LCH Tavaszi LADA találkozó
Álmomban sem gondoltam volna!
Turán Friciék a szervizparkban veszítették el a pontokat
2012-07-25
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
684954715
Napi oldal:
55379
Jelenleg:
1334
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

almomban_sem_gondoltam_volna_1

Izgalmakkal teli verseny volt a veszprémi, nem várt fordulatokkal tarkítva, melyekből sajnos a Turán-Zsiros páros sem maradt ki ezúttal. Egy meghibásodott alkatrész okozta a problémát, amelyet meglepő módon a csapat a szervizben nem bírt orvosolni, így az abszolút harmadik helyről kellett feladniuk a versenyt.

almomban_sem_gondoltam_volna_4

Hogyan zajlott a veszprémi verseny?
A pénteki napon még minden rendben volt, jól alakult a verseny a mi szemszögünkből nézve, hiszen az első két gyorsasági szakaszon óriási csatát vívva, kiváló időeredményeket sikerült autóznunk, és ennek köszönhetően a harmadik helyen fordultunk a második napra. Megmondom őszintén, tartottam ettől a két gyorsaságitól, hiszen nagyon sok egyenes szakasz van benne, és tudtuk, hogy fontos lesz számunkra ez is, hiszen ha itt tudjuk tartani a lépést a Mitsubishikkel, akkor szombaton már egy picit könnyebb lehet nekünk. Bár mindkét gyorsaságin volt apróbb hibánk, de úgy gondolom, hogy ez nem nagyon változtatott az időeredményünkön. A másnapi pályák teljesen, ill. részben újak voltak számunkra, hiszen mi tavaly itt nem mentünk, így a gumiválasztásban sem voltak meg azok a tapasztalati előnyeink, melyekkel a többiek rendelkeztek. Ettől függetlenül jó úton haladtunk afelé, hogy a harmadik helyről talán egy másodikra fel tudjuk hozni az autót a nap végére, de ez egy technikai hiba miatt nem sikerült.

almomban_sem_gondoltam_volna_5

Mi történt?
A Ford Fiesta S2000 légbeszívó kamrája - tehát az airbox - tört el a folyamatos rezonanciától. Ennek hatására túl sok levegő és kevesebb benzin áramlik az égéstérbe, ami az egész motort tönkreteheti, így mikor észleltük még be tudtunk menni a szervizparkba, de nem volt a csapatnál ilyen pótalkatrész, így nem tudtuk folytatni a versenyt.

almomban_sem_gondoltam_volna_3

Mindenki nagyon meglepődött ezen az eseten, gondolom ti sem számoltatok egy ilyen eshetőséggel...
Hogy nem számoltunk ezzel, az nem elég erős kifejezés! Úgy fogalmaznék inkább, hogy álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen előfordulhat egy ilyen szintű csapatnál! Úgy éreztem, hogyha az autót be bírjuk vinni a szervizparkba, akkor nem lehet olyan dolog, amit ne tudnának ott megoldani, de úgy tűnik, hogy beletaláltunk abba az egyetlen hibába - vagy azok közül a hibák közül az egyikbe -, amit nem tudtak a szervizben megoldani. Óriási csalódás volt ez számunkra, mind a versennyel kapcsolatban, mind pedig a csapattal.

almomban_sem_gondoltam_volna_6

Hogyan reagálta le a csapat ezt az eseményt?
Ez még folyamatban, a napokban fogunk összeülni, ill. egy konferenciabeszélgetésen részt venni, ahol mindenki elmondja, ki hogyan látja, és ennek alapján fogjuk meghozni a konklúziót a szezon további részére nézve. Második éve versenyzünk ezzel a csapattal, idáig ha versenyt ki kellett hagynunk, vagy fel kellett adnunk, az mind technikai hiba miatt volt. Jordániában a harmadik helyről estünk ki, Szardínián az első napon, az első gyorsasági után kellett megállnunk. Picit ez most sok nekünk. Nem gondolom azt, hogy van olyan csapat, ahol ne fordulnának elő műszaki problémák, de úgy érzem, hogy egyrészt ebben a hibában mi teljesen vétlenek vagyunk, másrészt ez egy logisztikai probléma volt, hiszen a csapatnak van ilyen alkatrésze, csak nem volt benn a kamionban. Most egy kicsit el vagyunk keseredve, várjuk a csapat reagálását, ők hogyan látják ezt a helyzetet. Biztos, hogy ők megpróbáltak megtenni mindent, megpróbálták megjavítani, de hát egy ilyen alkatrészt megjavítani cserealkatrész nélkül nem igazán volt lehetséges az adott helyszínen és körülmények közepette...

Veszprémben ezúttal négyen vívtátok a csatát az elsőségért, és ez nagyon tetszett a nézőknek!
Igen, és véleményem szerint ez nagyon jót tesz a rallye-nak, a bajnokságnak, és nekünk versenyzőknek is. Jó csata volt, és ezért is vagyunk kicsit elkeseredve, mert volt még a tarsolyunkban, az utolsó gyorsra is tudtunk volna még gyorsulni... rossz volt kiesni, mert úgy éreztük, hogy legalább a helyünket meg tudtuk volna tartani, és a bajnokság szempontjából nagyon fontos volt ez a futam. Mondhatjuk azt, hogy félidőhöz érkezett a magyar bajnokság, és most behibázni egy nulla ponttal úgy, hogy a többiek nem hibáztak eddig… ez nekünk nagyon nagy hátrányt jelent most a bajnokságban!

a csapat támogatói :

nem_a_beiroban_dolt_el_1

nem_a_beiroban_dolt_el_2

nem_a_beiroban_dolt_el_3

nem_a_beiroban_dolt_el_4

nem_a_beiroban_dolt_el_5

nem_a_beiroban_dolt_el_34

nem_a_beiroban_dolt_el_7

nem_a_beiroban_dolt_el_8

nem_a_beiroban_dolt_el_9

nem_a_beiroban_dolt_el_10

nem_a_beiroban_dolt_el_11

nem_a_beiroban_dolt_el_12

nem_a_beiroban_dolt_el_13

nem_a_beiroban_dolt_el_14

nem_a_beiroban_dolt_el_15

nem_a_beiroban_dolt_el_16

nem_a_beiroban_dolt_el_17

nem_a_beiroban_dolt_el_18

nem_a_beiroban_dolt_el_19

nem_a_beiroban_dolt_el_20

nem_a_beiroban_dolt_el_21

nem_a_beiroban_dolt_el_22

nem_a_beiroban_dolt_el_23

nem_a_beiroban_dolt_el_24

nem_a_beiroban_dolt_el_25

nem_a_beiroban_dolt_el_26

Ez a hír most jelenik meg 4079. alkalommal
Share |
Veszprém • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
19. Valvoline Veszprém Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k