A tempó megvan és a szakaszgyőzelem is biztató volt
Ha versenyzünk, akkor versenyezzünk!
2021-05-01
sajtóanyag • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
559398495
Napi oldal:
72566
Jelenleg:
1188
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
AutoHifiStudio

 

 
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2021
a második futam után
1. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
210
2.
Molnár Alex
Ford Fiesta R5 MkII
192
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5 MkII
145
4. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
143
5. Kasza Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
134
6. Biró-Ambrus R.
Ford Fiesta R5 MkII
124
7. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
94
8. Fónagy Kristóf
Ford Fiesta R5 MkII
91
9. Háklár Marcell
Volkswagen Golf GTi R5
91
teljes táblázat
csapatbajnokság
World Rally Championship 2021
a harmadik futam után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
61
2. Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
53
3.
Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
51
4.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
40
5. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
39
6. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
24
7. Takamoto Katsuma
Toyota Yaris WRC
24
8. Adrien Fourmaux
Ford Fiesta WRC
12
9. Gus Greensmith
Ford Fiesta WRC
12
teljes táblázat
European Rally Championship
a bajnokság végeredménye
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
121
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
112
3. G. Munster
Hyundai i20 R5
86
4. Ivan Ares
Hyundai i20 R5
59
5. A. Mikkelsen
Skoda Fabia R5
52
6. E. Llarena
Citroen C3 R5
52
7. Craig Breen
Hyundai i20 R5
49
8. Miko Marczyk
Skoda Fabia R5
44
9. Erik Cais
Ford Fiesta R5 MkII
38
teljes táblázat
World Rallycross Championship
a bajnokság végeredménye
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
219
2. M.Ekström
Audi S1
192
3. Timmy Hansen
Peugeot 208
163
4. N. Grönholm
Hyundai i20
147
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
135
6. Robin Larsson
Audi S1
122
7. A.Bakkerud
Renault Megane RS
121
8. Timo Scheider
Seat Ibiza
92
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
90
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
128
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
127
3.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
116
4. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
114
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
61
6.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
57
7. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
46
8. Csucsu
Citroën C3 R5
44
9. Német Lackó
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a bajnokság végeredménye
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
158
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
124
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
106
4. Tajmel Tibor
BMW
65
5. Szilágyi Patrik
BMW
60
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
41
7. Kocsomba Károly
BMW
35
8. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Novák Balázs
BMW
29
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
42
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
36
3.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
31
4.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
15
6. Tábori Ákos
Peugeot 208 R2
5
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2020
a bajnokság végeredménye
1. Foczkó Ákos
Lada VFTS
131
2. Janovich Roland
Lada 21011
129
3. Ruszó Krisztián
Opel Adam R2
80
4. Péter Pál
Honda Civic Type-R
69
5. Szetei Norbert
Citroen C2 R2
56
6. Tamás Gergely
Renault Twingo
50
7. Németh Gergely
Citroen C2 R2
37
8. Berta József
Honda Civic Type-R
35
9. Baksai László
Lada 2107
32
teljes táblázat
 

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_1

Az első közös versenyük nagyon jó részeredményeket hozott a Velenczei Ádám – Igor Bacigál duónak. Az utolsó szakaszon rápróbáltak a fiúk arra, hogy még egy hellyel előrébb lépjenek, de egy borulás meghiúsította azt, hogy a második legjobb magyarként fejezzék be az I. Boldogkő Rally-t. Egerben még nagyobb csaták várhatók majd!

Két napos teszttel rázódott össze Velenczei Ádám új navigátorával, a rutinos Igor Bacigállal és a Topp-Cars Rally Team Skodájával, ami megkapta az elérhető legfrissebb fejlesztéseket. „Esőben teszteltünk a futam előtt két napot, nagyon jó beállításaink voltak a nedves pályákra, ami az utolsó körben jól is működött. Száraz beállításokat a SKODA mérnökével közösen raktuk össze, végigment a futam előtt a pályákon, versenyképesek voltunk már az elejétől fogva. Azt gondoltam, hogy nagyobbak lesznek a különbségek a VB-s pilótákhoz képest. Az első körben is már látszott, hogy ott tudunk lenni mögöttük nem sokkal, sőt még szakaszt is tudtunk nyerni!” – emlékszik vissza a futam első harmadára a szécsényi pilóta.

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_2

A továbbiakban is jó tempóban versenyeztek, tizedmásodpercekre menő csatákat vívtak a magyar párosok, de a lassítók érintéséért kiszabott büntetések nem mindig ezt mutatták. „Kaptunk negyven másodperc büntetést. Kettőről tudtam, hogy hozzáértünk a gumikhoz. A másik kettőről fogalmunk sincs. Lehetne erre fogni bármit is, meg akár arról is beszélni, hogy kellően egzakt-e ez a szabály, de próbáltunk ezen túllépni és az utolsó körre összpontosítottunk. Hasznos volt mindenképp a futam előtti esős teszt, hiszen két szakaszon is a legjobb magyarnak bizonyultunk.”

A verseny végére leesett eső kedvezett Ádáméknak, csak világbajnoki menők tudták megelőzni őket. „Az utolsó, a hosszú szakasz előtt 8.8 másodpercre volt tőlünk Frici és rápróbáltunk… Azért jöttünk, hogy minél több pontot szerezzünk. Ha versenyzünk, akkor versenyezzünk! Egy tempós bukkan után volt egy nagy jobbos kanyar. Lecsúsztunk az árokba, amivel nem is lett volna gond, de egy kis betontuskó átfordította az autó. Nem lett nagy baj, de nem tudtuk folytatni a versenyt, hiszen megsérült a hátsó futómű. Kiszálltunk, szaladtunk az OK táblával, hogy minél kevésbé zavarjuk meg a többiek versenyét. Bosszantott, hogy mínuszos lett a futamunk!”

a_tempo_megvan_es_a_szakaszgyozelem_is_biztato_volt_3

„Nagyon jó volt az autó, köszönöm a Topp-Cars-nak!” – mondta a pilóta a verseny után. „Igorral is nagyon hamar összeszoktunk és az esés ellenére is azt gondolom, hogy meg van bennünk az önbizalom, hiszen tudunk gyorsokat nyerni. Van, amikor el kell engedni, hogy a legjobbak legyünk és a bajnokságot, a pontokat kell nézni. Ezt most megtanultam, remélem majd a többi verseny jobban sikerül!”

Igor is elégedetten összegezte az első versenyét Velenczei Ádámmal: „Számomra nagy öröm volt, hogy tudtunk nyerni gyorsaságit abszolútban és meg volt a tempónk. Kiemelném, hogy mennyire jól tudtunk együtt dolgozni a mérnökünkkel, a következő teszteken kicsit rá kell feküdnünk a lassítókra... Egerben, ha kevésbé lesznek változatosak az időjárási körülmények, akkor talán még közelebb tudunk kerülni a világsztárokhoz.”
 
Az autó napokon belül újra versenykész és a csapat az Ózd-Eger Rally előtt is tesztelni fog. Remélhetőleg a következő futamot már a nézők a helyszínen tudják végig izgulni.

A csapat partnerei:
Betonútépítő, Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, Tiszta Víz Üzletház, Confidenza, FLOW FUEL, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., EFTECH, Ka-Ba Kft., Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., CARDEX, Green Grass, VPT Caravan, Fit Müsli, MIG 21, Tatai és Társa, GASZTRANSZ Kft., Vodafone, KUHN Rakodógép Kft.
 
Ez a hír most jelenik meg 1103. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
2627 28 29 300102
0304 05 06 070809
1011 12 13 141516
17 18 19 20212223
2425 26 27 28 2930
2021.05.07-10.

részletes infóink


2021.05.07-09.

részletes infóink


2021.05.08-09.

részletes infóink


2021.05.09.

részletes infóink


2021.05.14-16.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2021
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k