A murva bajnoki cím már megvan
Asiék már a következő futamra koncentrálnak
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
763299135
Napi oldal:
36592
Jelenleg:
671
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

thumb_a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_7Az eddigi első helyezések után most egy egészen más verseny következett az Asi - Pikó Zsuzsa páros számára, hiszen hiába vezették az abszolút értékelést az első nap végén, a második nap a negyedik helyen is álltak, de mindezektől függetlenül is megszerezték a Murva Rallye Kupa bajnoki címét! Ismét Asit kérdeztem, hogy most hogyan értékeli az elért eredményt.

Milyen célkitűzéseitek voltak a Veszprém Rallye-ra, és hogyan sikerült végül a futam számotokra?
A végkifejlet nagyon-nagyon jó lett, hiszen második helyen értünk célba, viszont a verseny nem volt teljesen tökéletes számunkra. Az első nap egészen jól sikerült, hiszen az aszfaltos részeken jó időket autóztunk és a két gyorsasági szakaszt követően az első napot az első helyen zártuk. Másnap viszont már valahogy nem találtunk magunkra. A vasárnapi első gyorsaságin például volt túlcsúszásunk, lefulladásunk, így ezt követően átértékeltük a dolgokat, és úgy gondoltuk, hogy ez az a verseny, amit mindenképpen el kell spórolnunk, hiszen ezek azok a pályák, ahol nagyon-nagyon könnyű kiesni, és így inkább a biztos célba érést helyeztük előtérbe.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_3

Ezek szerint most elmaradtak a nagy csaták?
Valóban nem vívtunk most nagy csatát az ellenfelekkel. Igazából most saját magunkkal vívtunk a pontokért és próbáltuk a technikai problémákat elkerülni. Turi Tomi volt az, akivel egészen a végéig nagyon közel álltunk egymáshoz, de ő az utolsó gyorson felborult, így ennek a "csatának" ő lett a szenvedő alanya.

A pályák jellegéből adódóan most hátrányban voltatok a S2000-esekkel szemben?
Úgy gondolom, hogy ezek a pályák sokkal jobban fekszenek a S2000-eseknek, hiszen általában nem volt nagy a végsebesség. 160-170 km/h-nál nem is mentünk gyorsabban egyszer sem. A másik pedig, hogy ezeken a nagyon dobálós, köves részeken ők jobban ki tudták használni az autó súlyelosztását, kisebb súlyát és a jobb futóművet. Mindemellett ők valószínűleg bátrabban is mentek, többet bevállaltak...

Rossz minőségűek voltak ezek a pályák?
Egy Szombathely Rallye, vagy egy átlag murva verseny pályáihoz viszonyítva mindenképpen rosszabbak voltak, de ha a korábbi évek veszprémi pályáihoz viszonyítjuk, akkor már nem biztos... A sólyi erdő kivételével szerintem relatíve jó pályák voltak, és talán több helyen azért mentek szét ezek, mert a túrások és rallye2-esek is elmentek kétszer, illetve voltak olyan részek, ahol első nap már mi is átmentünk rajtuk.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_5

Tiétek viszont a Murva Kupa bajnoki címe!
Nagyon örülünk, és abszolút pozitív élmény ez számunkra, hogy ezt már sikerült megnyernünk! Az Országos Rallye Bajnokságot is vezetjük jelenleg így az öt futam után, az ifj. Tóth János - Tagai Róbert páros áll mögöttünk a második helyen 27 ponttal lemaradva. Ők az egyetlen esélyesek még, akik megelőzhetnek minket.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_4

Következő futam?
A Borsod Rally lesz, most néztem a versenykiírást, amiből már látszik, hogy egész jó verseny lesz, egész jó pályákkal. Bízunk benne, hogy majd a szerencse mellettünk fog állni, elkerül a technika ördöge és egy egészen jó autóval tudunk majd versenyezni.

Örülsz, hogy aszfaltos lesz mégis a futam?
Igazából nincs bajom a murvás pályákkal, és ha jobban belegondolok, most is csupán egyetlen egy pályán - a sólyi erdőn - buktuk el a versenyt, ami egy köves, dobálós pálya volt. Nehéz arról bármit is mondani, hogy bánom-e, hogy nem murva, hiszen nem ismert, hogy ha a Borsod Rally murvás futam lett volna, akkor milyen pályákat tettek volna bele a programba a szervezők. De persze ha azt nézzük, hogy aszfalton sokkal jobban lehet bízni az autóban, sokkal jobban kiszámítható, hogy mi fog történni, akkor mindenképp azt mondhatom, hogy jobb, hogy aszfalt lesz! Murvás gyorsasági szakaszon történhetnek dolgok nem feltétlenül a versenyző hibájából is, hiszen ott kövek, gödrök "kerülhetnek elő", amire nem lehet felkészülni. Az aszfalt sokkal inkább kiszámítható.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_6

Milyen terveid vannak még az idei évre?
Hogy a rallye-n kívül indulok-e még valahol, azt nem tudom, az még egyelőre a jövő titka…

Akkor egyelőre marad a bajnoki címre összpontosítás?
A nevezésünket adtuk le a Borsod Rally-ra... és természetesen igyekszünk!

Ez a hír most jelenik meg 5705. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k