LADARACING FESZT - 2025.06.28-29. - Black Star Speedway Visonta
Angyalfi Karcsi - INACroatia Rally
32.INA Croatia Delta Rally
2005-06-14
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
771573888
Napi oldal:
12564
Jelenleg:
880
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 4.futam, a Rally Poland után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
81
2. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
65
3. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
4. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
5. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
46
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
41
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

Ifj.Angyalfi Karcsi.
Itthon nem indul, de a horvát bajnokságban kipróbálja magát.
Az elmúlt hétvégén a 32.INA Croatia Delta Rally-n indult egy Mitsubishi Lancerrel...
A verseny után kérdeztem:

Karcsi, meséld el, milyen is ez a verseny...
230 versenykilométer várt ránk. Az első nap is hét gyors és másnap is.

Nagyon rosszul kezdődött az első napunk.
Előtte cseréltünk féktárcsát és betéteket és emiatt nagyon hamar elmelegedett a fékünk, de nem is ez volt a nagyobb gond…
Sajnos a navigátorom, Balogh Jani rosszul lett már az első gyorson és ez folytatódott a második és harmadik gyorson is. Szegény a gyors felétől végig hányta a szakaszt az autóban… Úgy jöttem ahogy láttam.

Hát egyik pálya sem egy Tardos-Bikol, amin már talán mentél néhányszor…
:) Igen, tényleg nem mondhatnám, hogy fejből mentem. Ráadásul tréningezni sem tudtunk túl sokszor.
Ennek ellenére a harmadik gyorsaságin mentem egy abszolút második időt, egy tizeddel rosszabbat, mint a Sebalj ment a C2 Super1600-assal.
Mondtam Janinak, hogy szedje össze magát…

Nem értettem, hogy miért van az az eredmények figyelésekor, hogy Ti nem az elejében jöttetek.
Sajnos egyszerű a magyarázat, mivel EK futam volt és mi A8ban neveztünk, így a mezőny végén indultunk.
Éppen ezért azt tudtam előre, hogy az első és negyedik gyorsaságin nem fogok majd jó időt menni, mert az egy borzasztóan koszos pálya volt, végig felhordással. Viszont a másik két gyorsot, az 5-6-at sikerült megnyernünk, már Jani is tudta rendesen diktálni a kanyarokat.

Így a nap végére sikerült feljönnünk az abszolút harmadik helyre, 4re voltunk a második helyen álló Sebalj-tól és Béres Józsi is csak 25-re volt tőlünk.

Mivel tudtam, hogy a második nap milyen gyorsaságik jönnek, szinte biztos voltam benne, hogy feljebb tudunk még lépni.
Aztán eddig tartott…

Mi történt?
Variáltunk reggel a gumikkal.
Kaptunk egy versenyzőtársunktól kemény gumit, amiről csak annyit tudtunk, hogy már nem fiatal 3-4 éves, de reméltük, hogy ez nem lesz gond. Megkérdeztem néhány emberkét, hogy mi a véleménye, hogy régi, de még nem használt gumival megyünk, de a végén én hoztam meg a döntést, hogy belevágunk.

Három defektet kaptunk…
Az első gyorson kaptunk egyet, majd a második rajtjában még egyet. Akkor már defektes kerékkel mentünk végig, majd a következő gyorson újra szétrobbant a gumi, amivel már nem tudtunk mit kezdeni. Sajnos kiestünk.
Mindegyik gumi szó szerint felrobbant, egyértelműen a gumi öregségére lehet visszavezetni a problémát.
Sajnálom, hogy ezt választottam és nem a közepes gumit. Lehet, hogy az elmelegedett volna, de akkor végigértünk volna.

Nem vittetek magatokkal elég gumit, hogy mástól kellett kérni?
Vittünk sok gumit, de nem érkezett meg időben a keményebb Michelin gumi, így csak Pirelli volt nálunk. Viszont az első nap Michelinnel mentem és azt beszéltük a srácokkal, hogy ne variáljuk, hogy az első nap ilyennel, másnap olyannal megyünk, azért jött az a megoldás, hogy az öreg gumikkal megyünk.

Most így utólag már tudom, hogy minden más megoldással előrébb jutunk. Sajnálom. A döntést én hoztam meg, csak magamat hibáztathatom.

Nem beszéltünk még róla, melyik autóval indultatok?
Ugyanaz az autó, amivel Szlovéniában mentem.
Ez egy N csoportos autó, de mivel A-ba neveztem, de az autóm még nem lett kész és nem lehet visszább nevezni, így maradt ez a megoldás. Annyi, hogy a nagyobb szűkítőt tettük be az autóba, de különben teljesen N-es.

Milyen hangulata volt a versenynek, hogy éreztétek Magatokat?
Nagyon jó verseny, a gyorsok hihetetlenül jók. 20 kilométernél hosszabb gyorsok, a superspeciál a szervizpark mellett, a fiúk is láttak végre egy kicsit a versenyből.
Semmi rosszat nem tudok mondani.

Nekünk ugyan eleve rosszul kezdődött, mivel az utolsó két tréningnapról trélerren jöttünk haza, nem is tudtuk azt a két napot normálisan letréningezni.

A legnagyobb szívfájdalmunk az, hogy a horvát bajnokságban ez egy másfél szorzós verseny volt és így elúsztak a pontok. Úgy indulunk neki a bajnokságnak, hogy az elsőnek 30 pontja van, nekünk pedig nulla.

Szilágyi Janival sokat beszélgettünk, aki azt mondta, hogy szerinte is jó lesz ez, főleg, ha rendesen fogok majd tudni tréningezni, a navigátor is rendben lesz, az autó is rendbe lenne, akkor ez mindenképp biztató.
A következő versenyre kész lesz az A-s autó, jobban odafigyelünk a részletekre és szeretnénk beleszólni a bajnokságba, szeretnénk megnyerni. Három hét múlva lesz a következő futam…

Valahonnan ismerős az autó designja…
Hát persze, Spiciék autójához hasonlít, hiszen egy csapat vagyunk és a támogatói kör is azonos.
Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a következőknek: Mega Kft., Mammut, Euro-Norp Harcon, Szemerey Transport, FTL-LOG, Készpénz Autó, Készpénz Lízing, Gulyás nagykereskedelem, GBP-TEX és a többi segítőinknek is.

Ez a hír most jelenik meg 4533. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
2025.06.27-29.

részletes infóink

2025.06.26-29.

részletes infóink

2025.06.27-07.01.

részletes infóink

2025.07.04-07.

részletes infóink

2025.07.06.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k