Ifj.Angyalfi Károly
Iden elsősorban a horvát bajnokságra és a Pacotti csapat megerősítésére összpontosított. Az utóbbival nincs gond, hisz N csoportos bajnoki címet tudhatnak maguk mögött Szabó Gergő jóvoltából, viszont a horvát szezonban nem indult el minden futamon...
Úgy alakult a 2005-ös évadod, ahogy tervezted?
Sajnos nem.
Év elején amelyik versenyen elindultam, mindig az első helyen álltunk, de mindig közbe jött valami. Ki is hagytunk két futamot, de most a hátralévő kettőn ott szeretnénk lenni.
Most már csak az a cél, hogy szeretnénk egy jót autózni…
Most hétvégén például Porecben, egy Focus WRC-vel...
Igen.
Szabó Gergő Focusával indulunk most,
az utolsó opátiai futamon pedig az A-s Mitsubishinkkel.
Lehet WRC-vel indulni a horvátoknál?
Külön engedélyt kellett kérnünk, de végül is engedik, mehetünk.
Mentél már ezzel az autóval tavaly Zemplénben, ugye?
Igazából csak szerettem volna menni, ott csak a prológon tudtunk végigmenni.
Most mindenképp többet szeretnénk vele menni. Remélem, hogy sikerül befejeznünk ezt a versenyt, nagyon szeretnénk egy jót autózni.
Ha jól megnézed a rajtlistát és az autóval nem lesz probléma, akkor alapvetően nem is kell figyelnünk az ellenfeleket, a versenyt meg kell nyerni. De nem is ez a lényeg, hanem hogy az autóval tudjunk egy jót kocsikázni, tudjuk állítgatni. Kiváncsi vagyok rá.
Én ismerem a pályákat, de ha jól tudom, Te még nem jártál arra...
Nem, valóban nem voltam még ott.
Szűk utak, mediterrán falvakon keresztül, nem hegyes vidéken...
Nagyon remélem, hogy jól fogunk tudni menni.
Akik meséltek róla, azok azt mondják, hogy talán ez a verseny hasonlít legjobban a magyar pályákhoz, abban a viszonylatban, hogy gyorsak, sok helyen le lehet vágni.
Ellentétben a korábbi futamokkal, ahol szűk pályán, csak az utakon lehet közlekedni, mert mindenhol padka és viszonylag lassú szakaszok.
Szóval remélem, hogy ez jobban fog feküdni nekünk.
Holnap indulunk, Nyírfás Juli fog navigálni.
Három gyorsasági van, pontosabban hat, mert mind a hármon oda és vissza is van verseny. Szokásomhoz híven egy nap alatt szeretném letréningezni, úgy számolom, hogy 3x végig tudunk menni mindegyik gyorson.
A jövő évi tervekről lehet tudni valamit?
Zemplénben elindultál az új autóval A8-ban, aztán jött a kányi elág, ahol a kategóriatársakhoz hasonlóan Te sem jutottál tovább…
Miki azt ígérte nekem, hogy elintézi, hogy többet ne legyen ez a kányi gyors… :):)
Valahogy ez a gyors a mumusom… Mitsubishivel anno defektet kaptunk, a Subaruval jól felborultunk és most is sikerült beparkolni az erdőbe…
Valamiért nem jön be, pedig nagyon tetszik.
Jövőre mindenképp ebben az A-s Mitsubishiben gondolkozunk.
Azért is épült meg a szezon vége előtt, hogy tudjak vele menni, tudjuk tesztelni.
A magyar bajnoki kezdés előtt még el szeretnénk indulni vele két külföldi versenyen, a szlovén Hella Rallye-n és az INA Rallye-n.
Ebből le tudod vonni a következtetést, miszerint jövőre itthon szeretnél ezzel az autóval menni egy teljes szezont.
A Mikulás Rallye nevezési listáján is olvastam a neved…
Igen, de ott megfordítottuk az ülést…
Háttal ültök??? :)
:):):)
Nem hiszem, nagyon bízom Mikiben.
Ugyanis Ő fog vezetni és én navigálok.
Már egyszer nekivágtunk ebben a felállásban ennek a jamboree versenynek, akkor Miki Favoritja nem jutott el az első gyorsig. Most egy Pacotti-s Mitsubishivel indulunk, bízom benne, hogy jól fogunk szerepelni.
A Focus szép piros…
Spici és az én autóm mindig egyforma. Most is így van.
Hisz a partnereink köre azonos. A Mega Kft, a Szemerey Transport, a Mammut mellett a Pendola cégcsoport és még sokan mások.