h i r d e t é s
Összes oldal:
774089396
Napi oldal:
10310
Jelenleg:
976
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
677 |
2. |
Balassa Balázs |
|
608 |
3. |
Suborits Péter |
|
586 |
4. |
Végh Krisz |
|
578 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
556 |
6. |
Rási László |
|
556 |
7. |
Varga Zalán |
|
477 |
8. |
Kasza Kristóf |
|
475 |
9. |
Krokavecz P. |
|
466 |
1. |
Elfyn Ewans |
|
133 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
114 |
3. |
Kalle Rovanpera |
|
113 |
4. |
Ott Tanak |
|
108 |
5. |
Thierry Neuville |
|
83 |
6. |
Takamoto Katsuta |
|
63 |
7. |
Adrien Fourmaux |
|
44 |
8. |
Sami Pajari |
|
31 |
9. |
Grégorie Munster |
|
18 |
1. |
Miko Marczyk |
|
107 |
2. |
Andrea Mabellini |
|
85 |
3. |
Mads Ostberg |
|
76 |
4. |
Roope Korhonen |
|
60 |
5. |
Isak Reiersen |
|
60 |
6. |
Jon Armstrong |
|
54 |
7. |
Mile Johansson |
|
42 |
8. |
Martins Sesks |
|
35 |
9. |
N.Gryazin |
|
34 |
1. |
Német Gábor |
|
100 |
2. |
Tóth Tibor |
|
78,5 |
3. |
Turán Frigyes |
|
64 |
4. |
Bodolai László |
|
56,5 |
5. |
Trencsényi J. |
|
53,5 |
6. |
Ollé Sasa |
|
52 |
7. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
8. |
Trencsényi V. |
|
31,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
22 |
1. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
2. |
Hulmann Gábor |
|
64 |
3. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
4. |
Hinger Dávid |
|
49 |
5. |
Kronome Ákos |
|
39 |
6. |
Rongits Attila |
|
35 |
7. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
8. |
Molnár Attila |
|
20 |
9. |
Oroszi Zsolt |
|
17 |
1. |
Viszló Csaba |
|
46 |
2. |
Bar Shushan |
|
17 |
3. |
Hibján József |
|
16,5 |
4. |
Rónavölgyi E. |
|
15 |
5. |
Zagyva Dorka |
|
14 |
6. |
Tellér Antal |
|
10 |
1. |
Faltusz Dávid |
|
70 |
2. |
Molnár Zoltán |
|
48 |
3. |
Ruszó Krisztián |
|
37 |
4. |
Kóródi Koppány |
|
28 |
5. |
Baksai László |
|
25 |
6. |
Várnai Dávid |
|
24 |
7. |
Zoltán Kevin |
|
21 |
8. |
Lakatos Tamás |
|
17 |
9. |
Kerekes Bence |
|
9 |
1. |
Rácz Tibor |
|
52 |
2. |
Auszmann Gy. |
|
37,5 |
3. |
Csukovics István |
|
30 |
1. |
Varga C. Zoltán |
|
52 |
2. |
Kelemen Csaba |
|
44 |
3. |
Szombathelyi P. |
|
36 |
1. |
Kaufmann M. |
|
30 |
2. |
Oláh Zoltán |
|
27 |
3. |
Bolya Tamás |
|
25 |
|
Ezen a hétvégén a szokottnál is forróbb a hangulat Latin Amerikában, ahol a rali világbajnokság mezőnye söpör végig a híres argentin pályákon.
A sorozat hatodik állomásáról joggal mondható el, hogy a legváltozatosabb szakaszok itt várnak az indulókra. Homokos, máskor szűk, köves felületek váltják egymást, hatalmas ugratókon és sokszor kiszámíthatatlan vízátfolyáson is át kell kelniük az autóknak, ami magában hordozza akár a motor sérülésének veszélyét is. Ráadásul a Citroen C4 WRC számára ismeretlen kihívást jelent a rengeteg víz, mivel versenykörülmények közt még nem találkoztak ilyen akadályokkal, a tesztelés pedig sosem jelent egyet az éles bevetéssel. Bár Loeb az utóbbi két évben győzelemmel tért haza innen, most is csak az nehezíti a dolgát, hogy a bajnokság élén állva elsőnek rajtol, legalábbis a nyitó napon. Mögötte az egy pont különbséggel lemaradt Marcus Grönholm indul, aki a portugál ralin begyűjtött öt perces büntetés miatt került a francia mögé az összetettben.
Mindkét éllovas csapat sikeres tesztet bonyolított a versenyt megelőző héten. A Fordosok Szardínián folytatták a megkezdett munkát a 2007-es specifikációjú Focus-szal, melyet a Finn Rally-n vetnek majd be. Marcus Grönholmra a csapattal való felkészülés mellett izgalmas magán életi elfoglaltságok is vártak, közvetlenül a versenyre való indulás előtt megnyitotta saját bevásárló központját lakhelyén, Inkooban.
Nem csak Grönholm, de az argentin szervezők is különleges vállalkozásra szánták el magukat az idén. Csütörtök estére a Buenos Aires-i River Plate football stadion területén 2,4 km-es Super Speciál szakaszt rendeztek. Ennek megtételére a versenyzők a 700 Km-re fekvő Villa Carlos Pazból, a verseny központjából utaztak külön repülőgéppel.
A leggyorsabb kört Hirvonen futotta, Mögötte Grönholm végzett 0,6 mp-el lemaradva, míg a harmadik legjobb Dani Sordo lett, 0,8 különbséggel.
A tervek szerint a versenyzők repülővel tértek volna vissza ez este folyamán, de a rossz idő miatt a gépek nem tudtak felszállni. A pénteki, azaz az első napi verseny ezzel meghiúsult, hat szakaszt máris törölni kellett a váratlan helyzetnek köszönhetően.
Versenyhangulat helyett inkább a káosz uralkodott el a bizonytalan folytatás miatt. Hogy a futam teljes értékben értékelhető legyen a bajnokságban, a mai napon azonban mindenképp meg kell tartani egy gyorsasági és egy szuper speciális szakaszt Cordobában.
Bár a versenyzők nagy része már visszajutott, az FIA képviselői és 14 PWRC csapat még mindig Buenos Airesben vesztegel, ottani idő szerint du. f2-kor.
Később kiderült, csak a SuperSpeciál szakasz lesz megtartva ezen a napon és hogy ne sérüljenek a szabályok és meglegyen a kellő össztáv ahhoz, hogy a verseny értékelhetővé váljon, így a szombaton és vasárnap megpróbálnak a szervezők még egy "plusz" gyorsaságit beszervezni...
Ez a hír most jelenik meg 4317. alkalommal
|