A végén van a vége!
Veszprémben egy defekt miatt sok pontot eldobtak Kazárék
2012-08-04
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
785683450
Napi oldal:
157015
Jelenleg:
1807
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 6.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
1091
2. Balassa Balázs
1006
3. Gönczi Dániel
926
4. Rási László
824
5. Csáki Ottó
752
6. Somogyi Máté
732
7. Nagy Balázs
712
8. Varga Zalán
702
9.
Halmai Péter
692
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 6.futam,
a Barum Rally után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
122
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
111
3. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
81
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

 a_vegen_van_a_vege_3

Nem úgy jött össze a második murvás bajnoki futam a Kazár – Ferencz párosnak, mint ahogyan azt szerették volna. Mikivel a verseny után beszélgettem.

Milyen volt a Veszprém Rallye első napja?
Ezen a napon délután két gyorsaságit teljesítettünk, de sajnos már ez sem ment problémamentesen. A hajtásunkkal akadtak problémáink, és bár nem végeztünk rossz eredménnyel, mégsem volt az igazi!

Mégis első helyen zártatok ekkor!?
Mi csodálkoztunk a legjobban ezen! Azt hittem, hogy 10-15 másodpercet kapunk majd a többiektől, mert érzésem szerint mi pont ennyit hagytunk benn.

a_vegen_van_a_vege_2

Mit hozott a szombati folytatás?
Az első napi eredmény alapján mi rajtoltunk elsőként, így takarítottunk a mezőny előtt. A folytatás sem volt problémamentes, apró gondjaink voltak és gumiból sem jól választottunk szerintem. Az első körben fennakadt a gázunk, azzal rontottunk, majd a kör még két gyorsaságiját úgy teljesítettük, hogy az ALS csak 50 %-on dolgozott. Majd megint jött a meglepetés, hiszen az első kör végén még mindig vezettünk! A második kör végére is mindössze 3 másodpercre voltunk lemaradva az elsőtől, jött az utolsó kör, az utolsó előtti gyorsasági szakasza a versenynek, és az autónk tökéletesen működött! Jó volt a hajtás, jó volt a gumiválasztás, jó volt mindenünk, sikerült olyan időt futnunk, hogy visszavettük a vezetést. Szerintem toronymagasan megnyerhettük volna a versenyt, ha nincsenek műszaki problémáink, így viszont magunkhoz képest kellett jobban mennünk, hogy ellensúlyozzuk ezzel a gondokból adódó veszteséget. Úgy álltunk oda az utolsó gyors rajtjába, hogy tudtuk, azon múlik minden… de nem került volna sor erre, ha addig az autó rendben van. Természetesen az ember olyan, hogy megpróbálja és mi is megpróbáltuk. Kaptunk egy defektet… visszacsúsztunk a harmadik helyre… Bár nem számolgattam azóta a pontokat, hogy „mi lett volna, ha…”…


Látsz még rá esélyt, hogy a bajnoki cím a tiétek legyen?
Persze! Nem csak matematika ez az egész, van még három verseny, bár most nagyon nagy dolgot szalasztottunk el! Nekünk itt murván kellett volna előnyt szereznünk, mert aszfalton a S2000-es autók szinte verhetetlenek. Óriási hiba volt ez! De hát ez van! Megpróbáltuk, mert meg kellett próbálnunk! Ha most újra csinálhatnám, akkor is így állnék oda, hogy megpróbálom. Harmadszorra mentünk aznap azon a pályán, egy olyan kő került időközben az útra, ami sem a pályabejáráson, sem az előző körökben nem volt ott. Nem jött össze, ennyi. 

Nem hinném, hogy elúszott volna a hajó, még van három futam, és a végén van a vége! Kicsit szomorúak vagyunk, mert lehetett volna ez sokkal szebb is, de pozitívan nézünk a jövő elébe! Most megpróbálunk maximálisan felkészülni az Arad Rallye-ra, mellette pedig munkával és pihenéssel telnek a napjaim.

a_vegen_van_a_vege_4

Arad után?
Reméljük, hogy szerencsésen és sikeresen tudunk majd egy színvonalas bajnoki futamon versenyezni, aztán folytatjuk a küzdelmet. Most úgy tűnik, hogy Arad után két aszfaltos futam lesz még a bajnokság részeként, megyünk Kassára, és Komlóra! Nem adjuk fel a küzdelmet, ez nem csupán matematika, itt még bármi megtörténhet!

a_vegen_van_a_vege_1

Ez a hír most jelenik meg 2587. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18 192021
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 030405
060708 09 101112

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k