h i r d e t é s
Összes oldal:
771516911
Napi oldal:
112576
Jelenleg:
822
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
81 |
2. |
Mads Ostberg |
|
65 |
3. |
Roope Korhonen |
|
60 |
4. |
Isak Reiersen |
|
60 |
5. |
Andrea Mabellini |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
46 |
7. |
Mile Johansson |
|
41 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Takács Attilával beszélgettünk, miután kigurult a Takács Motorsport új szerzeményével a TRT kapuján:
Ez lett a csapatunk új versenyautója. Azt gondolom, hogy ez egy igazán ütőképes, friss fejlesztésű R5-ös autó. Egy majdnem új autóról van szó, kevés versenykilométer van benne. Régóta dolgozunk francia autókkal. Megyünk tovább az általunk választott Renault – Peugeot után a Citroën vonalon.
Szoros a munkakapcsolatunk a Tagai Racing Technologyval, fontos nekünk, hogy továbbra is velük dolgozhatunk. Ez most az egyik legütőképesebb R5-ös autó. Ha csak megnézzük a két utolsó világbajnoki futamot: a tizenkilenc gyorsaságiból 16-ot nyert vele Ostberg a Szardínia Rally-n, de előtte Portugáliában is meggyőző volt. Az EB-n is tarol vele Lukyanuk (már amikor végig ér…). Az autóba nagyon sok potenciál van. Váltani szerettünk volna és ezért is választottuk ezt a modellt.
Az utóbbi két évben sokat jártunk külföldre, különböző bajnokságokban szerepeltünk sikeresen. Úgy gondoljuk, itt lenne az ideje a hazai sikereknek is. Kivel szeretnénk dolgozni? … Természetesen kiszolgálunk bárkit, de szívem szerint a fiatalokat részesíteném előnybe.
Ugyanaz az alázat legyen meg benne is, mint ami bennünk megvan az Autósport iránt. Ha ez működik, akkor ez egy jó kombó lehet…
Szeretnénk egy olyan lehetőséget adni, amit Magyarországon tudomásom szerint korábban még nem adott senki…
Ez a hír most jelenik meg 4188. alkalommal
|