LCH Tavaszi LADA találkozó
A szezonnyitó előtt mondták
A teszt utáni, a verseny előtti gyorsinterjúk
2012-05-12
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
685135880
Napi oldal:
100033
Jelenleg:
1135
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A_szezonnyito_elott_mondtak_1

Bútor Robi: "Túl vagyunk az első murvás teszten is, elégedett vagyok, aránylag gyorsan összebarátkoztam ezen a talajon is a kocsival, de itt is szükség volt 40-50 km-re, hogy kellő bátorsággal vezessek. Ahogy javult a hajtás és a futómű, úgy jött meg a magabiztosságom, és tudtam egyre gyorsabb tempót diktálni. Jól vezethető murván is, de talán aszfalton kicsit könnyebben tudtam jól menni vele. Nagyon nehéz az érzések alapján eldönteni, hogy ez jó lesz-e így, mindig a versenyen mért időeredmény a mérvadó. A szombathelyi pályák sosem tartoztak az erősségeim közé, biztos vagyok benne, hogy nem itt fogjuk elérni az idei év legjobb eredményét, de megpróbálok nagyon precízen, pontosan, biztonságosan menni. Mindenképp szükség lesz még időre ahhoz, hogy én ezzel olyan gyorsan tudjak menni, ahogy szeretnék, nem akarok irreális elvárásokat támasztani magammal szemben sem, de Imivel a jobb oldalamon, és a TBR Racing csapattal a hátam mögött szeretnék egy igazán koncentrált, felszabadult, de kemény versenyzést produkálni, amilyenben tavaly csak Egerben volt részem. A legfontosabb, hogy még jobban önmagamat adjam, és lazán menjek!"

Bujdos Mki: "A verseny előtti teszten állítottunk a futóművön, reméljük a beállítások jól sikerültek. Az időjárás nagyon megkeverheti a lapokat, hogy hogyan legyen, milyen gumival menjünk, és még mindig nem tudjuk, hogy eső lesz, vagy száraz idő. Jobban örülnék, ha nem esne, de majd ahhoz alkalmazkodunk, ami lesz. Továbbra is tetszik az autó, talán a nagyon tempós, ötödikes kanyarokban lehetne több bátorság, hogy elvállaljuk őket, de reméljük, hogy a verseny alatt majd megjön ez is. Várjuk a nézőket és minden versenyzőtársunknak sok szerencsét, és sok sikert kívánunk!"

Elek István: "Ennek az évnek is úgy kezdtünk neki, hogy akármi történik is, mi versenyezni fogunk. A dolgok nem úgy alakultak, ahogyan terveztük, így aztán Ramón egy másik utat választott, úgymond magamra maradtam, de valahogy megoldom ezt is. Ameddig a takaró ér, addig nyújtózkodtunk, de az biztos, hogy amit lehet, azt kihozzuk magunkból és a versenyből. A pályák a szokásosak, legfeljebb máshogy hívják őket, vagy fordított az irány. Ha murva van, akkor nincs probléma, csak mehessünk már! Bízom az autóban, hogy jól fog üzemelni, a korábbi váltóproblémát pedig sikerült kiküszöbölnünk, így az már a múlté. Ha az autó is úgy akarja - és miért ne akarná úgy -, akkor jó eredményt fogunk vele elérni. Tegnap programozták, nekem tetszett az eredmény, amit kihoztak belőle. Lehet, hogy nem ez a legszebb autó a mezőnyben, de megpróbálok vele gyorsan menni... és ha lehet a leggyorsabban! A cél az, hogy a saját tudásomnak megfelelően vezessek, és ha én pszichésen rendben vagyok, akkor bármi lehet! Az időjárás szerintem meg fogja viccelni a versenyzőket, ugyanúgy, mint tavaly... amikor én is belecsúsztam ebbe a csoportba, és annyit kaptam, mint amennyit adnom kellett volna a többieknek. Az idén újra női navigátorom van, Földi Niki diktálja az itinert, és remélem vele is olyan szerencsés leszek, mint anno Marcsival voltam. Mert azt ugye tudjuk, hogy az autósporthoz nem elég a jó technika, a jó pilóta, a jó csapat, szerencse is kell! Minden versenyzőnek jó versenyzést kívánok, érezze jól magát, mert a murva mindig egy jó buli!"

Herczig Norbi: "Két héttel ezelőtt teljesítettük a nagy tesztet, most pedig a verseny előttin is túl vagyunk már. Két-három dolgot még kipróbáltunk, úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt, felfokozott izgalommal várjuk a versenyt! Az autó nagyon jó, a csapat nagyon profi. A pályák? Tetszenek, mindegyikben van olyan, ami tetszik és olyan is persze, ami kevésbé. Egyetlen egy olyan van, ami nem nyerte el a tetszésemet, ez pedig a söptei gyorsasági szakasz, a többivel nincs hiba. Ez most a feladat, mindemellett pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen idő lesz… én készülök az esőre! Az elmúlt években nagyon bejött, túl azon, hogy tavaly feldőltem... Igorral is sikerült összeszoknunk. Volt is vele kapcsolatban egy kisebb "de ja vu" érzésem, beültünk, feldiktáltam, visszamondta, és olyan érzés volt, mintha nem először csináltuk volna ezt közösen. Nagyon kíváncsi leszek, hogy nyomás alatt, a verseny közben ez hogyan fog működni."

Kazár Miki: "Nagyon sokat készültünk erre a futamra, tavaly itt szereztem meg az első abszolút győzelmemet, és mivel az  idei évben már nem N csoportban megyünk, így mi már csak az abszolút eredményre tudunk koncentrálni. Nagyon tetszenek a pályák, jó kis verseny következik. Nagyon jó a hangulat a csapatban, Ramónnal is jól tudunk együttműködni. Nem szeretném, ha az időjárás döntené el a verseny végeredményét, én száraz pályákat remélek, már csak azért is, mert akkor biztos, hogy több néző lesz a pályák szélén. Mi nagyon szeretjük ezt a versenyt, és már nagyon várjuk a holnapi rajtot, hogy újra bizonyíthassunk, remélhetőleg ezt jó időjárási körülmények közepette és nagyon sok szurkoló előtt tehetjük!"

Matics Misi: "Hogyan is mondjam? A nem túl jól szervezett teszt miatt csak keveset tudtunk menni, és arra is elég sokat kellett várni. Nem sikerült rugalmasan menni, olyan sokára jutottunk vissza a tesztpályára, hogy már akkor arra sem nagyon emlékeztem, hogy mi volt az előző körben, nem igazán tudtam viszonyítani, hogy hogyan is állunk. Nekünk ez volt a murvás "próbálgatásunk", arra azért jó volt, hogy megmozgattuk magunkat, és szerencsére az autó most is hibátlanul működött. A versenyre pedig száraz időt szeretnék, 15 fokkal és jó nagy széllel."

Pethő István: "A mai napon mi is teszteltünk, de sajnos elég nyögvenyelősre sikerült, nagyon sokat kellett várni, konkrétan háromszor tudtam felmenni a pályára. Sok tesztelési lehetőséget nem adott ez így, kipróbáltuk a DMACK-ot, beállítottuk az autót. Szimpatikus minden, az autó is, a gumi is, de még mindig azt mondom, hogy esőt várok. Remélem, ez a kérésem meghallgattatik!"

Varga Attila: "Jó érzéseink vannak, az autó jó, most olyan látványosra állítottuk. Annak érdekében, hogy kicsit jobb legyen a hajtás, ne csak kapirgáljon az eleje, meg kell emelni a fenekét, és mivel ennek a hátulja merevhidas (nincs állítgatható futóműve) automatikusan az a következménye, hogy úszik mindenhol keresztben. Látványos, és baromi élvezetes vele versenyezni! Nem mondom, hogy az eredmény másodlagos... de inkább harmadlagos. :-) Első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a "remélem azért valahová be is érünk". Az időjárást tekintve kissé "de ja vu" érzésem van, hiszen volt már olyan versenyünk, ahol verőfényes napsütés, baromi jó idő volt, szombat délután 3-kor indult a verseny, majd negyed 4-kor pillanatokon belül megjelentek a vakító nap előtt a felhők és utána végig esett az eső. Valami ilyesmire számítunk, de szerintem holnap még nem annyira, inkább vasárnap lesz ez jellemző. De egyébként teljesen mindegy! Ha esik, mindenkinek esik!"

 

Ez a hír most jelenik meg 3377. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k