Angyalfi Karcsi - INACroatia Rally
32.INA Croatia Delta Rally
2005-06-14
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
796875030
Napi oldal:
248728
Jelenleg:
840
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 7.futam után
(JAVÍTOTT)
1. Bíró-Ambrus Roland
1324
2. Gönczi Dániel
1140
3. Rási László
1003
4. Csáki Ottó
969
5. Nagy Balázs
884
6. Varga Zalán
874
7.
Halmai Péter
868
8. Kárai Károly
864
9. Misik Attila
860
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 10.futam,
a Rally Paraguay után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
198
2. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
191
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
189
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
180
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
150
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
88
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
58
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
56
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a bajnokság végeredménye
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
154
2. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
148
3. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
131
4. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
104
5. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
6. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
7. Romet Jürgenson
Ford Fiesta Rally2
50
8. Mille Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Simone Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
36
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
135
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
99,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
92
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
71,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
71,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
65
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Vida Szabolcs
Skoda Fabia R5
33
9. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
70
3. Hulmann Gábor
Lada VFTS
67,5
4. Hevesi Norbert
BMW E36
63
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
6. Matics Mihály
Lada
40
7.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
8. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
9. Helgert Tamás
BMW E46 M3
22
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
61
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
25
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
22,5
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
20
5. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
18,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
14
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
105
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
77
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
70
4. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
69
5. Molnár Zoltán
Citroen C2
69
6. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
50
7. Völcsey Viktor
Peugeot 208 R2
48
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
9. Fenyvesi Péter
Lada 21013
27
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 4.futam,
az 3.Győr Rally után
D korcsoport
1. Auszmann Gy.
Polonez
62,5
2. Csukovics István
Lada 21013
60
3. Rácz Tibor
Lada 21011
52
E korcsoport
1. Kelemen Csaba
Lada VFTS
74
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
3. Póczik Ákos
Lada 2105
52
F korcsoport
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Pehely Balázs
Honda Integra Type-R
30
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Ifj.Angyalfi Karcsi.
Itthon nem indul, de a horvát bajnokságban kipróbálja magát.
Az elmúlt hétvégén a 32.INA Croatia Delta Rally-n indult egy Mitsubishi Lancerrel...
A verseny után kérdeztem:

Karcsi, meséld el, milyen is ez a verseny...
230 versenykilométer várt ránk. Az első nap is hét gyors és másnap is.

Nagyon rosszul kezdődött az első napunk.
Előtte cseréltünk féktárcsát és betéteket és emiatt nagyon hamar elmelegedett a fékünk, de nem is ez volt a nagyobb gond…
Sajnos a navigátorom, Balogh Jani rosszul lett már az első gyorson és ez folytatódott a második és harmadik gyorson is. Szegény a gyors felétől végig hányta a szakaszt az autóban… Úgy jöttem ahogy láttam.

Hát egyik pálya sem egy Tardos-Bikol, amin már talán mentél néhányszor…
:) Igen, tényleg nem mondhatnám, hogy fejből mentem. Ráadásul tréningezni sem tudtunk túl sokszor.
Ennek ellenére a harmadik gyorsaságin mentem egy abszolút második időt, egy tizeddel rosszabbat, mint a Sebalj ment a C2 Super1600-assal.
Mondtam Janinak, hogy szedje össze magát…

Nem értettem, hogy miért van az az eredmények figyelésekor, hogy Ti nem az elejében jöttetek.
Sajnos egyszerű a magyarázat, mivel EK futam volt és mi A8ban neveztünk, így a mezőny végén indultunk.
Éppen ezért azt tudtam előre, hogy az első és negyedik gyorsaságin nem fogok majd jó időt menni, mert az egy borzasztóan koszos pálya volt, végig felhordással. Viszont a másik két gyorsot, az 5-6-at sikerült megnyernünk, már Jani is tudta rendesen diktálni a kanyarokat.

Így a nap végére sikerült feljönnünk az abszolút harmadik helyre, 4re voltunk a második helyen álló Sebalj-tól és Béres Józsi is csak 25-re volt tőlünk.

Mivel tudtam, hogy a második nap milyen gyorsaságik jönnek, szinte biztos voltam benne, hogy feljebb tudunk még lépni.
Aztán eddig tartott…

Mi történt?
Variáltunk reggel a gumikkal.
Kaptunk egy versenyzőtársunktól kemény gumit, amiről csak annyit tudtunk, hogy már nem fiatal 3-4 éves, de reméltük, hogy ez nem lesz gond. Megkérdeztem néhány emberkét, hogy mi a véleménye, hogy régi, de még nem használt gumival megyünk, de a végén én hoztam meg a döntést, hogy belevágunk.

Három defektet kaptunk…
Az első gyorson kaptunk egyet, majd a második rajtjában még egyet. Akkor már defektes kerékkel mentünk végig, majd a következő gyorson újra szétrobbant a gumi, amivel már nem tudtunk mit kezdeni. Sajnos kiestünk.
Mindegyik gumi szó szerint felrobbant, egyértelműen a gumi öregségére lehet visszavezetni a problémát.
Sajnálom, hogy ezt választottam és nem a közepes gumit. Lehet, hogy az elmelegedett volna, de akkor végigértünk volna.

Nem vittetek magatokkal elég gumit, hogy mástól kellett kérni?
Vittünk sok gumit, de nem érkezett meg időben a keményebb Michelin gumi, így csak Pirelli volt nálunk. Viszont az első nap Michelinnel mentem és azt beszéltük a srácokkal, hogy ne variáljuk, hogy az első nap ilyennel, másnap olyannal megyünk, azért jött az a megoldás, hogy az öreg gumikkal megyünk.

Most így utólag már tudom, hogy minden más megoldással előrébb jutunk. Sajnálom. A döntést én hoztam meg, csak magamat hibáztathatom.

Nem beszéltünk még róla, melyik autóval indultatok?
Ugyanaz az autó, amivel Szlovéniában mentem.
Ez egy N csoportos autó, de mivel A-ba neveztem, de az autóm még nem lett kész és nem lehet visszább nevezni, így maradt ez a megoldás. Annyi, hogy a nagyobb szűkítőt tettük be az autóba, de különben teljesen N-es.

Milyen hangulata volt a versenynek, hogy éreztétek Magatokat?
Nagyon jó verseny, a gyorsok hihetetlenül jók. 20 kilométernél hosszabb gyorsok, a superspeciál a szervizpark mellett, a fiúk is láttak végre egy kicsit a versenyből.
Semmi rosszat nem tudok mondani.

Nekünk ugyan eleve rosszul kezdődött, mivel az utolsó két tréningnapról trélerren jöttünk haza, nem is tudtuk azt a két napot normálisan letréningezni.

A legnagyobb szívfájdalmunk az, hogy a horvát bajnokságban ez egy másfél szorzós verseny volt és így elúsztak a pontok. Úgy indulunk neki a bajnokságnak, hogy az elsőnek 30 pontja van, nekünk pedig nulla.

Szilágyi Janival sokat beszélgettünk, aki azt mondta, hogy szerinte is jó lesz ez, főleg, ha rendesen fogok majd tudni tréningezni, a navigátor is rendben lesz, az autó is rendbe lenne, akkor ez mindenképp biztató.
A következő versenyre kész lesz az A-s autó, jobban odafigyelünk a részletekre és szeretnénk beleszólni a bajnokságba, szeretnénk megnyerni. Három hét múlva lesz a következő futam…

Valahonnan ismerős az autó designja…
Hát persze, Spiciék autójához hasonlít, hiszen egy csapat vagyunk és a támogatói kör is azonos.
Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a következőknek: Mega Kft., Mammut, Euro-Norp Harcon, Szemerey Transport, FTL-LOG, Készpénz Autó, Készpénz Lízing, Gulyás nagykereskedelem, GBP-TEX és a többi segítőinknek is.

Ez a hír most jelenik meg 4563. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
27 28 29 30 310102
030405 06070809
101112 13 141516
171819 20 212223
24 25 26 27282930
2025.11.07-09.

részletes infóink

2025.11.06-09.

részletes infóink

2025.11.07-11.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08.

részletes infóink

2025.11.08-09.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k