|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Alberti Szabolccsal beszélgettünk: Tavaly év vége felé tűntél újra fel… Év végére állt össze a lehetőségünk, hogy tudjunk menni az autóval. Az utolsó három versenyt teljesítettük.
Egy top R3-as Hondád van, ami nagyon jól szól.
Az autó eddig is jó kondíciókkal bírt, de most fejlesztettünk a futóművén, és olyan specifikus alkatrészek kerültek be az autóba, amiket csak a VB-n, vagy az EB-n látni ezekben a Hondákban.
Mennyire élvezetes vele versenyezni?
Most már imádom!
Eddig nagyon Renault párti voltam. Takács Attila autóival mentem korábban. Ati mindig nagyon precízen építi meg az autóit, élmény velük versenyezni.
Aztán megvettem ezt a Hondát. Ez más autó! Az első pár közös versenyünkön megtréfált, párszor megállt. Néha én sem hagytam épségben pár karosszéria elemet… Elment tőle a kedvem hamar.
Most egy új csapathoz került a kocsi. Kifogástalan. És már meg van a szerelem köztem és az autó között.
A Hondák a jobb R3-as autókhoz tartoztak…
A legöregebb, de a legerősebb R3-as kocsik.
Ugorjunk vissza a versenyekhez: Pécsen sok embert megleptél, volt pár jó részeredményed, aztán a Mikulás és a Szilveszter is jól sikerült.
Azt nagyon fontos elmondanom, hogy van egy mentorom, aki időt szán rám és foglalkozik velem. Sokszoros magyar bajnok. Azt mondta, hogy megnézi a hibáimat és azok alapján megpróbál segíteni nekem. Pécs előtt kezdtük el a közös munkát. A verseny alatt is folyamatos segítséget nyújtott. A tapasztalata és az iránymutatásai nagyon sokat jelentenek nekem. Egyértelműen ennek tulajdonítom be a fejlődés! Láttuk a dobogót, ami az én esetemben korábban nagyon ritkán következett be…
Elárulhatjuk, hogy ki az, akiben ennyire hiszel?
Nem titok: Bútor Robi szerint kell másképp használnom az autót, mint ahogy korábban vezettem. Egy teljesen más irányt mutatott nekem. Ebben az irányban szeretnék menni, ezt szeretném vele gyakorolni. Robi támogatását adta, hogy 2016-ban is tudjuk folytatni ezt a munkát.
Van bennem egy bizonyítási vágy. Az eddigi versenyzésemről sokan azt mondták: tudtok gyorsan menni, de ritkán értek célba, nagyokat tudok esni, szétszórt vagyok, nem ide figyelek… Robi ezt az első alkalommal összegezte és egyértelművé tette, hogy úgy nem lehet tesztelni, versenyezni, ha például egyfolytában csörög az ember telefonja. Sok vezetési tanácsot kaptam tőle. Én azt gondoltam magamról, hogy tudok autót vezetni. Miután beültem Bútor Robi mellé, éreztem, hogy közel sem állok ahhoz, amit autóversenyzésnek hívnak. Jó volt innen elindulni…
Próbálom megvalósítani azt, amit mond. Nem akarom összetörni az autót, szeretnék eredményesen versenyezni, szeretnék jó időket autózni. Legfőképp magamnak. És valószínűleg ezt látod bennem, ha azt mondod, hogy az utolsó három versenyben több volt a tűz.
Mik a terveid? Korábban volt arról szó, hogy ki szeretnéd adni az autód.
Ez most is áll! Ha találunk rá egy bérlőt, aki szívesen menne az ORB-ben ezzel a top kocsival, akkor állunk rendelkezésére!
És Te? Nekem ez a gumiszabály annyira nem tetszik. Nem látom, hogy máshol lenne ilyen, hogy ennyire meg van kötve a versenyzők keze. Emiatt nagyon kacsingatok külföldre. Egy Mitropa kupán szívesen kipróbálnám magam az autóval. Lassan negyven éves leszek, nagy csodákat nem várok magamtól. Saját magam szórakoztatására, bizonyítási vágyaim megvalósítására autózok. Magyarországon nagyon megnehezítik a versenyzők életét. Sokak szerint nem, Robi is ezt mondta. Én úgy érzem, a Honda Michelin gumival működik a legjobban. Nem tudom, hogy mennyire lesz kategóriája az autónak itthon. Kint - azt gondolom - nagyobb a lehetősége annak, hogy jókat csatázzon az ember a kategóriatársakkal. Én már le tudok mondani versenyekről… Rossz így kimondani, de nem a bajnokság miatt megyek, nem a kupákért. Az motivál, hogy jól érezzem magam az autóban, jó időeredményeket autózzak és abszolútban is lehetőleg minél előbb olvashassam a nevünk. Összegezzünk :)
Ahogy mondtam, az autó top állapotban van. Ha valaki szeretne vele a magyar bajnokságban menni, akkor hajrá! Akkor mi megyünk vele a Mitropa Kupán. Ha itt marad, akkor itthon megyünk. És remélem Bútor Robira továbbra is számíthatok, nagyon sokat jelentenek nekem a tanácsai.
Ez a hír most jelenik meg 3822. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.10.11-13.
részletes infóink 2024.10.13.
részletes infóink 2024.10.10-13.
részletes infóink 2024.10.12-13.
részletes infóink 2024.10.25-27.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |