Árokjárással kezdődött
Lévai Ferkóék az árokban hagytak 3 percet
2011-04-24
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
776156966
Napi oldal:
95265
Jelenleg:
993
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 4.futam után
1. Bíró-Ambrus Roland
677
2. Balassa Balázs
608
3. Suborits Péter
586
4. Végh Krisz
578
5. Gönczi Dániel
556
6. Rási László
556
7.
Varga Zalán
477
8. Kasza Kristóf
475
9. Krokavecz P.
466
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
a 8.futam,
a Rally Estonia után
1. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
162
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
138
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
114
6. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
71
7. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
8. Oliver Solberg
Toyota Yaris GR Rally1
52
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
38
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
az 5.futam, a Rally di Roma után
1. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
107
2. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
85
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
76
4. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
60
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta Rally2
54
7. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
42
8. Martins Sesks
SKODA Fabia RS Rally2
35
9. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
78,5
3.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
64
4. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
56,5
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
53,5
6.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
48,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5
22
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
74
2. Hulmann Gábor
Lada VFTS
64
3. Hevesi Norbert
BMW E36
63
4. Hinger Dávid
Lada VFTS
49
5.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
39
6.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
7. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
8. Molnár Attila
Lada 2107
20
9. Oroszi Zsolt
Mitsubishi Lancer Evo IX
17
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
46
2. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
17
3. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
16,5
4.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
5. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
10
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
70
2. Molnár Zoltán
Citroen C2
48
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
37
4. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
28
5. Baksai László
Lada VFTS
25
6. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
7. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
8. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
17
9. Kerekes Bence
Lada VFTS
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
a 2.futam,
az 58.Mecsek Rallye után
D géposztály
1. Rácz Tibor
Lada 21011
52
2. Auszmann Gy.
Polonez
37,5
3. Csukovics István
Lada 21013
30
E géposztály
1. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
52
2. Kelemen Csaba
Lada VFTS
44
3. Szombathelyi P.
Lada VFTS
36
F géposztály
1. Kaufmann M.
Toyota Celica
30
2. Oláh Zoltán
Seat Ibiza
27
3. Bolya Tamás
Opel Corsa GSi
25
teljes táblázat

Túl az első versenyen, túl egy árokjáráson, de pontszerző helyen. Lévai Ferkóval beszélgettem az Eger Rallye-t követően arról, hogy mi is történt velük, illetve hogyan várják a folytatást.

Verseny előtt azt mondtad, hogy az ellenfelek nem igazán számolnak veletek. A versenyen végül észrevették azért, hogy ti is ott vagytok?
Igen, egyértelműen észrevették azok, akik mögöttünk jöttek, mi meg éppen benn voltunk az árokban :-) A második gyorsasági szakaszon becsúsztunk, ahol nagyjából 3 percet töltöttünk. Bár ki tudtunk jönni, de a három perces hátránynak köszönhetően kicsit elhagyott bennünket a motiváció és az a tűz, ami kell ahhoz, hogy harcolni tudjunk. A végére azért egy kicsit jobban belelendültünk, és az árokjárásunk után az lett a cél, hogy ha már így jártunk, akkor legalább behozzuk a célba az autót. Egy ilyen hátrányt egy ilyen relatíve rövid versenyen nem igazán lehet behozni, ez nem VB, ahol utána még van két versenynap. A második napon a mezőny második felében autóztunk és voltak hátráltató tényezők ott is, hiszen többen bepotyogtak előttünk, előzgetnünk is kellett és ez szintén kissé visszavetett a tempóból. Végül az ötödik helyen értünk be, ami a körülményekhez képest azért nem rossz!

arokjarassal_kezdodott_1

Milyen volt az autó?
Tökéletesen működött, 100 %-os volt, hibátlan! Valószínűleg a rövidebb áttétellel kellett volna mennünk, mert a sok lassító miatt jobban jártunk volna azzal a kigyorsításoknál. Mindennek ellenére úgy érzem, hogy jól sikerült a felkészítés, mert tényleg hibátlan volt, egy csavart nem kellett meghúzni az egész hétvégén, ill. egy féltengely gumiharangunk szakadt ki az egyik gyorsaságin, de ezt leszámítva semmi. Mondjuk ez okozott némi fejtörést, ugyanis a féltengely zsír valahogy felfröccsent a szélvédőnkre is. Először nem tudtuk, hogy mi az, már majdnem nyúltam az ablaktörlőért, amikor Gabi (Schweighardt) rám szólt, hogy nehogy töröljek, mert akkor végképp nem fogunk látni semmit.

Hogyan értékeled a saját teljesítményedet?
A saját teljesítményemet siralmasnak, ahhoz képest, amire úgy érzem, hogy képes lennék és az autó is képes lenne. Az első háromtól kaptunk rendesen, de ami azért vigasztal, hogy nem vagyunk nagyon lemaradva, nincs nagy probléma. Át kell értékelnünk azt, hogy hogyan kell mentálisan felkészülni, ill. a kilométerek hiányoznak, így szeretnénk még tesztversenyeken és teszteken gyűjteni a kilométereket a következő bajnoki futam előtt. Meglátjuk, hogy mire lesz idő és energia.

arokjarassal_kezdodott_2

Milyenek voltak a pályák?
Azok olyanok voltak, amilyenek. Voltak amelyek nem  igazán ralipályának valók, nagyon tempós, nagyon hosszú egyenesek, leszabályozós részek. Ezek ráadásul lassítókkal voltak tarkítva, amit megint csak nem tudok a ralis pályához sorolni. A rossz részek pedig lehettek volna jobbak is, de megmondom őszintén, hogy nekem mindig is feküdtek ezek a dobálós, töredezett, rosszabb minőségű, technikás részek, bár ezek most valóban defekt-veszélyesek voltak. Szerencsére mi megúsztuk, és nem kaptunk defektet sehol, egyik napon sem.

Hogyan tovább?
Mint ahogy említettem, szeretnénk még Miskolc Rally előtt mindenképp egy tesztversenyt, vagy egy tesztet. Miskolcon pedig szeretnénk újra támadni, hiszen érzem én azt, hogy van még ebben nagyon sok, amit ki kellene autózni belőle! Nagyon ki kéne autózni!

Ha tesztverseny, akkor...
...akkor valószínűleg a Tamási Motorsportnak a következő futama lesz, mert ez eléggé közel is van nekünk, ráadásul a csapatunkból más autók is mennek abban a bajnokságban.

Térjünk még vissza kicsit a kategóriátokra. Az Eger Rallye első három helyezettjét tippelted volna a dobogóra a futam előtt is?
Igen-igen, illetve Ollé Sasát soroltam volna még oda, aki műszaki hiba miatt állt ki. Ők négyen - Pálinkás, Menya, Szíjj Zsolti és Sasa - ennek a kategóriának a krémje. Ők az etalon, őket kell valahogy megfogni.

Látsz esélyt rá, hogy utolérd őket?
Ezen vagyok! Nagyon ég bennem a bizonyítási vágy, nagyon szeretném megmutatni, hogy igenis tudok olyan időket menni! Szeretnék többször dobogó-közeli időket autózni, egyszer-egyszer most is sikerült. Bennem maradt sok minden és az a becsúszás nagyon visszavett az önbizalmamból és ez rányomta a bélyegét az egész versenyre.

Egész évben indultok, minden futamon?
Szeretnénk!

arokjarassal_kezdodott_3

 

a csapat támogatói:

levaiek_egerszalokja_1

 

levaiek_egerszalokja_2

 

levaiek_egerszalokja_3

 

levaiek_egerszalokja_4

 

levaiek_egerszalokja_6

 

levaiek_egerszalokja_7

 

levaiek_egerszalokja_8

 

levaiek_egerszalokja_9

 

levaiek_egerszalokja_10

Ez a hír most jelenik meg 4682. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21222324
2025.08.01-05.

részletes infóink

2025.07.31-08.03.

részletes infóink

2025.08.09-10.

részletes infóink

2025.08.23-24.

részletes infóink

2025.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k