LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
A tempó megvan és a szakaszgyőzelem is biztató volt
Ha versenyzünk, akkor versenyezzünk!
2021-05-01
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770257354
Napi oldal:
36034
Jelenleg:
781
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_1

Az első közös versenyük nagyon jó részeredményeket hozott a Velenczei Ádám – Igor Bacigál duónak. Az utolsó szakaszon rápróbáltak a fiúk arra, hogy még egy hellyel előrébb lépjenek, de egy borulás meghiúsította azt, hogy a második legjobb magyarként fejezzék be az I. Boldogkő Rally-t. Egerben még nagyobb csaták várhatók majd!

Két napos teszttel rázódott össze Velenczei Ádám új navigátorával, a rutinos Igor Bacigállal és a Topp-Cars Rally Team Skodájával, ami megkapta az elérhető legfrissebb fejlesztéseket. „Esőben teszteltünk a futam előtt két napot, nagyon jó beállításaink voltak a nedves pályákra, ami az utolsó körben jól is működött. Száraz beállításokat a SKODA mérnökével közösen raktuk össze, végigment a futam előtt a pályákon, versenyképesek voltunk már az elejétől fogva. Azt gondoltam, hogy nagyobbak lesznek a különbségek a VB-s pilótákhoz képest. Az első körben is már látszott, hogy ott tudunk lenni mögöttük nem sokkal, sőt még szakaszt is tudtunk nyerni!” – emlékszik vissza a futam első harmadára a szécsényi pilóta.

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_2

A továbbiakban is jó tempóban versenyeztek, tizedmásodpercekre menő csatákat vívtak a magyar párosok, de a lassítók érintéséért kiszabott büntetések nem mindig ezt mutatták. „Kaptunk negyven másodperc büntetést. Kettőről tudtam, hogy hozzáértünk a gumikhoz. A másik kettőről fogalmunk sincs. Lehetne erre fogni bármit is, meg akár arról is beszélni, hogy kellően egzakt-e ez a szabály, de próbáltunk ezen túllépni és az utolsó körre összpontosítottunk. Hasznos volt mindenképp a futam előtti esős teszt, hiszen két szakaszon is a legjobb magyarnak bizonyultunk.”

A verseny végére leesett eső kedvezett Ádáméknak, csak világbajnoki menők tudták megelőzni őket. „Az utolsó, a hosszú szakasz előtt 8.8 másodpercre volt tőlünk Frici és rápróbáltunk… Azért jöttünk, hogy minél több pontot szerezzünk. Ha versenyzünk, akkor versenyezzünk! Egy tempós bukkan után volt egy nagy jobbos kanyar. Lecsúsztunk az árokba, amivel nem is lett volna gond, de egy kis betontuskó átfordította az autó. Nem lett nagy baj, de nem tudtuk folytatni a versenyt, hiszen megsérült a hátsó futómű. Kiszálltunk, szaladtunk az OK táblával, hogy minél kevésbé zavarjuk meg a többiek versenyét. Bosszantott, hogy mínuszos lett a futamunk!”

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_3

„Nagyon jó volt az autó, köszönöm a Topp-Cars-nak!” – mondta a pilóta a verseny után. „Igorral is nagyon hamar összeszoktunk és az esés ellenére is azt gondolom, hogy meg van bennünk az önbizalom, hiszen tudunk gyorsokat nyerni. Van, amikor el kell engedni, hogy a legjobbak legyünk és a bajnokságot, a pontokat kell nézni. Ezt most megtanultam, remélem majd a többi verseny jobban sikerül!”

Igor is elégedetten összegezte az első versenyét Velenczei Ádámmal: „Számomra nagy öröm volt, hogy tudtunk nyerni gyorsaságit abszolútban és meg volt a tempónk. Kiemelném, hogy mennyire jól tudtunk együtt dolgozni a mérnökünkkel, a következő teszteken kicsit rá kell feküdnünk a lassítókra... Egerben, ha kevésbé lesznek változatosak az időjárási körülmények, akkor talán még közelebb tudunk kerülni a világsztárokhoz.”
 
Az autó napokon belül újra versenykész és a csapat az Ózd-Eger Rally előtt is tesztelni fog. Remélhetőleg a következő futamot már a nézők a helyszínen tudják végig izgulni.

A csapat partnerei:
Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., CARDEX, Green Grass, VPT Caravan, Fit Müsli, MIG 21, Tatai és Társa, GASZTRANSZ Kft., Vodafone, KUHN Rakodógép Kft.
 
Ez a hír most jelenik meg 1761. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k