duenShop.hu KARÁCSONYI VÁSÁR! - rendeld meg az ajåndÊkod december 18.ig!
A Mitsubishi-n is jó a kézifék
Bíró Petiék a kategória harmadik helyen Egerben
2013-04-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
804154843
Napi oldal:
60545
Jelenleg:
946
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine
BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
végeredmény
1. Bíró-Ambrus Roland
1218
2. Gönczi Dániel
1140
3. Csáki Ottó
1024
4.
Halmai Péter
919
5. Nagy Balázs
906
6. Rási László
905
7. Balogh Richárd
885
8. Kára Károly
883
9. Zsoldos Csaba
866
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_10

Bíró Peti és Kocsis György neve mellett a korábbi nevezési listákon Subaru állt, Egerben a szezonnyitón egy másik típusú N-csoportos autót próbáltak ki.

Ha jól emlékszem, még sosem versenyeztél korábban Mitsubishi Lancer Evo IX-es versenyautóval.
Még sosem mentem korábban ilyen autóval. Mindig is tetszett, de még nem volt alkalmam korábban még utcai kivitelben sem ilyen autót kipróbálni.

Amennyire tudom, az utolsó pillanatban lettetek kész, talán nem is nagyon tudtál tesztelni az új autóddal… Vagy igen?
Igen, volt lehetőségem menni korábban az autóval, hiszen el kellett vinnem gépátvételre… majd vissza a szállásra… egy-két dolgot még akkor is csinálni az autón.
A rajtprogramot is először az első gyorsasági szakasz rajtjában volt lehetőségem kipróbálni.

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_12

Tehát igazából egy métert sem mentél tempósan az autóval a verseny előtt… Ahhoz képest nem rossz az eredményetek. A kategória harmadik hely szép siker.
Hogy éreztétek Magatokat?
Egész pályafutásom alatt most volt először olyan versenyem, ahol az első méterektől az utolsóig végig élveztem a versenyzést! Problémamentesen autóztunk és számunkra is meglepő időeredmények vártak minket a beírókban. A verseny után gyorsról-gyorsra végignéztem az eredményeket és még mindig csodálkozok, hogy milyen jó időket mentünk.

Ezek szerint belülről nem éreztétek azt a tempót, amiket futottatok?
Lehet tudni, hogy mennyiben és miben másabb vezetni a korábbi Subaru-t és a mostani Mitsubishi-t?
Igazából nem is lehet őket összehasonlítani, hiszen nagyon más érzés a két autóval menni.
Nagyon élveztük a versenyzést a Subaruval is, nagyon jó autó volt.
Talán motorerő terén a Mitsubishi előrébb van. Amikor elrajtoltunk az első szakaszon, akkor úgy éreztem, mintha már régóta mennék ezzel a kocsival, magabiztosan mentünk és lehet, hogy ennek köszönhetőek a jó eredmények.

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_15

Kívülről is látszott, hogy bátran rángatod a kéziféket és ebből arra lehetett következtetni, hogy élvezitek a versenyzést.
Ez nekem régi, visszatérő problémám. Minden verseny után megkapom mindenkitől, hogy túl sokat rángatom a kézifékkart. Én szeretem rángatni…
Mindig mondták, hogy azért nem jók az időeredményeink, mert sokat használom a kézit.
Most sem használtam kevesebbet, ugyanúgy vezettem, mint korábban, csak ezzel az autóval jobb idők születtek.

Peti! Ha ezen múlik, akkor a nézők nevében is mondhatom - azt gondolom -, hogy nyugodtan használd a kéziféket! Hidd el, jó azt látni, ha úgy fordul el egy autó!

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_13

Visszatérve a bajnokságra és a következő futamra:
Mennyire fekszenek Nektek az éjszakai pályák? Miskolcon lesz belőle bőven…
Nem szeretnénk úgy odaállni, ahogy Egerbe beestünk… Tervben van egy egész napos teszt, hivatalosan lezárt pályán, ahol szeretnék nagyon sokat menni az autóval. Megpróbáljuk az autót jól beállítani, hiszen Egerbe csak úgy megjött az autó és úgy mentünk vele, ahogy volt. Szeretnénk komolyabban tesztelni és testre szabni az autót.
Szeretek este versenyezni és remélem, a tesztünk is elhúzódik majd, megpróbálunk arra is alaposan felkészülni.

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_14  

a csapat partnerei : 

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_1

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_2

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_3

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_8

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_4

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_5

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_6

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_7

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_9

 

Ez a hír most jelenik meg 4614. alkalommal
Share |
2013-04-04
Eger • rally ob
2013.04.05-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Eger Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0102 03 04 050607
080910 11 121314
151617 18 192021
222324 25 26 2728
293031 01 020304
2025.12.12-16.

részletes infóink

2025.12.12-13.

részletes infóink

2025.12.13-14.

részletes infóink

2025.12.14.

részletes infóink

2025.12.20.

részletes infóink

2025.12.27-28.

részletes infóink

2025.12.27-29.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink

2025.12.30.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k