A szépség és a szörnyeteg
Semmi-Kis Tünde és Kőváry Barna
2006-08-31
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
765566070
Napi oldal:
14961
Jelenleg:
1077
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 2.futam, a Rally Hungary után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
44
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
37
3. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
4. R.Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
31
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
6. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
7. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
8. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
19
9. Német Gábor
SKODA Fabia RS Rally2
17
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Egy fotózásra kaptam meghívást, aminek a képeit a cikk mellett láthatjátok... Gondolom mindenkiben megfogalmazódtak kérdések, hogy mi is ez pontosan, hogy kerül egy ilyen csinos lány a Dacia előfutó autó és Kőváry Barna közelébe...
Itt vannak a válaszok:

Hogy került elő Kőváry Barna és mit is fog csinálni a 39.Allianz Hungária Rallye-n?
Igazából a tavalyi Mikulás Rallye-n óta vagyunk nagyon jó viszonyban a Renault Hungária Kft. alá tartozó Dacia üzletág vezetőjével, Sipka Gábor úrral, aki látta, hogy elég jó csattanója volt a veszprémi történetnek, amikor is Nagy Sanyi barátommal autókáztunk. Utána például majd 3 hónap múlva a Danubius Rádióban egy órát beszélgettek velem és ott a tíz betelefonálóból 9 a Dacia után érdeklődött…
Tehát egy ilyen kis "libakergetés" után is már kicsit összeforrt a nevem a Dákóval.
Amivel, szeretném hamar hozzátenni, hogy nekem a világon semmi bajom nincs. Ha normálisan gondolkozunk, akkor a Trabi után simán lehetne egy lépcsőfok. Akár a Kit-car, akár a pályaautó, akár ha befejeződik a fejlesztése, egy S2000-es kocsi.
Én tökre simán felvállalnám a dácsiázást…

A tavalyi után idén is előfutás?
Már év elején volt róla szó, hogy ha felkérés jön, akkor szívesen bevállalnék egy ilyet.
Mivel a szüleim is pécsiek, illetve a pécsi pályákat nagyon szerettük a Pintérrel, a pécsi éjszakákról nem is beszélve… így abban maradtunk, hogy uccu Mecsek!
Sanyi barátom kihúzta magát ebből a projektből, hisz Ő nem annyira élvezi ezt a dolgot, mint én. Lássuk be, hogy nem is ért hozzá, hiszen elég, ha azt mondom, hogy a Bal2 helyett Bélakettest mondott, vagy a Jobb3 nála Jánoshármasként jött le… Ő azt mondta, hogy neki elég volt a Mikulás Rallye, Ő inkább háttérbe szorulna.
Akkor gondolkoztunk, hogy kivel is menjek…
Természetesen abban a pillanatban szóltam a Pintér Ricsinek, hogy újból haddelhad, rakjuk össze a kis bucinkat és csináljunk valami őrültséget.
De miután a műsorban Ricsi még nem szerepelt és azért itt a fő csapásvonal az, hogy ebből egy egész adásos sztorit csinálunk, belerejtve természetesen a Mecsek Rallye történéseit, a bajnokavatást, egyebet, törni kellett a fejemet, hogy ki az, aki a műsorban már szerepelt, van erre affinitása, nem parázik, el lehet adni a médiában.

És akkor beugrott Tündibaba, aki már majd két és fél éve folyamatosan visszatérő vendég az adásban, akár motor, akár autótesztelés kapcsán. Őt még a PIRELLI-s háziasszony múltjából ismerem és a barátságunk majd 5 évre tekint vissza.
Mielőtt bárki megkérdezné: soha semmi közünk nem volt egymáshoz. Teljes mértékig barátság és cimboraság van! Én nagyon sokat köszönhetek Tündének, hiszen mindig korrekten dolgozott velünk, soha nem kérkedett a szépségkirálynői mivoltjával, néha még Ő fizetett a saját mocijába, hogy le tudjon jönni forgatni.
Hozzáteszem, a VIASAT is nagyon örült ennek, hogy Őt vinném magammal.
Így alakult ki ez a páros, Tündének fogalma sincs a navigálásról.

Amikor szóltam neki, azt mondta: miért ne, biztosan jó buli. Bennem bízik annyira, hogy nem halunk meg, nem törjük össze magunkat.
Innen indult ki ez az egész.
Természetesen nem itthon lennénk, ha nem lennének már most rosszakarók, variálók. Remélem, hogy mindenféle karcolás nélkül célba visszük a Dákót.

Tehát akkor Kőváry Barna - Semmi-Kis Tünde és a Dacia Logan az egyik előfutó?
Így van!
Voltak olyan felvetések, hogy a Rallye2 előtt kellene mennünk, de ezt azért nem tudjuk, mert akkor nem tudunk forgatni az elejével, hiszen például a szervizparkja sem egy helyen van a két mezőnynek. Mert ugye az egy dolog, hogy forgatjuk a dácsiázást, felvételeket készítünk Tündi hosszú combjairól, de magáról a Mecsek Rallyeról is anyagot csinálunk, ahol ugye bajnokavatás és hasonló érdekességek várhatóak.

Folytatás?
Hála Istennek az a számítógépes támogató, aki az elmúlt két évben mellettem áll, továbbra is kitart mellettem, és nagyon úgy néz ki, hogy jövőre támadhatunk.
Ha úgy adódna, hogy Dacia-val, az sem lenne baj…
Ez még nem biztos, de valami igen: elöl biztosan lesz féltengely, hátul valószínűleg nem, viszont lesz hátul vízbefecskendező…

 

Semmi-Kis Tündével beszélgettem, aki azon túl, hogy gyönyörű, elragadóan aranyos és közvetlen:

Tünde, idén már fotóztalak egyszer, még Máriapócson, ahol Erdős Csaba mellett egy Streetfighter bemutatót tartottatok… Ezek szerint a benzingőz nem áll távol Tőled…
Kilenc éves korom óta vezetek autót és 14 éves koromban tanultam meg motort vezetni.
Mind a kettő nagy szenvedélyem…
Talán a motorok kicsit közelebb állnak hozzám, hiszen több lehetőségem volt korábban motort vezetni, de most már egyre többet megyek autóval is.
Az auto-motor sportnak évek óta a közelében vagyok, hiszen 3-4 éve én voltam a Pirelli háziasszonya.

Hogy talált meg ez a Kőváry gyerek?
Pont a Pirellin keresztül találkoztunk, hiszen jól emlékszünk, hogy az utolsó Trabis évében már sárga autóval ment, intenzív Pirelli támogatással.
Aztán mikor jött neki a TV műsor, elhívott tesztelgetni, eleinte mint vendég motortesztelő. Jó barátok voltunk végig (csak barátok!)
Aztán jött a telefon: menjek navigálni előfutóként. Erre én repesve mondtam igent!

Azt mondta Barna, hogy még sosem navigáltál…
Ez így van.
Az első kérdésem erre is vonatkozott a felkérés után azonnal: szerinted alkalmas vagyok erre?
Barna felvázolta nagy vonalakban, hogy mi is ez a történet és megnyugtatott, hogy csak az első fa kikerülésénél kell megmondanom a helyes irányt, utána már eltalál…

Jó páros lesztek, hiszen Te nagyon látványos jelenség vagy, a Barna pedig tud látványosan autózni…
Szerintem amint megálltok, azonnal húzd le az ablakot az oldaladon és biztos vagyok benne, hogy rengeteg fotó fog készülni Rólad, Rólatok…

Apropó fotózás… Ebben dolgozol manapság?
Alapvetően a modellkedés tölti ki az időm nagy részét.
Emellett természetesen tanulok is, ha minden igaz akkor felvettek és elkezdem a jogi tanulmányaimat.
Hogy a benzin se hiányozzon, nemrég kezdtem el a kontrollált egykerekezést tanulni Erdős Csabától. Azt gondolom, kevés női streetfighter van, szeretném ha ebben a sportban sikereket tudnék elérni. Ebbe próbálom magam mélyen beleásni.
Szeretnék az első magyar női streetfighter bajnoknő lenni. De ez még odébb van, sok év és rengeteg gyakorlás.

Először leszel jogi doktor, mint bajnoknő?
Hamarabb szeretnék bajnok lenni…

Mind a kettőhöz sok sikert kívánok és azt gondolom nagy szeretettel fognak várni Benneteket a szurkolók a pálya mellett.
Nagyon szépen köszönöm, ott találkozunk!

 

Ez a hír most jelenik meg 3437. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718
192021 22 232425
262728 29303101
020304 05060708

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k