A végén van a vége!
Veszprémben egy defekt miatt sok pontot eldobtak Kazárék
2012-08-04
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763331837
Napi oldal:
69294
Jelenleg:
1036
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

 a_vegen_van_a_vege_3

Nem úgy jött össze a második murvás bajnoki futam a Kazár – Ferencz párosnak, mint ahogyan azt szerették volna. Mikivel a verseny után beszélgettem.

Milyen volt a Veszprém Rallye első napja?
Ezen a napon délután két gyorsaságit teljesítettünk, de sajnos már ez sem ment problémamentesen. A hajtásunkkal akadtak problémáink, és bár nem végeztünk rossz eredménnyel, mégsem volt az igazi!

Mégis első helyen zártatok ekkor!?
Mi csodálkoztunk a legjobban ezen! Azt hittem, hogy 10-15 másodpercet kapunk majd a többiektől, mert érzésem szerint mi pont ennyit hagytunk benn.

a_vegen_van_a_vege_2

Mit hozott a szombati folytatás?
Az első napi eredmény alapján mi rajtoltunk elsőként, így takarítottunk a mezőny előtt. A folytatás sem volt problémamentes, apró gondjaink voltak és gumiból sem jól választottunk szerintem. Az első körben fennakadt a gázunk, azzal rontottunk, majd a kör még két gyorsaságiját úgy teljesítettük, hogy az ALS csak 50 %-on dolgozott. Majd megint jött a meglepetés, hiszen az első kör végén még mindig vezettünk! A második kör végére is mindössze 3 másodpercre voltunk lemaradva az elsőtől, jött az utolsó kör, az utolsó előtti gyorsasági szakasza a versenynek, és az autónk tökéletesen működött! Jó volt a hajtás, jó volt a gumiválasztás, jó volt mindenünk, sikerült olyan időt futnunk, hogy visszavettük a vezetést. Szerintem toronymagasan megnyerhettük volna a versenyt, ha nincsenek műszaki problémáink, így viszont magunkhoz képest kellett jobban mennünk, hogy ellensúlyozzuk ezzel a gondokból adódó veszteséget. Úgy álltunk oda az utolsó gyors rajtjába, hogy tudtuk, azon múlik minden… de nem került volna sor erre, ha addig az autó rendben van. Természetesen az ember olyan, hogy megpróbálja és mi is megpróbáltuk. Kaptunk egy defektet… visszacsúsztunk a harmadik helyre… Bár nem számolgattam azóta a pontokat, hogy „mi lett volna, ha…”…


Látsz még rá esélyt, hogy a bajnoki cím a tiétek legyen?
Persze! Nem csak matematika ez az egész, van még három verseny, bár most nagyon nagy dolgot szalasztottunk el! Nekünk itt murván kellett volna előnyt szereznünk, mert aszfalton a S2000-es autók szinte verhetetlenek. Óriási hiba volt ez! De hát ez van! Megpróbáltuk, mert meg kellett próbálnunk! Ha most újra csinálhatnám, akkor is így állnék oda, hogy megpróbálom. Harmadszorra mentünk aznap azon a pályán, egy olyan kő került időközben az útra, ami sem a pályabejáráson, sem az előző körökben nem volt ott. Nem jött össze, ennyi. 

Nem hinném, hogy elúszott volna a hajó, még van három futam, és a végén van a vége! Kicsit szomorúak vagyunk, mert lehetett volna ez sokkal szebb is, de pozitívan nézünk a jövő elébe! Most megpróbálunk maximálisan felkészülni az Arad Rallye-ra, mellette pedig munkával és pihenéssel telnek a napjaim.

a_vegen_van_a_vege_4

Arad után?
Reméljük, hogy szerencsésen és sikeresen tudunk majd egy színvonalas bajnoki futamon versenyezni, aztán folytatjuk a küzdelmet. Most úgy tűnik, hogy Arad után két aszfaltos futam lesz még a bajnokság részeként, megyünk Kassára, és Komlóra! Nem adjuk fel a küzdelmet, ez nem csupán matematika, itt még bármi megtörténhet!

a_vegen_van_a_vege_1

Ez a hír most jelenik meg 2527. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k