h i r d e t é s
Összes oldal:
770145042
Napi oldal:
92433
Jelenleg:
1029
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Suborits Péter |
|
586 |
2. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
3. |
Végh Krisz |
|
541 |
4. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
481 |
5. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
6. |
Csáki Ottó |
|
444 |
7. |
Somogyi Máté |
|
440 |
8. |
Rási László |
|
434 |
9. |
Nagy Balázs |
|
426 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Roope Korhonen |
|
60 |
2. |
Miko Marczyk |
|
57 |
3. |
Mads Ostberg |
|
48 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
47 |
5. |
Isak Reiersen |
|
40 |
6. |
N.Gryazin |
|
34 |
7. |
E.Brynildsen |
|
31 |
8. |
Mile Johansson |
|
28 |
9. |
Yoann Bonato |
|
26 |
1. |
Német Gábor |
|
66 |
2. |
Tóth Tibor |
|
56,5 |
3. |
Bodolai László |
|
53,5 |
4. |
Ollé Sasa |
|
52 |
5. |
Trencsényi J. |
|
40,5 |
6. |
Turán Frigyes |
|
35 |
7. |
Osváth Péter |
|
33,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Kovács Antal |
|
19,5 |
1. |
Hulmann Gábor |
|
55 |
2. |
Bodogán Ferenc |
|
50 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
4. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
5. |
Hinger Dávid |
|
28 |
6. |
Kronome Ákos |
|
23 |
7. |
Molnár Attila |
|
20 |
8. |
Bencs Zoltán |
|
17 |
9. |
Petróczy Péter |
|
16 |
1. |
Viszló Csaba |
|
31 |
2. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
3. |
Bar Shushan |
|
13 |
4. |
Zagyva Dorka |
|
7 |
5. |
Hibján József |
|
6,5 |
6. |
Tellér Antal |
|
5 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
35 |
2. |
Várnai Dávid |
|
24 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
22 |
4. |
Molnár Zoltán |
|
21 |
5. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
6. |
Huhák Csaba |
|
17 |
7. |
Kóródi Koppány |
|
14 |
8. |
Simon György |
|
11 |
9. |
Borbély Nándor |
|
9 |
1. |
Nagy István |
|
30 |
2. |
Müller Roland |
|
27 |
3. |
Rácz Tibor |
|
25 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
30 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
27 |
3. |
Kulcs Márk |
|
25 |
|
Szilveszter Rallye 2016
2017.01.02. – Hungaroring, Mogyoród
A tempó meg volt, a pályán elért eredmény alapján a leggyorsabbak voltak és ugyan egy büntetés miatt csak 12. helyen végeztek a Szilveszter Rallye-n Botka Dávidék, a pilóta mégis örül annak, hogy újra bebizonyosodott: a versenyautója tud ütőképes lenni és jövőre is a DS3 R5-el fog versenyezni! És hogy melyik bajnokságban? Az is kiderül, ha végigolvassa évadzáró sajtóanyagunkat.
A Szilveszter Rallye előtt a helyes gumiválasztásban látta a pilóta az egyik legnagyobb szerepet, ami a végeredményt befolyásolhatja. „A teszten kaptunk egy számunkra új gumit, amivel az esti szakaszon és másnap az első körben mentünk. Úgy éreztük, hogy nagyon jól tapadt a hideg aszfalton, de időre sajnos nem tudtunk jókat menni vele. Változtatnunk kellett, és amikor váltottunk, utána végig jó időket mentünk, a négyből három szakaszt megnyertünk.” – összegezte három mondatban a futamot a Botka Rally Team vezetője.
Valóban, három szakaszon mentek első időt és kétszer voltak szakasz-másodikak, a legrosszabb eredményük is csak egy negyedik helyezés volt, mégis végül az abszolút 12. helyen végeztek. „A pályán a leggyorsabbak voltunk, de sajnos kaptunk három perc büntetést korai érkezésért.” – mondja a pilóta – „Amikor reggel az első időmérőhöz mentünk, ott volt három óra is és igazából nem volt egyértelmű, hogy melyik állomás a miénk. Nem volt előjelző tábla, nem volt világos, hogy épp melyik állomásnál állunk. Beálltunk az egyik órához… Három perc büntetést kaptunk. A többiek is összevissza álltak, volt, aki kapott érte büntetést, volt, aki nem.”
Akár szomorú is lehetett volna a csapat, de a helyezésnél sokkal fontosabb volt megtapasztalni, hogy a sok hazai R5-ös autó és sok jó kezű pilóta között is tudnak gyorsan menni. „Igazából nincs jelentősége ezen a versenyen a helyezésnek! Az a lényeg, hogy tudjuk, hogy jól tudunk menni és ez most sokkal többet számít!” – vallotta be Dávid. - „Jó volt itthon menni, jó volt magyar közönség előtt befejezni a szezont.”
A 2015-ben megszerzett EB cím után az új autóval sokat kellett tanulnia idén a versenyzőpárosnak és a csapatnak. „Úgy gondolom és szerencsére az idők is azt mutatják, hogy év közben folyamatosan fejlődtünk az autóval. Már gyorsabban megyek vele, mint a (Mitsubishi Lancer Evo) kilencessel.” – összegezte Botka Dávid. – „Volt arról szó, hogy jövőre megkaphatjuk a magyarországi importőri támogatást, amivel az járt volna, hogy itthon kell indulnunk. Sajnos ez nem úgy alakult, ahogy terveztük, de cseppet sem bánjuk!
Nagyon szeretek az EB-n versenyezni és 2017-ben is a korábbi évekhez hasonlóan a European Rally Championship sorozatban fogunk rajthoz állni. Megpróbálunk mind a nyolc futamon elindulni. Már végleges a naptár és nagyon szép helyszínek és nagyon jó versenyek várnak ránk a következő szezonban is. És ugyanezzel az autóval indulunk!”
Most egy kis szünet vár a Botka Rally Team-re, de ez a szünet csak a versenyzésre vonatkozik. Az autót újjáépítik és a csapat már a következő szezont tervezi. „Szeretném megköszönni a partnereinknek, hogy 2016-ban is mellettünk álltak. Nagyon fontos, hogy Petinek és az egész csapatnak is megköszönjem a munkáját! Nehéz évünk volt ezzel az új autóval, nagyon sok problémát meg kellett oldanunk közösen, de azt gondolom, a csapat minden tagja maximálisan teljesített. Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek! Találkozunk 2017-ben!”
Ez a hír most jelenik meg 3145. alkalommal
Mogyoród, Hungaroring • egyéb
egyéb
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|