A Mitsu után lassított felvétel az ERC
Salgó után újra C2R2 és újra EB futam
2013-06-18
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
776103506
Napi oldal:
41805
Jelenleg:
974
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_1

Lukács Csucsu Kornél legutolsó versenye a Salgó MIDEX Rally volt, ahol egy bajnok navigátorral, Pikó Zsuzsával állt rajthoz az Evo IX-es Mitsubishivel a tatai versenyző.

Három futamról is szeretném, ha mesélnél, de kezdjük talán a miskolci versennyel.
Az egri eredményeken felbuzdulva már az első gyorsasági szakaszon próbáltam gyorsan menni és talán túl görcsössé váltam. Aztán az egész éjszakai menés egy rémálom volt a számunkra. Egyetlen egy gyorsaságit sem tudtunk hiba vagy kaland nélkül teljesíteni. Az első napunk erre a görcsösségre ment rá.
Sikerült magamat kipihenni és a második napon egy sokkal lendületesebb és nyugodtabb autózást tudtunk bemutatni.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_2

Miskolcról közvetlenül repültetek Korzikára, ahol nagyon komolyat autóztatok a kis C2R2 Max-al.
Szerinted számíthat az, hogy egy erős, turbós, négykerekes autóból gyorsan átülsz egy kis kétkerekesbe? Nem olyan érzés, mintha lassított felvételt élnél át?
Pontosan ezt akartam mondani. A sokkal gyorsabb autóból átültünk a kis autóba és nem volt szívünk elvenni a gázt sok helyen, hogy ne lassuljon le az autó és utána újra küzdelmesen fel kelljen gyorsulnia. Próbáltunk lendületesen közlekedni és azt gondolom nagyon jó ritmust találtunk a kanyarokhoz és ez hozta is magával az eredményt.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_3

Akkor egyszerű a recept, minden C2-vel abszolvált ERC  futam előtt menni kell egyet a Mitsubishivel… :)
Igen, most is mentünk a Salgón és két hét múlva megyünk a Belgiumba :) Talán most is segít rajtunk ez.

Salgón Neked új navigátorral mentél. Hogy sikerült az összeszokás Pikó Zsuzsival? És ugye nem jelenti azt, hogy Márk megy a levesbe? A belsőiteket nézve azt gondolom nagyon jól dolgoztok együtt…
Ezt a kérdést sokan feltették az elmúlt hetekben, kérdezték, hogy akkor most lecseréltem Márkot? Erről természetesen szó sincs! Márk a fix navigátorom!
Ez most egy alkalmi páros volt, talán még a Budapest Rallye-n fogunk együtt menni Zsuzsival. Nagyon jó navigátor, nagyon tapasztalt. Az elején még hiányzott egy kicsit az összeszokás, de bármit, amit mondtam, hogy hogyan szeretném, mit és mikor mondja, akkor azonnal tudott alkalmazkodni. Azt gondolom pár szakasz után már elég gyorsan tudtunk menni együtt.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_4

Láttalak többször is most a Salgón és minden kanyarban úgy mozgott az autó, hogy látszott, nagyon élvezed a versenyt. És ahol lehetett, ahol sokan voltak, ott azt gondolom feláldoztál pár másodpercet a nézők oltárán és belenyúltál a kézifékbe is…
Nagyon jól éreztem magam. Reggel nem sikerült túl jól ébrednem, de hamar kizökkentettem magam a rosszul indult napból. A ceredi szakaszt nem éreztem annyira ezzel az autóval, valahogy úgy éreztem, hogy a C2-vel jobban éreztem volna magam. A másik két pályán nagyon nagy élmény volt ezzel az autóval közel kétszáz kilométeres tempóval menni. Nagyon gyors pályák voltak, nagyon élveztem az egész versenyt.
Jó volt a rendezés is. A túrában már megszokott, hogy a nagy mezőny és a kevés pálya miatt elég hosszú gyűjtők vannak, amik lefárasztják az embert és nehéz újra beindítani a rakétákat. De mindenkinek ez van, a feltételek ugyanazok, ehhez kell tudni jól alkalmazkodni.

a_mitsu_utan_lassitott_felvetel_az_erc_5Beszéljünk egy kicsit a további tervekről. Ypres Rally a következő állomás. Nem mentetek még ott, mit tudsz a pályákról, a versenyről?
Egy-két magyar pilótát kérdeztem, akik már voltak ott, ők azt mondták, hogy élvezetes verseny. Igaz, többen mondták, hogy a sok derékszögű kanyar utáni kigyorsítás miatt erősebb autóra lenne szükség, de azt gondolom, hogy a C2-essel is nagyon jól fogjuk érezni magunkat. Próbáljuk minél jobban feldolgozni a pályákat és a lehető leggyorsabban menni.
A legnehezebb lesz a féktávokat eltalálni, és szemben nagyon sok az árok…

Mesélj egy kicsit az ERC mezőnyről. Ahogy látszik, viszonylag kevés az állandó szereplő és a helyiekkel kell küzdeni.
A mezőny változatos és tényleg nagyon sok a helyi menő, akik nem mennek végig a sorozatban. Kevesen vagyunk, akik komolyan gondolják ezt az Európa Bajnokságot, de mindig jól megtalálni azokat a párosokat, akikkel jó felvenni a versenyt. Legyen ez akár a negyedik helyért szóló küzdelem, vagy akár az első helyért. Mindig meg van az az ember, akivel jót lehet vívni egy adott helyezésért. Nagyon várom már, hogy itt milyen pilóták lesznek.

Mit lehet tudni a szezonotokról? Marad a C2 végig? Fogtok menni a Mitsubishivel is?
A második félévben mindenképp szeretnénk négy futamot teljesíteni a C2-vel, hogy a lehető legtöbb pontunk legyen a bajnokságban. És talán, ha marad időnk és energiánk, akkor talán mennénk egyet a Mitsubishivel. Még ez tényleg csak nagyon távoli, nem is gondoltuk át, hogy melyik versenyről lehetne szó esetleg.

Nagyon jó volt szurkolni Nektek még itthonról is a korzikai futamon. Most is figyelni fogunk Rátok az Ypres Rally-n is!

Ez a hír most jelenik meg 7273. alkalommal
Share |
2013.06.15-16.
rally-túra
Salgó MIDEX Rallye 2013
Salgótarján
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k