A Mitsubishi-n is jó a kézifék
Bíró Petiék a kategória harmadik helyen Egerben
2013-04-28
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
785624775
Napi oldal:
98340
Jelenleg:
1658
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_10

Bíró Peti és Kocsis György neve mellett a korábbi nevezési listákon Subaru állt, Egerben a szezonnyitón egy másik típusú N-csoportos autót próbáltak ki.

Ha jól emlékszem, még sosem versenyeztél korábban Mitsubishi Lancer Evo IX-es versenyautóval.
Még sosem mentem korábban ilyen autóval. Mindig is tetszett, de még nem volt alkalmam korábban még utcai kivitelben sem ilyen autót kipróbálni.

Amennyire tudom, az utolsó pillanatban lettetek kész, talán nem is nagyon tudtál tesztelni az új autóddal… Vagy igen?
Igen, volt lehetőségem menni korábban az autóval, hiszen el kellett vinnem gépátvételre… majd vissza a szállásra… egy-két dolgot még akkor is csinálni az autón.
A rajtprogramot is először az első gyorsasági szakasz rajtjában volt lehetőségem kipróbálni.

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_12

Tehát igazából egy métert sem mentél tempósan az autóval a verseny előtt… Ahhoz képest nem rossz az eredményetek. A kategória harmadik hely szép siker.
Hogy éreztétek Magatokat?
Egész pályafutásom alatt most volt először olyan versenyem, ahol az első méterektől az utolsóig végig élveztem a versenyzést! Problémamentesen autóztunk és számunkra is meglepő időeredmények vártak minket a beírókban. A verseny után gyorsról-gyorsra végignéztem az eredményeket és még mindig csodálkozok, hogy milyen jó időket mentünk.

Ezek szerint belülről nem éreztétek azt a tempót, amiket futottatok?
Lehet tudni, hogy mennyiben és miben másabb vezetni a korábbi Subaru-t és a mostani Mitsubishi-t?
Igazából nem is lehet őket összehasonlítani, hiszen nagyon más érzés a két autóval menni.
Nagyon élveztük a versenyzést a Subaruval is, nagyon jó autó volt.
Talán motorerő terén a Mitsubishi előrébb van. Amikor elrajtoltunk az első szakaszon, akkor úgy éreztem, mintha már régóta mennék ezzel a kocsival, magabiztosan mentünk és lehet, hogy ennek köszönhetőek a jó eredmények.

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_15

Kívülről is látszott, hogy bátran rángatod a kéziféket és ebből arra lehetett következtetni, hogy élvezitek a versenyzést.
Ez nekem régi, visszatérő problémám. Minden verseny után megkapom mindenkitől, hogy túl sokat rángatom a kézifékkart. Én szeretem rángatni…
Mindig mondták, hogy azért nem jók az időeredményeink, mert sokat használom a kézit.
Most sem használtam kevesebbet, ugyanúgy vezettem, mint korábban, csak ezzel az autóval jobb idők születtek.

Peti! Ha ezen múlik, akkor a nézők nevében is mondhatom - azt gondolom -, hogy nyugodtan használd a kéziféket! Hidd el, jó azt látni, ha úgy fordul el egy autó!

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_13

Visszatérve a bajnokságra és a következő futamra:
Mennyire fekszenek Nektek az éjszakai pályák? Miskolcon lesz belőle bőven…
Nem szeretnénk úgy odaállni, ahogy Egerbe beestünk… Tervben van egy egész napos teszt, hivatalosan lezárt pályán, ahol szeretnék nagyon sokat menni az autóval. Megpróbáljuk az autót jól beállítani, hiszen Egerbe csak úgy megjött az autó és úgy mentünk vele, ahogy volt. Szeretnénk komolyabban tesztelni és testre szabni az autót.
Szeretek este versenyezni és remélem, a tesztünk is elhúzódik majd, megpróbálunk arra is alaposan felkészülni.

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_14  

a csapat partnerei : 

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_1

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_2

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_3

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_8

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_4

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_5

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_6

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_7

a_mitsubishi-n_is_jo_a_kezifek_9

 

Ez a hír most jelenik meg 4582. alkalommal
Share |
2013-04-04
Eger • rally ob
2013.04.05-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Eger Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k