Árok partján jártamban
Varga doki egy új építésű Swift S1600áal riogatott Egerben
2013-05-07
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
776663701
Napi oldal:
1548
Jelenleg:
1405
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

arok_partjan_jartamban_2 

Új autóval, és már nagyon várták az év első futamát dr. Varga Attiáék, akiknek sajnos mégsem úgy sikerült a bemutatkozás, mint ahogy eltervezték. Nem csüggedtek, szuperraliztak és új élményekkel gazdagodtak.

Hogyan alakult az egri futam számotokra?
Elég bátortalanul kezdtünk, de legalábbis azt hittem, picit gyorsabban egymásra találunk az autóval. A második-harmadik gyorson már egész jó tempóban tudtunk autózni, főképp a harmadikon, ott már a legjobb kétkerekesek voltunk. Ehhez nyilván szükség volt a favorit kiállására is, ami után sajnos a mi sorsunk sem alakult jól. 
Egy kavics felverődött a generátor lamellái közé és az lezárlatolta, úgyhogy sajnos nem tudtunk tovább menni. Áldozatául estünk ennek az egyébként nagyon jó újításnak, a kihelyezett szerviznek, mert ott nem lehetett generátort cserélni, ám normális szervizben ez megoldható lett volna, onnét tovább tudtunk volna menni, itt viszont megállt a mutatvány.

arok_partjan_jartamban_1

Szuperraliban folytattátok…
Igen, reggel a fiúk megcsinálták és így a szuperrali szabályai szerint tudtuk folytatni, ami gyakorlatilag mindentől elveszi az esélyt. A korábbi évben +5 perc lett volna, ami még valami kis esélyt kecsegtet, de itt +10 perc volt már az új szabályok szerint. Így aztán kis élvezkedős második napot terveztünk, ami nem volt ugyan lassabb, csak olyan lazulós. De ennek persze meglett a böjtje igen hamar, mert a lazulás kis koncentrációhiányt is okozott, és a bátori gyors első kilométerénél - annál a bizonyos klasszikus dobbantónál - sikerült árokba csúsznunk. Nem számítottam rá, hogy felhordásos lesz a dobbantó alatti rész, az én fogalmaim szerint azt nem tövön kell kezdeni, így mi annak tükrében mentünk, ahogy felírtam, ahogyan azt elterveztük. Amikor eldobbant az autó, már láttam, hogy gáz van, és nem aszfaltra fog érkezni, hanem dzsuvára, nem is tudtunk befordulni, megpördültünk, majd csúsztunk egy kicsit háttal és beestünk a patakmederbe, egy mély árokba. Gondoltam, hogy akkor most ennek itt a vége, mert olyan mélyen voltunk, hogy az utat nem láttam.

arok_partjan_jartamban_4

De aztán valami fantasztikus népek voltak ott, nem kevesen, és visszaordítottak az autóba! De tényleg! Három-négy perces kemény küzdelem árán visszatettek az útra. Az autónak egyébként egy karcolás baja nem volt, csak lecsúsztunk az útról. Elképesztő palik ezek a nézők! Nem voltam még ilyen helyzetben, de ez tényleg hihetetlen volt! Amikor beestünk, és nem láttam az utat, én rögtön azt mondtam, hogy ezt innét majd csak daruval szedik ki, de jöttek a nézők, és ha nem is pikk-pakk, de pár perc alatt visszaraktak és robogtunk tovább.

arok_partjan_jartamban_3

A második körre megtaláltuk magunkat és a három gyorsból már kettőt meg is nyertünk, köztük az utolsót is, ami a plusz pontok miatt érdekes. Az életben soha nem érdekeltek a pontok, de most elvi kérdést csináltam belőle! :-) Nem tettünk fel új gumikat, hanem a kopottakat dolgoztuk nullára... de baromira élveztük! Nagyon jó lesz ez az autó. Még egy-két verseny aztán reszkessen a világ!

 

arok_partjan_jartamban_6

És hová tűnt mellőled Roli?
Ez egy felemás dolog, és nyilván nem sértem meg Kerekes Joti barátomat azzal, ha azt mondom, hogy Rolival szoktunk össze és vele már egy éve vártuk, hogy beleüljünk ebbe az autóba, aztán mire kész lett, olyan családi és munkahelyi fokozott elvárások lettek vele szemben, hogy most nélkülöznünk kellett egymást. 
Jotinak tényleg nagyon hálás vagyok, nagy segítséget nyújtott. Ő tényleg profi, azonnal alkalmazkodik mindenhez és mindenkihez, irtózatos rutinja van, de most már a szó szoros értelmében lelkiismeretfurdalásom is van, hogy miért nem Roli ül mellettem, miért nem vele próbálgatjuk, de egyébkén Joti is így gondolja ezt, a következő versenyen most már szerintem vissza fog ülni Roli. 
Jotinak pedig tényleg bármikor szólhatok és most is nagyon sokat tudott hozzátenni ehhez az egészhez. Sok autóban, sok ember mellett ült már, hatalmas rutinja van, ismeri a beállításokat, megosztja az érzéseit, hogy mit tapasztal az autóban, nagyon sokat segített, köszönöm neki!

Bár nekem nem volt negatív élményem a versenyen, és nem is tőled várnék ilyet… de azért értékeld a versenyt!
Nem is lehet erre rosszat mondani! Közel 30 km-es gyorsasági szakaszok, éjszakai verseny, nappali verseny, nem kellett hajnalban kelni, mégsem este fejeződött be. Micsoda mezőny jött össze!? 
Élvezetes csaták és fantasztikus eredmények! Rongits Attila barátom megnyerte a 3. kategóriát, Lukács Csucsu berobbant ebbe a dologba… és olyan autók voltak! 
Minden szempontból kiszolgálta ez a nézőket, akik szintén kitettek magukért, mert hihetetlen számban álltak a pályák szélén. Nagyon remélem, hogy azok a balesetek, melyek beárnyékolták a rendezvényt, azok nem ezt a versenyt minősítik. Remélem Arielék is rendben lesznek, és a hihetetlen elhivatott sportbírók, akik évtizedek óta járnak - gyakorlatilag szerelemből - megússzák és túllesznek ezen a traumán. 
Ezeket leszámítva azt mondom, hogy egy nagyon jó verseny volt, és az időjárás is egészen jó lett vasárnapra. A rajtceremónián sem lehetett érezni a nézőszámon, hogy zimankó van és nem egy tavaszi, szabadba csalogatós idő. 
Kinyílt megint a rallye, kapott egy vérfrissítést, és nagyon jót tett neki!

arok_partjan_jartamban_8

Végezetül pedig?
Köszönöm az érdeklődést, Miskolcon találkozunk! Miskolc, ahol már ezer éve nem voltam, pont azért, mert… Ezek a pályák nekem nem újak, még Kormos Gábor barátommal ezeken a pályákon bontottuk le a kerítést az 1300-as Zsigulival, '98-ban? :-) Volt akkor is éjszakai is, így nekem ez nosztalgia futam lesz!

a csapat partnerei:

arok_partjan_jartamban_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 4862. alkalommal
Share |
2013.04.05-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Eger Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.09.12-14.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k