|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() Herczig Norberték továbbra is a ŠKODA Fabia R5-ös versenyautóval versenyeznek és az egri szezonnyitón megnyerték a hzai értékelést. Kezdésnek nem rossz… Egyáltalán nem rossz! Amiért jöttünk, az megvan. Nagyon élveztük mind a két versenynapot.
Szombaton egy kicsit eldőlt az abszolút értékelésben a sorsunk, hogy a Mátrában összeszedtünk egy kis defektet, csináltunk egy kis hátrányt. Ezt próbáltuk ledolgozni végig… Maradt 5 tized a Grzybékkel szemben, de nem vagyok elkeseredve, hiszen a magyar értékelés az megvan, a power stage-n is tudtunk pontokat hozni és ez egy jó rajtnak tűnik. Bízom benne, hogy tudjuk továbbvinni ezt a lendületet és ezt a formát.
![]() Az autó változott valamit? Van benne új fejlesztés és ha van, érzel különbséget?
Fejlesztették a hátsó differenciálművét, a lengéscsillapítókat és talán a turbóvezérlésen van valami változtatás. Hogy érzem e? Tavaly még nem tudtam kiautózni ezt a kocsit annyira, hogy megérezzem ezt a különbséget. Ettől függetlenül biztos, hogy van, gyorsult az autó.
A nagy kérdés számunkra az, hogy a következő futamtól már nekünk is Pirelli gumival kell mennünk és kíváncsian várjuk, hogy hogyan sikerül majd akklimatizálódnunk.
![]() Lesz lehetőségetek tesztelni a Pirelli gumikkal a miskolci futam előtt?
Igen! Eleve úgy állítottuk össze az évet, hogy tudjunk tesztelni az első futam előtt, tudjunk menni az új gumikkal a második futam előtt egy hosszabb teszten, majd az első murva futam előtt is egy hosszabb teszten vehessünk részt. Utána tudunk majd egy kicsit inkább kevesebbet tesztelni, de ezelőtt a három verseny előtt szerettünk volna egy kicsit többet ülni az autóban.
Kemény mezőny gyűlt össze Egerben… Ez egy nagy motiváció, ugye?
Nagyon! Ezt mondtam épp az előbb is: én ezt sportként élem meg, amit csinálunk, és ez most igazi sport volt! Nem az enyém a legszélesebb mosoly, hiszen alul maradtunk 5 tized másodperccel, de végre az volt, amiért csináljuk ezt az egészet.
Olyan volt, amiket talán a TV-ben látunk: késhegyre menő csaták, izgalmak, megfeszült idegszálak, hogy ki bírja jobban a nyomást és ami nagyon nagy dolog: nem nagyon hibázott senki. És talán így még édesebb, hogy nem azért nyertünk, mert más betlizett…
A miskolci programot már láttad?
Ez a hír most jelenik meg 3682. alkalommal
![]() 2016.04.01-03.
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |