A végét még megnyomjuk!
Elek Pistiéknek már az első gyorson elúszott...
2011-07-25
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763321132
Napi oldal:
58589
Jelenleg:
912
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

a_veget_meg_megnyomjuk_11

Bükfürdőn negyedik hely, Veszprémben hatodik a hibák ellenére is, így talán már látható, hogy Elek István kezd rátalálni a régi önmagára. Vele beszélgettem a legutóbbi Veszprém Rallye-ról és hogy vajon milyen célkitűzéseik vannak még az idei évet illetően.


Milyen volt a Veszprém Rallye?
A kérdésed alapján az az első gondolatom, hogy az a Sólyi erdő nagyon-nagyon felidegesített harmadszorra! Hagyták, hogy így tönkretegyük az autókat én pedig brutálisan nem bírom, ha valaki turkál a zsebemben. Ha ezt a gyorsasági szakaszt nem nézzük, akkor összességében persze jó volt a verseny, tetszett!

a_veget_meg_megnyomjuk_12

Eredményesség szempontjából?
El vagyok keseredve! Kár lenne mellébeszélni, mi úgy mentünk oda, hogy a dobogó valamely fokára szeretnénk felállni. Az első gyorsasági viszont teljes mértékben megpecsételte a hétvégénket, már ott eldőlt, hogy ilyen mezőnyben, ezen a futamon nem lesz esélyünk a dobogóra felállni. Nem volt értelme a felesleges kockázatvállalásnak, nem volt értelme új gumikat feltenni. Reálisan mondhatom, hogy tudtunk volna harcolni akár még az első helyért is, ha másként kezdődik számunkra ez a verseny.

Mi történt az első gyorson?
Még a pálya felénél voltunk, amikor defektet kaptunk. Sajnos ez egy jobb első defekt volt, ami szétvert mindent a kocsi elején, elszakította a fékcsövet... A szerencsétlenségben annyi szerencsénk akadt, hogy a következő gyorsasági szakasz etap lett, így be tudtunk menni a szervizbe, újabb tetemes hátrány begyűjtése nélkül és így még a fékünk is kibírta.

a_veget_meg_megnyomjuk_13

Az első nap végén hányadik helyen végeztetek?
A 12. helyen álltunk, innét tornáztuk fel magunkat a 6. helyre a futam végére. Akár negyedikek is lehettünk volna, de vasárnap a második kislődi gyorson elkövettem egy buta hibát, a jobb első kereket nekitámasztottam egy fának. De ezt elkövettem és a "ha"-val kezdődő mondatok nem érnek semmit! Ez így megtörtént és kész. Gyorsan akartunk menni, nagyon siettünk, nem akartam időt veszíteni semmivel, ott meg túl szűkre vettem a dolgot és ennyi!

a_veget_meg_megnyomjuk_14

Bár most sem tűnsz elégedettnek, mentél azért abszolút időt is!
Igen, vigántpetenden összejött hozzá minden körülmény. Nem volt por, nem értünk utol senkit, és futottunk egy abszolút időt.

Ez már azért bizakodásra ad okot, hogy visszatalálsz a régi önmagadhoz!?
Most már azt hiszem, hogy rendben vagyok fejben is. A csapaton belül is maximálisan támogatnak, mondják is, hogy hagyjam már a hülyeséget, nincs semmi gond. Miskolc után még kicsit el voltam szontyolodva, de túl vagyok ezen is!

a_veget_meg_megnyomjuk_15

Arad Rallye?
Ha azt nézzük, hogy az elmúlt két murvás futamon hogyan tudtam autózni, és valóban igaz lesz, hogy az aradi pályák mindenki számára ismeretlenek lesznek, akkor ott komoly eséllyel indulok a harcba! A mezőny nagy részére az jellemző, hogy szeretnek minél többet menni a pályákon, én pedig az vagyok, aki megy rajtuk kettőt és kész, de most volt olyan is, ahol csak egyszer mentünk.

Bajnokságban hogyan álltok?
Abszolútban a hatodik helyen állunk, a 3. kategóriában – azaz a volt N-csoportban - pedig másodikak.

Mit remélsz év végén, mi a cél?
Megpróbálunk az első ötben végezni és ennyi. Ez az év már nem úgy sikerült, mint szerettük volna, de ahhoz képest amilyen nehézségeink adódtak, azt hiszem, hogy mégsem lehetek elégedetlen ezzel az eredménnyel, ráadásul elég átmeneti ez az év ezzel az új R4 kategóriával, év elején még abszolút nem tudtuk, hogy mire lehet majd számítani, most is még csak várjuk, hogy mire lesznek elegek ezek a kocsik. Ezt az utolsó két bajnoki futamot még megnyomjuk, tisztességgel felkészülünk mindkettőre... a tisztességgel pedig azt jelenti, hogy a saját szorgalmunkhoz képest és a szabályok adta kereteken belül!

a csapat támogatói:

 a_veget_meg_megnyomjuk_1

a_veget_meg_megnyomjuk_2

a_veget_meg_megnyomjuk_3



a_veget_meg_megnyomjuk_4



a_veget_meg_megnyomjuk_5



a_veget_meg_megnyomjuk_6



a_veget_meg_megnyomjuk_7




a_veget_meg_megnyomjuk_8




a_veget_meg_megnyomjuk_9




a_veget_meg_megnyomjuk_10

Ez a hír most jelenik meg 3705. alkalommal
Share |
2011.07.08-10.
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Veszprém Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k