KZ INVEST KUPA - 2024.jĂşnius 23. - DAKAR RING
A murva bajnoki cím már megvan
Asiék már a következő futamra koncentrálnak
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
699025108
Napi oldal:
103769
Jelenleg:
2842
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_7Az eddigi első helyezések után most egy egészen más verseny következett az Asi - Pikó Zsuzsa páros számára, hiszen hiába vezették az abszolút értékelést az első nap végén, a második nap a negyedik helyen is álltak, de mindezektől függetlenül is megszerezték a Murva Rallye Kupa bajnoki címét! Ismét Asit kérdeztem, hogy most hogyan értékeli az elért eredményt.

Milyen célkitűzéseitek voltak a Veszprém Rallye-ra, és hogyan sikerült végül a futam számotokra?
A végkifejlet nagyon-nagyon jó lett, hiszen második helyen értünk célba, viszont a verseny nem volt teljesen tökéletes számunkra. Az első nap egészen jól sikerült, hiszen az aszfaltos részeken jó időket autóztunk és a két gyorsasági szakaszt követően az első napot az első helyen zártuk. Másnap viszont már valahogy nem találtunk magunkra. A vasárnapi első gyorsaságin például volt túlcsúszásunk, lefulladásunk, így ezt követően átértékeltük a dolgokat, és úgy gondoltuk, hogy ez az a verseny, amit mindenképpen el kell spórolnunk, hiszen ezek azok a pályák, ahol nagyon-nagyon könnyű kiesni, és így inkább a biztos célba érést helyeztük előtérbe.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_3

Ezek szerint most elmaradtak a nagy csaták?
Valóban nem vívtunk most nagy csatát az ellenfelekkel. Igazából most saját magunkkal vívtunk a pontokért és próbáltuk a technikai problémákat elkerülni. Turi Tomi volt az, akivel egészen a végéig nagyon közel álltunk egymáshoz, de ő az utolsó gyorson felborult, így ennek a "csatának" ő lett a szenvedő alanya.

A pályák jellegéből adódóan most hátrányban voltatok a S2000-esekkel szemben?
Úgy gondolom, hogy ezek a pályák sokkal jobban fekszenek a S2000-eseknek, hiszen általában nem volt nagy a végsebesség. 160-170 km/h-nál nem is mentünk gyorsabban egyszer sem. A másik pedig, hogy ezeken a nagyon dobálós, köves részeken ők jobban ki tudták használni az autó súlyelosztását, kisebb súlyát és a jobb futóművet. Mindemellett ők valószínűleg bátrabban is mentek, többet bevállaltak...

Rossz minőségűek voltak ezek a pályák?
Egy Szombathely Rallye, vagy egy átlag murva verseny pályáihoz viszonyítva mindenképpen rosszabbak voltak, de ha a korábbi évek veszprémi pályáihoz viszonyítjuk, akkor már nem biztos... A sólyi erdő kivételével szerintem relatíve jó pályák voltak, és talán több helyen azért mentek szét ezek, mert a túrások és rallye2-esek is elmentek kétszer, illetve voltak olyan részek, ahol első nap már mi is átmentünk rajtuk.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_5

Tiétek viszont a Murva Kupa bajnoki címe!
Nagyon örülünk, és abszolút pozitív élmény ez számunkra, hogy ezt már sikerült megnyernünk! Az Országos Rallye Bajnokságot is vezetjük jelenleg így az öt futam után, az ifj. Tóth János - Tagai Róbert páros áll mögöttünk a második helyen 27 ponttal lemaradva. Ők az egyetlen esélyesek még, akik megelőzhetnek minket.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_4

Következő futam?
A Borsod Rally lesz, most néztem a versenykiírást, amiből már látszik, hogy egész jó verseny lesz, egész jó pályákkal. Bízunk benne, hogy majd a szerencse mellettünk fog állni, elkerül a technika ördöge és egy egészen jó autóval tudunk majd versenyezni.

Örülsz, hogy aszfaltos lesz mégis a futam?
Igazából nincs bajom a murvás pályákkal, és ha jobban belegondolok, most is csupán egyetlen egy pályán - a sólyi erdőn - buktuk el a versenyt, ami egy köves, dobálós pálya volt. Nehéz arról bármit is mondani, hogy bánom-e, hogy nem murva, hiszen nem ismert, hogy ha a Borsod Rally murvás futam lett volna, akkor milyen pályákat tettek volna bele a programba a szervezők. De persze ha azt nézzük, hogy aszfalton sokkal jobban lehet bízni az autóban, sokkal jobban kiszámítható, hogy mi fog történni, akkor mindenképp azt mondhatom, hogy jobb, hogy aszfalt lesz! Murvás gyorsasági szakaszon történhetnek dolgok nem feltétlenül a versenyző hibájából is, hiszen ott kövek, gödrök "kerülhetnek elő", amire nem lehet felkészülni. Az aszfalt sokkal inkább kiszámítható.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_6

Milyen terveid vannak még az idei évre?
Hogy a rallye-n kívül indulok-e még valahol, azt nem tudom, az még egyelőre a jövő titka…

Akkor egyelőre marad a bajnoki címre összpontosítás?
A nevezésünket adtuk le a Borsod Rally-ra... és természetesen igyekszünk!

Ez a hír most jelenik meg 5600. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k