LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
A széles olasz és a széles orosz
Hasonítanak egymásra! És nem csak abban, hogy Balogh Sándorék építették mindkettőt...
2019-07-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770193186
Napi oldal:
140577
Jelenleg:
955
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_2

Balogh Sándor azt mondta, mutat egy most elkészült autót, amivel a Veszprém Rallye-n fog először indulni. Igazából két szép autót mutatott...

 Sanyi, egy FIAT 131 Abarth-al láttunk Téged versenyezni az elmúlt években. Mikor készült el ez az autó?
2015 Mecsek Rallye-n indultunk vele először.

 a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_5

Mi a múlt?
Volt minden. N-s Zsiguli, A-s Zsiguli, VFTS… Minden, ami az orosz márkához köthető.
Aztán volt egy kisebb szünet, hiszen a 2001-es Semperit Rallye-n elénk ugrott egy fa, amiből aztán kisebb műtétsorozat és kényszerszünet lett. Reszelgették nyolc évig a lábamat, közben család, munka…
Régóta dédelgetett álmom volt ez a 131-es FIAT… megcsináltuk! :)

Mesélj róla!
Szívesen! Igazából ez nem a legelterjedtebb változata, hiszen ez nem műanyag karosszériás és nem 16 szelepes, de attól még ez is ugyanúgy szerethető. Ez Grouppe2-es, két literes, nyolc szelepes, vas kasznis. A motorral eleinte sokat kínlódtunk, de így a végére már betaláltunk a 200 lóerő környékére vele. Mezei Karcsi építi a motorját és nem véletlenül vagyunk a GK Kontakt csarnokában, hiszen nem csak partnerünk Kéri Gábor, amellett a műhelyükben legyártott alkatrészek segítségével sikerült megbízható motort, autót építenünk ebből a 131-esből.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_6

Idén eddig nem mentél.
Igen, mert építettük az új autót, a VFTS-t. Gondolom, nem bántok meg vele senkit, de szerintem Brundza mester egy 131-es FIAT képét nézegette és utána rajzolta meg a VFTS szélesítéseit… :)
Eleve így terveztük, hogy murvára építünk egy autót. Sajnos a Szombathely elmaradt, így most Veszprémben fog debütálni a kocsi.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_7
 
Gyönyörű az autó, én sajnálnám megmutatni neki a Lőteret elsőre…
:) Már évek óta meg van a karosszéria, most készült el és most jött el az idő, hogy bevessük élesben is :) Számolunk vele, hogy egy hét múlva kicsit viseltesebb lesz..

Nagyon szép mind a két autód! Tehát ha jól értem: a VFTS a murva, a FIAT az aszfalt autó?
Majd kiderül, de alapvetően ez a cél.
A FIAT egy olyan autó, amivel, ezzel a specifikációval nem nagyon lehet keresztbe menni. Inkább íven tud nagyon menni. Valószínűleg elsőre a VFTS-el sem fogok tudni látványosan közlekedni, de már nagyon hiányzik az oldalablakon előre nézés. Nagyon jó csúszkálni, ezt azért mindenki megérti :) Ha majd egyszer összeáll, ha azokat a dolgokat még bele tudjuk rakni, amiket gondolok, akkor ez egy jó kis csúszkálós VFTS lesz.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_4

Itt vagyunk Csepelen, a GK Kontakt Kft. impozáns csarnoka mellett. Nem véletlenül. Kívülről jól látszanak a matricák, de ahogy mondtad: belül is sok minden innen származik.
Rengeteg mindent, mit kiagyalok, azok készülnek itt. Először összeveszünk Gáborral, hogy meg lehet e csinálni, de úgyis megcsinálják, mert mindent le tudnak gyártani, és amikor elkészülnek az alkatrészek, akkor azokat beépítjük, nyüstöljük, teszteljük. Amiket gyártottak, azok mind jól működnek. 

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_3

Mondj példákat, mire kell gondolni?
Alsó lengőkarok, lendkerék, alkatrészek a differenciálműben, hátsó kerékagyak, menesztő-tárcsák, kormánymű fedél. Rengeteg apróság, rengeteg minden, ami megkönnyíti, megbízhatóbbá teszi a versenyzésünk.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_8

Akkor most Veszprémben láthatjuk a VFTS-t.
Igen! Az autóval még egy métert sem mentünk murván, de bízom benne, hogy szeretni fogja és mi is szeretni fogjuk.

 a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_10

Ez a hír most jelenik meg 3429. alkalommal
Share |
Csepel, GK Kontakt Kft • egyéb
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k