KZ INVEST KUPA - 2024.jĂşnius 23. - DAKAR RING
A szezonnyitó előtt mondták
A teszt utáni, a verseny előtti gyorsinterjúk
2012-05-12
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
699262269
Napi oldal:
58416
Jelenleg:
2549
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A_szezonnyito_elott_mondtak_1

Bútor Robi: "Túl vagyunk az első murvás teszten is, elégedett vagyok, aránylag gyorsan összebarátkoztam ezen a talajon is a kocsival, de itt is szükség volt 40-50 km-re, hogy kellő bátorsággal vezessek. Ahogy javult a hajtás és a futómű, úgy jött meg a magabiztosságom, és tudtam egyre gyorsabb tempót diktálni. Jól vezethető murván is, de talán aszfalton kicsit könnyebben tudtam jól menni vele. Nagyon nehéz az érzések alapján eldönteni, hogy ez jó lesz-e így, mindig a versenyen mért időeredmény a mérvadó. A szombathelyi pályák sosem tartoztak az erősségeim közé, biztos vagyok benne, hogy nem itt fogjuk elérni az idei év legjobb eredményét, de megpróbálok nagyon precízen, pontosan, biztonságosan menni. Mindenképp szükség lesz még időre ahhoz, hogy én ezzel olyan gyorsan tudjak menni, ahogy szeretnék, nem akarok irreális elvárásokat támasztani magammal szemben sem, de Imivel a jobb oldalamon, és a TBR Racing csapattal a hátam mögött szeretnék egy igazán koncentrált, felszabadult, de kemény versenyzést produkálni, amilyenben tavaly csak Egerben volt részem. A legfontosabb, hogy még jobban önmagamat adjam, és lazán menjek!"

Bujdos Mki: "A verseny előtti teszten állítottunk a futóművön, reméljük a beállítások jól sikerültek. Az időjárás nagyon megkeverheti a lapokat, hogy hogyan legyen, milyen gumival menjünk, és még mindig nem tudjuk, hogy eső lesz, vagy száraz idő. Jobban örülnék, ha nem esne, de majd ahhoz alkalmazkodunk, ami lesz. Továbbra is tetszik az autó, talán a nagyon tempós, ötödikes kanyarokban lehetne több bátorság, hogy elvállaljuk őket, de reméljük, hogy a verseny alatt majd megjön ez is. Várjuk a nézőket és minden versenyzőtársunknak sok szerencsét, és sok sikert kívánunk!"

Elek István: "Ennek az évnek is úgy kezdtünk neki, hogy akármi történik is, mi versenyezni fogunk. A dolgok nem úgy alakultak, ahogyan terveztük, így aztán Ramón egy másik utat választott, úgymond magamra maradtam, de valahogy megoldom ezt is. Ameddig a takaró ér, addig nyújtózkodtunk, de az biztos, hogy amit lehet, azt kihozzuk magunkból és a versenyből. A pályák a szokásosak, legfeljebb máshogy hívják őket, vagy fordított az irány. Ha murva van, akkor nincs probléma, csak mehessünk már! Bízom az autóban, hogy jól fog üzemelni, a korábbi váltóproblémát pedig sikerült kiküszöbölnünk, így az már a múlté. Ha az autó is úgy akarja - és miért ne akarná úgy -, akkor jó eredményt fogunk vele elérni. Tegnap programozták, nekem tetszett az eredmény, amit kihoztak belőle. Lehet, hogy nem ez a legszebb autó a mezőnyben, de megpróbálok vele gyorsan menni... és ha lehet a leggyorsabban! A cél az, hogy a saját tudásomnak megfelelően vezessek, és ha én pszichésen rendben vagyok, akkor bármi lehet! Az időjárás szerintem meg fogja viccelni a versenyzőket, ugyanúgy, mint tavaly... amikor én is belecsúsztam ebbe a csoportba, és annyit kaptam, mint amennyit adnom kellett volna a többieknek. Az idén újra női navigátorom van, Földi Niki diktálja az itinert, és remélem vele is olyan szerencsés leszek, mint anno Marcsival voltam. Mert azt ugye tudjuk, hogy az autósporthoz nem elég a jó technika, a jó pilóta, a jó csapat, szerencse is kell! Minden versenyzőnek jó versenyzést kívánok, érezze jól magát, mert a murva mindig egy jó buli!"

Herczig Norbi: "Két héttel ezelőtt teljesítettük a nagy tesztet, most pedig a verseny előttin is túl vagyunk már. Két-három dolgot még kipróbáltunk, úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt, felfokozott izgalommal várjuk a versenyt! Az autó nagyon jó, a csapat nagyon profi. A pályák? Tetszenek, mindegyikben van olyan, ami tetszik és olyan is persze, ami kevésbé. Egyetlen egy olyan van, ami nem nyerte el a tetszésemet, ez pedig a söptei gyorsasági szakasz, a többivel nincs hiba. Ez most a feladat, mindemellett pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen idő lesz… én készülök az esőre! Az elmúlt években nagyon bejött, túl azon, hogy tavaly feldőltem... Igorral is sikerült összeszoknunk. Volt is vele kapcsolatban egy kisebb "de ja vu" érzésem, beültünk, feldiktáltam, visszamondta, és olyan érzés volt, mintha nem először csináltuk volna ezt közösen. Nagyon kíváncsi leszek, hogy nyomás alatt, a verseny közben ez hogyan fog működni."

Kazár Miki: "Nagyon sokat készültünk erre a futamra, tavaly itt szereztem meg az első abszolút győzelmemet, és mivel az  idei évben már nem N csoportban megyünk, így mi már csak az abszolút eredményre tudunk koncentrálni. Nagyon tetszenek a pályák, jó kis verseny következik. Nagyon jó a hangulat a csapatban, Ramónnal is jól tudunk együttműködni. Nem szeretném, ha az időjárás döntené el a verseny végeredményét, én száraz pályákat remélek, már csak azért is, mert akkor biztos, hogy több néző lesz a pályák szélén. Mi nagyon szeretjük ezt a versenyt, és már nagyon várjuk a holnapi rajtot, hogy újra bizonyíthassunk, remélhetőleg ezt jó időjárási körülmények közepette és nagyon sok szurkoló előtt tehetjük!"

Matics Misi: "Hogyan is mondjam? A nem túl jól szervezett teszt miatt csak keveset tudtunk menni, és arra is elég sokat kellett várni. Nem sikerült rugalmasan menni, olyan sokára jutottunk vissza a tesztpályára, hogy már akkor arra sem nagyon emlékeztem, hogy mi volt az előző körben, nem igazán tudtam viszonyítani, hogy hogyan is állunk. Nekünk ez volt a murvás "próbálgatásunk", arra azért jó volt, hogy megmozgattuk magunkat, és szerencsére az autó most is hibátlanul működött. A versenyre pedig száraz időt szeretnék, 15 fokkal és jó nagy széllel."

Pethő István: "A mai napon mi is teszteltünk, de sajnos elég nyögvenyelősre sikerült, nagyon sokat kellett várni, konkrétan háromszor tudtam felmenni a pályára. Sok tesztelési lehetőséget nem adott ez így, kipróbáltuk a DMACK-ot, beállítottuk az autót. Szimpatikus minden, az autó is, a gumi is, de még mindig azt mondom, hogy esőt várok. Remélem, ez a kérésem meghallgattatik!"

Varga Attila: "Jó érzéseink vannak, az autó jó, most olyan látványosra állítottuk. Annak érdekében, hogy kicsit jobb legyen a hajtás, ne csak kapirgáljon az eleje, meg kell emelni a fenekét, és mivel ennek a hátulja merevhidas (nincs állítgatható futóműve) automatikusan az a következménye, hogy úszik mindenhol keresztben. Látványos, és baromi élvezetes vele versenyezni! Nem mondom, hogy az eredmény másodlagos... de inkább harmadlagos. :-) Első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a "remélem azért valahová be is érünk". Az időjárást tekintve kissé "de ja vu" érzésem van, hiszen volt már olyan versenyünk, ahol verőfényes napsütés, baromi jó idő volt, szombat délután 3-kor indult a verseny, majd negyed 4-kor pillanatokon belül megjelentek a vakító nap előtt a felhők és utána végig esett az eső. Valami ilyesmire számítunk, de szerintem holnap még nem annyira, inkább vasárnap lesz ez jellemző. De egyébként teljesen mindegy! Ha esik, mindenkinek esik!"

 

Ez a hír most jelenik meg 3395. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
10 11 12 13141516
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
2024.06.21-25.

részletes infóink

2024.06.23.

részletes infóink

2024.06.22-23.

részletes infóink

2024.06.22.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k