h i r d e t é s
Összes oldal:
743941142
Napi oldal:
11683
Jelenleg:
1181
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Velenczei Ádámék minden futamra úgy indulnak, hogy nyerni szeretnének
A rosszul sikerült szezonnyitó után újra versenykész a SKODA Fabia R5 EVO versenyautó és újra versenykész a Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt kettős is! A Diósgyőr Rally pályái ismerősek a pilótának és szeretnék a legjobbat kihozni magukból ezen a hétvégén!
Diósgyőrben folytatódik az Országos Rallybajnokság. A Miskolc környéki pályák a teljes magyar mezőnyt, több, mint 120 autót várnak gyereknapi hétvégére. „Nagyon hiányoznak a Veszprémben elmaradt kilométerek, még akkor is, ha az murvás futam volt.” – emlékszik vissza a szezonnyitóra Velenczei Ádám. Ott a második helyről kellett kiállniuk egy bukkanó után, ahova túl nagy tempóval érkeztek és a versenyautójuk szinte a földbe fúródott… „Hibáztunk és az utána következő pár hétben holtponton voltam, de aztán próbáltam összerakni magam a következő versenyre és már csak arra koncentráltam, hogy be kell bizonyítanunk, hogy tudunk elől menni és ez lesz a célunk ezen a diósgyőri futamon is!”
A SKODA Fabia R5 Evo eleje teljesen összetört a 30. Veszprém Rallye-n. „Sajnos a motort is ki kellett küldenünk revízióra a baleset után. Nyilván ezen az autón már minden drága, nincsenek kis tételek, de minden rendben már vele, a BERÉNYI RACING teljesen felkészítette és tudunk tovább menni.”
A murvás verseny után a második futam aszfalton kerül megrendezésre. „Szlovákiában tudtunk tesztelni, 25 kilométert mentünk az autóval, minden rendben van vele.” – mondta Ádám a teszt után, majd a diósgyőri versenyről így vélekedett: „Szeretem ezeket a pályákat, sokat versenyeztünk már itt korábban. Szeretem a mályinkai szakaszt. Sajnálom, hogy sok lassító van, ráadásul ezek az új terelők még jobban meglassítják majd a mezőnyt, mint a korábbi évek hagyományos lassítói. Nyilván érthető a korábbi események ismeretében, de szerintem egy raliverseny nem vethető össze egy ügyességi versennyel, régebben kevesebb lassítóval is meg lehetett oldani ezeket a szakaszokat.”
Vánsza Zsolt az időjárást és a gumiválasztást emelte ki a futam előtt. „Nagyon várjuk a versenyt, van rá taktikánk. Az időjárás lesz nagy kérdés, hiszen időben és térben is távol vannak a szerviztől a gyorsaságik, főleg a sátai szakasz, így még nehezebb lesz eldönteni, hogy milyen gumival is vágjunk neki. Jobb lenne, ha végig konstans lenne az idő, de majd megpróbálunk a legjobban improvizálni.”
Ezt mondta még Ádám a hétvégéről: „Mindig a legjobbat akarjuk kihozni magunkból! A veszprémi fiaskó után egy jóízű autózásnak is örülnénk, de ha már jól tudunk menni az hozni szokta magával az eredményt is. Természetesen minden futamra úgy indulunk, hogy nyerni szeretnénk, most sincs ez másképp!”
Kövesse csapatunkat a facebookon : https://bit.ly/VelenczeiVansza
A csapat partnerei:
BETONÚTÉPÍTŐ, Euroaszfalt Kft., Metalvision Kft., Közmű Alagút, DAEWOO Products, RAPID-BETON, STRAVIA, SIVA Group, LEAD DESIGN, T.A.G. SERVICES, NORTH FORCE HUNGARY Kft., EFTECH, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, KatiTrans, ERDA SZOLG, SRT Trans Kft., Amtest-Associatest Kft., SZAKI TRANS Kft.
Ez a hír most jelenik meg 878. alkalommal
Országos Rally Bajnokság 2024
hírek • fotóalbumok • sajtóanyagok
|