RS-EVENT - 2025.08.23. - MVM Dome, Budapest
A szezonnyitó előtt mondták
A teszt utáni, a verseny előtti gyorsinterjúk
2012-05-12
interjúk • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
779162706
Napi oldal:
127074
Jelenleg:
1579
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
az 5.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
883
2. Balassa Balázs
806
3. Gönczi Dániel
746
4. Rási László
710
5. Csáki Ottó
605
6. Kasza Kristóf
599
7. Somogyi Máté
597
8. Suborits Péter
586
9.
Nagy Balázs
583
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 9.futam,
a Rally Finnland után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
176
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
173
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
163
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
163
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
125
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
87
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
48
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

A_szezonnyito_elott_mondtak_1

Bútor Robi: "Túl vagyunk az első murvás teszten is, elégedett vagyok, aránylag gyorsan összebarátkoztam ezen a talajon is a kocsival, de itt is szükség volt 40-50 km-re, hogy kellő bátorsággal vezessek. Ahogy javult a hajtás és a futómű, úgy jött meg a magabiztosságom, és tudtam egyre gyorsabb tempót diktálni. Jól vezethető murván is, de talán aszfalton kicsit könnyebben tudtam jól menni vele. Nagyon nehéz az érzések alapján eldönteni, hogy ez jó lesz-e így, mindig a versenyen mért időeredmény a mérvadó. A szombathelyi pályák sosem tartoztak az erősségeim közé, biztos vagyok benne, hogy nem itt fogjuk elérni az idei év legjobb eredményét, de megpróbálok nagyon precízen, pontosan, biztonságosan menni. Mindenképp szükség lesz még időre ahhoz, hogy én ezzel olyan gyorsan tudjak menni, ahogy szeretnék, nem akarok irreális elvárásokat támasztani magammal szemben sem, de Imivel a jobb oldalamon, és a TBR Racing csapattal a hátam mögött szeretnék egy igazán koncentrált, felszabadult, de kemény versenyzést produkálni, amilyenben tavaly csak Egerben volt részem. A legfontosabb, hogy még jobban önmagamat adjam, és lazán menjek!"

Bujdos Mki: "A verseny előtti teszten állítottunk a futóművön, reméljük a beállítások jól sikerültek. Az időjárás nagyon megkeverheti a lapokat, hogy hogyan legyen, milyen gumival menjünk, és még mindig nem tudjuk, hogy eső lesz, vagy száraz idő. Jobban örülnék, ha nem esne, de majd ahhoz alkalmazkodunk, ami lesz. Továbbra is tetszik az autó, talán a nagyon tempós, ötödikes kanyarokban lehetne több bátorság, hogy elvállaljuk őket, de reméljük, hogy a verseny alatt majd megjön ez is. Várjuk a nézőket és minden versenyzőtársunknak sok szerencsét, és sok sikert kívánunk!"

Elek István: "Ennek az évnek is úgy kezdtünk neki, hogy akármi történik is, mi versenyezni fogunk. A dolgok nem úgy alakultak, ahogyan terveztük, így aztán Ramón egy másik utat választott, úgymond magamra maradtam, de valahogy megoldom ezt is. Ameddig a takaró ér, addig nyújtózkodtunk, de az biztos, hogy amit lehet, azt kihozzuk magunkból és a versenyből. A pályák a szokásosak, legfeljebb máshogy hívják őket, vagy fordított az irány. Ha murva van, akkor nincs probléma, csak mehessünk már! Bízom az autóban, hogy jól fog üzemelni, a korábbi váltóproblémát pedig sikerült kiküszöbölnünk, így az már a múlté. Ha az autó is úgy akarja - és miért ne akarná úgy -, akkor jó eredményt fogunk vele elérni. Tegnap programozták, nekem tetszett az eredmény, amit kihoztak belőle. Lehet, hogy nem ez a legszebb autó a mezőnyben, de megpróbálok vele gyorsan menni... és ha lehet a leggyorsabban! A cél az, hogy a saját tudásomnak megfelelően vezessek, és ha én pszichésen rendben vagyok, akkor bármi lehet! Az időjárás szerintem meg fogja viccelni a versenyzőket, ugyanúgy, mint tavaly... amikor én is belecsúsztam ebbe a csoportba, és annyit kaptam, mint amennyit adnom kellett volna a többieknek. Az idén újra női navigátorom van, Földi Niki diktálja az itinert, és remélem vele is olyan szerencsés leszek, mint anno Marcsival voltam. Mert azt ugye tudjuk, hogy az autósporthoz nem elég a jó technika, a jó pilóta, a jó csapat, szerencse is kell! Minden versenyzőnek jó versenyzést kívánok, érezze jól magát, mert a murva mindig egy jó buli!"

Herczig Norbi: "Két héttel ezelőtt teljesítettük a nagy tesztet, most pedig a verseny előttin is túl vagyunk már. Két-három dolgot még kipróbáltunk, úgy érzem, hogy nagyon hasznos volt, felfokozott izgalommal várjuk a versenyt! Az autó nagyon jó, a csapat nagyon profi. A pályák? Tetszenek, mindegyikben van olyan, ami tetszik és olyan is persze, ami kevésbé. Egyetlen egy olyan van, ami nem nyerte el a tetszésemet, ez pedig a söptei gyorsasági szakasz, a többivel nincs hiba. Ez most a feladat, mindemellett pedig nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen idő lesz… én készülök az esőre! Az elmúlt években nagyon bejött, túl azon, hogy tavaly feldőltem... Igorral is sikerült összeszoknunk. Volt is vele kapcsolatban egy kisebb "de ja vu" érzésem, beültünk, feldiktáltam, visszamondta, és olyan érzés volt, mintha nem először csináltuk volna ezt közösen. Nagyon kíváncsi leszek, hogy nyomás alatt, a verseny közben ez hogyan fog működni."

Kazár Miki: "Nagyon sokat készültünk erre a futamra, tavaly itt szereztem meg az első abszolút győzelmemet, és mivel az  idei évben már nem N csoportban megyünk, így mi már csak az abszolút eredményre tudunk koncentrálni. Nagyon tetszenek a pályák, jó kis verseny következik. Nagyon jó a hangulat a csapatban, Ramónnal is jól tudunk együttműködni. Nem szeretném, ha az időjárás döntené el a verseny végeredményét, én száraz pályákat remélek, már csak azért is, mert akkor biztos, hogy több néző lesz a pályák szélén. Mi nagyon szeretjük ezt a versenyt, és már nagyon várjuk a holnapi rajtot, hogy újra bizonyíthassunk, remélhetőleg ezt jó időjárási körülmények közepette és nagyon sok szurkoló előtt tehetjük!"

Matics Misi: "Hogyan is mondjam? A nem túl jól szervezett teszt miatt csak keveset tudtunk menni, és arra is elég sokat kellett várni. Nem sikerült rugalmasan menni, olyan sokára jutottunk vissza a tesztpályára, hogy már akkor arra sem nagyon emlékeztem, hogy mi volt az előző körben, nem igazán tudtam viszonyítani, hogy hogyan is állunk. Nekünk ez volt a murvás "próbálgatásunk", arra azért jó volt, hogy megmozgattuk magunkat, és szerencsére az autó most is hibátlanul működött. A versenyre pedig száraz időt szeretnék, 15 fokkal és jó nagy széllel."

Pethő István: "A mai napon mi is teszteltünk, de sajnos elég nyögvenyelősre sikerült, nagyon sokat kellett várni, konkrétan háromszor tudtam felmenni a pályára. Sok tesztelési lehetőséget nem adott ez így, kipróbáltuk a DMACK-ot, beállítottuk az autót. Szimpatikus minden, az autó is, a gumi is, de még mindig azt mondom, hogy esőt várok. Remélem, ez a kérésem meghallgattatik!"

Varga Attila: "Jó érzéseink vannak, az autó jó, most olyan látványosra állítottuk. Annak érdekében, hogy kicsit jobb legyen a hajtás, ne csak kapirgáljon az eleje, meg kell emelni a fenekét, és mivel ennek a hátulja merevhidas (nincs állítgatható futóműve) automatikusan az a következménye, hogy úszik mindenhol keresztben. Látványos, és baromi élvezetes vele versenyezni! Nem mondom, hogy az eredmény másodlagos... de inkább harmadlagos. :-) Első helyen áll az élvezet, második helyen a még nagyobb élvezet, és aztán harmadik helyen a "remélem azért valahová be is érünk". Az időjárást tekintve kissé "de ja vu" érzésem van, hiszen volt már olyan versenyünk, ahol verőfényes napsütés, baromi jó idő volt, szombat délután 3-kor indult a verseny, majd negyed 4-kor pillanatokon belül megjelentek a vakító nap előtt a felhők és utána végig esett az eső. Valami ilyesmire számítunk, de szerintem holnap még nem annyira, inkább vasárnap lesz ez jellemző. De egyébként teljesen mindegy! Ha esik, mindenkinek esik!"

 

Ez a hír most jelenik meg 3525. alkalommal
Share |
2012.05.11-13.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
Bükfürdő Rallye 2012
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
040506 07 08 0910
11 12 13 14151617
18 19 20 21222324
252627 28293031
010203 04050607
2025.08.15-17.

részletes infóink

2025.08.14-16.

részletes infóink

2025.08.21-24.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.08.23.

részletes infóink

2025.08.29-30.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k