LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Álmomban sem gondoltam volna!
Turán Friciék a szervizparkban veszítették el a pontokat
2012-07-25
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
770131365
Napi oldal:
78756
Jelenleg:
1270
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

almomban_sem_gondoltam_volna_1

Izgalmakkal teli verseny volt a veszprémi, nem várt fordulatokkal tarkítva, melyekből sajnos a Turán-Zsiros páros sem maradt ki ezúttal. Egy meghibásodott alkatrész okozta a problémát, amelyet meglepő módon a csapat a szervizben nem bírt orvosolni, így az abszolút harmadik helyről kellett feladniuk a versenyt.

almomban_sem_gondoltam_volna_4

Hogyan zajlott a veszprémi verseny?
A pénteki napon még minden rendben volt, jól alakult a verseny a mi szemszögünkből nézve, hiszen az első két gyorsasági szakaszon óriási csatát vívva, kiváló időeredményeket sikerült autóznunk, és ennek köszönhetően a harmadik helyen fordultunk a második napra. Megmondom őszintén, tartottam ettől a két gyorsaságitól, hiszen nagyon sok egyenes szakasz van benne, és tudtuk, hogy fontos lesz számunkra ez is, hiszen ha itt tudjuk tartani a lépést a Mitsubishikkel, akkor szombaton már egy picit könnyebb lehet nekünk. Bár mindkét gyorsaságin volt apróbb hibánk, de úgy gondolom, hogy ez nem nagyon változtatott az időeredményünkön. A másnapi pályák teljesen, ill. részben újak voltak számunkra, hiszen mi tavaly itt nem mentünk, így a gumiválasztásban sem voltak meg azok a tapasztalati előnyeink, melyekkel a többiek rendelkeztek. Ettől függetlenül jó úton haladtunk afelé, hogy a harmadik helyről talán egy másodikra fel tudjuk hozni az autót a nap végére, de ez egy technikai hiba miatt nem sikerült.

almomban_sem_gondoltam_volna_5

Mi történt?
A Ford Fiesta S2000 légbeszívó kamrája - tehát az airbox - tört el a folyamatos rezonanciától. Ennek hatására túl sok levegő és kevesebb benzin áramlik az égéstérbe, ami az egész motort tönkreteheti, így mikor észleltük még be tudtunk menni a szervizparkba, de nem volt a csapatnál ilyen pótalkatrész, így nem tudtuk folytatni a versenyt.

almomban_sem_gondoltam_volna_3

Mindenki nagyon meglepődött ezen az eseten, gondolom ti sem számoltatok egy ilyen eshetőséggel...
Hogy nem számoltunk ezzel, az nem elég erős kifejezés! Úgy fogalmaznék inkább, hogy álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen előfordulhat egy ilyen szintű csapatnál! Úgy éreztem, hogyha az autót be bírjuk vinni a szervizparkba, akkor nem lehet olyan dolog, amit ne tudnának ott megoldani, de úgy tűnik, hogy beletaláltunk abba az egyetlen hibába - vagy azok közül a hibák közül az egyikbe -, amit nem tudtak a szervizben megoldani. Óriási csalódás volt ez számunkra, mind a versennyel kapcsolatban, mind pedig a csapattal.

almomban_sem_gondoltam_volna_6

Hogyan reagálta le a csapat ezt az eseményt?
Ez még folyamatban, a napokban fogunk összeülni, ill. egy konferenciabeszélgetésen részt venni, ahol mindenki elmondja, ki hogyan látja, és ennek alapján fogjuk meghozni a konklúziót a szezon további részére nézve. Második éve versenyzünk ezzel a csapattal, idáig ha versenyt ki kellett hagynunk, vagy fel kellett adnunk, az mind technikai hiba miatt volt. Jordániában a harmadik helyről estünk ki, Szardínián az első napon, az első gyorsasági után kellett megállnunk. Picit ez most sok nekünk. Nem gondolom azt, hogy van olyan csapat, ahol ne fordulnának elő műszaki problémák, de úgy érzem, hogy egyrészt ebben a hibában mi teljesen vétlenek vagyunk, másrészt ez egy logisztikai probléma volt, hiszen a csapatnak van ilyen alkatrésze, csak nem volt benn a kamionban. Most egy kicsit el vagyunk keseredve, várjuk a csapat reagálását, ők hogyan látják ezt a helyzetet. Biztos, hogy ők megpróbáltak megtenni mindent, megpróbálták megjavítani, de hát egy ilyen alkatrészt megjavítani cserealkatrész nélkül nem igazán volt lehetséges az adott helyszínen és körülmények közepette...

Veszprémben ezúttal négyen vívtátok a csatát az elsőségért, és ez nagyon tetszett a nézőknek!
Igen, és véleményem szerint ez nagyon jót tesz a rallye-nak, a bajnokságnak, és nekünk versenyzőknek is. Jó csata volt, és ezért is vagyunk kicsit elkeseredve, mert volt még a tarsolyunkban, az utolsó gyorsra is tudtunk volna még gyorsulni... rossz volt kiesni, mert úgy éreztük, hogy legalább a helyünket meg tudtuk volna tartani, és a bajnokság szempontjából nagyon fontos volt ez a futam. Mondhatjuk azt, hogy félidőhöz érkezett a magyar bajnokság, és most behibázni egy nulla ponttal úgy, hogy a többiek nem hibáztak eddig… ez nekünk nagyon nagy hátrányt jelent most a bajnokságban!

a csapat támogatói :

nem_a_beiroban_dolt_el_1

nem_a_beiroban_dolt_el_2

nem_a_beiroban_dolt_el_3

nem_a_beiroban_dolt_el_4

nem_a_beiroban_dolt_el_5

nem_a_beiroban_dolt_el_34

nem_a_beiroban_dolt_el_7

nem_a_beiroban_dolt_el_8

nem_a_beiroban_dolt_el_9

nem_a_beiroban_dolt_el_10

nem_a_beiroban_dolt_el_11

nem_a_beiroban_dolt_el_12

nem_a_beiroban_dolt_el_13

nem_a_beiroban_dolt_el_14

nem_a_beiroban_dolt_el_15

nem_a_beiroban_dolt_el_16

nem_a_beiroban_dolt_el_17

nem_a_beiroban_dolt_el_18

nem_a_beiroban_dolt_el_19

nem_a_beiroban_dolt_el_20

nem_a_beiroban_dolt_el_21

nem_a_beiroban_dolt_el_22

nem_a_beiroban_dolt_el_23

nem_a_beiroban_dolt_el_24

nem_a_beiroban_dolt_el_25

nem_a_beiroban_dolt_el_26

Ez a hír most jelenik meg 4207. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k