LCH Tavaszi LADA találkozó
A széles olasz és a széles orosz
Hasonítanak egymásra! És nem csak abban, hogy Balogh Sándorék építették mindkettőt...
2019-07-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684701170
Napi oldal:
40023
Jelenleg:
968
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_2

Balogh Sándor azt mondta, mutat egy most elkészült autót, amivel a Veszprém Rallye-n fog először indulni. Igazából két szép autót mutatott...

 Sanyi, egy FIAT 131 Abarth-al láttunk Téged versenyezni az elmúlt években. Mikor készült el ez az autó?
2015 Mecsek Rallye-n indultunk vele először.

 a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_5

Mi a múlt?
Volt minden. N-s Zsiguli, A-s Zsiguli, VFTS… Minden, ami az orosz márkához köthető.
Aztán volt egy kisebb szünet, hiszen a 2001-es Semperit Rallye-n elénk ugrott egy fa, amiből aztán kisebb műtétsorozat és kényszerszünet lett. Reszelgették nyolc évig a lábamat, közben család, munka…
Régóta dédelgetett álmom volt ez a 131-es FIAT… megcsináltuk! :)

Mesélj róla!
Szívesen! Igazából ez nem a legelterjedtebb változata, hiszen ez nem műanyag karosszériás és nem 16 szelepes, de attól még ez is ugyanúgy szerethető. Ez Grouppe2-es, két literes, nyolc szelepes, vas kasznis. A motorral eleinte sokat kínlódtunk, de így a végére már betaláltunk a 200 lóerő környékére vele. Mezei Karcsi építi a motorját és nem véletlenül vagyunk a GK Kontakt csarnokában, hiszen nem csak partnerünk Kéri Gábor, amellett a műhelyükben legyártott alkatrészek segítségével sikerült megbízható motort, autót építenünk ebből a 131-esből.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_6

Idén eddig nem mentél.
Igen, mert építettük az új autót, a VFTS-t. Gondolom, nem bántok meg vele senkit, de szerintem Brundza mester egy 131-es FIAT képét nézegette és utána rajzolta meg a VFTS szélesítéseit… :)
Eleve így terveztük, hogy murvára építünk egy autót. Sajnos a Szombathely elmaradt, így most Veszprémben fog debütálni a kocsi.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_7
 
Gyönyörű az autó, én sajnálnám megmutatni neki a Lőteret elsőre…
:) Már évek óta meg van a karosszéria, most készült el és most jött el az idő, hogy bevessük élesben is :) Számolunk vele, hogy egy hét múlva kicsit viseltesebb lesz..

Nagyon szép mind a két autód! Tehát ha jól értem: a VFTS a murva, a FIAT az aszfalt autó?
Majd kiderül, de alapvetően ez a cél.
A FIAT egy olyan autó, amivel, ezzel a specifikációval nem nagyon lehet keresztbe menni. Inkább íven tud nagyon menni. Valószínűleg elsőre a VFTS-el sem fogok tudni látványosan közlekedni, de már nagyon hiányzik az oldalablakon előre nézés. Nagyon jó csúszkálni, ezt azért mindenki megérti :) Ha majd egyszer összeáll, ha azokat a dolgokat még bele tudjuk rakni, amiket gondolok, akkor ez egy jó kis csúszkálós VFTS lesz.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_4

Itt vagyunk Csepelen, a GK Kontakt Kft. impozáns csarnoka mellett. Nem véletlenül. Kívülről jól látszanak a matricák, de ahogy mondtad: belül is sok minden innen származik.
Rengeteg mindent, mit kiagyalok, azok készülnek itt. Először összeveszünk Gáborral, hogy meg lehet e csinálni, de úgyis megcsinálják, mert mindent le tudnak gyártani, és amikor elkészülnek az alkatrészek, akkor azokat beépítjük, nyüstöljük, teszteljük. Amiket gyártottak, azok mind jól működnek. 

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_3

Mondj példákat, mire kell gondolni?
Alsó lengőkarok, lendkerék, alkatrészek a differenciálműben, hátsó kerékagyak, menesztő-tárcsák, kormánymű fedél. Rengeteg apróság, rengeteg minden, ami megkönnyíti, megbízhatóbbá teszi a versenyzésünk.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_8

Akkor most Veszprémben láthatjuk a VFTS-t.
Igen! Az autóval még egy métert sem mentünk murván, de bízom benne, hogy szeretni fogja és mi is szeretni fogjuk.

 a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_10

Ez a hír most jelenik meg 3235. alkalommal
Share |
Csepel, GK Kontakt Kft • egyéb
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k