A tempó megvan és a szakaszgyőzelem is biztató volt
Ha versenyzünk, akkor versenyezzünk!
2021-05-01
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
794607932
Napi oldal:
263486
Jelenleg:
812
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_1

Az első közös versenyük nagyon jó részeredményeket hozott a Velenczei Ádám – Igor Bacigál duónak. Az utolsó szakaszon rápróbáltak a fiúk arra, hogy még egy hellyel előrébb lépjenek, de egy borulás meghiúsította azt, hogy a második legjobb magyarként fejezzék be az I. Boldogkő Rally-t. Egerben még nagyobb csaták várhatók majd!

Két napos teszttel rázódott össze Velenczei Ádám új navigátorával, a rutinos Igor Bacigállal és a Topp-Cars Rally Team Skodájával, ami megkapta az elérhető legfrissebb fejlesztéseket. „Esőben teszteltünk a futam előtt két napot, nagyon jó beállításaink voltak a nedves pályákra, ami az utolsó körben jól is működött. Száraz beállításokat a SKODA mérnökével közösen raktuk össze, végigment a futam előtt a pályákon, versenyképesek voltunk már az elejétől fogva. Azt gondoltam, hogy nagyobbak lesznek a különbségek a VB-s pilótákhoz képest. Az első körben is már látszott, hogy ott tudunk lenni mögöttük nem sokkal, sőt még szakaszt is tudtunk nyerni!” – emlékszik vissza a futam első harmadára a szécsényi pilóta.

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_2

A továbbiakban is jó tempóban versenyeztek, tizedmásodpercekre menő csatákat vívtak a magyar párosok, de a lassítók érintéséért kiszabott büntetések nem mindig ezt mutatták. „Kaptunk negyven másodperc büntetést. Kettőről tudtam, hogy hozzáértünk a gumikhoz. A másik kettőről fogalmunk sincs. Lehetne erre fogni bármit is, meg akár arról is beszélni, hogy kellően egzakt-e ez a szabály, de próbáltunk ezen túllépni és az utolsó körre összpontosítottunk. Hasznos volt mindenképp a futam előtti esős teszt, hiszen két szakaszon is a legjobb magyarnak bizonyultunk.”

A verseny végére leesett eső kedvezett Ádáméknak, csak világbajnoki menők tudták megelőzni őket. „Az utolsó, a hosszú szakasz előtt 8.8 másodpercre volt tőlünk Frici és rápróbáltunk… Azért jöttünk, hogy minél több pontot szerezzünk. Ha versenyzünk, akkor versenyezzünk! Egy tempós bukkan után volt egy nagy jobbos kanyar. Lecsúsztunk az árokba, amivel nem is lett volna gond, de egy kis betontuskó átfordította az autó. Nem lett nagy baj, de nem tudtuk folytatni a versenyt, hiszen megsérült a hátsó futómű. Kiszálltunk, szaladtunk az OK táblával, hogy minél kevésbé zavarjuk meg a többiek versenyét. Bosszantott, hogy mínuszos lett a futamunk!”

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_3

„Nagyon jó volt az autó, köszönöm a Topp-Cars-nak!” – mondta a pilóta a verseny után. „Igorral is nagyon hamar összeszoktunk és az esés ellenére is azt gondolom, hogy meg van bennünk az önbizalom, hiszen tudunk gyorsokat nyerni. Van, amikor el kell engedni, hogy a legjobbak legyünk és a bajnokságot, a pontokat kell nézni. Ezt most megtanultam, remélem majd a többi verseny jobban sikerül!”

Igor is elégedetten összegezte az első versenyét Velenczei Ádámmal: „Számomra nagy öröm volt, hogy tudtunk nyerni gyorsaságit abszolútban és meg volt a tempónk. Kiemelném, hogy mennyire jól tudtunk együtt dolgozni a mérnökünkkel, a következő teszteken kicsit rá kell feküdnünk a lassítókra... Egerben, ha kevésbé lesznek változatosak az időjárási körülmények, akkor talán még közelebb tudunk kerülni a világsztárokhoz.”
 
Az autó napokon belül újra versenykész és a csapat az Ózd-Eger Rally előtt is tesztelni fog. Remélhetőleg a következő futamot már a nézők a helyszínen tudják végig izgulni.

A csapat partnerei:
Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., CARDEX, Green Grass, VPT Caravan, Fit Müsli, MIG 21, Tatai és Társa, GASZTRANSZ Kft., Vodafone, KUHN Rakodógép Kft.
 
Ez a hír most jelenik meg 1798. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
20 21 22 23242526
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
2025.10.31-11.04.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.02.

részletes infóink

2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k