|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]()
Kimondottan jól éreztem magam az első napon. Új volt a motor, igazából járattuk még, vigyáztam, figyeltem rá, hogy minden rendben legyen vele. Nem éleztem annyira, de égig akartunk érni és ez sikerült is. Korábban arról beszéltünk, hogy talán ezek az ózdi pályák azok, amiken legtöbbet mentél még anno túrában. Milyen volt most?
Szokásos! Szeretem a királdi körgyorsot, a Sáta is szép emlékeimben van a túrás időszakból. És most sem volt velük gond. Tényleg a kedvenc pályáim közé tartozik ez a két szakasz.
![]() És kifejezetten jó volt most is úgy autózni, mint régen, sok néző előtt. Kicsit lehetett a vasútnál cifrázni a körgyorson és fent a tökszögnél is sokan voltak. Kocsiztunk a nézőknek és örültem, hogy az autóval minden rendben volt. ![]() Másnap?
Azok a pályák nagyon újak voltak nekem! Talán tíz éve mentem utoljára Cereden és talán még a VFTS-el. Az kicsit idegen volt most nekem, nem feszítettem túlságosan, nem akartam kockáztatni. Amennyi előnyt összeszedtem Ózdon, azt ott el is engedtem. Benne maradt sok. Inkább a biztonságra törekedtem.
Az autóval minden rendben volt?
Apróságok voltak csak, de azokat mind megoldották a fiúk. Összességében mondhatni, hogy tökéletesen muzsikált.
Vasárnap már teszteltél… Igen, bár nem úgy indult :)
A kollégámnak - aki indul a gyorsasági roncsderbyben, ahol én is sokat versenyeztem – odaadtam a versenyautómat, a bogarat. Meghívtak minket Kecelre és addig fűzögettek, hogy a Superfutamra üljek be az autóba. Nem bántam meg, jó érzés volt ott menni! Nincsenek fák, nincs árok, nincs szikla… Csak a padlógáz! Igazán élvezetes dolog!
![]() Az milyen autó is, még régről emlékszem rá, de arra már nem, hogy milyen motor hajtja.
Ugye az egy VW Bogárnak kinéző csővázas autó, amiben egy V8-as X5 motor van és egy négysebességes Audi A6 tolókerekes váltó. Én nagyon szeretek vele menni, bohóckodni. Most jól esett… De azért nem nevezném tesztnek az ISEUM Rallyera…
![]() Szombathely, murva… Emlékszem, tavaly itt lett kész az autód, itt kezdted az évet. Aztán elég hamar be is fejezted a futamot, nem voltál túlságosan boldog. Jól emlékszel! Valóban nem sok jó emléket hagyott bennünk itt a tavalyi év, de bízom benne, hogy majd most sokkal jobb élményeket ad az autó és a pályák is! És remélem eredményben is jobb lesz.
Az autó rendben van. Megkapta az új első lengőkarokat Gazdag Zolitól. A teszten mentünk vele először. Jó lesz! Tudod, nekem ez a murva inkább a közegem! :) A földes még jobban bejön! :) Próbálunk majd itt is gyorsulni és menni előre.
Ez a hír most jelenik meg 1873. alkalommal
címkék: Latyak, Erdélyi Ágnes
![]() 2017.04.28-30.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |