ŐSZI LADA TALÁLKOZÓ - 2025.10.19. - Mogyoród, Autós Mozi
A murva bajnoki cím már megvan
Asiék már a következő futamra koncentrálnak
2010-08-03
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
790685833
Napi oldal:
29173
Jelenleg:
1678
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

thumb_a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_7Az eddigi első helyezések után most egy egészen más verseny következett az Asi - Pikó Zsuzsa páros számára, hiszen hiába vezették az abszolút értékelést az első nap végén, a második nap a negyedik helyen is álltak, de mindezektől függetlenül is megszerezték a Murva Rallye Kupa bajnoki címét! Ismét Asit kérdeztem, hogy most hogyan értékeli az elért eredményt.

Milyen célkitűzéseitek voltak a Veszprém Rallye-ra, és hogyan sikerült végül a futam számotokra?
A végkifejlet nagyon-nagyon jó lett, hiszen második helyen értünk célba, viszont a verseny nem volt teljesen tökéletes számunkra. Az első nap egészen jól sikerült, hiszen az aszfaltos részeken jó időket autóztunk és a két gyorsasági szakaszt követően az első napot az első helyen zártuk. Másnap viszont már valahogy nem találtunk magunkra. A vasárnapi első gyorsaságin például volt túlcsúszásunk, lefulladásunk, így ezt követően átértékeltük a dolgokat, és úgy gondoltuk, hogy ez az a verseny, amit mindenképpen el kell spórolnunk, hiszen ezek azok a pályák, ahol nagyon-nagyon könnyű kiesni, és így inkább a biztos célba érést helyeztük előtérbe.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_3

Ezek szerint most elmaradtak a nagy csaták?
Valóban nem vívtunk most nagy csatát az ellenfelekkel. Igazából most saját magunkkal vívtunk a pontokért és próbáltuk a technikai problémákat elkerülni. Turi Tomi volt az, akivel egészen a végéig nagyon közel álltunk egymáshoz, de ő az utolsó gyorson felborult, így ennek a "csatának" ő lett a szenvedő alanya.

A pályák jellegéből adódóan most hátrányban voltatok a S2000-esekkel szemben?
Úgy gondolom, hogy ezek a pályák sokkal jobban fekszenek a S2000-eseknek, hiszen általában nem volt nagy a végsebesség. 160-170 km/h-nál nem is mentünk gyorsabban egyszer sem. A másik pedig, hogy ezeken a nagyon dobálós, köves részeken ők jobban ki tudták használni az autó súlyelosztását, kisebb súlyát és a jobb futóművet. Mindemellett ők valószínűleg bátrabban is mentek, többet bevállaltak...

Rossz minőségűek voltak ezek a pályák?
Egy Szombathely Rallye, vagy egy átlag murva verseny pályáihoz viszonyítva mindenképpen rosszabbak voltak, de ha a korábbi évek veszprémi pályáihoz viszonyítjuk, akkor már nem biztos... A sólyi erdő kivételével szerintem relatíve jó pályák voltak, és talán több helyen azért mentek szét ezek, mert a túrások és rallye2-esek is elmentek kétszer, illetve voltak olyan részek, ahol első nap már mi is átmentünk rajtuk.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_5

Tiétek viszont a Murva Kupa bajnoki címe!
Nagyon örülünk, és abszolút pozitív élmény ez számunkra, hogy ezt már sikerült megnyernünk! Az Országos Rallye Bajnokságot is vezetjük jelenleg így az öt futam után, az ifj. Tóth János - Tagai Róbert páros áll mögöttünk a második helyen 27 ponttal lemaradva. Ők az egyetlen esélyesek még, akik megelőzhetnek minket.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_4

Következő futam?
A Borsod Rally lesz, most néztem a versenykiírást, amiből már látszik, hogy egész jó verseny lesz, egész jó pályákkal. Bízunk benne, hogy majd a szerencse mellettünk fog állni, elkerül a technika ördöge és egy egészen jó autóval tudunk majd versenyezni.

Örülsz, hogy aszfaltos lesz mégis a futam?
Igazából nincs bajom a murvás pályákkal, és ha jobban belegondolok, most is csupán egyetlen egy pályán - a sólyi erdőn - buktuk el a versenyt, ami egy köves, dobálós pálya volt. Nehéz arról bármit is mondani, hogy bánom-e, hogy nem murva, hiszen nem ismert, hogy ha a Borsod Rally murvás futam lett volna, akkor milyen pályákat tettek volna bele a programba a szervezők. De persze ha azt nézzük, hogy aszfalton sokkal jobban lehet bízni az autóban, sokkal jobban kiszámítható, hogy mi fog történni, akkor mindenképp azt mondhatom, hogy jobb, hogy aszfalt lesz! Murvás gyorsasági szakaszon történhetnek dolgok nem feltétlenül a versenyző hibájából is, hiszen ott kövek, gödrök "kerülhetnek elő", amire nem lehet felkészülni. Az aszfalt sokkal inkább kiszámítható.

a_murva_bajnoki_cim_mar_megvan_6

Milyen terveid vannak még az idei évre?
Hogy a rallye-n kívül indulok-e még valahol, azt nem tudom, az még egyelőre a jövő titka…

Akkor egyelőre marad a bajnoki címre összpontosítás?
A nevezésünket adtuk le a Borsod Rally-ra... és természetesen igyekszünk!

Ez a hír most jelenik meg 5774. alkalommal
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
17. PRINCE Beer Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
060708 09 101112
13141516171819
20 21 22 23242526
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06070809

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k