A szépség és a szörnyeteg
Semmi-Kis Tünde és Kőváry Barna
2006-08-31
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
797976488
Napi oldal:
59537
Jelenleg:
809
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 13.futam,
a Japan Rally után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
272
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
269
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
248
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
213
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
166
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
111
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
96
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
94
9. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
70
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
141
2.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
127
3.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
116,5
4. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
98,5
5. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
94,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
51,5
8.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
9. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
48
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
105
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
3. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Matics Mihály
Lada
59
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
55
7. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Tárkányi Sándor
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
34,5
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
28
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
125
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
105
3. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
103
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
91
5. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
6. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
63
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
8. Fenyvesi Péter
Lada 21013
47
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a bajnokság végeredménye
D korcsoport
1. Csukovics István
Lada 21013
87
2. Auszmann Gyula.
Polonez
77
3. Schneer László
Lada 21011
63,5
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
95
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
82
3. Szombathelyi Péter
Lada VFTS
63
F korcsoport
1. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
47
2. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
27
teljes táblázat

Egy fotózásra kaptam meghívást, aminek a képeit a cikk mellett láthatjátok... Gondolom mindenkiben megfogalmazódtak kérdések, hogy mi is ez pontosan, hogy kerül egy ilyen csinos lány a Dacia előfutó autó és Kőváry Barna közelébe...
Itt vannak a válaszok:

Hogy került elő Kőváry Barna és mit is fog csinálni a 39.Allianz Hungária Rallye-n?
Igazából a tavalyi Mikulás Rallye-n óta vagyunk nagyon jó viszonyban a Renault Hungária Kft. alá tartozó Dacia üzletág vezetőjével, Sipka Gábor úrral, aki látta, hogy elég jó csattanója volt a veszprémi történetnek, amikor is Nagy Sanyi barátommal autókáztunk. Utána például majd 3 hónap múlva a Danubius Rádióban egy órát beszélgettek velem és ott a tíz betelefonálóból 9 a Dacia után érdeklődött…
Tehát egy ilyen kis "libakergetés" után is már kicsit összeforrt a nevem a Dákóval.
Amivel, szeretném hamar hozzátenni, hogy nekem a világon semmi bajom nincs. Ha normálisan gondolkozunk, akkor a Trabi után simán lehetne egy lépcsőfok. Akár a Kit-car, akár a pályaautó, akár ha befejeződik a fejlesztése, egy S2000-es kocsi.
Én tökre simán felvállalnám a dácsiázást…

A tavalyi után idén is előfutás?
Már év elején volt róla szó, hogy ha felkérés jön, akkor szívesen bevállalnék egy ilyet.
Mivel a szüleim is pécsiek, illetve a pécsi pályákat nagyon szerettük a Pintérrel, a pécsi éjszakákról nem is beszélve… így abban maradtunk, hogy uccu Mecsek!
Sanyi barátom kihúzta magát ebből a projektből, hisz Ő nem annyira élvezi ezt a dolgot, mint én. Lássuk be, hogy nem is ért hozzá, hiszen elég, ha azt mondom, hogy a Bal2 helyett Bélakettest mondott, vagy a Jobb3 nála Jánoshármasként jött le… Ő azt mondta, hogy neki elég volt a Mikulás Rallye, Ő inkább háttérbe szorulna.
Akkor gondolkoztunk, hogy kivel is menjek…
Természetesen abban a pillanatban szóltam a Pintér Ricsinek, hogy újból haddelhad, rakjuk össze a kis bucinkat és csináljunk valami őrültséget.
De miután a műsorban Ricsi még nem szerepelt és azért itt a fő csapásvonal az, hogy ebből egy egész adásos sztorit csinálunk, belerejtve természetesen a Mecsek Rallye történéseit, a bajnokavatást, egyebet, törni kellett a fejemet, hogy ki az, aki a műsorban már szerepelt, van erre affinitása, nem parázik, el lehet adni a médiában.

És akkor beugrott Tündibaba, aki már majd két és fél éve folyamatosan visszatérő vendég az adásban, akár motor, akár autótesztelés kapcsán. Őt még a PIRELLI-s háziasszony múltjából ismerem és a barátságunk majd 5 évre tekint vissza.
Mielőtt bárki megkérdezné: soha semmi közünk nem volt egymáshoz. Teljes mértékig barátság és cimboraság van! Én nagyon sokat köszönhetek Tündének, hiszen mindig korrekten dolgozott velünk, soha nem kérkedett a szépségkirálynői mivoltjával, néha még Ő fizetett a saját mocijába, hogy le tudjon jönni forgatni.
Hozzáteszem, a VIASAT is nagyon örült ennek, hogy Őt vinném magammal.
Így alakult ki ez a páros, Tündének fogalma sincs a navigálásról.

Amikor szóltam neki, azt mondta: miért ne, biztosan jó buli. Bennem bízik annyira, hogy nem halunk meg, nem törjük össze magunkat.
Innen indult ki ez az egész.
Természetesen nem itthon lennénk, ha nem lennének már most rosszakarók, variálók. Remélem, hogy mindenféle karcolás nélkül célba visszük a Dákót.

Tehát akkor Kőváry Barna - Semmi-Kis Tünde és a Dacia Logan az egyik előfutó?
Így van!
Voltak olyan felvetések, hogy a Rallye2 előtt kellene mennünk, de ezt azért nem tudjuk, mert akkor nem tudunk forgatni az elejével, hiszen például a szervizparkja sem egy helyen van a két mezőnynek. Mert ugye az egy dolog, hogy forgatjuk a dácsiázást, felvételeket készítünk Tündi hosszú combjairól, de magáról a Mecsek Rallyeról is anyagot csinálunk, ahol ugye bajnokavatás és hasonló érdekességek várhatóak.

Folytatás?
Hála Istennek az a számítógépes támogató, aki az elmúlt két évben mellettem áll, továbbra is kitart mellettem, és nagyon úgy néz ki, hogy jövőre támadhatunk.
Ha úgy adódna, hogy Dacia-val, az sem lenne baj…
Ez még nem biztos, de valami igen: elöl biztosan lesz féltengely, hátul valószínűleg nem, viszont lesz hátul vízbefecskendező…

 

Semmi-Kis Tündével beszélgettem, aki azon túl, hogy gyönyörű, elragadóan aranyos és közvetlen:

Tünde, idén már fotóztalak egyszer, még Máriapócson, ahol Erdős Csaba mellett egy Streetfighter bemutatót tartottatok… Ezek szerint a benzingőz nem áll távol Tőled…
Kilenc éves korom óta vezetek autót és 14 éves koromban tanultam meg motort vezetni.
Mind a kettő nagy szenvedélyem…
Talán a motorok kicsit közelebb állnak hozzám, hiszen több lehetőségem volt korábban motort vezetni, de most már egyre többet megyek autóval is.
Az auto-motor sportnak évek óta a közelében vagyok, hiszen 3-4 éve én voltam a Pirelli háziasszonya.

Hogy talált meg ez a Kőváry gyerek?
Pont a Pirellin keresztül találkoztunk, hiszen jól emlékszünk, hogy az utolsó Trabis évében már sárga autóval ment, intenzív Pirelli támogatással.
Aztán mikor jött neki a TV műsor, elhívott tesztelgetni, eleinte mint vendég motortesztelő. Jó barátok voltunk végig (csak barátok!)
Aztán jött a telefon: menjek navigálni előfutóként. Erre én repesve mondtam igent!

Azt mondta Barna, hogy még sosem navigáltál…
Ez így van.
Az első kérdésem erre is vonatkozott a felkérés után azonnal: szerinted alkalmas vagyok erre?
Barna felvázolta nagy vonalakban, hogy mi is ez a történet és megnyugtatott, hogy csak az első fa kikerülésénél kell megmondanom a helyes irányt, utána már eltalál…

Jó páros lesztek, hiszen Te nagyon látványos jelenség vagy, a Barna pedig tud látványosan autózni…
Szerintem amint megálltok, azonnal húzd le az ablakot az oldaladon és biztos vagyok benne, hogy rengeteg fotó fog készülni Rólad, Rólatok…

Apropó fotózás… Ebben dolgozol manapság?
Alapvetően a modellkedés tölti ki az időm nagy részét.
Emellett természetesen tanulok is, ha minden igaz akkor felvettek és elkezdem a jogi tanulmányaimat.
Hogy a benzin se hiányozzon, nemrég kezdtem el a kontrollált egykerekezést tanulni Erdős Csabától. Azt gondolom, kevés női streetfighter van, szeretném ha ebben a sportban sikereket tudnék elérni. Ebbe próbálom magam mélyen beleásni.
Szeretnék az első magyar női streetfighter bajnoknő lenni. De ez még odébb van, sok év és rengeteg gyakorlás.

Először leszel jogi doktor, mint bajnoknő?
Hamarabb szeretnék bajnok lenni…

Mind a kettőhöz sok sikert kívánok és azt gondolom nagy szeretettel fognak várni Benneteket a szurkolók a pálya mellett.
Nagyon szépen köszönöm, ott találkozunk!

 

Ez a hír most jelenik meg 3462. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 05 0607

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k