A szezonnyitó előtt mondták
A teszt utáni, a verseny előtti gyorsinterjúk
2012-05-12
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
550312671
Napi oldal:
20738
Jelenleg:
1088
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
654
2.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
638
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
514
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
457
5. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
428
6. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
416
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
399
8. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
366
9. Somogyi Máté
Volkswagen Golf GTi R5
282
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a bajnokság végeredménye
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
122
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
114
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
105
4.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
87
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
80
6. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
52
7. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
44
8. Dani Sordo
Hyundai i20 Coupe WRC
42
9. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
25
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat

A_szezonnyito_elott_mondtak_1

Bútor Robi: "Túl vagyunk az első murvás teszten is, elégedett vagyok, aránylag gyorsan összebarátkoztam ezen a talajon is a kocsival, de itt is szükség volt 40-50 km-re, hogy kellő bátorsággal vezessek. Ahogy javult a hajtás és a futómű, úgy jött meg a magabiztosságom, és tudtam egyre gyorsabb tempót diktálni. Jól vezethető murván is, de talán aszfalton kicsit könnyebben tudtam jól menni vele. Nagyon nehéz az érzések alapján eldönteni, hogy ez jó lesz-e így, mindig a versenyen mért időeredmény a mérvadó. A szombathelyi pályák sosem tartoztak az erősségeim közé, biztos vagyok benne, hogy nem itt fogjuk elérni az idei év legjobb eredményét, de megpróbálok nagyon precízen, pontosan, biztonságosan menni. Mindenképp szükség lesz még időre ahhoz, hogy én ezzel olyan gyorsan tudjak menni, ahogy szeretnék, nem akarok irreális elvárásokat támasztani magammal szemben sem, de Imivel a jobb oldalamon, és a TBR Racing csapattal a hátam mögött szeretnék egy igazán koncentrált, felszabadult, de kemény versenyzést produkálni, amilyenben tavaly csak Egerben volt részem. A legfontosabb, hogy még jobban önmagamat adjam, és lazán menjek!"

Bujdos Mki: "A verseny előtti teszten állítottunk a futóművön, reméljük a beállítások jól sikerültek. Az időjárás nagyon megkeverheti a lapokat, hogy hogyan legyen, milyen gumival menjünk, és még mindig nem tudjuk, hogy eső lesz, vagy száraz idő. Jobban örülnék, ha nem esne, de majd ahhoz alkalmazkodunk, ami lesz. Továbbra is tetszik az autó, talán a nagyon tempós, ötödikes kanyarokban lehetne több bátorság, hogy elvállaljuk őket, de reméljük, hogy a verseny alatt majd megjön ez is. Várjuk a nézőket és minden versenyzőtársunknak sok szerencsét, és sok sikert kívánunk!"

Elek István: "Ennek az évnek is úgy kezdtünk neki, hogy akármi történik is, mi versenyezni fogunk. A dolgok nem úgy alakultak, ahogyan terveztük, így aztán Ramón egy másik utat választott, úgymond magamra maradtam, de valahogy megoldom ezt is. Ameddig a takaró ér, addig nyújtózkodtunk, de az biztos, hogy amit lehet, azt kihozzuk magunkból és a versenyből. A pályák a szokásosak, legfeljebb máshogy hívják őket, vagy fordított az irány. Ha murva van, akkor nincs probléma, csak mehessünk már! Bízom az autóban, hogy jól fog üzemelni, a korábbi váltóproblémát pedig sikerült kiküszöbölnünk, így az már a múlté. Ha az autó is úgy akarja - és miért ne akarná úgy -, akkor jó eredményt fogunk vele elérni. Tegnap programozták, nekem tetszett az eredmény, amit kihoztak belőle. Lehet, hogy nem ez a legszebb autó a mezőnyben, de megpróbálok vele gyorsan menni... és ha lehet a leggyorsabban! A cél az, hogy a saját tudásomnak megfelelően vezessek, és ha én pszichésen rendben vagyok, akkor bármi lehet! Az időjárás szerintem meg fogja viccelni a versenyzőket, ugyanúgy, mint tavaly... amikor én is belecsúsztam ebbe a csoportba, és annyit kaptam, mint amennyit adnom kellett volna a többieknek. Az idén újra női navigátorom van, Földi Niki diktálja az itinert, és remélem vele is olyan szerencsés leszek, mint anno Marcsival voltam. Mert azt ugye tudjuk, hogy az autósporthoz nem elég a jó technika, a jó pilóta, a jó csapat, szerencse is kell! Minden versenyzőnek jó versenyzést kívánok, érezze jól magát, mert a murva mindig egy jó buli!"

Herczig Norbi: "Két héttel ezelőtt teljesítettük a nagy tesztet, most pedig a verseny előttin is túl vagyunk már. Két-három dolgot még kipróbáltunk, úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt, felfokozott izgalommal várjuk a versenyt! Az autó nagyon jó, a csapat nagyon profi. A pályák? Tetszenek, mindegyikben van olyan, ami tetszik és olyan is persze, ami kevésbé. Egyetlen egy olyan van, ami nem nyerte el a tetszésemet, ez pedig a söptei gyorsasági szakasz, a többivel nincs hiba. Ez most a feladat, mindemellett pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen idő lesz… én készülök az esőre! Az elmúlt években nagyon bejött, túl azon, hogy tavaly feldőltem... Igorral is sikerült összeszoknunk. Volt is vele kapcsolatban egy kisebb "de ja vu" érzésem, beültünk, feldiktáltam, visszamondta, és olyan érzés volt, mintha nem először csináltuk volna ezt közösen. Nagyon kíváncsi leszek, hogy nyomás alatt, a verseny közben ez hogyan fog működni."

Kazár Miki: "Nagyon sokat készültünk erre a futamra, tavaly itt szereztem meg az első abszolút győzelmemet, és mivel az  idei évben már nem N csoportban megyünk, így mi már csak az abszolút eredményre tudunk koncentrálni. Nagyon tetszenek a pályák, jó kis verseny következik. Nagyon jó a hangulat a csapatban, Ramónnal is jól tudunk együttműködni. Nem szeretném, ha az időjárás döntené el a verseny végeredményét, én száraz pályákat remélek, már csak azért is, mert akkor biztos, hogy több néző lesz a pályák szélén. Mi nagyon szeretjük ezt a versenyt, és már nagyon várjuk a holnapi rajtot, hogy újra bizonyíthassunk, remélhetőleg ezt jó időjárási körülmények közepette és nagyon sok szurkoló előtt tehetjük!"

Matics Misi: "Hogyan is mondjam? A nem túl jól szervezett teszt miatt csak keveset tudtunk menni, és arra is elég sokat kellett várni. Nem sikerült rugalmasan menni, olyan sokára jutottunk vissza a tesztpályára, hogy már akkor arra sem nagyon emlékeztem, hogy mi volt az előző körben, nem igazán tudtam viszonyítani, hogy hogyan is állunk. Nekünk ez volt a murvás "próbálgatásunk", arra azért jó volt, hogy megmozgattuk magunkat, és szerencsére az autó most is hibátlanul működött. A versenyre pedig száraz időt szeretnék, 15 fokkal és jó nagy széllel."

Pethő István: "A mai napon mi is teszteltünk, de sajnos elég nyögvenyelősre sikerült, nagyon sokat kellett várni, konkrétan háromszor tudtam felmenni a pályára. Sok tesztelési lehetőséget nem adott ez így, kipróbáltuk a DMACK-ot, beállítottuk az autót. Szimpatikus minden, az autó is, a gumi is, de még mindig azt mondom, hogy esőt várok. Remélem, ez a kérésem meghallgattatik!"

Varga Attila: "Jó érzéseink vannak, az autó jó, most olyan látványosra állítottuk. Annak érdekében, hogy kicsit jobb legyen a hajtás, ne csak kapirgáljon az eleje, meg kell emelni a fenekét, és mivel ennek a hátulja merevhidas (nincs állítgatható futóműve) automatikusan az a következménye, hogy úszik mindenhol keresztben. Látványos, és baromi élvezetes vele versenyezni! Nem mondom, hogy az eredmény másodlagos... de inkább harmadlagos. :-) Első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a "remélem azért valahová be is érünk". Az időjárást tekintve kissé "de ja vu" érzésem van, hiszen volt már olyan versenyünk, ahol verőfényes napsütés, baromi jó idő volt, szombat délután 3-kor indult a verseny, majd negyed 4-kor pillanatokon belül megjelentek a vakító nap előtt a felhők és utána végig esett az eső. Valami ilyesmire számítunk, de szerintem holnap még nem annyira, inkább vasárnap lesz ez jellemző. De egyébként teljesen mindegy! Ha esik, mindenkinek esik!"

 

Ez a hír most jelenik meg 3080. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1516 17 18 192021
2223 24 25 262728
0102 03 04 050607
0809 10 11 12 1314
15 16 17 18 192021
2021.02.26-03.01.

részletes infóink


2021.02.26-28.

részletes infóink


2021.02.28.

részletes infóink


2021.03.13-14.

részletes infóink


2021.03.26-27.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k