Az 5-ös kategória negyedik helyére hozta be a S1600-as Ignist a dr. Varga Attila – Savanyu Roland páros, és bár továbbra is hangsúlyozzák, hogy első a szórakozás, mégsem bánnák, ha kicsit gyorsulnának még. Barátkoznak, ismerkednek a kocsival, és amíg a hangulat remek, a fejlődés sem kizárt!
Hogyan alakult a Bükfürdő Rallye számotokra?
Élvezetes volt, mint minden rallye, különösen ahol az ember elér a célig! Azt hittem, hogy egy kicsit hamarabb fogok megbarátkozni ezzel az autóval, pontosabban az autó hamarabb fog megbarátkozni velem, de hosszabb munka lesz ez, az már látszik! Elkezdtem érezgetni már a kocsit, váltogattuk a gumikat is, három-négyfélét sikerült kipróbálni, amire eddig még nem volt lehetőségünk. Voltak ezen a téren is komoly melléfogásaim, de voltak jó döntések is, bízom benne, hogy ezek majd mind hasznosulnak a további versenyeinken. Ez egy jó és egyben izgalmas, érdekes tanulási folyamat, amit nagyon élvezek. Tulajdonképpen egy jó teszt volt ez a verseny nekünk, de őszintén szólva nem gondoltam, hogy ekkora különbség lesz az eleje és köztem.

Mekkora különbség ez pontosan?
A végére már egy másodpercen belül voltak, de az elején voltak ijesztő időeredmények. Azt hittem, hogy aszfalton lesz nagyobb különbség a kategória autói között, hiszen 7-8 éves technikáról és a legújabb autókról beszélünk, de annyira modern a hajtásuk és nyomatékosak, hogy lesz még mit felkötni a gatyámon, ha egy kicsit közelebb akarok autózni hozzájuk, vagy olykor meg szeretném csipkedni őket, de így van mivel szórakoztatni magunkat a versenyen!
Hányadik helyen végeztetek a kategóriában?
Negyedik helyen zártuk a versenyt, ami azért nem rossz helyezés. Nem is elsődlegesen az időeredményekre törekszünk, inkább az élvezet van előtérbe helyezve, de ha már az ember versenykörülmények között autózik, akkor óhatatlanul figyeli, hogy hol autózik a mezőnyhöz képest. Azt hiszem, hogy ez most a helyén van, és nagyon jó érzéssel fejeződött be ez a futam számunkra. Jól éreztük magunkat, és amíg ez meglesz, addig javulni is fogunk!

Milyen volt a rendezvény?
Egy jó hangulatú verseny volt, mindenki által jól ismert pályaszakaszokkal. Egy olyan gyorsasági szakasz van, amit kivétel nélkül mindenki a verseny egyetlen negatív fordulataként kezelt, ez pedig a Bögöte-Hosszúpereszteg gyorsasági. Ez egy olyan pálya, ami semmilyen körülmények között nem élvezetes, hiszen szárazon sem jó, vizesen, nedvesen pedig egy tragédia. Négykerekessel is tragédia volt, de elsőkerekessel egyszerűen rettenet!

Hazai pályák következnek számotokra, mennyire kedveled a veszprémi gyorsasági szakaszokat?
Nincs itt már hazai pálya! Mindenki ugyanannyira ismeri már mindegyik verseny mindegyik pályáit! Óriási tévedés azt gondolni, hogy egy hazai versenyző 20-szor annyit jár a pályákon, sőt, épp ellenkezőleg! Ha elmegyek egy távolabbi versenyre, akkor elutazom 3-4 napra és csak azzal foglalkozom, itthon meg folyamatosan dolgozom közben, és biztos, hogy kevesebbet járom a pályákat, mint ha elmegyünk messzire. Azt mondják, hogy ez az autó - az Ignis - a durva murváson mutatja meg az erényeit, így a bükfürdői ezek alapján nem volt mérvadó és már én is kíváncsi vagyok, hogy Veszprémben mit fog produkálni. Egyik pálya sem olyan, ami a korábbiakhoz képest autógyilkos lenne, és azért lássuk be, hogy amikor arról beszélünk, hogy a veszprémi pályák autógyilkosak, akkor a Zsigulikhoz mérjük, mert azokat a szerencsétlen jószágokat valóban széttúrták, de ezeket a modern, jó felfüggesztésű, már igazán sportolásra gyártott autókat már nem gyilkolják meg! Sem a Mitsubishik, sem a komolyabb kétkerekes autók már nem sérülnek, ha nincs vezetői hiba, vagy anyagfáradás. Ritkábban esnek már ki Veszprémben, és már csak nimbusz, hogy ez itt a rallye-nak a hazai Acropolis rallye-s verziója... ez már rég nem igaz!
a csapat támogatói:









