aaltonen Special Edition, eközben a „ballábfékezés” atyjának is mondott névadó bárkivel szívesen elbeszélget a Füred Kemping&Üdülőfaluban, 2012. május 26-án, a találkozó nyílt napján.
A nyílt napra csak regisztrált látogatók válthatnak jegyet, 2000 Ft/fő áron (14 év alatt ingyenes). Regisztrálni a www.miniclub.hu oldalon lehet.
Aaltonen jelenlétével még nem ér véget a Magyar Mini Világtalálkozó autósport-szerető emberek számára fontos vonatkozása. Pünkösd vasárnapján (máj. 27.) ugyanis ingyenesen látogatható szlalomverseny lesz, a 71-es főúton, Balatonfüred belterületén, a görög faluval majdnem szemben. A szervezők gondoskodnak a pálya maradéktalan biztonsága mellett arról is, hogy a gokartos vezethetőségükről ismert Miniknek kedvező, látványos nyomvonalat alakítsanak ki. 15 és 18 óra között több mint 100 mérges Mini méri össze a tudását.

A klasszikus Mini 1959-től 2000-ig volt gyártáson, különböző válfajaival együtt több mint 5.700.000 db készült belőle. Híresen meghatározó konstrukció, az egyik első autó, mely elsőkerék-hajtású és az orrmotor keresztben áll, ráadásul a váltóval egybeépítve, közös olajzásban üzemel. Csavar- vagy laprugók helyett gumituskókon rugózik, a kis, 10”-os kerekei pedig a karosszéria sarkain kaptak helyet. A váltó elhelyezéséből adódó alacsony súlypont tehát szinte nulla oldaldőléssel és rugózással párosul. Ami miatt a sokkal erősebb autókat is legyőzhette a versenypályán az az, hogy mindehhez ráadásul a csomagtartóban hordja az akkumulátorát, a tankját és a pótkerekét, így meglepően semlegesen fordul. Aki nem ült még klasszikus Miniben, az nem tudja elképzelni, hogy egy szériaautó (ráadásul régi konstrukció) ilyen kanyarsebességre lehet képes.
|
Ez a hír most jelenik meg 1623. alkalommal
rendezvény
hírek
|