Amíg jó, addig lesz javulás is!
Dr.Varga élvezte a bükfürdői futamot
2011-06-29
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
763351534
Napi oldal:
88991
Jelenleg:
763
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 2.futam után
1. Balassa Balázs
398
2. Suborits Péter
396
3.
Horváth Levente
380
4. Gönczi Dániel
370
5. Végh Krisz
337
6. Kasza Kristóf
322
7. Gách Bence
304
8. Bíró-Ambrus Roland
301
9. Somogyi Máté
291
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 4.futam,
a Rally Islas Canarias után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
109
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
66
3. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
59
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
58
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
57
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
39
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
19
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
16
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 1.futam után
1. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
2. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
24
4. Jose Suarez
SKODA Fabia RS Rally2
22
5. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
20
6. Pepe López
Hyundai i20N Rally2
15
7. M.Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
13
8. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
11
9. Stefan Lefebvre
Hyundai i20N Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
25
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
24
4. Trencsényi V.
Skoda Fabia R5 Evo
21
5. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
19
6. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
17
7.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
13
8.
Vida Szabolcs
SKODA Fabia RS Rally2
11
9. Ifj.Fogarasi A.
Ford Fiesta Rally4
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Hevesi Norbert
BMW E36
35
2. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
3.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
4. Molnár Attila
Lada 2107
20
5.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
6. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
7. Hulmann Gábor
Lada VFTS
15
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
2. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
10
3. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
4.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
0
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Az 5-ös kategória negyedik helyére hozta be a S1600-as Ignist a dr. Varga Attila – Savanyu Roland páros, és bár továbbra is hangsúlyozzák, hogy első a szórakozás, mégsem bánnák, ha kicsit gyorsulnának még. Barátkoznak, ismerkednek a kocsival, és amíg a hangulat remek, a fejlődés sem kizárt!

Hogyan alakult a Bükfürdő Rallye számotokra?

Élvezetes volt, mint minden rallye, különösen ahol az ember elér a célig! Azt hittem, hogy egy kicsit hamarabb fogok megbarátkozni ezzel az autóval, pontosabban az autó hamarabb fog megbarátkozni velem, de hosszabb munka lesz ez, az már látszik! Elkezdtem érezgetni már a kocsit, váltogattuk a gumikat is, három-négyfélét sikerült kipróbálni, amire eddig még nem volt lehetőségünk. Voltak ezen a téren is komoly melléfogásaim, de voltak jó döntések is, bízom benne, hogy ezek majd mind hasznosulnak a további versenyeinken. Ez egy jó és egyben izgalmas, érdekes tanulási folyamat, amit nagyon élvezek.  Tulajdonképpen egy jó teszt volt ez a verseny nekünk, de őszintén szólva nem gondoltam, hogy ekkora különbség lesz az eleje és köztem.

amig_jo_addig_lesz_javulas_is_11

Mekkora különbség ez pontosan?
A végére már egy másodpercen belül voltak, de az elején voltak ijesztő időeredmények. Azt hittem, hogy aszfalton lesz nagyobb különbség a kategória autói között, hiszen 7-8 éves technikáról és a legújabb autókról beszélünk, de annyira modern a hajtásuk és nyomatékosak, hogy lesz még mit felkötni a gatyámon, ha egy kicsit közelebb akarok autózni hozzájuk, vagy olykor meg szeretném csipkedni őket, de így van mivel szórakoztatni magunkat a versenyen!

Hányadik helyen végeztetek a kategóriában?

Negyedik helyen zártuk a versenyt, ami azért nem rossz helyezés. Nem is elsődlegesen az időeredményekre törekszünk, inkább az élvezet van előtérbe helyezve, de ha már az ember versenykörülmények között autózik, akkor óhatatlanul figyeli, hogy hol autózik a mezőnyhöz képest. Azt hiszem, hogy ez most a helyén van, és nagyon jó érzéssel fejeződött be ez a futam számunkra. Jól éreztük magunkat, és amíg ez meglesz, addig javulni is fogunk!

amig_jo_addig_lesz_javulas_is_12

Milyen volt a rendezvény?
Egy jó hangulatú verseny volt, mindenki által jól ismert pályaszakaszokkal. Egy olyan gyorsasági szakasz van, amit kivétel nélkül mindenki a verseny egyetlen negatív fordulataként kezelt, ez pedig a Bögöte-Hosszúpereszteg gyorsasági. Ez egy olyan pálya, ami semmilyen körülmények között nem élvezetes, hiszen szárazon sem jó, vizesen, nedvesen pedig egy tragédia. Négykerekessel is tragédia volt, de elsőkerekessel egyszerűen rettenet!

amig_jo_addig_lesz_javulas_is_13

Hazai pályák következnek számotokra, mennyire kedveled a veszprémi gyorsasági szakaszokat?
Nincs itt már hazai pálya! Mindenki ugyanannyira ismeri már mindegyik verseny mindegyik pályáit! Óriási tévedés azt gondolni, hogy egy hazai versenyző 20-szor annyit jár a pályákon, sőt, épp ellenkezőleg! Ha elmegyek egy távolabbi versenyre, akkor elutazom 3-4 napra és csak azzal foglalkozom, itthon meg folyamatosan dolgozom közben, és biztos, hogy kevesebbet járom a pályákat, mint ha elmegyünk messzire. Azt mondják, hogy ez az autó - az Ignis - a durva murváson mutatja meg az erényeit, így a bükfürdői ezek alapján nem volt mérvadó és már én is kíváncsi vagyok, hogy Veszprémben mit fog produkálni. Egyik pálya sem olyan, ami a korábbiakhoz képest autógyilkos lenne, és azért lássuk be, hogy amikor arról beszélünk, hogy a veszprémi pályák autógyilkosak, akkor a Zsigulikhoz mérjük, mert azokat a szerencsétlen jószágokat valóban széttúrták, de ezeket a modern, jó felfüggesztésű, már igazán sportolásra gyártott autókat már nem gyilkolják meg! Sem a Mitsubishik, sem a komolyabb kétkerekes autók már nem sérülnek, ha nincs vezetői hiba, vagy anyagfáradás. Ritkábban esnek már ki Veszprémben, és már csak nimbusz, hogy ez itt a rallye-nak a hazai Acropolis rallye-s verziója... ez már rég nem igaz!



a csapat támogatói:

amig_jo_addig_lesz_javulas_is_1



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 3239. alkalommal
Share |
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
Prince Groupama Garancia Bükfürdő Rallye 2011
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
12 13 14 15161718

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k